It is currently 28 Sep 2024, 23:33

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 885 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 23:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
@ Dennis
Ben net 1,5 uur bezig geweest om me door alle reacties heen te lezen op GeenStijl.
Beetje vierkante ogen nu....  :8o
Wil er zelf ook nog wel 's wat neerkalken. (pielemoos is de naam..)

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 12:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Ook ff mijn frustratie kwijt.
Zit voor 5 weken in f*cking Lelystad of all places, 7.30u beginnen dus veel te vroeg met de trein, oninteressant werk, verveel me kapot, slecht toegang tot internet, niemand om mee te lunchen, verplicht uitzitten tot ik eindelijk naar huis mag om 18u... En ik krijg er niet eens voor betaald. Baal.  :(

Gelukkig een fijn weekend om naar uit te kijken!! Carl Craig, Wonder...  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 17:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Loes"]Ook ff mijn frustratie kwijt.
Zit voor 5 weken in f*cking Lelystad of all places, 7.30u beginnen dus veel te vroeg met de trein, oninteressant werk, verveel me kapot, slecht toegang tot internet, niemand om mee te lunchen, verplicht uitzitten tot ik eindelijk naar huis mag om 18u... En ik krijg er niet eens voor betaald. Baal.  :(

Gelukkig een fijn weekend om naar uit te kijken!! Carl Craig, Wonder...  :)


klinkt als bureau halt  :lol

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 18:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Loes"]Ook ff mijn frustratie kwijt.
Lelystad ........slecht toegang tot internet .....niemand om mee te lunchen ......niet eens voor betaald.


Klinkt als een stageplaats bij de politie :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 19:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="emre"]No trial ... straight execution  :mad


Tsja: foto in de krant gezien; gruwelijke onzin dit zeg!!! Hoe kom je uberhaupt op het idee om a. een mindervalide/ invalide lastig te vallen; b. hier geweld tegen te gebruiken en c. dan maar je moedige inborst te richten op een hondje van 2 cm........... :mad Maar goed; de jongens die het gedaan hebben doen het niet zomaar en bladiebla en vorige week bladiebla....en hebben het bovenal ook niet makkelijk rondom de feestdagen en bladiebla! :x

[size=150] W A L G E L I J K [/size]

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
7 organisaties die zich op de zaak van dat doodgeschoten musje voor Domino fucking D-Day hebben gestort omdat dat 'niet zou mogen'. ROT IN HEMELSNAAM OP met je organisatie! Ga wat nuttigs doen voor de samenleving en WERKEN ofzo!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 20:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:23
Posts: 133
ik vind het wel leuk


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 20:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Het zijn maar DOMINOSTENEN... en wie in nederland zit er nog op een wereldrecord dominostenenvallen te wachten???? Vind het wel zo iets lames...

Mus.. R.I.P!

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 20:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Jun 2005, 00:16
Posts: 224
Location: Apeldoorn / Dordrecht
[quote="snuggle"]7 organisaties die zich op de zaak van dat doodgeschoten musje voor Domino fucking D-Day hebben gestort omdat dat 'niet zou mogen'. ROT IN HEMELSNAAM OP met je organisatie! Ga wat nuttigs doen voor de samenleving en WERKEN ofzo!


5 miljoen dominostenen neerzetten of zo  :lol

_________________
proud to be a sheephead


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 20:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="lapunked"]wie in nederland zit er nog op een wereldrecord dominostenenvallen te wachten???
:roll

En hier is het woordje "nog" het woord dat me intrigeert  :roll Heb me bij Domino Duff-Day deel 1 reeds afgevraagd hoe het mogelijk is dat mensen daar naar gaan zitten kijken!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 21:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="lapunked"]Het zijn maar DOMINOSTENEN... en wie in nederland zit er nog op een wereldrecord dominostenenvallen te wachten???? Vind het wel zo iets lames...



Dat is ook een frustratie van mij ja, ook die fucking dominostenen kunnen mij gestolen worden. Te meer omdat ze zo'n B-artiest als Hans Kraaij jr. (bestaan er ergere presentatoren) aan vast geplakt worden. Ook DOmino-D-Day is te sneu voor woorden. Maar het feit blijft dat dat van die mug ook totaal NIET belangrijk is.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 21:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Jun 2005, 00:16
Posts: 224
Location: Apeldoorn / Dordrecht
Oke..van die mus wordt een enorme olifant gemaakt...maar toch zou ik het stiekum wel leuk vinden als die actie van Geenstijl zou lukken. Waarschijnlijk hebben diegene die het uitvoeren een verschrikkelijke rechtzaak aan hun broek, maar dat is hun probleem. De actie zou in ieder geval wel de geschiedenisboeken ingaan.

_________________
proud to be a sheephead


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Iemand hier die wel eens naar de Keuringsdienst van Waarden kijkt?
Ge-wel-dig programma over voedsel & hoe producenten mensen voor de gek houden (wat er wel en niet in eten zit). Als je dat ziet kan je helemaal gefrustreerd (toch nog een link met dit topic ;)) worden over je eigen voedsel!

Wat 'weetjes':
Zo kan 'vers' vlees van de AH al 2 jaar oud zijn , omdat het diepgevroren in een Engels pakhuis ligt. Komt datzelfde vlees voro 80% uit Afrika (botswana bv) maar dat wil de AH er niet op zetten omdat men Afrika met 'honger' associeert.
Zo zit er in kattenvoer maar 8 % vlees (of minder). Maar wat de rest is kan niemand je vertellen.
Zo staat het woord 'ambachtelijk' echt alleen maar voor de SIER op verpakkingen. Ambachtelijk gebakken gebraden of wta dan ook is niets....

Echt leuk hoe ze alles ontrafelen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
G E W E L D I G programma!!!

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
[quote="lapunked"]Ben een paar jaar geleden naar het concert van Robbie Williams geweest... 21 en 22 juni 2006 is hij weer in Nederland... 2 avonden in de arena. Wat denk je dat een kaartje kost... 190 euro en dat is dan de goedkoopste kaart......  :mad


Ik heb eerst zitten denken aan een handeltje... maar voor alle lieve fans hier op het GrooveCollection-board geef ik de tip natuurlijk gratis weg  ;)

Kijk hier ff voor kaarten voor Robbie Williams: [url=http://shop.robbiewilliams.com/page/tourdetails]KLIKKEN[/url]
Heel wat vriendelijkere prijzen, wel creditcard verplicht (ik weet niet zeker of er nog kaarten zijn... maar is de moeite waard om ff te checken!)

Ciao!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Mooie afleveringen waren inderdaad; zie het te weinig ivm alleen tv in slaapkamer; die afleveringen met die Chinese gozer die heeeeel graag van het Wereld Natuur Fonds wilde weten waar de weggeef-giraffes werden gemaakt; WNF lullen; lullen en nog eens lullen; wilden het adres van de fabriek in China niet geven; "Nee, echt de arbeiders hebben het echt goed daar.""Nou dan kunt u me toch rustig het adres geven als u dat zo zeker weet?" "Ja, nou ehm...."

De historische aflevering met speelgoed van het jaar; het helicoptertje van Yoko ofzo? Ieder kind van 8 kon er mee vliegen; uiteindelijk moest de producent komen met twee techneuten; die moesten de vleugels zo gruwelijk precies afstellen en dan nog vloog het apparaat amper... :lol
Bijna niemand hield het coptertje in de lucht!

Kwamen zij niet ook met Bar-le-Duc? I.e. bronwater met de aso-ciatie dat dat wel heerlijk uit Zwitserland of Frankrijk zou komen? Is dus Utreg!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Leuke andere klacht was een of andere moslim die boos was op een smeerleverworst -fabrikant;
had lekker 3 broodjes weg zitten smikkelen met ......... :roll Kips-leverworst

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="we are ieee"]
Kwamen zij niet ook met Bar-le-Duc? I.e. bronwater met de aso-ciatie dat dat wel heerlijk uit Zwitserland of Frankrijk zou komen? Is dus Utreg!


Dat was ook mooi ja!
En die jongen die zichzelf aan wilde klagen omdat hij chocolade at waar slavenarbeid aan te pas was gekomen. Of het Bertoli-personeel die begon te rellen omdat de reclamespotjes niet klopten :D

Doet je toch wel nadenken over al die mooie woorden die er staan op verpakkingen.
Ze moeten eens al die middeltjes checken waar op staat "zoveel vitamines! Goed voor je!" et cetera. Ik ben wel eens benieuwd wat er nou echt goed is, wat als supplement kan dienen (bv die activa & yakult-shit).

[quote="we are ieee"]Leuke andere klacht was een of andere moslim die boos was op een smeerleverworst -fabrikant;
had lekker 3 broodjes weg zitten smikkelen met ......... :roll Kips-leverworst

:roll  :roll  :roll
En 'Ben Dover' is ook gewoon 'doof'  :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Yakult schijnt de grootste dure grap te zijn die er is; die enzymen, moleculen en mineralen die er in zouden zitten die zitten zelfs nog in meer dan voldoende mate in je lichaam jaren nadat je al begraven bent!

Zoals Spijkerman jaren geleden al bezig was met "Bulgaarse rechtsdraaiende dizzelende yoghurt" ofzo!

God; heeft iemand die bandjes nog? Ouwe bolle Tsjerk de Kluunwaps die bij de Elfstedentocht bij een snotvolder staat en alleen maar "Hoei, hoei" roept! Historische radio was dat!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 22:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Ik begrijp werkelijk niet dat iemand het over zijn hart kan verkrijgen om een mus om dominostenen te doden. Totaal respectloos voor alles wat leeft. Heeft zo iemand wel een geweten tegenover het leven vraag ik me dan af? Als het ff kan probeer ik een wesp of wat dan ook die in me huis zit nog te vangen en buiten te zetten. Als ik een mus p.o doodrijdt zit ik de halve middag te janken..Wat me dus een keer was overkomen. Was trouwens een koolmeesje bedenk ik me nu!
De mens denkt echt dat ze alles is en alles kan maken, terwijl we echt nog geen fuck voorstellen.
Jezus Christus, hoe langer ik erover nadenk hoe kwaaier ik ervan woord. Zoiets schets perfect hoe een groot gedeelte van de mens in elkaar zit. We zitten hier GVD samen met zijn allen vast op deze aarde, en moeten allemaal dezelfde kant op, inclusief de MUS en dan wordt die afgemaakt om 23.000 dominostenen.  Ik vraag me af hoeveel dominostenen ik waard ben.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 885 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma