It is currently 06 Oct 2024, 18:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Het ADE dus. Onze eerste avond bracht ons naar het Wilhelmina Pakhuis voor Adam Freeland en Evil Nine.

[img]http://www.marineparade.co.uk/events/images/flyer1smallbetter.jpg[/img] [img]http://www.marineparade.co.uk/events/images/flyer2small_000.jpg[/img]

Bij aankomst rond half 2 liepen wij mooi tegen het bordje "sold out" :o WTF klote zooi! Koen (Tikkel) had gastenlijst spots gewonnen via djbroadcast maar slechts voor 2 personen en we waren met zijn 4-en. Uiteindelijk hebben we het voor elkaar gekregen dat toen er 2 mensen naar buiten gingen wij met zijn 4-en toch naar binnen mochten en hebben slechts 10 minuten hoeven wachten! :cool

[img]http://www.marineparade.co.uk/pics/artists_evilnine_small.jpg[/img]

Bij binnenkomst was net [url=http://evilnine.preloaded.com/]Evil Nine[/url] begonnen en het knalde al meteen. Lekkere diepe bassen met vette breaks! Thomas Schumacher - Heat it Up, yes rambam,hehe :p
Het was echt enorm warm binnen, was in no time drijfnat. Er passen zo'n 300 man in en het zat ook aardig vol maar je had nog wel ruimte om lekker los te gaan. Er was erg veel alternatief publiek binnen en vooraan ging het goed los 8-)

Rond half 3 begon Adam Freeland aan zijn set en had veel van hem verwacht maarrr hij viel dus zwaar tegen. Ik kan het het beste omschrijven als "blije breakbeat" van die simpele melodietjes en dan ook geen lekkere bass en breaks eronder. Misschien 1 of 2 leuke plaatjes. Gelukkig ging hij na een half uur back 2 backen(altijd leuk!) met Evil Nine en die gasten knalde wel de ene na de andere tune uit de speakers, echt onwijs bruut waren ze! Kan me hun remix van Alex Dolby Hazy Way nog herinneren :cool

Lekker avondje dus en Evil Nine waren duidelijk beter dan Freeland...

Nou ben benieuwd naar de andere avonden! :)


Last edited by Partyhardy! on 28 Oct 2005, 15:11, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Zo Onno, vroeg uit de veren! :)

Was een erg geslaagde avond! Inderdaad even de schrik toen we voor een dichte deur stonden, maar gewoon rustig gebleven en onszelf naar binnen onderhandeld. Binnen ontzettend staan genieten van Evil Nine in een opvallend Engels publiek. Aanvankelijk was ik een beetje bang dat ze te hiphopperig zouden worden, aangezien er ook flink gerapt wordt in hun nummers, maar dat viel ontzettend mee. Er zaten vaak effecten over de vocals en dat was best goed om aan te horen. Verder was het gewoon de vertrouwde Evil Nine sound met de bekende drums eronder. Volgens mij veel nieuwe eigen producties gehoord.

Verder sluit ik me aan bij het report van PH. Plezante bijkomstigheid was trouwens ook dat ze flesjes Brand verkochten voor weinûg.  :cool

Ik zal binnenkort even wat foto's/filmpjes posten.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 14:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Tsja, ik hoef niet meer veel toe te voegen..  ;)

Heb een prima avond gehad, blij dat we met zn vieren naar binnen konden. Publiek ging lekker los en vond het pakhuis een relaxe lokatie. Geluid vond ik ietsje minder, maar met een goede sfeer en hele nette prijzen voor de drank is dat wat minder belangrijk..!

Top avond gehad!  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 15:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Dave"]Zo Onno, vroeg uit de veren! :)


hehe ja moest alweer flink aan de studie vanmiddag :\ gaar! :p

[quote="Dave"].....in een opvallend Engels publiek.....

Inderdaad ja, er leken meer engelsen dan nederlanders binnen!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="Partyhardy!"]

[quote="Dave"].....in een opvallend Engels publiek.....


Inderdaad ja, er leken meer engelsen dan nederlanders binnen!
Gingen ze ook zo "los" als de engelse dat doen. ;) ?

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
[quote="Original"]
Gingen ze ook zo "los" als de engelse dat doen. ;) ?


We hebben de hele avond langs de kant staan wachten totdat ze zich op ons zouden werpen, maar er gebeurde niks!  :mad  :\

Impressies: http://s57.yousendit.com/   d.aspx?id=2AAFDVBV0GWQA0768OTS79E7T1

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 22:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Niks meer aan toe te voegen eigenlijk, alleen dat ik de 4e man was.  :cool Ga Evil 9 'als' ze weer eens in de buurt zijn zeker weer checken!!

Vette filmpjes D! Die prodigy tune ging wel aardig los ja! Engels publiek :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Oct 2005, 23:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Kicke filmpjes Dave! :cool Je hoort het geluid ook nog goed voor zover mogelijk 8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2005, 23:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gisteren in de Escape dus de Mn2s party met onder andere Seamus Haji, Axwell en Sharam Jey :cool

Avondje dat even op gang moest komen door de suffe sound van Dj Roog. Jeroenski stond in zaal 2 lekkerder te draaien, jammer alleen dat zaal 2 duidelijk ondergeschoven kindje is, de dj hebben ze echt op een onmogelijke plek gemanoevreerd (meteen als je binnenkomt rechtsboven, btje jammer) maar goed na Jeroenski kwam Axwell die meteen lekker begon en het werd ook gelijk drukker in die zaal. Dit was eindelijk de sound die we wilden horen en na zijn lekkere begin terug naar de hoofdzaal waar Seamus Haji was begonnen en heerlijk los ging! :D  Zeer vette set met o.a. Take me Away (natuurlijk!) Aftermath (echt waar, alweer? ja alweer ja :p) en nog meer knallers die Tijs zich wel herinnert :p

Tot slot de man van de avond voor mij Sharam Jey! Waar Haji lekker draaide maar geen interactie met het publiek had had Sharam dat continue, echt kick! het mixen ging daardoor niet altijd even lekker maar zijn platenkeus was super en enthousiasme aanstekelijk, lekkere stevige tracks passeerden de revue. O.a. For Sale - Buy Now en een nieuwe remix van Blur - Song2. Het ging ook wat meer los tegen het einde, mede ook omdat ze het toen wat donkerder maakten. Dat is echt een groot nadeel van de Escape, het is er veeeels te licht.

Lache Daan nog tegen te komen die het ook erg goed naar zijn zin had! [img]http://img.tranceaddict.com/images/icons/icon14.gif[/img]

Relaxte avond dus door goede prog-housy sets :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2005, 23:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:cool

Dat herinner ik me nog wel uit de Escape ja. Veels te licht.
Is wel al jaren geleden dat ik daar geweest ben.

Niet naar die after gegaan trouwens ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 00:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Net ff gedownload setje van Sharam Jey live @ Dance Department (538) (28-05-2005) Had deze nog niet gehoord maar echt onwijs lekkere set! Hier te downloaden: [url=http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=35JZXSG2HM6Z90EUTNDO4F4MBA]Klik[/url] :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 10:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Na twee weekjes op Ibiza te hebben vertoefd deze zomer, is onze groep behoorlijk aangestoken met het housy virus... Hoofdzakelijk te danken aan twee waanzinnig avonden in Pacha met Roger Sanchez. Het was dus nu een fijn weerzien met housy top producers Axwell en Seamus Haji die als je het mij vraagt met zijn tweeen de twee grootste club hits van deze zomer hadden. Haji & Emanuel - Take me away en Axwell - Feel The Vibe (Seamus Haji Remix). Tijd dus om dat zomerse gevoel te herleven  :cool

Eerste keer Escape dus en het is goed bevallen! Dit kwam duidelijk meer door de Djs die draaiden dan door de locatie. Zeker een mooie tent, maar het mist iets. De hoofdzaal is zo licht dat het af en toe meer lijkt op een goed ingerichte sporthal  :(

Djs dus wel errg goed! Baalde van te voren al dat precies de twee djs die ik echt wilde zien precies tegelijk op de timetable stonden, waarom is mij nog steeds een raadsel...  (Axwell en Seamus Haji...) als er twee dj sets goed op elkaar aan zouden kunnen aansluiten waren deze twee het wel. Maar goed er moest dus een keuze gemaakt worden. Aangezien we de tweede zaal iets gezelliger vonden maar eerst de kunsten van Axwell gaan bewonderen. Hij begon gelijk met een hele vette track, zaal liep meteen vol en de sfeer zat er gelijk goed in! Er volgde nog een enorm vette track met de vocal 'Sunrise' erin verwerkt, zou ik graag snel terug horen :D

Na 35 minuutjes Axwell, even de andere zaal ingelopen waar Seamus Haji errrg goed bezig was, hij draaide net ziin nieuwe single en dat is weer een meesterwerkje, Seamus Haji - Angels Of Love. Deze sound zit echt tussen de prog en housy in. Want in vergelijking met Roog een uur eerder was dit een totaal andere stijl. Hierna volgden oa Aftermath ja en Feel the Vibe, Dave Spoon's Sunrise en bouwde hij nog een drietal climaxen met zijn cdj1000 jogwheel, wel vet!
Gaaf dat hij ook nog een half uurtje langer door ging  8-)

Hierna dus Sharam Jey, die als een idioot achter zijn draaitafels stond te springen en de boel op te jutten. Vet om te zien! Ook een erg vette set met een echte dirty electro sound, af en toe wat minimaal maar alles ging keihard los. Een waardige afsluiter van een top avond!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Heerlijke avond gehad in Escape :hat

In de grote zaal ging het wat meer los dan in de 2e dus vooral daar lekker uit mijn dak.
Vond Roog helemaal niet zo suf zoals partyhardy omschreef, ik had ook niet verwacht dat hij zo los zou gaan maar het viel me alles mee van Roog.
Ff naar Axwell geweest boven, maar vond het een beetje te rustig dus was vrij snel weer beneden waar Seamus lekker los ging! Super  :cool

Ik heb jammer genoeg het einde niet meegemaakt omdat ik echt kapot was  :(
Ik heb geen idee hoe dat kwam eigenlijk maar ja rond 4 uur echt geen puf meer in mijn lichaam.

Erg gezellig om Partyhardy en Thijs en wat andere van het board weer te zien!!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2005, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Partyhardy en Tijs hebben de avond al goed beschreven. Locatie vond ik persoonlijk wat minder. Er hing weinig sfeer in de tent en het was vrij licht in zaal 1 zoals Tijs al zei, maar de djs maakten erg veel goed! Erg vet met Axwell en Seamus Haji die beide een goede set draaiden! Setjes met veel bekende tunes, maar ook veel onbekende nummers, wat het geheel erg lekker maakte.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2005, 09:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
John Acquaviva - Live at Amsterdam Dance Event 29/10/2005
http://www.megaupload.com/de/?d=VDHWIM04


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2005, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Ik ben bij Emerson geweest (donderdag panama), maar daar kan ik kort over zijn.

Was niet erg bijzonder. Was wel druk bij erik-e en don diablo, maar grote zaal was niet echt vol. Het hield ook al om 3 uur op. Wel leuke avond gehad, en het geluid stond knetterhard volgens mij!!!!!

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma