In tegenstelling tot het overgrote deel hier op het board was dit pas mijn eerste volwaardige set van Sasha ooit. Ik heb genoeg setjes van hem op mn pc staan, zeker van de laatste tijd, dus had wel een idee wat ik kon verwachten, maar toch is de beleving live net wat anders dan achter je pc'tje
Eerst moeten werken dus kwamen tegen 1 uur binnen. Pole Folder was aan het opwarmen, draaide best lekkere plaatjes alleen persoonlijk vond ik er iets teveel breaks in zitten. Enkel de grote zaal was open, echt druk was het nog niet. Vrijwel meteen mooi vooraan gaan staan, daar moest het toch gaan gebeuren. Iets na tweeen trad Sasha ten tonele. Hij zou 2 uur gaan draaien maar uiteindelijk is dit een dikke 2,5 uur geworden. En die 2,5 uur waren voor mij één grote trip. Wat een lekkere platen! Ik zit nog niet zo diep in Invol2ver dat ik al die platen afzonderlijk herken, maar dan nog zijn mijn oren heerlijk verwend gister. En door z'n Creamfields set zat ik al de hele avond met Bell Clap Dance in mijn hoofd, toen hij die uiteindelijk draaide heb ik flink staan schreeuwen
Later draaide hij ook nog Petar Dundov - Oasis, die is me een partij lekker zeg, wat een verschil met mijn speakertjes thuis. Godsakkers!
Het was de hele avond eigenlijk niet echt druk. Vooraan zat de sfeer er goed in maar ik had genoeg ruimte om lekker wat pasjes eruit te persen, was ik wel blij mee. Pal na zn set naar huis getogen, de chauf was behoorlijk moe, op zich ook niet erg want vanavond staan Bodzin & Huntemann weer op t programma
Tussendoor nog Awakeless ontmoet, t was alsof ie kon zien dat ik GC'er ben