It is currently 04 Jul 2024, 11:57

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 10 Dec 2005, 06:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Beste boarders van groove collection, heb ik dan weer de eer om het eerst wat te vertellen over dit heerlijke feest in `t paard locatie: Den Haag! Allereerst weer leuk om nieuwe mensen een hand te schudden, de ene met button en de andere zonder. Ik had hem niet altijd op want dat doe je natuurlijk niet op een nieuw shirt.

Maar beste boarders het feest dus! heerlijk op tijd samen met mijn maatje Arjan nog ff de loting gekeken van het wk, makkie :)  zo gezegd zo gedaan op naar Den Haag, puntje van kritiek wat moet je lang wachten bij die stoplichten daar zeg, kritisch moeten we ook blijven bij het feit dat de deur iet wat te laat open ging. Voor Arjan een kopje thee besteld maar helaas ze hadden geen rooibos dus dan maar een biertje, ook niet verkeerd!

In de grote zal kwamen we al snel een aantal bekenden tegen, waaronder Jerry(ben ik je echt zo vaak tegen gekomen(ik was toch niet irritant)). volgens omstanders was Tom de Neef bezig met een look alike van Dj Roog, hij deed zijn best en de sfeer zat er dus al snel. Zoals bij Jerry beloofd meeting point in de kleine zaal bij luke fair, uiteraard met de verplichte foto shoot(we zien ze wel weer voorbij komen). Over luke Fair in het kort, hij draait zeker niet slecht maar toch hij zat of stond wel een beetje doods achter de booth en hij mag zeker nog een cursus volgen bij de vereniging van enthouisastelingen!  :hat

Om 3 uur toch maar weer ff mijn hoofd om de hoek bij sanchez, wat een topper is die Sanchez toch, vooraan zat de sfeer er goed in en ondankst de drukte was er zelfs nog ruimte voor enkele heerlijke danspasjes en tevens zag ik daar weer veel mensen met een lach op het gezicht.

Het was zeker een gezellige, maar wat is een report zonder kritiek, het was zeker te druk en ik zou het horecapersoneel van `t paard zeker willen uitnodigen voor workshop bij mij "hoe werk ik effectief, krijg ik mijn gasten aan het lachen, krijg ik iedereen tevreden naar en verdien ook nog geld voor mijn baas" deze cursus is uiteraard ook voor geinteresseerden van Groove collection en die krijgen 30% korting :cool  altijd leuk meegenomen!

Voor iedereen die ik gezien heb en ook niet gezien heb, bedank voor het lachen en tot het volgende feest festijn :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 13:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Positief verrast, de S-man draaide heerlijk. Paar zeer leuke plaatjes gehoord waaronder nog West London Deep - Dark Matter  :cool en nog meer leuke tunes waar je voetjes van gaan bewegen. Luke Fair draaide ook netjes.... en wat blijft 'Heat it up' toch een lekkere plaat om live te horen!

Was ook erg gezellig met de vele bekenden, die zonder dat volgensmij iedereen het zelf wist elkaar boven tegen het lijf liep. Verhalen over internetdates doen het ook altijd goed, en of deze vrouwen dan wel of geen kind van je willen  :oops  :roll

En ik wil toch even weten van Joost of ik de weddenschap met Arjen nou gewonnen heb of niet. :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 14:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
Oke normaal ben ik niet zo'n reporter maar voor deze keer dan.Met 4 man kwamen we om 00:30 aan in het ijskoude Den Haag.We hadden nog een kaart over maar ondanks dat het uitverkocht was ben ik de kaart niet kwijtgeraakt aan de deur.Dus helaas niemand blij kunnen maken.Wat mij meteen opviel was dat er geen monsterrij voor de deur stond zoals ik verwacht had dus een pluspuntje.Eenmaal binnen stond De Neef nog op te warmen voor S.Even dacht ik dat het Roog was maar gelukkig toch niet.(geen kwaad woord over Roog hoor  ;) )
Ik weet niet meer precies hoelaat het was maar toen S begon ging het Paard los!! Ik kan niet zeggen dat het echt mijn muziek is die hij draait maar respect voor de man.Draaien kan ie echt wel.Tevens veel mooie dames gezien wat ik ook wel verwacht had bij hem en een paar goede tracks langs horen komen.Nu was ik meer benieuwd naar Fair dus ben ik veelvuldig in het kleine zaaltje geweest.Even dacht ik nog dat er een verlegen schooljochie stond te draaien door zijn houding maar qua techniek zat het wel goed in de kleine zaal.Ik miste al met al wel een beetje de diepte in beide zalen qua muziek maar dat zal wel persoonlijk zijn.Ik vond het een geslaagte avond en wil nog even de geluidsman in de grote zaal bedanken voor het kogelharde geluid na 04:00 .Zo goed als misselijk van de bas ben ik rond 05:00 terugereden naar Alkmaar.
Pfffffffffffff 07:00 voor dood in bed.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 15:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Een erg geslaagde avond!  :hat

Na wel in een monsterrij te zijn aangekomen, die vervolgens heel snel doorliep, snel een plekje bemachtigd op de eerste etage. Sinds wanneer hebben ze ook een loopbrug op de 1e? Voor het uitzicht in ieder geval erg relaxed!

Zoals verwacht werd het erg druk en daarom maar 1 poging gedaan om op de dansvloer te komen. Daar struikelde je over de mooie vrouwen, maar het was toch echt iets té druk, dus vervolgens maar veel boven gestaan. Persoonlijk werd ik niet echt gegrepen door Roger z'n set, maar dat zal ook wel komen omdat we in een slechte hoek stonden wat betreft geluid.

Rond een uur of 3:00 (?) naar de tweede zaal en daar werd ik aangenaam verrast door Luke Fair. Had 'm nooit horen draaien, maar er kwamen een aantal zeer vette tunes voorbij! De rest van de avond daar gestaan en om 4:45 vertrokken richting Rotterdam.

Al met al een gezellige avond met vele bekenden (leuk om jou ook ff gesproken te hebben Jerry!). Ik ben in een goede bui en geef de avond een 8,5, maar eigenlijk is het een 8.

Vanavond weer wat leuks op het programma: oudejaarsconference van Lebbis en Jansen. Leuke manier om uit te brakken!  :)

Grtz.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 16:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
1 woord... ziekelijk
wat een gruwelijk vet feest

Tom de Neef warmde keurig op... echt goeie platen zelfs nog gehoord van hem en rond half 2 nam Roger het over
een goed half uur gebleven alvorens even te vertrekken naar de klein zaal om Luke Fair te checken
Daar liepen natuurlijk zat GC'ers rond waarvan ik de meeste al gezien had op de 1e verdieping van de grote zaal :) maar goed toch gezellig om ff wat meer ruimte te hebben (want wat was het druk in de grote zaal)
Luke trok ook alle registers open in de kleine zaal en die was op een gegeven moment ook echt packed... Superset!
Beetje heen en weer gelopen in het algemeen want was gewoon echt moeilijk kiezen... maar beide kanten was gewoon goed geregeld
Drank halen was daarentegen wat minder geregeld... op een gegeven moment schoot het echt niet op
Dat je praktisch een kwartier stond te w88 en dan nog niet aan de beurt was.
Maargoed dat mag de pret niet drukken haha.
Ook moet nog  ff de nadruk gelegd worden op het overschot aan vrouwelijk schoon... wat een toppers liepen er weer bij. Alsof Jordi een hele kast met modellen had ingehuurd!! :cool

8uur lag ik thuis in me nest.. en was natuurlijk tot het einde gebleven
Maar echt applaus voor dit feest en hoewel het natuurlijk erg jammer is dat de sets niet getaped zijn zal dit nog lang in mn geheugen gegrift staan


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 16:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Applaus voor Jordi ook btw!!! :D  8-)  :cool
Heldenfeest mede dankzij hem :hat








Je begrijpt Jordi dat dit je natuurlijk wel gastenlijstje kost voor GC members volgende keer :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 17:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
er staan al een paar foto's online.
Helaas was om half 3 de batterij al leeg van de camera  :x

En nog wel weer wat nieuwe boarders ontmoet. :)

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=315[/img]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 17:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]er staan al een paar foto's online.
Helaas was om half 3 de batterij al leeg van de camera  :x


Ja lekker handig idd, je gaf hem aan mij bij Luke Fair, ik maak 10 foto's en hopla, leeg!

[quote="glannie"]Applaus voor Jordi ook btw!!! :D  8-)  :cool
Heldenfeest mede dankzij hem :hat


Jordi had wel mogen zorgen dat er wat minder kaarten verkocht waren & de VIPruimte gewoon voor een ieder toegankelijk was (en het daardoor minder druk was) :p

Overigens, Glanis, jij palm-toppie-nerd, die Heat it up had ik toch echt eerder dan dat jij hem hoorde! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 18:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="SnuggLe"][quote="glannie"]Applaus voor Jordi ook btw!!! :D  8-)  :cool
Heldenfeest mede dankzij hem :hat


Jordi had wel mogen zorgen dat er wat minder kaarten verkocht waren & de VIPruimte gewoon voor een ieder toegankelijk was (en het daardoor minder druk was) :p

Overigens, Glanis, jij palm-toppie-nerd, die Heat it up had ik toch echt eerder dan dat jij hem hoorde! :p
Wat zijn dit nou weer voor praktijken... jij ID'd ook weer 1 plaatje op een avond hoor lullo :D Gelijk de man natuurlijk haha...
Tis btw ook nooit goed met jou he... als je geen gratis kaarten krijgt heb je gelijk geen goed woord meer over voor de organisatie ;)
Dat gaat je nog opbreken brammie :lol

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
De organisatie in combinatie met het paard heeft idd wat missers gemaakt, het was idd veel te druk, het had zeker gescheeld als er geen vip ruimte was geweest!!
Vond een groot gedeelte van het horeca personeel ook erg aan de matige kant, zeker niet onbelangrijk dat dit goed geregeld is 8-) is toch al met al een smetje op het feest.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 18:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="glannie"]
Tis btw ook nooit goed met jou he... als je geen gratis kaarten krijgt heb je gelijk geen goed woord meer over voor de organisatie ;)
Dat gaat je nog opbreken brammie :lol


:roll  :roll
Ach, als er wel gratis kaarten zijn dan nog mag je kritiek geven :D Dan maar geen kaarten :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 19:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote]En ik wil toch even weten van Joost of ik de weddenschap met Arjen nou gewonnen heb of niet.


Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ik 10 euro van je krijg :hat Maar ik maak het wel goed met een kaartje voor Innercity (moet ik nog wel krijgen btw)...

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 19:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Zo dat was me een feestje!

Sluit me aan bij de rest van de opmerkingen...Wel was ik verrast dat er rond half 1 helemaal geen rij stond en dat ik zo naar binnen kon. De grote garberobe was echter al vol en we werden verwezen naar de kleinere garberobe in de hoek. Deze bleek een kwartier later ook vol te zijn dus vrienden van ons moesten weer naar buiten om hun jassen in de auto te gaan leggen  :rolleyes

Voor de rest was het toch echt TE druk...Bij Morillo in de panama een aantal weekjes geleden was het gewoon allemaal stukken beter geregeld. Dat was ook zo goed als uitverkocht maar daar kun je wel nog een beetje relaxed dansen en lopen. In het begin van roger zn set hebben we redelijk vooraan gestaan maar na 10 minuten werd ik zo chagrijnig van al dat geduw,getrek en gebeuk dat ik de rest van de avond aan de achterkant van de dansvloer vertoeft heb..

Ook sluit ik me volledig aan bij de kritiek op de wachttijden van de barren, niet normaal meer! Ik heb 2x 20 minuten (niet overdreven) staan wachten voordat ik aan de beurt was! Vrienden van mij overkwam hetzelfde, dat gaat gewoon nergens over....

Voor de rest, waar waren jullie allemaal!? Ik heb alleen lex en Glaniskanis even gezien, maar waar waren mensjes zoals onno, matthijs en bram?? Toch sterk dat ik jullie helemaal niet gezien heb  :\

Maar Roger draaide een lekkere set en het ging aardig los vooraan op de dansvloer moet ik zeggen..Hopelijk komt hij zoals beloofd weer snel naar ons landje  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Clubkutjes!  :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2005, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="tango"]Voor de rest, waar waren jullie allemaal!? Ik heb alleen lex en Glaniskanis even gezien, maar waar waren mensjes zoals onno, matthijs en bram?? Toch sterk dat ik jullie helemaal niet gezien heb  :\



Veelal boven (eerste verdieping) op die overloop. Daar was het goed vertoeven.
Plus redelijk wat in de kleine zaal! Ja jammer, ik was je ook al aan het zoeken Joep!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 00:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Okay het was erg druk maar meer kaarten verkocht dan toegestaan is echt een verhaal op zich aan het worden.

We zaten aan de max wat is toegestaan van de brandweer. Dit is minder dan wat er uiteindelijk in kan natuurlijk ivm veiligheid. Omdat de kleine zaal best leeg was leek het binnen gewoon veel voller.
Daarbij waren ook nog eens 2 balkons uitgeschoven wat zorgt voor ong. 100 extra plekken (mogen we niet meerekenen van de brandweer).
Maar ik vond het een vet feest en de drukte hoort er dan gewoon bij. Voortaan een VIP tafel nemen :) Sta je wat rustiger :)

Barpersoneel kan inderdaad wel wat peper in de ....... gebruiken, damn!

Kan het applausje voor mij van glannie omgedoopt worden in een applausje voor Full Circle?
Heb dit natuurlijk niet alleen gedaan


Op naar Oud en Nieuw! Denk dat dat ook gaat uitverkopen.

VIP tafels zijn allemaal al weg geloof ik.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 01:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
VIP tafels  :lol

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 03:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ik vond het een ouderwets gezellig avondje Paard. Lekker druk. Deed me denken aan DD en Sasha toendertijd. Hoort erbij natuurlijk. Van die VIP vind ik wel een 'beetje jammer'. Dat was juist het mooie altijd aan het Paard. Gewoon iedereen gelijk in een donker hol en knallen maar. Niks geen gelul met ruimtes waar je zogenaamd ineens niet mag komen.

We kwamen om half 12 binnen. Roog wanna-be stond vrij saai te draaien vond ik. Eerst nietszeggende tracks en toen het wat drukker was ineens achter elkaar tracks met drukke climaxen. Geen vloeiende opbouwende set in ieder geval, maargoed net als altijd met grote namen op een feest maakt het eigenlijk niet uit wie je op laat warmen, want je merkt gewoon dat iedereen alleen maar staat te wachten tot de man begint waar iedereen voor gekomen is.

Sanchez deed gewoon goed zijn ding, zoals ik gewend was van hem in Ibiza. Niet helemaal mijn muziek, maar wel vette echte house met veel vocals, climaxen en stevige baslijnen.

Ondertussen al aardig wat boarders gemeet. Zelfs weer een berg nieuwe. Achteraf blijkt dat ik niet eens iedereen gezien heb, maar er waren dan ook weer erg veel bekenden. Wij waren zelf al met z'n zevenen. Er was nog een vriendengroep van ons uit Spijkenisse met 15 personen en dan alle boarders er nog bij. Onmogelijk om iedereen ff te spreken natuurlijk. :)

In de kleine zaal begon Luke erg housey. Draaide eigenlijk eerst nog rustiger dan in de grote zaal, terwijl ik eigenlijk wel iets stevigers had verwacht. Later kwam daar verandering in en kwam ook het besef dat hij eigelijk een hele sterke set neer zette. Jammer inderdaad dat deze niet opgenomen mocht worden. Had een juweeltje geweest.

De hele avond eigenlijk verder een beetje in beide zalen geweest, want het was een echt feest in de grote zaal, maar meer mijn muziek in de kleine. Moeilijk kiezen dus. Laatste uur in ieder geval in de grote zaal vooraan gestaan. Erg jammer dat toen eigenlijk de muziek pas op het volume ging zoals ik me dat kon herinneren van me vorige Paard bezoekjes. Je merkte het vooral als je achterin stond. Vroeger voelde je daar zelfs de bassen nog. Nu kon je daar rustig praten zonder je stem te hoeven verheffen. Misschien kwam het ook een beetje doordat die loopbrug was uitgeschoven. Toen deden ze dat alleen met de bovenste verdieping, wat nu VIP was.

Al met al een zeer goede avond dus en verheug me nu al op Oud & Nieuw. :cool

Terugreis had een nare na smaak. 1 van die gasten moest pissen. Ik stop dus ff bij een gesloten benzinestation. 2 stappen uit en terwijl ze staan te pissen stopt er politie in een burgerauto naast ons. Allebei 50 euro boete voor wildplassen. Dat was me kaartje voor O&N was het enige commentaar wat ik hoorde toen ze weer instapte. :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 05:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Jun 2005, 14:35
Posts: 69
Location: Den Haag
Uurtje of half 1 waren we binnen. Na lekker wachten bij de eerste garderobe (tip: zet er meer dan 2 mensen neer om de jassen op te hangen, gaat het wat sneller), kon ik het nog eens dunnetjes over doen bij de 'kleinere' garderobe. De eerste was namelijk vol toen ik eindelijk aan de beurt was; dat zijn de betere grapjes om alvast in de stemming te komen :mad Bij binnenkomst in de grote zaal was Tom de Neef bezig, en die draaide mijns inziens toch wel leuke en lekkere plaatjes. :D

Toen Sanchez...  Eerste half uur trok ik gewoon echt niet. Dacht nog even dat het misschien een grapje was maar aan de hysterie van de andere bezoekers te merken hoorde het zo en was het nog eigenlijk helemaal geweldig ook. Duidelijk een gevalletje van over smaak valt niet te twisten. ;) Gelukkig werd het later wel beter. Al met al had de Neef gewoon lekker door mogen draaien van mij. Verder leuk gezellig feestje en weer wat wijzer geworden -> Sanchez is niks voor mij  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Voor deze avond twijfelde ik of het Amsterdam of Den Haag zou worden alwaar ik mijn O&N zou gaan vieren. Ik twijfel niet langer. Het wordt Amsterdam. Ik heb te veel gezeik aan mein kopf gehad, en daar bedoel ik jullie niet mee lieve Groove Collectors, die voorkwamen dat het een echt leuke avond werd.

Snuggle, refresh my memory.. ik ben getuige van diverse weddenschappen op een avond, wat was die tussen jou en Arjen ook alweer ?

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma