It is currently 06 Oct 2024, 06:30

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 20 Nov 2005, 09:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
“Wonder”, maandenlang naar uitgekeken en nu was het dan zover. Nou bijna dan, we moesten eerst nog naar een verjaardag, verpakt in een “Ball Uniformé” in de Amsterdamse Catacomben. Met dat Uniformé hebben we het niet zo nauw genomen en dat hebben we geweten: we voelden ons ernstig misplaatst tussen al die dokters, kapiteins, onzedige dames, middeleeuwse monniken en jonkvrouwen. Daartussen was de muziek (en hitte) al even misplaatst en na een uurtje zijn we snel de gewelven weer uitgeklommen om naar de Jan Evertsenstraat te rijden.
Club XQ was zo gevonden en zeer vriendelijke portiers wezen ons de weg naar binnen. Nou had ik al wel wat wijntjes op, maar die weg had ik zelf nog wel kunnen vinden, gewoon rechtdoor dus in dit moderne maar wel karaktervolle clubje. We werden voor 5 euro “uitgekleed” door Jetset, maar moesten nog wel zelf onze jassen afdragen aan de garderobe.

Lambert Fisher
Binnen was Lambert Fisher de dansvloer aan het vol proberen te krijgen met een lekker setje. Er was inderdaad al wat volk op de vloer, maar er kon nog meer bij!
Ik heb even de nieuwe-feestomgeving-voor-een-paar-uur in ogenschouw genomen en was dik tevreden over hetgeen ik bespeurde. ’t Zag er echt gezellig uit, DJ dicht bij de dansvloer, mooie Nasca Lines aan de muur en op een mooi kleed voor de DJ-booth èn ook niet geheel onbelangrijk: het geluid klonk in mijn gedempte oren zeer ok! De visuals op de muur boven het dansplateau zagen er ook gelikt uit, maar ik schijn toch ’t een en ander te hebben gemist in verband met het ontraadselen van die geheimzinnige Nasca Lines. Maar misschien kwam dat wel omdat ervoor een menselijke gedaante geheel in trance met zijn eigen spiegelbeeld aan het dansen was.
Resident Lambert Fisher deed echt zijn best om een goede set neer te zetten, gezien de verbeten trek om zijn gezicht. En volgens mij lukte dat ook heel aardig en nou de kop eraf is, gaat hij de volgende keer wat aan zijn uitstraling doen, heeft hij beloofd! Gezien het feit dat dit zijn eerste keer voor een wat groter publiek was, vond ik het toch al knap en heb ik me er niet aan gestoord.

Jerry
Helaas werd het niet onwijs druk deze nacht, maar toen Jerry overnam werd het nog wel iets drukker op de dansvloer. Eigenlijk was bijna iedereen daar te vinden.
Jerry draaide een iets luchtiger setje, als dat ik van ‘m gewend ben, maar het klonk wel lekker met al die Tribal-, Electro- en Techouse-uitstapjes. Het was fijn om ‘m na al die tijd weer ’s even lekker bezig te zien in zijn karakteristieke houding (scheve koptelefoon op zijn schouder, alsof hij aan ’t kroelen is met ’n papagaai op die schouder). Na ongeveer een uur hield hij het weer voor gezien; hij bleek ook al de avond geopend te hebben en bovendien is hij onlangs weer een dagje ouder geworden!

Chane
Enfin, Chane was aan de beurt om half drie. Half drie? Ik besefte dat ik nu toch maar ’s wat serieuze danspasjes moest gaan oefenen in plaats van tegen iedereen tot vervelens toe, mijn hele 52 jaar oude levensverhaal te vertellen, hè Des c.q. Joost!
Het was trouwens erg gezellig met al die bekende en onbekende koppen van The Groove Collection. Er hing echt een lekker sfeertje. Maar geloof me, er kunnen nog veel meer boarders in de XQ, inclusief een jarige Heidi (die waarschijnlijk toch verstrikt zat in ‘r kadopapier en daarom niet kon komen).
Chane draaide lekkere stevige en op z’n tijd pompende Progressive. Was voor mij erg goed te doen, maar ik heb ‘m wel beter gehoord. Achteraf begreep ik dat het geluid in zijn koptelefoon niet goed was en hij al zijn energie moest proppen in het naadloos mixen der platen en cd’s. Hij was zelf ook niet geheel tevreden. Nexttime better! Desondanks heb ik ervan genoten! En Chane wist je dat er zelfs fans van jou helemaal uit 't Oosten van het land komen rijden (2 uur heen en 2 uur terug)? Geweldig!

Trio
Ongeveer een uur voor het eind gingen de drie, zeer gewaardeerde DJ’s in trioverband draaien voor een helaas al wat uitgedund publiek, dat natuurlijk onder Diehardfeestbeesten kon worden geschaard.
Toen pas ontdekte ik de waarzegger en een hoekje bij de bar en besloot mijn geluk te beproeven. Normaal gesproken is het niet zo makkelijk om mij van de dansvloer weg te houden, maar deze Tarotkaartlegger kreeg het voor elkaar. Ik werd met stomheid geslagen, alles wat hij waarzegde was gewoon echt waar! Gelukkig ging het meeste over kort verleden en heden en niet over toekomst, want wie wil dat nou weten? Hij was echt geniaal met die kaarten!

“Wonder” was echt een heerlijk tof feest en heeft wat mij betreft potentie om door te gaan. En dat zullen ze vast wel doen, ben helaas vergeten te vragen wanneer de volgende op stapel staat. Alleen die Nazca Lines zitten me toch nog steeds dwars. Misschien kan ik een keertje bijles krijgen van één van die types, die me in de maling hebben zitten nemen met die lijnen;-)

Ik ga ff pitten.......


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 14:34 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Het was een leuk avondje zeg. Vond de club ook erg leuk. 't had alleen net iets drukker moeten zijn, maar 't was cool  :)
De organisatie heeft er zeker wat goeds van weten te maken. Champagne bij binnenkomst, leuke aankleding en lekkere danseressen  ;)

[img]http://pix.tekhead.net/pix_2005_11_19/images/DSCF4880.jpg[/img]

Mijn complimenten aan Lambert en Jerry. Vond jullie sterk draaien... vooral het begin van de avond. Zelf trok ik 't volume niet. Heb nog steeds een flinke piep in m'n oren.

Alle aanwezigen... thanx!

En... ik heb er een mooie auto aan over gehouden.  
Bedankt, guys :D

[img]http://pix.tekhead.net/pix_2005_11_19/images/DSCF4882.jpg[/img]

Damn! Ben helemaal vergeten m'n toekomst te laten voorspellen...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 14:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Cool report, heb een gezellig feestje gemist dus, ben benieuwd naar de foto's :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 14:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Nazca Lines


:o Het staat wel drie keer in je uitbundige report, ze schijnen prachtig geweest te zijn, maar         WTF zijn "Nazca Lines"????????? :o

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 15:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Geinige foto van Jetset.. volgens mij wees ze me toen net omstandig de weg naar de toiletten ('immer geradeaus und nicht umdrehen' was de begeleidende tekst, maar die hoor je gek genoeg niet bij een foto).

Het feestje dan. Nadat ik aan YvonnY had duidelijk gemaakt dat Des mij feitelijk heeft gedwongen mee te doen in zijn 'bejaarde-vrouw-met-pillen'-grap, besloot ze niet langer boos op me te zijn (Des, geen dank). Een beter begin van de avond kon ik me niet wensen. Daarna heb ik samen met (weer die) Des aan Harmen uitgelegd hoe hij een commercieel krakend housefeestje moet geven onder het mom van 'de beste stuurlui stonden wellicht ooit aan wal, maar nu zeker niet meer'. Het devies: investeren jongen, INVESTEREN ! Harmen sloeg mij gade met een blik van 'oude-lul-houdt-je-ongevraagde-adviezen-voor-je', hetgeen ik mij direct besefte, maar ik had daar geen boodschap aan. Gister bedacht ik mij namelijk dat ik inmiddels de leeftijd heb bereikt dat ik mensen ongevraagd en met name ongewenst van adviezen mag voorzien. Ik beschik immers inmiddels over een groot reservoir huis, tuin en keukenkennis !

Dan nu een opmerking over de club: die zag er verrassend goed uit: intiem, stijlvol en vriendelijk personeel. Een aangename verrassing zo naast dat gebouw met de altijd geopende deuren en de slogan 'stop met lijden' op de gevel. Die slogan maken ze in ieder geval niet 's nachts om vijf uur waar - mijn maag leed aan een hongergevoel, maar een broodje kroket kon er niet vanaf. Zieltjes winnen gaat door de maag, oenen !!

Vervolgens: de organisatie. Jaja, sympathieke lui zijn dat toch en het werd dan ook een sympathiek feestje met een zeer gemoedelijke sfeer. Ik heb de dj's meer horen praten dan horen draaien, maar dat komt omdat mijn oren zich altijd focussen op stemgeluid. Slap geluld werd er, en niet alleen door ondergetekende. Dat betekent gezelligheid. Ook liep ik onze nieuwe sterreporter Loes nog tegen het lijf. Aangenaam Loes.

Tot slot: de waarzegger. Ik wilde de hele avond mijn toekomst laten voorspellen, maar telkens zat er weer iemand anders. Het is er dus niet van gekomen, maar volgens Special K blijft mijn leven zoals het is: een doffe ellende. Tegen zo'n voorspelling kan geen tarot-kaart op.

En zo komt er een eind aan dit warrige verslag.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 16:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Leuk report mensen, jammer dat ik er niet bij kon zijn ivm verplichtingen elders. Heb sowieso wat gemist zo te zien!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Tent kende ik al, dwz, ik wist waar die was. Vond het bij binnenkomst allemaal een beetje steriel eerst, maar Jet+vriendin wisten me 5 euro lichter te maken, waarvoor ik een paar meter verderop wel een overheerlijk glas champagne terugkreeg. De zaal zat stampvol met een mannetje of 5000, dus de stemming zat er al goed in. Lambert was best wel serieus en naar ik begreep later ook zenuwachtig voor deze gig. Had niet gehoeven, want dit ging veel beter dan bijv. Dekay op Earth.

Dansen had ik eigenlijk helemaal geen zin in, dus ik ging lui lastigvallen bij de kassa (ja Peric, daar zaten de vrouwen). Heb me eigenlijk zo een uur of 3 lang kostelijk vermaakt met andere dingen dan dansen, en da's toch ook wel weer eens leuk. Jerry nog even beluisterd, want die gaat altijd heerlijk van zwevenstijn op zo'n feestje, en met verve de versierpogingen van heer islost ondermijnd (hierbij overigens in het geheel niet refererend aan Yvonny).

Vervolgens met zo ongeveer de slappe lach mij toch maar even op de dansvloer begeven, alwaar ik als plaatsvervangende kruising tussen Michael Jackson (hee-hee) en clown Bassie met enig succes deze slappe lach door kon geven aan Juliet, die overigens nergens goed op de foto staat... grrr. Geen telefoonnummers overigens dit keer dames, daar waren jullie veel te grappig voor.

Chane ging wat harder uiteraard, en het laatste uur was een soort back-to-back-to-back van een weerga die we ons alleen nog vaag kunnen herinneren uit de tijd dat Deep Dish met z'n 3en was. Nadat we hadden besloten dat ik toch geen goede kandidaat voor een rol in Charmed was, en hartelijk de meneer uitlachten die 5 uur lang achter elkaar bij het VJ-doek stond te dansen was het weer tijd om te gaan.

Oh, en nog even een eervolle vermelding voor Ineke. Die was er niet verder, maar desondanks toch een eervolle vermelding in dit report.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Last edited by des256 on 20 Nov 2005, 22:13, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
:lol  dat benne me mooie reports. Kon er wegens andere verplichtingen niet bij zijn helaas, hoop dat het snel weer een keer plaats vindt!

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Nazca lines zijn te zien in Peru... Je kan het alleen vanuit de lucht zien...

[url=http://www.crystalinks.com/nasca.html]Nazca Lines[/url]

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 22:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
Sorry mensen, ik was op weg maar werd verhinderd, door een auto-ongelukje... :\ (Nix ernstigs)
Blij te lezen dat het een geslaagd feestje was. :)

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 23:20 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="DJS1"]Sorry mensen, ik was op weg maar werd verhinderd, door een auto-ongelukje... :\ (Nix ernstigs)
Blij te lezen dat het een geslaagd feestje was. :)


jammer miste je al  ;) gelukkig niks ernstigs met het ongeluk  :p
Ik vond het erg  :cool ff flink slapen nu (net thuis) morgen meer  :oops

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Nov 2005, 23:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Vond t erg geslaagd, lekkere muziek =)

en iemand maakte mij heel blij met Habersham platen en Minilogue - In a Deeper Motion! Geloof dat het Lambert was, vette set!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 00:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Nazca lines zijn te zien in Peru...


Vandaar dat ik niet op de gastenlijst stond :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 01:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Partyhardy!"]Cool report, heb een gezellig feestje gemist dus, ben benieuwd naar de foto's :cool


ik vond [url=http://pix.tekhead.net/pix_2005_11_19/index.html]hier[/url] nog wat foto's ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 09:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Vond het een mooi feestje, heb het erg naar mijn zin gehad, ondanks dat mijn stapmaatje al vrij snel een ander maatje had gevonden.... (zie foto's Jerry, DSCF4856)   :roll

Leuk om jullie te ontmoeten!  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 10:42 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Loes"]Vond het een mooi feestje, heb het erg naar mijn zin gehad, ondanks dat mijn stapmaatje al vrij snel een ander maatje had gevonden.... (zie foto's Jerry, DSCF4856)   :roll

Leuk om jullie te ontmoeten!  :)


dat maatje was gijs  :roll

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Hahaha, weet het ja, heb kennis mogen maken... errug leuk! Wie weet komt er een vervolg...  :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
:lol  @Des
Leuk dat je toch ook nog even aan mij gedacht hebt.... [quote](ja Peric, daar zaten de vrouwen)


:roll  :roll

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Thx iedereen die er was voor de gezelligheid, het dansen etc!!
'k Vond het zelf erg geslaagd voor zo'n eerste editie  :) Volgende keer nog meer mensen en dan wordt het helemaal top!!!
'k Was idd wel beetje zenuwachtig, was voor mij ook sort of de eerste keer dat ik echt beetje voor publiek stond. Wel eens wat kleine dingetjes gedaan, maar niet echt zoals nu met zoveel mensen. Heb zowiezo de neiging om nogal ernstig te gaan kijken als ik ergens mee bezig ben, haha. Maar goed, 't was echt toffe ervaring. 'k Was na het draaien ook helemaal beetje vaag ofzo, haha.

2 Loes, haha heeft Gijs met jouw vriendin staan zoenen, haha, is echt hele goede vriend van me :) grappig  :)  

Nogmaals thx iedereen! en Jeltien en Harmen natuurlijk voor de gezellige knutselclubmiddagen ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 19:56 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Zo dan na een lange periode van voorbereidingen was het zaterdag dan zover. De 1e wonder in club xq. Vond het erg gezellig met iedereen die er was  :cool Jammer dat het niet helemaal vol was. Dat iss de volgende keer vast wel anders  ;) Ik hoop dat iedereen de aankleding leuk vond, de knutselclub heeft iig zijn best gedaan  ;) Vooral jeltien en bert met hun creatieve ideeën , ik was meer de elektriciën  :lol  ;) Ik wil ook de VJ's bedanken die voor het eerst hun kunsten lieten zien. Ik vond het er erg goed uitzien en ik geloof dat er zeker 1 iemand heel erg van heeft genoten  :hat N-wave en Air J top beelden en het was gezellig  :cool  :cool Chane en jerry ook bedankt 2 topsets  8-)

Iedereen bedankt dat jullie zijn gekomen.
personeel van de XQ was ook erg relaxt!!

Cu next time


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma