It is currently 28 Jun 2024, 02:36

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Jan 2006, 13:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Private session @ Amersfoort

Tja daar zit je dan een week of zo voor O&N en nog niet weten wat je gaat doen, na twijfel over feesten en teleurstelling over uitverkochte kaarten, kwam daar een verlossend mailtje, een prive feestje in amersfoort, incl muziek, eten, drinken, garderobe en toilet in 1 prijs......Nou keuze dus snel gemaakt en gisteravond was het grote moment daar om de reis aan te vangen. Echter voor we ons in het feest gedruis konden storten waren een paar huiselijke maatregelen nodig, even de honden voorzien van een goede portie advocaat met slagroom en een lekker bot, zodat die niet doorzouden hebben dat dit jaar er geen middernachtse wandeling in zat......

Routeplanner uitgeprint( je weet anders nooit waar je terecht komt) en met een achterbak gevuld met bloemen en vuurwerk richting het oosten. De reis ging voorspoedig zolang we nog op de grote weg zaten echter in de kleinere spelonken van Amersfoort liepen de routeplanner en de realiteit iets uiteen. Op het moment dat we dan eindelijk om hulp wilde vragen midden in een vage kruising van allemaal wegen, viel mijn( nu nog wel ) heldere oog op het straat bordje en jawel we waren gearriveerd. Nu nog parkeren, want echt stil was het niet in deze buurt, maar gelukkig om het hoekje konden we nog een gratis plekje vinden. Spullen gepakt en richting de deur.......we hadden mazzel de rij voor de deur was verdwenen en we konden zo doorlopen naar binnen alwaar de harige portiers wel even lieten weten dat er hier niet gesold werd met de beveiliging. Garderobe was wel vol...klein minpuntje ;) maar ach eigenlijk kon dat de pret niet drukken.

Door de menigte naar binnen geschuiveld alwaar ik gelijk weer een superentree maakte door bijna over een tafel heen te vliegen met als gevolg dat er alcohol misbruik plaats vond en de decoratie van de zaal ( een strategisch neergelegd koeienvel) het al moest verduren. Natuurlijk vonden hier ook weer de "he jij ook hier" en "hoe is het met jou" tafrelen plaats al was dit gelukkig niet zo lang als anders gezien dit een zeer private sessions was.

We konden gelijk een bord met heerlijke salades en andere dingen vullen en ons lichaam een beetje energie geven voordat weer nodig was voor het feestgedruis....super organisatie, geen wachtrijen bij het eten of bij de drank , en de porties waren meer dan voldoende en de glazen goed gevuld,  door mensen met een glimlach op hun gezicht en een vriendelijk woord als je dit nodig had.

De muziek was dan weer hard en pompend, gevolgd door uitheemse klanken van witrussische dames en dan weer minimalistiche pliepjes/ ploepjes.

Afijn de tijd kroop voort en ineens was daar champagne........vaag dacht ik nog ik zie toch echt geen klok op tv????? Aha daar kwam de aap( een russisch aapje) uit de mouw... het was nu dat 12 uur daar in verwegistan, ok geen probleem proosten we toch 2 keer. Dus na een uurtje nog maar een keer bubbels in de glazen en viel iedereen elkaar in de armen en werd menig speeksel monstertje uitgewisseld.

Tijd voor vuurwerk knallen en dat moest toch echt buiten gebeuren aangezien we geen toestemming van de brandweer hadden om op dit feest binnen vuurwerk af te steken.
Gelukkig was er een eindje lopen een mooi open veldje om de boel een flink wakker te schudden, paar mooie pijlen en flinke knallen verder was het gelukkig weer voorbij( ben nou eenmaal niet zo happy als manlief pyroomaantje speelt), Op het veld konden we nog genieten van een vuurwerk show opgevoerd door de plaatselijk bevolking, van alle kanten kon je de pijlen en knallen volgen helemaal top!!!!

Via een korte toer door de wijk weer richting feesthonk gelopen alwaar om op te warmen het vocht weer rijkelijk vloeidde, er werd gedanst op de meest uiteenlopende muziek, gelachen op de meest flauwe en VLAKKE grappen, maar ook vriendschappen beklonken met drank en knuffels.....

Rond half 6 ging voor dit stel nog niet het licht uit, maar we zagen al dampende drollen in onze gang liggen als we nu toch echt niet naar huis gingen voor de doggies......Na uitgebreide afscheidskussen en knuffels weer richting auto gelopen, alwaar mijn persoontje( maw BOB) de weg naar huis wilde aanvangen, aangezien Des 256 er ook was maar met eigen vervoer, zou ik wel even achter hem aan terugrijden richting A1, ik snapte ff niet meer waar we zaten, echter hij ook niet en gelukkig schoot mijn eigen navigatiesysteem in mijn koppie op tijd aan om ons veilig op de grote weg te brengen.

Om 6 uur liepen wij nog een rondje in ons saaie buurtje en lagen om half 7 in bed, moe....brak maar met een grote glimlach om mijn  mond van alle gezelligheid en warmte die we meegekregen hadden viel ik in slaap.


C-jay, Mascha voor de zoveelste keer bedankt voor alles!!!!!!!
Oscar, Olivier, Peter, Connie, Jeroen, Tanja en Des ook bedankt voor de gezellige avond

PS Moshi en Miko bedankt voor de beveiliging en voor het drooghouden van het gezicht van Des

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Last edited by lalabebe2 on 02 Jan 2006, 15:26, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2006, 13:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Weinig meer aan toe te voegen.

Nja, normalitair zou ik dan hier enorme opgeblazen verhalen neerpennen over avonturen omtrend het versieren van vrouwen op zo'n feest, maar ik denk niet dat ik dan Mascha daar een groot plezier mee ga doen :roll

Hoedanook, het was gezellig, mensen bedankt, C-jay ik hoor het wel als je die tracks nog een keer nuchter wil beluisteren. Iedereen daar aanwezig gisteren: kappen met Oscar in de zeik nemen steeds! Peter kan zippotricks, Connie ook. De visschotel was geweldig. Lawinepijl op het ijs is een goede zaak, maar niet voor je trommelvliezen. Ook in de rook staan van de 12000-klapper als ie net afgegaan is is een hele aparte ervaring. Russische liedjes zijn weer eens wat anders en partycrashen bij de hoofdcommissaris politie Utrecht thuis met z'n allen.. geweldig!! :roll

Dus, C-jay en Mas, bedankt voor de gastvrijheid, Lala bedankt voor navigatie naar de A1 :p en een goed 2006 iedereen!

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Last edited by des256 on 02 Jan 2006, 15:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2006, 13:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
:roll Die crash bij de buren was ik helemaal vergeten, tjonge die zal ook wel gedacht hebben.....zooitje bijelkaar.
Oja nog voor dat we weg mochten rijden naar huis kregen we ook nog even een overlevingspakket mee.....drank, grote cervelaatworst( met de opmerking "veel plezier straks" haha) franse kaas en pindakoeken uit de toko. Kijk daar moet je nog maar eens aan zien te komen bij vertrek uit Panama/Het paard

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2006, 14:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ja! Die kaas! Of wat dacht je van... Dat augurkje en die toast! :roll Maar die waren niet eetbaar geloof ik..

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2006, 15:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Klinkt gezellig  :cool

Een private 'sessions' in Rotterdam met een club van 14 man was ook erg geslaagd. Wedstrijdje 'stauw-dat-gourmetstel-zo-vol-mogelijk' voor gevorderden met de nodige drank & veel drankgelach in Plan C. Die vuurpijl ik die kubuswoningen was niet van ons  :lol Uiterst dronken maar voldaan om 7 uur mijn nest weer in gerold samen met het vrouwtje.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 01:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Ja! Die kaas! Of wat dacht je van... Dat augurkje en die toast!  Maar die waren niet eetbaar geloof ik..


Op de plee?
En daar kom je nú mee!!? Thnx! :roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma