It is currently 05 Oct 2024, 20:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 04 Dec 2005, 18:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
De avond begon weer "lekker" NOT!  :mad
Toen we aankwamen bij centraal station nog even snel pinnen en de laatste tram pakken naar de Panama.
We lopen naar de tram toe stonden nog wat andere mensen en dacht mooi die gaan we wel halen gaat de deur opeens voor me neus dicht! Nog me hand opgestoken om te laten weten dat ik echt wel graag mee wil, maar die lul reed dus gewoon weg. En dat was niet de eerste keer dat me dat overkwam.

Het was klote weer en om nou dat stukje te gaan lopen daar had ik dus echt geen zin in dus op naar de taxi chaos van Amsterdam.  :sleep
Ik vraag de eerste taxi chaffeur of hij ons naar de panama wil brengen en ja hoor daar begon het gezeik van die gasten.  :mad
Ga maar vragen bij de achterste taxi was het antwoord. zucht!
Dus wij naar achteren en weer vragen. Zegt die lul ja voor 20 euro! Denken die gasten dan echt dat we achterlijk zijn dus ik lach hem een beetje uit en loop naar de volgende die geeft precies het zelfde antwoord en zonder erop te reageren weer door voor de volgende.
Die wou ons wel voor de normale prijs brengen wat dus uit kwam op 12 euro! nog belachelijk eigenlijk maar ja dat weet je nou eenmaal van de amsterdamse taxi's.

Bij de Panama naar binnen ging allemaal zeer vlotjes, zeer relaxt hoor zo'n plaatsje op de gastenlijst  :cool

In de grote zaal het laatste deel van Miss Nine en dat klonk lekker en er was voor de verandering niks mis met het geluid  :o

Toen Dave Seaman begon kwamen net de andere luitjes van GC de dansvloer op gelopen en het was echt super gezellig om alle weer gezien en gesproken te hebben!
De Zeeman draaide meteen van af het begin al lekkere plaatjes en al gauw zat er een lekkere flow in de muziek die heel lang zo door ging.
Voor alle song details moeten Tijs, Partyhardy en concorten maar voor zorgen, want daar ben ik nog niet zo'n held in  :D

Natuurlijk wel weer Pryda - Aftermath dood gedraaid maar wel lekker, Bedrock - Santiago als ik het goed heb onthouden. Aantal toppers van King Unique - Flashing Lights en I don't know.
Nou dat is al heel wat voor mij  :lol

Op de terugweg nog een liffie gehad naar centraal (thanx Tijs!) om daar vervolgens op de nachtbus te stappen.

Een zeer geslaagde avond!

Tot volgende week vrijdag in het paard!

GR. Daan

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 19:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Yes Daan was zeker gezellig! Muzikaal 1 van de beste avonden van het jaar. Seaman draaide echt gruwelijk lekker! :D Verder goed geluid, relaxte sfeer en alleen maar vette platen! Dit feest verdient een dikke 9! :cool

Tot vrijdag bij Luke Fair en Sanchez! :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 20:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Goed, na twee weekjes thuis gezeten te hebben werd het wel weer tijd om wat goede muziek te horen buiten huis.. Eerst even verzamelen bij ons in R'dam en toen Tijs er was konden we door naar A'dam.

We waren vrij laat binnen, zo rond kwart voor één en ons eerste biertje viel gelijk met de eerste beat van dave seaman.  :D Ik weet dus niet of we wat hebben gemist van Miss Nine, maar wellicht kan iemand anders dat neerpennen.  ;)

Gelijk vanaf Dave's eerste plaat vond ik het al erg lekker! We merkten ook op dat het geluid veel beter was dan voorgaande keren bij Nick Warren en Fanciulli. Ook boven klonk het allemaal veel voller.

Na 2 biertjes op naar beneden. Al snel weer wat boarders tegen gekomen (Daan met zijn Amber en Original..) dus het beloofde veel goeds en gezelligheid!

Dave draaide de ene vette plaat na de andere, als ik me goed herinner o.a. 16 Bit Lolitas - Sedna, Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix)  :cool  en zoals daan al zei Pryda - Aftermath. Je kan zeggen wat je wilt maar iedereen ging echt weer helemaal lós! Hij blijft vet!Gelukkig ging iedereen ook op andere platen los, dus niet alleen bij Aftermath, want de sfeer zat er goed in! Gisteren wist ik nog wat meer platen te onthouden, maar die titels zijn nu effe  uit m'n hoofd. Tijs of partyhardy kunnen jullie ze effe noemen...?

Tussendoor nog wel eventjes naar de kleine zaal geweest maar dat kon me toen even niet zo boeien, beetje Techouse achtige muziek van Juan Sanchez.

Na drie keer Panama voor mij ging dit (eindelijk?) lekker los en heb ik echt een topavond gehad. Bere-gezellig en ook nog twee technomaatjes lekker kunnen verwennen met een perfecte dosis progressive!  :cool

Zulke avonden mogen er van mij meer komen!  :D

En Jerry bedankt voor de plekkies!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Verder nog:
Nalin & Kane - Open Your Eyes (Bush II Bush)
Sarah McLachlan - Vox (Tom Middleton Cosmos Remix)
Suicide Sports Club - Last Ghost in Town (Redanka Remix)
Guy Gerber - Stoppage Time (Osamu M Remix)
Underworld - Two Months Off (Osamu M Remix)
Royksopp - Where else is there? (Thin White Duke mix)
Matteo Esse - Funk (Dub)
Believers - The World (Dave Seaman’s Group Therapy mix)
Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix)

Die laatste 2 zijn echt immens bruut! :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
Tot grote schaamte bij mijzelf had ik me de afgelopen tijd niet echt veel op het Groovecollection-forum vertoont, maar wilde ik wel graag kans maken op een gastenlijstplekje voor Seaman. Ik was immers toch al van plan om de Panama weer eens aan te doen. Ik ben dan ook blij dat Jerry mij in de gelegenheid stelde om zo'n plaatsje te ontvangen. Samen met mijn vrouwelijke metgezel raakte ik helaas verdwaald op de ring (ongelofelijk dat me dat iedere keer weer lukt!), maar uiteindelijk toch de Panama weten te bereiken.

Ik vond het een prima avond; al vanaf binnenkomst met Miss Nine (erg relaxede platen, mensen al vroeg op de dansvloer uit hun dak en rond 1en met een opzwepende drive en glimlach bij iedereen) zat het er goed in. Daarbij kwam dat dj-vriend Juan Sanchez in de kleine zaal zijn verjaardagsfeestje op bescheiden wijze vierde, dus heb ik mij veelvuldig heen en weer gesleept tussen de zalen. En dan plots de papa van Sanchez die gesandwiched wordt door twee bloedmooie dames...ik wil ook ZO oud worden!

Niets dan lof voor Seaman, die mij allerminst tegenviel. Draaide (zoals boven te zien) ontzettend lekkere platen, en het geluid stond hard. Goede pompende drive. Al met al een goede avond. Vrijdag ook maar naar die andere Sanchez! Kijken of ik daar zelf een lekkere sandwich kan bemachtigen!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]Verder nog:
Nalin & Kane - Open Your Eyes (Bush II Bush)
Sarah McLachlan - Vox (Tom Middleton Cosmos Remix)
Suicide Sports Club - Last Ghost in Town (Redanka Remix)
Guy Gerber - Stoppage Time (Osamu M Remix)
Underworld - Two Months Off (Osamu M Remix)
Royksopp - Where else is there? (Thin White Duke mix)
Matteo Esse - Funk (Dub)
Believers - The World (Dave Seaman’s Group Therapy mix)
Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix)

Die laatste 2 zijn echt immens bruut! :cool


Lekkere titels , zeer zeker. De laatste twee ken ik alleen niet!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
[quote="Tikkel"](Daan met zijn Amber


