Ja uiteindelijk groeide dit nog uit tot een mooi feestje.
We kwamen aan rond een uur of 5 uur half 6 en het was natuurlijk niet zulk mooi weer. Er werd al superlekker gedraaid maar het was toch wel een beetje te leeg. Nou zou ik daar normaal niet zo'n probleem mee hebben, maar ik had iedereen meegeluld om eens wat anders te doen en dus van amsterdam naar scheveningen te rijden. Als je dan daar aankomt en het is zo leeg dan voel je de rest denken van: was dit nou de moeite waard. Helemaal omdat er twee vrienden mee waren die meestal neit echt mee gaan naar de prog feestjes en danny howells niet kenden.
Maargoed, we gingen lekker chillen en op een gegeven moment kwam yvonny aanlopen met euhh...
We hadden op internet gezien dat er nog een feestje was dat wel aardig leek, maar wisten niet waar die tent lag en hadden geen zin om te zoeken. Maar yvonny wist ons te vertellen dat het maar 2 tenten verderop was. Nou daar waren we maar even gaan kijken, ook om de twee nonproggers tevreden te stellen, en het was er aardig druk. Maar in notime waren we het alweer zat want het was een beetje zielloos daar allemaal.
Weer teruggekomen bij de karavaan leek het al iets drukker te zijn en Lin was erg lekker bezig. Yvonny moest me er nog even aan herinneren hoe irritant mijn forumnaam te onthouden is, waarna ze me traditiegetrouw aan alle forumers ging voorstellen die ik nog niet ken
Dat waren bart jan en...(even in mn telefoon kijken
) jiska. Even een tijdje staan praten maar toen brak het geweld toch wel los.
Lin warmde echt heerlijk op. Draaide nog een track waar we op zoek naar waren en die we daarna gevraagd hadden aan dr maar uiteraard niet goed verstonden. Iets genaamd Sun, zegt dat iemand wat?
Na Lin begon Howells die niet helemaal naar mijn smaak startte... maar daarna was het echt GEKKENHUIS
Ik heb een paar goede sets van howells gehoord en een paar mindere dus ik weet altijd niet zo wat ik van hem moet verwachten, maar gister was echt de beste set die ik van hem gehoord heb
Uiteindelijk was de dansvloer goed gevuld en de sfeer was ook goed. Al met al mooi feestje