It is currently 27 Sep 2024, 19:16

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2005, 15:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Wat een ongelovelijk goede avond heb ik gehad zeg ... vond digweed op Extrema al goed , dit sloeg alles ... Wat een wereld set zeg , lekkere (rauwe) diepe sheiss met een dikke laag room erover .. digweed was kennelijk (mede door zn goede set op extrema) in zeer goede doen en trakteerde ons op een toetje die lekkerder was dan t hoofdgerecht (zoals poise dat vertelde na afloop van zn set) .. Voor het eerst was ook alles goed , de mensen in panama , de sfeer die er hing .. de dansvloer stond nokkie vol , maar buiten de vloer en boven op het balkon had je genoeg ruimte om lekker ff rond te wandelen , drankjes halen e.d. ...
Nee , heb me echt super goed vermaakt (stiekem nog meer dan op extrema trouwens) .. Ben benieuwd of het vanavond (bij sasha) weer zo word ...

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 16:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Tsja, wat valt er hier over te zeggen.
Panama was zo goed als uitverkocht volgens mij en hoewel niet iedereen snapte wat Digweed aan het doen was, vond ik de sfeer toch wel goed. Digweed rockte de Panama gewoon zoals nog nooit eerder was gebeurd, zoals Egroovez mooi opmerkte.

Muzikaal heb ik niet de hele avond op staan letten. Dat lukt meestal niet echt meer na een festival, maar Digweed draaide hier beter dan op Extrema. Logisch denk ik, want ff tussendoor op een festival is toch wat anders dan de laatste 3 uur mogen afsluiten in een club en dus veel meer echt je eigen ding doen.

Gezellige avond met vele bekenden, hoewel ik ook wel wat mensen miste die me 's middags verteld hadden dat ze zouden komen. He Joost en Rob Juffermans. :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 17:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Wie is die man die nu aan het draaien is? Vroeg een meisje die pal voor de DJ stond.
John Digweed vertelde ik haar... Oja daar kwam ik voor vanavond zei ze tegen me :x
En ik dacht gelijk wat een doos zeg, dat je dat niet weet!
Misschien maar goed ook dat niet iedereen weet wie hij is, blijft ie voor ons toch nog exclusief :D

De goede man draaide een goede set waar ik het begin er van niet helemaal kon volgen.
Maar na een half uur ging het los en hoe :o

Ik heb een leuke 3 uur meegemaakt met iedereen die bekent voor me is, en hoop voor diegene die vanavond nog naar Sasha gaan dat het ook zo top gaat worden..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 19:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Nee, je zal toch niet weten wie DE John Digweed is, onthoofden die hap ! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Nee hèh, je zal toch niet naar de Panama gaan als Digweed er draait..
Onthoofden die hap.. 8)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 19:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:lol

precies, daar lult die weer mooi overheen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Haha.. hierbij een korte uitleg: we hadden nogal wat pitstops nodig om weer in Amsterdam te komen en kwamen pas om twee uur 's nachts aan bij een vriend van me. Toen besloten we dat het voor twee uurtjes met toegift van drie minuten niet meer de moeite was. Aldus lekker daar even gechilled en vervolgens naar huis. Ik was overigens onuitstaanbaar, dus jullie hebben aan mij niks gemist.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 19:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
jammer
je bent dan meestal juist op je best ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2005, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
sja...ik zal dan wel het lulletje zijn, maar ik vond het ongelooflijk tegenvallen..

ik, oscar en mun meiske hadden ons er al wekenlang ontzettend op verheugd, en diggers heeft me nog nooit teleurgesteld...

maar toch, zoals ik sommigen van jullie al zei op de avond zelf, vonden IK (anderen kunnen dat weer anders ervaren natuurlijk) en mun aanhang het maar een erg matige set...

mixtechnisch fabuleus, maar de platen boeiden ons totaal niet.....het had voor ons niet het "sichere etwas" waardoor onze booties gingen shaken...sja......het uplifting element vond ik ontbreken.

en het publiek vond ik ook totaal niet boeiend...op een paar fijne liefhebbers en gezelligerds na (ja, jullie weten wie jullie zijn...haha..) vond ik het maar een tamme, ongeinteresseerde boel. veel mensen die verdwaald waren leek het wel...
en....ik vond het veeeeeeeel te druk om een fijne avond te hebben...
half 4 afgenokt...

ach ja....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 10:37 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
voor mij geen Extrema, maar Digweed wilde ik toch niet missen.

En terecht denk ik maar weer. Wat een set ! Wat een platen ! Kende er weer eens helemaal niets van, maar het klonk mij geweldig.
Panama viel mij dit keer ook alleszins mee, hing een gezellige sfeer. Wij stonden met de bekenden prima, was erg gezellig met iedereen.

En wat iedereen toch wel vind denk ik: wat een turn-off toch weer die eind-tijd...4uur...
:sleep


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 11:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Ik sluit me volledig bij C-jay aan. Ondanks dat ik van iedereen hoorde hoe vet die stond te draaien, deed geen enkele plaat me echt iets, een uitzondering daar gelaten. Voor mijn gevoel bleef hij ontzettend aan de oppervlakte hangen, ik zat echt op te wachten op een beetje diepgang :(

Sfeer was verder wel prima, net iets te druk maar dat was wel te overleven. Derrek Howel draaide ook een lekker setje hij mag alleen een beetje aan zn uitstraling werken :P Maar als ik eerlijk ben vond ik de platen die Howel draaide beter dan die van Digweed. Technisch was die natuurlijk wel weer geweldig.

Howel draaide nog een of ander bas-monster halverwege zn set, erg benieuwd wat dat was :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 12:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
ik vond het eigenlijk gewoon wel supercool, lekkere muziek om op te dansen en goede sfeer, wat ook niet altijd in de panama is.
het was alleen wel weer superdruk, duidelijk drukker dan normaal
ik vond het ook wel leuk dat die danseressen er waren. Ik kan ook wel makkelijk zonder maar als je dan toch €20,- neerlegt, dan mag dat er ook wel bij so to say.

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
 Post subject: Digweed!!
PostPosted: 18 Jul 2005, 15:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 14:13
Posts: 113
Location: Amsterdam
Echt weer een ouderwets nachtje uit!!!

Heerlijk met een heel gezellig groepje "luisterend" dansen en vooral genieten!
Gehuld in mooie klanken ging de nacht als een roes voorbij. Digweed deed wat hij moest doen en Panama gehoorzaamde waardig met de handjes in de lucht.

xxNoel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2005, 09:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Digweed rockte zo vreselijk op Extrema dat wij hevig twijfelden om door te rijden naar Panama... Uiteindelijk te lang blijven hangen in Best, dus te laat in Amsterdam! Hopelijk komt hij nog snel een keer terug...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 14:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 14:13
Posts: 113
Location: Amsterdam
[img]http://www.club-motion.nl/uploads/gallery/13/WJ1121696793W42dbbc1918cbb.jpg[/img]

[url=http://www.club-motion.nl/v3/foto.php?agenda_id=13&bereik=0&paginanummer=1#start]MEER FOTOS[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 15:18 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
zitten weer een paar hele mooie tussen, zoals we gewend zijn van Maarten Spoek.
Staanniet zo heel vel bekenden op, hoewel die er wel waren.
Ik zie Bedrocks, Grandpah (van Tekhead forum) en mezelf alleen maar terug op de foto's.


[img]http://www.club-motion.nl/uploads/gallery/13/WV1121696446W42dbbabe79446.jpg[/img]

2 bier, 1 wodka cola, 2 up en een smirnoff :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 22:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Hele vette foto's!  8)

[img]http://www.club-motion.nl/uploads/gallery/13/WK1121696782W42dbbc0edbb6b.jpg[/img]
[img]http://www.club-motion.nl/uploads/gallery/13/WM1121696741W42dbbbe57d581.jpg[/img]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 00:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zeer vette foto's!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 08:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 08:49
Posts: 546
Location: Noord-Holland-Noord
[img]http://www.club-motion.nl/uploads/gallery/13/WY1121696388W42dbba84bdd69.jpg[/img] :o

_________________
[color=cyan]"There Are Dreams And There Is Acid"[/color]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2005, 11:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mooie foto's ja! Die Spoek kan er zeker wat van!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma