It is currently 02 Jul 2024, 10:04

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Nov 2005, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Het was een vreemd feest, G**ltier Reunion, in een vreemd land :rolleyes
Kort verslag van een hele lange nacht.
Omdat we slim wilden zijn, hadden we de trein genomen naar Antwerpen, om na ruim anderhalf uur op de stoep te staan van Café d'Anvers, waar DJ's C-Jay, Jay Samuel, Johan Cyber, 16 Bit Lolita's, Prinz en Michel de Hey ons zouden gaan vermaken.
Ik heb trouwens zelden zo'n mooie club gezien, alleen staat dat niet garant voor een goed feest.
Prinz en Jay Samuel waren de eerste 2 die draaiden in de grote zaal en dat deden ze wel lekker, maar de opbouw bleef halverwege ergens hangen, er kwam maar geen gang in.
Ik was blij dat het balkon (met een enorme glasplaat, waardoor je kon kijken op de dansvloer in de benedenzaal, erg relaxed!) open ging, want daar zou C-Jay de boel op gaan warmen. Ook hij begon bij nul en bouwde langzaam op in een uur tijd en eindigde met zijn nieuwe nummer "Daglicht", wat in februari(?) pas uitkomt. Met dat heerlijke nummer (waar zo'n lekkere ouderwetse Prog-drive inzit), kreeg ik eindelijk echt zin om te gaan feesten! Aleen waar dhr. C die naam van dat nummer vandaan haalt? Je zou kunnen zeggen, met "Daglicht" begon de nacht eindelijk! Ik begreep wel dat "Daglicht" onderdeel is van een soort trilogie (staat hier op dit forum ook ergens uitgelegd) ;)
16 bit Lolitas draaiden ook lekker, maar ook daar kwam geen gang in. Waar lag dat toch aan? Het publiek in Café d'Anvers (wat overigens ook uit veel bekenden from Holland bestond, waardoor ik het toch wel erg gezellig heb gehad) was ook niet echt met peper in hun reet gearriveerd. Maar 't zal toch ook een wisselwerking zijn tussen DJ's en publiek. 't Was echt een soort stilte na de storm, terwijl 't op de dansvloer beneden, toch aardig kon waaien (mijn föhn was er niks bij).
Michel de Hey idem dito, ook lekker setje, maar er kwam geen enkel hoogtepunt voorbij, alleen een half uur voor het einde van zijn set hoorde ik iets wat neigde naar lichtpuntjes. Waar moest ik nou toch heen met mijn feeststemming?
Boven Johan Cyber nog maar even geprobeerd, daar kwam iets beweging in, maar ook weer niet genoeg en al snel namen 16 Bit Lolita's het weer van hem over en wat ik daar nog van heb meegekregen was toch wel richting beter, maar het was al te laat om nog echt te spetteren (eerlijkheidshalve: ik heb ook niet alles gehoord natuurlijk).
Johan Cyber op zijn beurt mocht beneden nog afsluiten. Ik had 'm gevraagd om ff wat stevigs neer te zetten, want ik was 't zat! En idd soms wil er nog wel 's een DJ naar me luisteren ;)
Eindelijk kon ik me nog even uitleven! Maar om kwart voor zeven wilden mijn medetreiners op pad om de trein van half acht te halen! Dat is gelukt! Maar waarom hebben we er dan 5 uur over gedaan om in Gouda te arriveren :mad ?
Vaag herinner ik me dat we in Dordrecht uit de trein werden gezet, daarna kou, sneeuwregen, alweer daglicht, bussen, zeer-hoge-nood-plasje plegen bij 'n bushalte ergens in Strijen, terwijl heel de bus naar je kijkt, metro, broodje zalm als ontbijt (zwemt tenminste soepel naar binnen), weer trein en jawel om half twaalf thuis.
't Was een vreemde nacht........ :\


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
voorwaar een hele malle nacht yvon, die de geschiedenis boeken inkan, als EERSTE nacht ooit dat yvon en c-jay met elkander optrokken zonder dat 1 van beiden zich "ergerde" aan de ander, of gewoon negeerde wegens onbegrip...hahahahaha....
zelfs nog door de club gestruind tesaam..    ik snap er niks van...Of het was de drugs, Of je nieuwe haar...    of gewoon doordat we lekker relaxed deden? (geen levensverhalen en zo..haha)
hoe is het met die negerinnen clan afgelopen eigenlijk?
hihi...

feest was inderdaad beetje raar...
iedereen liep maar beetje met de ziel onder de arm, en ging nergens echt los..   kwam ook grotendeels door het taaie belgische publiek denk ik...raar volkje..
wel bizar grote groep "ons kent ons" nederlanders..leuk.
en WAT een mooie tent..poeh..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005, 20:32 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="c-jay"]
en WAT een mooie tent..poeh..


Hmm wil altijd nog een keer naar café d'anvers toe. Alleen om er nu met de trein te naar toe te gaan  :\

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
2 C-Jay: 't leven is wonderlijk! ;)  Nog bedankt voor je CD, hij 's echt lekker :cool Je hebt er weer een streepje bij!
Tja die negerinnen, what can I say? FB maakte nogal een afgematte indruk op me, kweet niet precies waar 't aan lag :lol

2 Harmen: trein? zou ik zeker niet aanraden!  :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005, 21:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Negerinnen in de buurt eromheen ja  :roll

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Nov 2005, 23:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Negerinnen?? Waar??? :p

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2005, 00:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote]Hmm wil altijd nog een keer naar café d'anvers toe. Alleen om er nu met de trein te naar toe te gaan


Dat zou ik ook zeker niet aanraden. Vanaf Hilversum is het anderhalf uur van deur tot deur met de auto. Klinkt beter dan 5 uur trein toch?

Anyway, zeker een toptent dat Café d'Anvers. Ben er de afgelopen jaren regelmatig te vinden geweest. :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2005, 18:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
[quote="des256"]Negerinnen?? Waar??? :p



Zooooo, ben inmiddels enigzins bijgekomen van mijn donkere tamelijk heftige avontuur.
Het was heerlijk in het oerwoud  :p ......
Zeker voor het door C-Jay terecht als TAAI omschreven publiek een onverwacht genoegen voor deze vogel  :D

Fantastisch mooie tent....jammer dat er geen gang in de muziek kwam.
De traumatische ervaring van zo lang moe en  :o  in die bus te zitten zal ons nog wel even blijven achtervolgen.....

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2006, 19:38 
Offline
just started
just started

Joined: 02 Jan 2006, 19:23
Posts: 8
Leuk verslag. Ben er nog nooit geweest, maar daar moet maar verandering in komen!

_________________
[ Ali & Sharam, step up to those turntables ]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma