It is currently 07 Oct 2024, 00:47

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 15 Oct 2005, 06:20 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Nou, ik kan er eigenlijk heel kort over zijn... ik vond 't niks.
Bij binnenkomst draaide Onno. Best lekker... lekkere diepe plaatjes af en toe  :)

Desyn... boeit me totaal niet. Veelste veel housy, groovy platen.
Kwam er echt niet in. Toen maar naar huis gegaan. Per niet gehoord dus.

Was wel gezellig met een aantal bekenden  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Ben het er wel mee eens, avond wilde niet echt los gaan, vond niet verkeerd draaien maar na aftermatch was het feest eigenlijk al voorbij, tip voor de heren dj`s: draai dit nummer gewoon aan het einde van je set!! :rolleyes


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 12:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
het is wel echt de megahit van 2005 aan het worden íeeedereeen draait m van sasha tot digweed cattaneo, seaman en mansiello dus ook :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 12:29 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
idd chane,

Onno draaide superrelaxte plaatjes maar desyn kon me niet helemaal bekoren. Opzich best wel lekkere plaatjes hoor goed dansbaar maar het ging niet echt de diepte in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
[quote="Harmen"].....................

maar het ging niet echt de diepte in.

Aha dus ik was niet de enige... kreeg op een gegeven moment het idee dat ik in een starwars film terecht gekomen was met die piepjes etc, zag zelfs R2D2 voorbij komen  :roll

2 RobJuffermans: Ik verwacht je dus a.s dinsdag om half 6 in mijn spinning les, gewapend met botoxspuit en siliconen kit ;)

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Last edited by lalabebe2 on 15 Oct 2005, 13:04, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 12:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Ik wil niet zeuren hoor, en ben er ook niet geweest, maar de paar sets die ik van de beste meneer gehoord heb gaven mij dezelfde indruk die jullie nu schrijven..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 13:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Nou dan leek het net of je er toch bij bent geweest Peric.....
Ps ben vrij aan het regelen voor dat weekend, alleen  nog even de vrijdag ochtend, maar dat moet ook geen probleem zijn denk ik.

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 13:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Geweldig, iedereen met veel verwachtingen vind het tegenvallen, ik had nul verwachtingen en heb me goed vermaakt :)

Onno draaide inderdaad ook heerlijk zeg, best wat wat diepere plaatjes. Masiello kon mij wel bekoren. Juist het stuk na Aftermath.....daarvoor heb ik namelijk weinig van meegekregen op de een of andere manier  :8o

Anyway leuk om wat mensen te spreken, was een aardige avond.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 13:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Nou had ik niet echt super verwachtingen hoor, en heb me tot het "my first sony"gepiep prima vermaakt, en daarna was dit omaatje gewoon moe :\

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 13:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
was er niet  :sleep , maar niet te vergelijken met de recente sets die te downen waren in de members section???

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 13:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Bartk"]was er niet  :sleep , maar niet te vergelijken met de recente sets die te downen waren in de members section???


Vond hem best stevig draaien. Dat hele stuk na Aftermath was een rare mix van stevige club cq techhouse leek het wel. Geen idee hoe ik het moet noemen, maar ik vond het wel heerlijk klinken. Niet zoals zijn sets, maar dat vond ik niet erg eigenlijk.

Maar nogmaals ook een dik compliment voor Onno, zeer dansbaar wat hij draaide.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ik vond het lachen hoor. Onno werd van niet zo heel goed toch wel ok aan het eind, Desyn vond ik veel leuker dan verwacht, en nadat ik wat moeilijke lui van me af wist te schudden had ik bergen met sjans ineens. :p

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject: re:
PostPosted: 15 Oct 2005, 14:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
ja af en toe had ik wel ff het idee in de chemistry te staan... looll :lol , zeker wel heel veel goeie plaatjes maare helaas geen topset deze keer, iets teveel funky naar mijn gevoel..
maar van mij mag ie best nog wel terugkomen hoor..  :)

mas tequilla por favor..  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 15:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Dat housy is toch juist vet  8-) ! Echt een topavond gehad, veel Angello plaatjes/remixes en genoeg andere vette platen!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 15:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Maar, ik heb jetset voor het eerst gesproken!!! Dankzij een gezamelijke kennis die ons aan elkaar voorstelde waren we toch in staat om EINDELIJK het ijs te breken!

Ik ben trots op ons! :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 15:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Mijn review voor Dancelinx inclusief enkele pics

Earth @ Melkweg, Amsterdam (14-10-05) met Desyn Masiello

Line-up: Desyn Masiello (UK)
Per (NL)
Onno (NL)

Na weken van wachten was het dan eindelijk zover. Het was vrijdag de 14e oktober en ik was er helemaal klaar voor; Desyn Masiello zou dit tot een heerlijke vrijdagavond maken!
Het was  echt al een tijd geleden dat ik zó naar een feest had uitgekeken.


Voor het eerst sinds december 2003 was future hero Desyn Masiello te bewonderen in een Nederlandse club. De Londonaar draaide weliswaar op de 2005 editie van Mysteryland maar een festivalset en clubset zijn voor mij niet te vergelijken. Hij draaide namelijk maar 1,5 uur op Mysteryland en de massaliteit van een dergelijk event maakt de sfeer toch heel anders dan bij een feest in de intieme Melkweg. Daarnaast is de kwaliteit van het geluid op een festival vaak minder.
Daarom werd op verscheidene internetfora en partysites al maanden gehoopt op een terugkeer van Masiello in Nederland. Dat hij uiteindelijk zou draaien op Earth, dat bekend staat om de kwaliteit van haar feesten, stemde de partygangers erg vrolijk.

De verwachtingen werden verder aangewakkerd door de hype die heerst rondt het nieuwe mixalbum van Masiello. Deze cd, Balance 008, komt in Europa officieel uit op 24 oktober  maar waart al een tijdje rond op het internet. De kritieken zijn véél meer dan lovend te noemen; de cd bekoort niet alleen mensen die hem al een tijdje volgen maar heeft ook de ogen van ‘nieuwe’ fans op hem gericht.
Al met al waren er dus genoeg redenen waarom de verwachtingen in het Nederlandse clubbers-circuit hooggespannen waren.


Ik had me op vrijdagavond dan ook met haastige spoed richting de Melkweg begeven want ik wilde zoveel mogelijk van deze avond meemaken. Ik arriveerde rond 23:30 uur bij de Melkweg waar ik verbaasd was door het publiek dat in en uit de Melkweg liep. Met veelal zwarte kleding en lang haar (man en vrouw) leek het niet het publiek dat standaard op de Earth-feesten afkomt.

Het bleek dat het concert van After forever (gothic rock) dat voor Earth in de grote zaal van de Melkweg plaats vond danig was uitgelopen. Dit schopte de time-table van Earth behoorlijk in de war.
Volgens plan zou Onno draaien van 22:30 tot 0:30 uur, Masiello van 0:30 tot 3:30 uur waarna Per af zou sluiten. Uiteindelijk zou Per helemaal niet draaien zodat Onno gewoon 2 kon draaien en Masiello zelfs iets langer dan de geplande 3 uur.


Pas om 23:45 uur mochten de Earth-gangers de zaal betreden, alwaar Onno was begonnen met zijn set. Deze Noordwijker timmert samen met zijn partner Roccomundo stevig aan de weg in productieland.  Zo brachten zij al meerdere platen uit op het label Little Mountain Records van Neerlands top DJ Sander Kleinenberg.
Verder is hij een tijd resident DJ geweest bij Chemistry; op zijn jonge leeftijd dus een grote belofte. Onno zette een héél behoorlijke warm-up set neer.  Met heerlijke, diepe housetracks met af en toe behoorlijk spacey invloeden zorgde hij ervoor dat het publiek helemaal klaar was voor de headliner van de avond. Het publiek genoot duidelijk van de sound en de DJ zelf leek ook tevreden met zijn set.

Daarna was het om 1:45 uur de beurt aan Masiello. Omdat hij tot het einde van de avond zou draaien, kon hij helemaal zelf de richting van zijn set bepalen. Hij stelde de fans niet teleur; de gehele 3 uur en een beetje bracht hij zijn gebruikelijke mix van progressive, house, funk en een vleugje tech-house ten gehoor. Zijn stijl is zeer aanstekelijk en dansbaar waardoor heel de zaal constant in beweging was.
Op tracks als It’s killing me van DJ Nick & Danny Chatelain en vooral Aftermath van Zweedse held Eric Prydz (onder zijn alias Pryda) ging heel het publiek los. Hierbij had Masiello het zelf ook overduidelijk goed naar zijn zin; om en in de DJ-booth was het ook feest.
Zijn afsluiter met de Omid 16B dub mix van Talk talk – It’s my life waarbij hij eerst de bass en de hoog bijdraaide en vervolgens de track versnelde tot de juiste snelheid was heerlijk.


[img]http://www.forwardthinkingmusic.nl/photos/emre/P1010077.JPG[/img]


Enig punt van kritiek was dat een klein deel van het publiek diepgang miste in de set; zij vonden het voor een 3-uurs set iets teveel van hetzelfde. Dit was bij mij niet het geval; ik heb na binnenkomst om 23:45 nauwelijks meer stilgestaan en de set die Masiello ten gehoren bracht is voor mij een van de betere sets van 2005 tot nu toe.


De Melkweg zelf was ook goed verzorgd. De aankleding is minimaal maar dat heeft de zaal ook niet nodig. Het gaat bij Earth vooral om de muziek en de aankleding beperkt zich tot het broodnodige.
Daarnaast is het geluid van de Melkweg voor Nederlandse begrippen goed verzorgd.
Gelukkig had de organisatie de DJ booth deze keer wel vooraan het podium gezet, zodat de interactie tussen DJ en publiek optimaal is. Bij de editie met Hernán Cattáneo in april 2005 bijvoorbeeld stond de DJ booth achteraan het podium waardoor de interactie tussen DJ en publiek niet optimaal was.


Al met al weer een feest dat zéér de moeite waard was voor velen. Het publiek, bestaand uit vooral echte liefhebbers, ging moe van het dansen maar voldaan naar huis en Earth kan achter het aantal succesvolle edities weer een kruisje zetten.



En de 2 DJ's houden ook van GC  :cool

[img]http://www.forwardthinkingmusic.nl/photos/emre/P1010113.JPG[/img]

[img]http://www.forwardthinkingmusic.nl/photos/emre/P1010066.JPG[/img]


Alle foto's:

[url=http://forum.groovecollection.nl/album.php]klik hier[/url] of bovenaan dit forum op Album naast usergroups

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Last edited by emre on 15 Oct 2005, 17:25, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 15:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Ik sluit me helemaal aan bij Emre hierboven. Goed report!  :cool

Op het freaky electro gedeelte in het midden van Desyn's set na heb ik er volop van genoten. :) Veel onbekende tracks, en dat terwijl er veel recente mixen van hem te downen zijn, petje af. Enige punt van kritiek deze avond vond ik het wat matte publiek. Beetje een uitgeleefde, doorgeblowde bende. :sleep Jammer, want ik weet 100% zeker dat als Desyn precies dezelfde set zou draaien in een club als Fabric dat de hele tent op z'n kop zou staan.....

Ook complimenten trouwens voor Onno, hele sterke set!  :hat


Last edited by Bouma-Bros. on 15 Oct 2005, 16:11, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
dat is ook zo bouma

Ik was 2 weken geleden in Londen tijdens Everybody in de Ministry en toen heb ik een filmpje gemaakt met mijn telefoon tijdens de climax van T Schumacher - Heat it up.

Gister draaide hij dezelfde plaat dus ik weer een filmpje maken. Publiek was echt 10 x tammer dan in Ministry.

Ik ga eens kijken of ik dit niet hier online kan zetten.

Mijn report: vet feest!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Aug 2005, 17:38
Posts: 43
LalalalalaBeBeBebe, ik zeg nu al af voor dinsdag... het pakken van de winst in de tequillawedstrijd doet me de das om. Maar de week daarna komen alle boarders bij je spinnen hoor, want sommige kunnen wel wat meer puf gebruiken op de dansvloer. Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Onno aka Partyhardy, daar ben ik helemaal fan van geworden... heb mooie filmpjes van, even compilatie maken en dan komt ie in de download section!

Jerry regel jij eens groovecollection quantum korting bij Schumacher voor botoxbehandelingen ipv alleen maar gastenlijst plekkies waar je nog meer groeven van in je gezicht krijgt. Hoef je ook niet meer net als in Ibiza de hele tijd te smeren met die wallenstick.

oh ja.. de muziek was prima trouwens. Nul keer naar que pasa gelopen


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 16:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ItemDesyn Masiello op Earth
Vanavond, vrijdag 14 oktober, nodigt Earth Desyn Masiello uit voor een speciale 3 uurs set in de Melkweg. Desyn wordt wereldwijd ook wel gezien als onofficiële opvolger van Sasha door zijn unieke epische sound. In de Melkweg, Max zaal, staan daarnaast initiator Per en debutant Onno


opvolger van sasha ik vind het toch behoooorlijk anders klinken.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma