It is currently 24 Sep 2024, 20:58

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Jan 2009, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
De spontane acties zijn vaak de beste! Zo reed ik vrijdagavond compleet afgebrand naar huis en zag een bank actie wel zitten met een kopje thee en film . Natuurlijk wel even kijken op de diverse party agenda’s of er iets te doen viel. En jawul.. Laurent Garnier in de cafe de Anvers. Net voor de kerstvakantie had ik hem al gemist in de silo te Leuven en na zijn betoverende set van afgelopen jaar begon het te kriebelen. Toch maar even gechecked of er animo bij wat vrienden was en een paar uur later in auto naar het koude België. En koud dat het was !!

Eenmaal binnen in de anvers was het duidelijk dat er iets stond te gebeuren. Naast de gebruikelijk dagjes mensen die Antwerpen bezoeken waren er ook erg veel Nederlanders en andere kornuiten die speciaal voor Laurent kwamen. De sfeer was erg gemoedelijk en altijd gaat het net iets harder “los” bij onze zuiderburen. Vond wel dat de opwarm dj iets te enthousiast was in zijn platenkeuze en te wispelturig. Draaide op een te hoog tempo en echt hap klare brokken. Ik hoor btw maar zelden een goede op wam dj…

Toen laurent het stokje overnam was het meteen duidelijk. Feest!!Lange strakke overgangen en het tempo vast houden. Van techno naar bijna epische trance ( handjes in de lucht !!!!!!) en dan plots overschakelen naar breakbeat en andere obscure shit. Als je een breed palet van muziek wilt horen zit je bij deze mijnheer helemaal goed! Niet iedereen trok het want rond de klok van 5 begon de eerste echte uittocht wat wel weer zorgde voor meer beenruimte en minder elleboogwerk in het gezicht. Ik had wel het gevoel dat Garnier niet meer in het ritme kwam na de switch. Het pompte niet meer en kabbelde een beetje voort. Ben niet veel later gegaan omdat de energie rush nu echt op was en er nog scherp terug gereden moest worden. Resumerend was het een erg geslaagde avond met een garnier die de leermeester was.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 12:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ik heb vrijdag ook eindelijk voor het eerst een nachtje Laurent Garnier mogen ervaren. En man, what a night it was. We waren rond half 2 binnen, lang moeten wachten om de jas op te hangen maar vooruit, das geen probleem. Plekje bemachtigd op de dansvloer en met smart op LG gewacht. Die kwam iets eerder dan gepland, niet erg natuurlijk :D Beetje opgeschoven rond die tijd want we stonden precies voor die windmolen. Op ons nieuwe plekje stond een pipo lekker met zn armen te zwaaien. Het was nogal druk maar hij dacht dat ie het rijk voor hem alleen had. Dichter bij de booth gaan staan waar het beter toeven was (al werden we hier ook opgezocht door een windmolen.. een menselijke welteverstaan). Gelukkig werd het om 5 uur zoals Bart al zei wat rustiger zodat ik eindelijk een beetje ruimte had om mijn eigen handen in de lucht te gooien; zonder andere mensen te irriteren welteverstaan.

LG draaide heerlijk. Die breakbeat e.d. beviel me beter dan ik had gedacht. Rond 7 uur hielden we het voor gezien, ik moest nog heelhuids thuis aankomen. Achteraf blijkt ie dus tot 9 uur te zijn doorgegaan.

Nog een rondje gemaakt door het Schipperskwartier en daarna uiterst voldaan mn bed ingekropen.


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 13:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
[quote="Frenkieee"]

Nog een rondje gemaakt door het Schipperskwartier en daarna uiterst voldaan mn bed ingekropen.

Dat kan ik geloven ja :lol :p

Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 15:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ghehe. :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 20:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
halfbloedje op nr. 15, rechter raam >> als je gezegd had dat je op GC zit mag je voor halve prijs :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 20:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
jer ziet ook overal handel in.
:lol


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 22:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ik zal het onthouden voor de volgende keer (lees: komende vrijdag)

;)


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ja hoor, ga jij dat dan maar lekker zeggen tegen dr.
Ze trekt je meteen naar binnen en slaat je meteen de tyfus omdat ze nog doekoe van Jerry krijgt . ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 69 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma