Remy was de
SHIT!
Avondje begon wel oke, eerst een beetje wat drinken in de Boterwaag....beetje kletsen, blablablabla, en toen richting het Paard. Kom je bij de beste club van Den Haag, staat er een kolerelange rij. Min-der. Dus je gaat even staan. Staat wat langer, en loopt toch maar even naar voren. Daar staat: voor gastenlijst, eerst naar de Silly Symphonies. Fijn.
Loop je naar de Sillies, nog geen 300 meter verder (het kan allemaal in Den Haag!), staat daar
ook een dikke lange rij. Bonus die je erbij krijgt: ze staan allemaal in de rij voor 'de gastenlijst'. De superhoofdprijs: de dame die deze uitdeelt blijkt dislectisch (dyslecties, voor de dyslectici onder ons!). :oops Dus, je staat daar 10 minuten, en je schiet nog geen halve meter op.
Geen punt bij karwei, het is pas 1 uur. Dus je gaat naar de Danzig. De wat? De Danzig. Bij het Plein ja. Gezellig, studentenvolk, mooie vrouwen as far as the eyes can see. Maar... de Danzig is geen Paard. Of de Sillies. En Abba is ook geen Remy. Nog is Benny Benassi Remy. Ondanks de toch wel zeer appetijtelijke (voor dyslectici: appeteitelijke) dames en de vele sjans toch na een goed anderhalf uur maar weer richting Sillies. (Overigens vergeten te vermelden on the way ook nog even de Cocoon meegepakt te hebben, maar dat is helemaal een ballentent. Bah.) 2 uur half 3: geen rij bij de Sillies. Hiep hoi! Bandje gehaald, meteen naar buiten getyft (dame keek niet blij) en richting Paard. Driewerf Hoera, weer geen rij!.
Ik kom binnen en Remy staat net de laatste platen met Ome Benny erop te gooien. Swingen geblazen! Remy daarna alleen tot een uur of half vier en hij rockte de tent. Natuurlijk Aftermath (tent op zijn kop, zelfs een verdwaalde boarder een dansje zien wagen
) maar ook een dikke remix van een van mijn alltime favorites: Joey Beltram - Energy flash. Diegenen die hem kende: uit hun dak! Zoveel waren dat er btw niet, het publiek was best vaag. Apart gemengd publiek, niet echt super feestpubliek. Veel appetijtelijke dames die gezien wilde worden (ogen natuurlijk ook niet dichtgedaan) en vage kerels met bijbehorende vage dansjes. Maar lekker belangrijk: Remy draaide heerlijk! Wie daarna kwam , geen idee, maar het was niets. Rap naar James Lavelle.
Deze man achter UNKLE nog nooit gezien laat staan horen draaien. Wat een vage gast, rare snuiter
James Lavelle ziet er op de cover van zijn GU [url=http://www.msopr.com/images/026_covershot.jpg]ZO[/url] uit (clicken)! Nu is het een harry met een hooded top, een zeer vage vierkante bril en lang haar. Geweldig. Hij ging zelf helemaal los. Maar dat mocht ook wel want wat hij draaide was echt geweldig. Heerlijk diep, zo diep heb ik het in tijden niet ghoord moet ik zeggen. Heel apart, best technisch bezig, maar super. Beetje kutten met schuifjes hier en daar. Heerlijk
Al met al een zeer goede avond dus. Binnen anderhalf uur de beste stukken van het feest meekrijgen. Aangezien ik de ochtend helemaal van de baan geslagen was met squash en er een lange dag op had zitten maar lekker naar huis gegaan. Stoppen op het hoogtepunt.
Op de terugweg, de 4 minuten lopen zu hause, was het nog wel komisch. Hoor ineens heel hard
"Hou die gast tegen! Hou dit eikel tegen!" Rent er een of andere marrokkaan (voor de dystletisisi: marokkaan) hard weg met een kerel erachter. Bleek dat die marokkaan een tasje had gejat. Ik ren erachter aan, achter die 2 lui, en die marokkaan wordt tegengehouden. Paar hele flinke meppen op zijn bek, tasje terug, maar hij weet jammergenoeg te ontkomen (ook nog voordat ik bij hem was). Toch jammer dat niemand hem vast kon blijven houden, dan had er weer 1 achter de tralies gezeten.
Nu lekker pitten