Als je dat maar weet!  ;)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
Iemand trouwens die jazzy flierefluiter Jamie Cullum met zn fotomodel-vriendinnetje (die minimaal een halve meter langer was) gezien? Het leek wel SBS Shownieuws met de camera's ineens.  :8o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
hoe vond je 't, Badu ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heb Jamie Cullum niet gezien. Kreeg wel op een gegeven moment zo'n vervelende camera in mijn gezicht, onwijs irritant. Boven stonden ze ook te filmen, dit alles voor een promotiefilm voor Motion.
Verder mag ook niet onbesproken blijven: Robjuffermans die weer lekker doorgedraaid was :p ik ben vanaf nu juffermans fan :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 22:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Stel me de volgende keer eens voor aan die Juffermans-dude :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 22:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]
Verder mag ook niet onbesproken blijven: Robjuffermans die weer lekker doorgedraaid was :p ik ben vanaf nu juffermans fan :lol


Roddels willen we horen, roddels!  :cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 22:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
[quote="Jerry"]hoe vond je 't, Badu ?


Staat een paar posts hier boven, Jer... ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 23:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="daan"][quote="Tikkel"](Daan met zijn Amber


Als je dat maar weet!  ;)

:lol

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2005, 15:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Het was inderdaad een super avond!! Muzikaal zeeer hoogstaand! Tune na Tune na Tune zeg maar :p

Platen die hij nog meer heeft gedraaid:  :cool

Suicide Sports Club 'I Don't Know' (Luke Dzierek)
King Unique - Flashing Lights (Original)
Suicide Sports Club 'I Don't Know' (King Unique Remix)
King Unique - Flashing Lights (Remix)
Fischerspooner ‘ Kick’ (Tiefschwarz Remix)
Shiloh - Dream On (Luke Chable Remix)
Martijn ten Velden & Mark Knight - Bleep!

En een plaat die hij niet heeft gedraaid:

Slacker - Free Man  :(

Enige minpunt: Jammer toch dat een club als Panama niet te charme heeft om een Dj tenminste 1 toegift te gunnen!! Bij de garderobe staat toch nog wel een uur lang een rij...

Verder leuk naast de gebruikelijke weer wat nieuwe mensen te ontmoeten van dit board, Arjan & Rob J! :D


Nogmaals dank aan Jerry & Motion & Dave Seaman  ;)  voor deze topavond :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2005, 17:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Ik kan weinig meer toevoegen aan bovenstaande posts. Een positieve uitschieter t.o.v. de afgelopen maanden! Gezellig ook met Daan en leuk Juffermans even "gesproken" te hebben...

Bedankt voor de gastenlijstplaatsen Jerry  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2005, 17:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Super avond gehad, echt muzikaal een van de beste avonden van het jaar. Zoals tijs al zei "tune na tune". Ik kwam ergens na 12en binnen toen miss-nine nog bezig was en die draaide erg lekker. (o.a  Nothing is for real (mark knight rmx)  & Montero - Captain Hook) en daarna dus Dave met een geweldig setje.
Jammer was wel dat Slacker - Free man klaarlag, ik zag hem in de cd speler gestopt worden en net toen zijn vinger een halve centimeter van de play knop verwijderd was, werd de hele bende stilgelegd. Beetje jammer, maar ook niet meer dan dat.

Die camera was af en toe best irritant idd, tegen miss-nine aankijken niet. En Dave Seaman had zijn trui van een zwerver gestolen volgens mij. :x  8-)

Ook weer gezellig om de groovecollectors te spreken natuurlijk. :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2005, 19:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
De foto's staan op partyflock, zie nu dat Seaman wel van een jointje houd :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2005, 00:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="Partyhardy!"]De foto's staan op partyflock, zie nu dat Seaman wel van een jointje houd :cool


Én hij passed een 'm door he! Dat is een goede zaak  :D

Wat ik trouwens nog even kwijt wilde is dat het wel jammer was dat de DJ zo ver naar achteren stond, al die mensen ervoor, er was op een gegeven moment geen interactie meer met publiek, en dat is juist zo leuk/belangrijk! Zéker als een dj vet draait!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2005, 02:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja inderdaad dat was erg dom ja, Cafe D'anvers praktijken :mad


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma