It is currently 28 Sep 2024, 11:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sensation White ......
PostPosted: 05 Jul 2005, 19:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Jaja, ik ben naar Sensation White geweest. Ik zou het nooooit als betalende bezoeker doen, dus deze keer ook niet, maar toch wel lachen om een keer te zien. Waar ik altijd zo over liep af te geven moest ik zelf toch eens meemaken, en ja hoor, het was een hele belevenis.

Uw vooruitgeschoven reporter (its a dirty job, but someone's got to do it ;)) heeft het even voor u samengevat in een aantal punten:
- Ik heb minstens 50 vrouwen gezien in te strakke pakjes die mijn moeder hadden kunnen zijn.
- Gemiddeld genomen toch ZEER veel dagjesmensen
- Ik hoop voor de meneer van de AudioBullys dat de seconde lijm op een gegeven moment loslaat. Die microfoon leek aan zijn hand vast te zitten (not a good thing).
- Iedereen ging het meeste los op de Megamix... wat genoeg zegt (met oa Gehts Nog? en The Fruit.... allemaal erg jammer)
- Marco V draait tegenwoordig alleen eigen werk blijkbaar... :S
- Met mensen afspreken werkt niet als er in de sms staat 'Ik sta daar en daar...met een witte longsleeve aan!' :roll
- VIPS als Ruud Gullit , Winston Gerstnogwattes en Gordon houden ook van een dansje.
- DJ Jean is blijkbaar echt zo lelijk dat toen ik hem voor de camera had deze spontaan weigerde.

Al met al een vermakelijke avond, maar ik heb nu toch bevestiging gekregen: Ik denk dat ik namens velen nu een onderzoek heb gedaan dat mensen ' zoals wij' echt NOOIT naar Sensation moeten gaan :D

SnuggLe out....

ps. ik ben er daarnaast vooral heengegaan om mijn nieuwe camera te testen. Resultaten zijn [url=http://partyflock.nl/gallery/34794.html]HIERRRRRRRR[/url] te vinden.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2005, 20:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:lol

lijkt mij ook niet nee,
maar toch schijnt het idd een aparte ervaring te zijn om iedereen in 't wit te zien.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2005, 23:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Zaterdag na Awakenings ff de livestream opgezet. Het zag er leuk uit, maar die muziek.....ppfff...Laidbak Luke ging nog wel met een paar classics, maar Guetta draaide alleen maar hitjes...wat een prutser... Kaartjes zou ik er nooit voor kopen :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 08:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]:lol

lijkt mij ook niet nee,
maar toch schijnt het idd een aparte ervaring te zijn om iedereen in 't wit te zien.


Apart is het zeker. Ik zag er potjandorie uit als een ziekenbroeder :roll

Nee, dit heeft mijn ogen wel geopend. Laat die mensen daar maar lekker zitten, ik doe het wel met andere feestjes :)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 08:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 23:04
Posts: 109
Location: @home
[quote] lijkt mij ook niet nee,
maar toch schijnt het idd een aparte ervaring te zijn om iedereen in 't wit te zien.


Ik was eens op een mooie dag in mei aan het strand....... ach nee laat maar :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jul 2005, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Leuke foto's, heb ik tenminste al dat mooie wit ff gezien en gelukkig zonder geluid :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jul 2005, 00:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
leuke foto's snuggle... zag laatst een kort filmpje van the black sensation... je kan dezelfde foto's gebruiken... ff photoshoppen n.l. wat wit is, zwart maken en klaar!!! had eigenlijk verwacht dat ze wel een ander decor zouden gebruiken... niet dus... precies hetzelfde!!! nee niet echt my kind of party... :8o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 04:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Heb inmiddels de live set van Guetta op mp3 gehoord.

Om je te schamen, zo slecht.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma