It is currently 06 Oct 2024, 08:31

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Nov 2005, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
De mensen die de thread in de 'upcoming events sectie' bekeken hebben weten dat ik een beetje met vraagtekens voor de eerste keer erick morillo is live ging checken...Ik ben niet echt de man van de lange reports maar zal een zo goed mogelijk beeld proberen te schetsen...

Na een hapje gegeten te hebben vertrokken we al vroeg uit het schone brabant richting de hoofdstad. We waren rond kwart voor negen bij de panama en we konden gelukkig nog parkeren in de naastgelegen parkeergarage. Bij de deur stond een rij van ongeveer 15 meter, dit viel voor mij reuze mee want vorige week zaterdag met sneakerz was het toch een dikke 70 (!) meter....Maar na een minuut of 10 waren we dus binnen. Tot mijn verbazing waren er nog gewoon kaarten te koop, tegen de berichten in was het dus nog niet helemaal uitverkocht.

Eenmaal binnen was het toch al behoorlijk druk! Heel erg wennen om in een club te staan die rond 9 uur 's avonds al bomvol zit. Born to Funk was aan het draaien en die draaide gewoon wat lekkere club tunes. Hij werd ondersteunt door Lex Empress met haar prachtige vocals. Maar je merkte wel dat het publiek maar voor 1 man was gekomen want echt los ging het niet. Toen de held van de avond het podium op kwam lopen galmde er een spontaan gejuich en gejoel door de panama. Om kwart voor 11 begon Morillo zijn set en hoe! Hij gooide de ene kneiter erin na de andere! Heel de zaal ontplofte bij het horen van de vadsige beats.

Helaas wilde Morillo geen ondersteuning van vocals of van zelfs een MC. We hebben vanaf het moment dat morillo zn set begon ook niemand door de muziek heen horen praten/zingen, wat ook wel is relaxed is  :lol Maar Morillo draaide echt onverwacht lekker, zelfs nog de trentemoller remix van Yoshimoto en voorbij horen komen. Maar ook classics zoals kings of tomorrow en gadjo ontbraken niet op deze avond. Ik sprak met een aantal lui die Morillo al vaker hebben gezien en zij wisten mij te vertellen dat ze Morillo nog nooit zo uitbundig hadden gezien. Hij was aan het klappen, meezingen, springen, met zn armen aan het zwaaien, oogjes dicht naar de hemel kijken, kortom hij had er zin  ;) Hij strooide veelvuldig acapella's over de platen heen wat vaak de zaal goed opzweepte.

Maar anyway, het dj podium was (volgens mij op verzoek van morillo) volledig afgezet met security en er kon dus niemand op en achter de booth komen, met uitzondering van onze grote vriend Benny Rodrigues - die de hele avond los stond te gaan op de dansvloer - die toch even zijn respect wilde tonen aan dhr. morillo. Dus heb niet kunnen checken of er iets waar is van de geruchten mbt het beatmatchen ;)

Uiteindelijk zijn we om 2 uur vertrokken omdat er de volgende dag toch weer een college bezocht diende te worden/gewerkt moest worden. Ik heb later vernomen dat het nog tot 3 uur geduurt heeft. In de 3 uur dat ik morillo heb horen draaien was het me dus reuze meegevallen! Wel moet ik zeggen dat ik een paar 'dodgy' overgangen gehoort heb, maar de tunes die hij draaide waren echt vet! Daarbij was er echt een top publiek dat echt kwam voor een feestje en dat ook liet merken, wat ging de zaal vaak los!

Kortom een heerlijk feestje gehad op de anders zo saaie zondagavond!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zo echt kicke avond dus! shit had er wel bij willen zijn als ik dit zo lees. En inderdaad dat is dan weer het voordeel van de zondagavond dat de mensen meer voor de muziek komen! Relaxt verslag in ieder geval :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Zeker cool verslag Joep! Nice to hear dat het zo vet was! Funk'd!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 19:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote]Helaas wilde Morillo geen ondersteuning van vocals of van zelfs een MC. We hebben vanaf het moment dat morillo zn set begon ook niemand door de muziek heen horen praten/zingen, wat ook wel is relaxed is

morillo = held

[quote]Maar Morillo draaide echt onverwacht lekker, zelfs nog de trentemoller remix van Yoshimoto en voorbij horen komen. Maar ook classics zoals kings of tomorrow en gadjo ontbraken niet op deze avond. Ik sprak met een aantal lui die Morillo al vaker hebben gezien en zij wisten mij te vertellen dat ze Morillo nog nooit zo uitbundig hadden gezien. Hij was aan het klappen, meezingen, springen, met zn armen aan het zwaaien, oogjes dicht naar de hemel kijken, kortom hij had er zin   Hij strooide veelvuldig acapella's over de platen heen wat vaak de zaal goed opzweepte.
precies zoals ik 'm ken van Ibiza. Draaide een keer op het terras (geloof de space closing). Geweldige avond was dat.


cool report Tango. :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Last edited by Jerry on 21 Nov 2005, 21:15, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Nov 2005, 21:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Morillo b2b met Deep Dish @ Pacha, Ibiza 2003 staat nog in mijn geheugen gegrifd. Een negenuursset die elke minuut beter werd. Morillo riep toen om 'We won't stop until the cops come in'. Die kwamen uiteindelijk om 09:30 binnen. Direct einde feest.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2005, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 25 Aug 2005, 10:50
Posts: 247
Location: Oss
Lekker reportje hoor pik!

:D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2005, 18:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Net verslag Joep! See you @ Roger Sanchez!  :cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma