It is currently 15 Nov 2024, 13:53

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Jan 2006, 12:59 
GrooveCollector
GrooveCollector

Allereerst wil ik even kwijt dat ik 't niet te geloven vind dat er verder geen GC'ers aanwezig waren bij dit feestje, jullie hebben echt wat gemist. :)

Iets voor twaalven kwamen we aan bij Patronaat in Haarlem, om daar een briefje "Uitverkocht" te zien hangen. Shit, hebben wij weer. Gelukkig bleek dat voor het evenement in de kleine zaal te zijn en konden we gewoon de grote zaal nog in. :)
Nunos dos Santos stond lekker op te warmen en een van de punten die me erg opviel was dat het geluid ontzettend goed was, kraakhelder. Ook de tent zelf ziet er wel leuk uit en 't was niet te druk, maar ook zeker niet te rustig. Het publiek had er alleen nog niet zo'n zin in. Na Nuno ging Bart Skills verder met wat lekkere rustige techno en na Bart kwamen The MFA, waar ik eigenlijk toch wel een beetje voor gekomen was.
Na een dikke opener (The Difference it Makes) ging de diepe, dromerige progressive met hier en daar wat acid en minimal-invloeden lekker verder. Ruim een uur later was het alweer zover, de laatste track was aangebroken. Motherload!
Na deze helden gooide Bart Skills het tempo erin, want het publiek wilde meer (als in, hoewel The MFA een geweldige set neerzetten, kwam de zaal niet goed los :P). Meer techno, maar gelukkig niet dat harde, hersenloze gebeuk. Tot slot was Kowalski om 2:30 aan de beurt, die een voorspelbaar setje neerzette, maar toegegeven: deze man weet wel hoe hij een feestje moet bouwen, want het dak ging eraf. Uiteraard kwamen alle bekende nummers voorbij en werd zelfs Speaker Attack nog gedraaid op het einde, wel leuk en aardig allemaal, maar niet helemaal mijn ding; het mist diepgang.
Na Kowalski was het alweer tijd om huiswaards te keren, maar niet voordat we eerst een kwartier voor de uitgang van de zaal hebben staan wachten, omdat er niemand naar buiten mocht (geen idee waarom).
Al met al was het een zeer geslaagd feestje!

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2006, 19:29 
Site Admin
Site Admin

:cool

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 13:29 
GrooveCollector
GrooveCollector

Jammer, achteraf misschien wel heen gemoeten.

Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 17:48 
GrooveCollector
GrooveCollector

ik krijg na het lezen van dit wel zin in Awakenings

[url]http://home.tiscali.nl/fullspectrum2/Bart_Skils_at_Full_Spectrum_Patronaat_Haarlem_NL_27_1_2006.mp3[/url]

edit:

het is overigens een open-dir, check ook fullspectrum/

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2006, 10:12 
GrooveCollector
GrooveCollector

De heer Bart heeft skills. Lekker setje!!!!

Post subject:
PostPosted: 01 Feb 2006, 16:35 
GrooveCollector
GrooveCollector

ja wilde er eerst ook heengaan, woon er op fietsafstand, maar niet geweest... .idd achteraf zeker heengemoeten!!

Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2006, 10:40 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="chamacie"]ik krijg na het lezen van dit wel zin in Awakenings

[url]http://home.tiscali.nl/fullspectrum2/Bart_Skils_at_Full_Spectrum_Patronaat_Haarlem_NL_27_1_2006.mp3[/url]

edit:

het is overigens een open-dir, check ook fullspectrum/

die mix van the mfa is best lekker

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+01:00