Dit was echt weer een avondje voor in de boeken van de legendarische feestjes
Avond begon voor ons om 22.30, digweed was nog lekkere rustige tracks aan het draaien.
Alle tijd dus om een beetje om je heen te kijken en een rondje door deze betonnen bak te doen.
Het is echt een club die gemaakt is om de muziek zo hard en zuiver mogelijk door de zaal te laten denderen. Het enige wat ze hebben gedaan om het nog enigsinds gezellig te maken is hier en daar wat stroken ledverlichting op te hangen en een paar discolampen. Voor de rest is het gewoon een groot donker hol
Zo rond een uurtje of half 12 kwamen de eerste plaatjes waardoor je wat meer met de voetjes van de vloer ging, met je heupen gaat bewegen en je armen af en toe voorzichtig in de lucht steekt
Wat ie veel deed was hele goede classics af wisselen met de beste nieuwe tracks.
Wat ik achteraf hoorde was dat je op zijn site ook oude platen kon aanvragen waarvan je vond dat hij ze moest draaien. Vond dat dit goed uitpakte, want er zaten een paar juweeltjes tussen!!
Op een gegeven moment ging ie steeds diepere en stevigere platen draaien en naar het eind toe zelfs techno, maar wel altijd met een proggie of funky edge
Het was dus een avond om nooit meer te vergeten!
Bekijk het filmpie ff op de site van Chane/Teakhead en je krijgt een mooie impressie van de avond!
Wat mij betreft snel weer zo'n uitstapje naar het buitenland, want het is meestal toch wel zeer de moeite waard en een geweldige ervaring
Bedankt zeg ik tegen mijn reisgezeldschap en alle mensen die ik op het feest gezien heb!!
Het was weer fantastisch