[quote="c-jay"]was echt een onverwacht leuke avond ja!
chable vond ik helemaal niks, maar fanciulli was ongelooflijk goed...heerlijke platen!!
(jer, hoe heette die plaat ook alweer om 3 uur, met die break van een eeuw?? gruwelijk hoe die zaal meeging...lekkah!)
ik kom niet zo vaak in panama, maar ik vond dit echt een fijn avondje...
en ja hoor, het kan nog: een leuke avond zonder chemische invasie... zeer beschaafd gehouden, en ongelooflijk veel heineken achterover geklatst! jummie....
gelukkig geen kater, kzit nu weer in de zaak... koffie!!!
Pepe: onwijs bedankt voor de financiele sponsoring...hulde en lof!!
des: we gaan vaker samen een rondje lopen... als dynamisch duo van hot naar her en maar klagen over alles dat we zien en niet zien... hehe..
laura: wat ben jij schattig klein...
ik had je alleen niet zo verlegen verwacht... of stonk ik??
jerrÿ: sorry dat ik je buttons niet droeg...
zwarte uitsmijter: niet zo piepen om niks zeg...poeh.. zit ik op een hekje...moet ik eraf.. zit ik op de leuning van die banken aan de zijkant dansvloer...moet ik eraf????? echt waar gaat dat over? zeuren om het zeuren is dat .. piepert..
vortex: hulde voor je plaotjes..
paul sparkes: great warm up dude! haha... (inside joke..)
per: sorry dat ik in je billen kneep...
alle 46 aanwezige homos: Nee, nee, nee ik ben GEEN homo.. en ja, ik heb een lekker kontje... i know.. hoeven jullie me niet in koor tachtig keer te vertellen...
lillian: sorry.. het had zo mooi kunnen zijn, als ik me maar tot vreemdgaan had kunnen zetten... :lol dat drempeltje ben ik nog steeds niet over.. maar damn, wat hadden onze kinderen mooi geworden..ik weet het.. (het malste en tevens liefste dat ik ooit heb gehoord van een rijpe 30 jarige vamp al hijgend in mijn poezelige oor..)
vriendinnen van lillian: nee ik ga niet met jullie mee.
pepe: (op de terugweg..) hoogste score slechte grappen maken ooit. tussen panama en amersfoort noord 24 slechte grappen, en pas bij de afrit kwamen de goeien..maar die maakten ook veel goed! whoepaa!
conny: sorry, je hebt echt geen stink kut.. was een geintje.. die ik 24 keer herhaalde.
noel: nog slanker en je moet de mannen van je afbeuken. ik buig diep..
arjan: ja, ik ben toegankelijk.
britt: toeval bestaat niet. behalve als je er 1 krijgt..
leuk avondje....