It is currently 29 Sep 2024, 18:30

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1237 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 11:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
goeie reis en veel plezier daar aan de andere kant van de aardbol. :D
PS zullen genoeg internet café's zijn om even een groet te doen denk ik ;)

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2005, 14:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="sirtimo"]omdat er geen >>Stel je even achter<< topic is, dan maar hier.

Ik ben er nog maar 5 daagjes, daarna ben ik er weg van. Ik ga voor 4 maanden naar Zuid Amerika, om wat spaans te leren ,vrijwilligers werk te doen en wat rond te reizen. Dus allemaal alvast veel plezier gewenst met de muziek en ik kom over een tijdje wel weer terug :)

Eerst ga ik naar buenos aires toe overigens, met als doel natuurlijk Hernan spotten. zal moeilijk worden :D for who's interested, fotos en verhaaltjes op http://timo.opavontuur.com


veel plezier. Timo :cool
We lezen wel hoe je 't hebt daar.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2005, 11:17 
Offline
just started
just started

Joined: 12 Nov 2005, 01:16
Posts: 19
Location: Sydney
Laat ik mijzelf ook maar even voorstellen, ook al zal ik een redelijk passieve forumer blijken te zijn...

- naam: Wilco. Woonachtig in Amsterdam en pas sinds een jaar of acht bevangen door housemuziek. Altijd al een grote muziek freak geweest - en nog steeds - maar dan meer indie muziek a la Radiohead, Interpol etc. De aanschaf van een paar draaitafels was de grote ommekeer. Ondanks mn fantastische platencollectie - laat ik bescheiden blijven ;) - en redelijke DJ skills nog niet actief in het circuit. Het geeft me in elk geval nog veel voldoening elke maand een mix met wat nieuwe tracks te kunnen verspreiden onder vrienden en bekenden.

- fav. dj's: Digweed, Cattaneo, Pappa

- welke feesten kunnen we je tegenkomen:  Earth, Everybody, the Sessions etc. Verder kun je me tegen het lijf lopen op Ibiza, Creamfields Buenos Aires of Fabric in London. Als de muziek en de mensen maar goed zijn.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via via

- welke andere boarden ben je actief: GU, TA. Actief is een groot woord.

- wat je nog meer kwijt wilt: Tot vanavond bij Earth in Paradiso. Fantastische lokatie, goed muziek, goed publiek!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2005, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ga je helemaal naar fucking buenos aires toe voor creamfields, ben je er NU dus omdat het vandaag is? :D :D beetje duur partytripje. ik ga over 4 dagen naar buenos aires. verder welkom :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2005, 12:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nog meer achterblijvende TA'ers :)

Maareh..Creamfields Buenos Aires , hoe dat zo? We willen natuurlijk reports zien!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2005, 12:53 
Offline
just started
just started

Joined: 12 Nov 2005, 01:16
Posts: 19
Location: Sydney
Nee helaas niet jaar. Ik bedoelde het meer in het algemeen. Ik zou er zeker niet speciaal voor naar Argentinie vliegen. Maar als je toch in de buurt bent...

Toeval wilde dat ik in April van dit jaar ook in Buenos Aires was en toevallig (???) het Brahma Southfest plaatsvond. Sasha, Digweed & Cattaneo  :o .

Buenos Aires is trouwens een fantastische stad voor goede progressive house met mooie clubs en fantastische vrouwen. En werkelijk iedereen gaat los. Misschien dat ik in januari een argentijnse vriendin op ga zoeken in Punta del Este, het Ibiza van Zuid-Amerika.  Als dat lukt, beloof ik een reportje te posten in het forum  :D.

cheers
Wilco


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2005, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Wilco"]Misschien dat ik in januari een argentijnse vriendin op ga zoeken in Punta del Este, het Ibiza van Zuid-Amerika.  

cheers
Wilco


Pictures or stfu! :p

In ieder geval welcome, enjoy your stay.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: IN PROGRESSIVE WE TRUST
PostPosted: 14 Nov 2005, 13:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Oct 2005, 16:02
Posts: 48
Location: The Hague
- naam: Jai
- fav. dj's: Hernan Cattaneo, Yunus Guvenen, The Man Like & Diggers, Luke Chable, Ozgur Can, James Holden en... Remy!
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth, Exposure (vroegah dan), Extrema Outdoor, Dance Valley, quality progressive nights...
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Partyhardy, Tijs en Co. (ben niet de enige, geloof ik)
- welke andere boarden ben je actief: Dancevenue.nl, voornamelijk als reporter
- wat je nog meer kwijt wilt: het forum op veel dance- gerelateerde sites vind ik vaak ronduit KAK; broedplaats voor heel slap ge- ouwehoer en weinig echte kennis van muziek. Ben onder de indruk van wat ik gelezen heb tot nu toe op dit forum wat muzikale kennis, interesse en (bij sommige) ware liefde betreft op progressive gebied. Kicken shit! Beschouw mezelf als een grote liefhebber, die nog wel veel te leren heeft.. Ik dacht dat ik best wat platen herkende op een feest, totdat ik bij Onno en Tijs ging staan op parties  :\  tering, wat kennen die gasten veel records..
Wil misschien over twee jaar wheels of steel kopen, dan meer in platen verdiepen.
Ik zal wel niet de meest actieve poster worden, maar vind het erg leuk om aankondigingen van nieuwe feesten, tracklistings van sets en dergelijke te lezen.
Party on!
IN PROGRESSIVE WE TRUST


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 14:42 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Welkom allen  :)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 13:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Yes! welkom everybody! :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Nov 2005, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Welkom, enjoy your stay!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 15:42 
Offline
just started
just started

Joined: 18 Nov 2005, 15:17
Posts: 3
Location: Nederland, Zevenbergen bij Breda
Hoi, ik ben Jeroen Fens.  :)  Ik ben in aanraking gekomen met dit forum via Sander (sandah) Hij vond dat ik hier eens een kijkje moest nemen dus ben ik me gaan registren.
Ik kom uit Zevenbergen, bij Breda, en draai nu 3 jaar. ben begonnen met allen trance, later ook progressive steeds meer. Nu draai ik Progressive, (de laatste krijg ik wat interesse in minimal ed) en trance. Ook ben ik vorig jaar begonnen met produceren, dat opzich wel lekker gaat.
Ik hoop dat ik hier veel interessante dingen tegenkom. :)


cheers!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 14:03 
Offline
just started
just started

Joined: 21 Nov 2005, 13:57
Posts: 5
Hey mensen!

Ik ben net lid geworden via Bart Kok en zal me hier nu even kort voorstellen.
Ik ben Mathijs van Wijk, woon in Veldhoven (naast eindhoven) en ben 22 jaar alweer.
Mijn interesse in dance muziek is behoorlijk divers. Van progressive house, naar tribal, naar progtrance naar techno.

Ik produce zelf trakcs, voornamelijk progressive met wat invloeden uit andere stijlen.
Ik ga niet zo vaak naar feesten toe, tkomt er eigenlijk gewoon nooit van. dan weer geen money (dagelijks probleempje..) dan weer geen maten die gaan en in je remy is ook zo interessant..

Ik ga hier regelmatig wat posten en replyen en dan denk ik vooral op het producers gedeelte.

greets Matt


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 14:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Welkom beiden :) Post away

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 10:41 
Hoi ik ben Walter en ga hier eens lekker mijn ongezoute meningen neer posten.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2005, 11:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
:D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 11:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Nov 2005, 22:42
Posts: 96
Location: Eindhoven
Beste mensen,

Op aanraden van Jerry, even een kleine introductie.

Mijn naam is Tim, woonachtig in Eindhoven. De term 'Intangible' stamt van een bijnaam gekregen van studiegenoten uit een projectgroep waarmee ik een jaar intensief heb samengewerkt. Op andere fora zullen sommige mensen mij misschien kennen als UltraVibe of x_party.

Ik kan bijna iedere variant van housemuziek waarderen, behalve stijlen die te hard zijn. Het moet wel relaxt blijven. Vanuit de trance, wat toch wel een aantal jaren mijn favoriet is geweest, ben ik bij de muziek beland die men vandaag de dag omschrijft met het begrip progressive. Ik koop graag platen van labels als Silver Planet, Bedrock, BC, EQgrey en Precinct. Mijn favoriete djs zijn Sasha, Sander K, Digweed, Holden en ook nog steeds Armin trouwens. Plaat van het jaar is voor mij vooralsnog Extrawelt - Soopertrack.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 11:52 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Welkom Tim :)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
Welcome indeed.

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1237 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma