It is currently 06 Oct 2024, 10:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Nov 2005, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Zooo, was weer een erg geslaagde avond!  :)

Bij binnenkomst een hoop gedoe bij de poorten. Mensen hadden bedacht tassen met o.a. tennisrackets en weet ik het allemaal mee naar binnen te moeten nemen, en iedere tas werd natuurlijk uigebreid doorzocht, onder het toeziend oog van 2 andere beveiligingsmensen. Het duurde maar en het duurde maar, het werd steeds krapper daarbinnen, en het idee om nog een poortje open te gooien (er stonden er immers 2 werkeloos toe te kijken?) kwam niet in hun hoofd op. :(

Gelukkig leverden de voorwerpen die uit de tassen tevoorschijn kwamen en verwijderd werden (mijn god, scheermesjes, zakmessen, scharen: moet je natuurlijk allemaal bij je hebben als je gaat dansen :roll) de nodige hilariteit op onder de wachtenden, dus de sfeer bleef ontspannen en gezellig.

Eindelijk binnen, het was nog niet heel druk, en Deep draaide nog enigszins behouden. Rustig beginnen met een biertje dan maar, en de boel eens even bekijken. Zoals vaak in Panama weer genoeg variabiliteit in bezoekers: van rasta tot rokkostuum, alles was weer aanwezig, erg grappig.

Al snel deed Deep zijn naam meer eer aan: hij begon lekkerder en dieper te draaien, het werd drukker op de dansvloer, de sfeer zat er goed in! Toch ook even kijken in de kleine zaal. Ook daar was het goed toeven, lekker muziekje, goed dansbaar.

Terug naar de grote zaal, Carl Craig het het intussen overgenomen. Ondanks dat hij even op gang moest komen, stond hij uiteindelijk fijn te draaien, bouwde goed door, lekker.

Al met al een leuk feestje, en een goede opwarmer voor vanavond, Wonder!

Nogmaals bedankt Jerry voor de plekken!  :)


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2005, 14:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Fijn avondje dus :D

[quote="Loes"]Gelukkig leverden de voorwerpen die uit de tassen tevoorschijn kwamen en verwijderd werden (mijn god, scheermesjes, zakmessen, scharen: moet je natuurlijk allemaal bij je hebben als je gaat dansen :roll) de nodige hilariteit op onder de wachtenden, dus de sfeer bleef ontspannen en gezellig.


Ik blijf ook vaak ergens crashen en neem dat soort zaken mee een club in, belachelijk juist als ze daar moeilijk over gaan doen! ik ga mensen te lijf met een scheermes! en oja ook met een aansteker en deodorant :8o geurtjes (zit vast ghb in) etc alles werd werggesmeten. echt bull...

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 00:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Om 12 uur kwam ik samen met mijn vriendinnetje aan bij de Panama.
Er stond een rijtje bij een van de entrees buiten voor de deur.
Dus ging er vanuit dat het mensen waren die nog een kaartje moesten kopen.

Maar achteraf bleek het dus toch de rij voor de gastenlijst  :(
Dus het is blijkbaar niet zo heel bijzonder om op de gastenlijst te staan  ;)
Maar Jerry toch zeer bedank  :cool  want het scheeld natuurlijk wel weer 30 euri met z'n 2en.

Met een half uurtje stonden we binnen en liepen door naar de grote zaal.
De geluiden die daar uit kwamen waren erg prettig alleen het geluid was een beetje te schel, later op de avond werd het beter, maar dat kan ook door de alcohol geweest zijn  :D

Moet zeggen dat ik zeer genoten heb van Dj Deep had hem nooit eerder gehoord.
Daarna weinig meegekregen eigenlijk van Carl Graig, want mijn vriendin stond op een gegeven moment met een paar mannen in pak te praten en die boden gratis drank aan en niet alleen aan haar  :p  en ze waren behoorlijk gul moet ik zeggen. Want de fles smirnoff die op de bar stond ging er vrij vlug doorheen  :p  Bleek een van die gasten zijn vrijgezellen avond te hebben en ze zaten allemaal in de busniss wereld werkte in USA kwamen uit Denemarken, Duitsland, Nederland en weet ik veel allemaal vandaan en waren voor "fun" in Amsterdam, maar het was allemaal heel gezellig.  :roll

Terug lopen naar centraal voor de nachtbus was iets minder en een half uur wachten want we hadden hem natuurlijk net gemist  :(
Thuis lekker onder de wol en een beetje draaierig van de alcohol, maar al met al top avondje! :hat

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma