It is currently 29 Sep 2024, 05:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1385 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 17:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="doubleus"][quote]Ik word niet goed van bedrijven die afstudeerders nodig hebben  

Wie heeft eigenlijk wie nodig ?????

[quote]We zijn nu bezig met een bedrijf in apeldoorn (we zijn al 2,5 week alleen al aan het mailen en bellen)
Ze zoeken al vanaf juni naar mensen die hun kunnen helpen met de opdracht. Wij geven aan dat we per direct kunnen beginnen en snel dat ze zijn met reageren...........        Als ze op dit tempo doorgaan dan kunnen we pas in januari beginnen maar dat wil ik niet.
[quote]Ik wil gewoon mijn diploma hebben kan ik eindelijk verder met mijn leven.

Dat is ook wel mijn eigen schuld want ik had 2 jaar geleden alles al kunnen afronden als ik wat gemotiveerder was  .   :roll  :roll

Frustraties?  
Eigenwijze nog niet eens afgestudeerde snotneuzen die een stageplek krijgen en vervolgens denken de waarheid in pacht te hebben en roepen dat ze je bedrijfsvoering wel even op de kop kunnen zetten omdat zij op school al beter wisten dan de docenten wat goed en slecht is voor een bedrijf.

Geld vragen voor een stage en begeleiding...een zak met geld zouden ze mee moeten brengen!!!
Ze worden in staat gesteld onderzoek te doen, ervaring op te doen én fouten te maken waarbij ze overigens wel een houding ten toon spreiden die elke vorm van verantwoordelijkheid uit de weg gaat.
Rechten ? : heel veel   Plichten : geen, ik loop hier maar stage.

Nee, werk hard, kijk goed en luister! haal er het goede uit je stage en vergeet de onzin.
Start vervolgens je eigen bedrijf en laat dan maar zien dat je het beter kunt.
Bewijs je gelijk !!

euh waar staat dat ik zeg dat ik de waarheid/wijsheid in pacht heb??? Tuurlijk moet je hard werken en je best doen maar volgens mij doen alle studenten dat wel die aan het afstuderen zijn bij een bedrijf. Je moet uiteindelijk wel alles met een voldoende afsluiten en je moet je hele verslag kunnen onderbouwen tijdens de verdediging. Dus  Ik vind dat er best wel een vergoeding mag zijn voor studenten die met hun onderzoek bezig zijn want een bedrijf wil graag resultaten zien waardoor ze hun positie in de markt kunnen verbeteren. Waar praten we over 200 euro voor 160 uur werken in de maand...

Anyway alsof het lijkt dat het mij alleen maar om het geld gaat.......We hebben de opdracht wel aangenomen en gaan o.a. een klantentevredenheids onderzoek doen en een klantenbehoeften benchmark opstellen.  

En ja we beginnen pas in januari  :roll  :oops  :(

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 18:13 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Harmen, luisteren naar de professor !!

:p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 19:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2005, 23:02
Posts: 158
Location: Kasterlee
[quote="Loes"][quote="Harmen"]
zo dan vandaag sollicitatiegesprek gehad, ze willen ons graag hebben alleen kunnen ze ons geen vergoeding geven, wat inhoudt 5 maanden je apelazerus werken en er geen cent voor krijgen  :(  :rolleyes


Tja, ken het... mijn stage duurt ruim 2 jaar, werk minstens 50 uur per week, krijg er verd*&%^%&$mme geen rooie cent voor...  :(

same here ik heb 4 jaar gratis gewerkt voor men stage en je werkt er meer uren dan de vaste werknemers en je krijgt geen f$*k nu ben ik sinds een half jaartje aan het werk en krijg ik eindelijk geld voor hetgeen ik al 4 jaat gratis doe
hehe  :cool

_________________
If sometimes you feel useless, offended and depressed,
always remember that you were once the fastest and most victorious sperm in your group.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
NUON.... moe word ik er van...  :x

Net maar weer even gebeld omdat ik nog steeds niet van ze gehoord heb.. Heb even mijn verhaal gedaan.. hier in het kort

Het begin: doorgegeven dat ik nieuwe gebruiker ben en op welk adres (augustus ben ik op de woonboot gaan wonen).
Van nuon te horen gekregen dat ze de meters niet op dat adres kunnen vinden... tot 2 x toe (kan zelfs 3 zijn dat weet ik niet precies meer) iemand over de vloer om ZELF te kijken en op te nemen.. Je zou denken dat er dan wel wat gaat gebeuren.... tegendeel is waar!!!!
Na veel bellen en klagen geen actie van nuon.. Tot die ene jongen van nuon langs kwam.. WEER DE METERS NAKIJKEN .....  :x Inschrijfformulier ingevuld en gelijk na het weekend het contract van mijnn huurwoning gefaxt.. Mijn hoop was groot... Ja WAS.... een paar weken geleden heeft een vriend van mij gebeld omdat ik er zelf geen zin meer in heb. Nuon zou mij een dag later terugbellen.. Dag later, NIETS.. we bellen nog een keer en nuon zegt dat ze wat moeten uitzoeken en dat ze mij bellen zodra ze meer weten.. We zijn inmiddels 3 weken verder... Dus ik dacht.. mmm nuon nog niets gehoord. Ik ga wel even bellen.. Krijg ik weer zo'n callcentre medewerker die zich helemaal kan voorstellen dat dat erg vervelend allemaal is en dan ze niet wil dat ik van het kasje naar de muur word gestuurd ze gaat even overleggen.... na 8 min komt ze terug... Ik moet u doorverbinden met afdeling verhuisingen zodat ze u kunnen inschrijven.... WAT???? WEL G*DVERD*MME... inschrijven dat heb ik maanden geleden al trachten te doen.. ik heb het zelfs schriftelijk gedaan... en nu moet ik het weer doen.. Anders kunnen we u niet verwerken zegt mevrouw..

Ik wenste niet doorverbonden te worden en heb uiteindelijk opgehangen... als nuon zo graag geld wil zien gaan ze eerst zelf maar eens actie ondernemen.. ik heb het idee dat als ik niets doe doet nuon ook niets! :mad  :mad  :mad

Nuon gedraagt zich als een klant die niet wil betalen waar je de hele tijd achteraan moet... Kon ik maar de deurwaarder inschakkelen... tis toch van de gekke dat ik op mijn knieen moet om te betalen....  :x

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Lekker verhaal Lapunked  :evil Mooi balen....
:8o

Mag ik ook weer effe?
Vanaf 11 december heeft de NS & de Connexxion een nieuwe dienstregeling,die 'beter aan zou moeten sluiten op elkaar' etc etc. Nou, meer aansluiting my ass, want MINDER aansluiting dan dit kan ik niet hebben!!!!!!!!!!!

Ik zie op de heenweg de bus net wegrijden voor mijn neus....
En ik zie op de terugweg de trein net wegrijden voor mijn neus...

Oftewel: 30 minuten EXTRA reistijd per dag, oftewel 50% meer! Nu doe ik er 1,5 uur ineens over. Dan loont het GVD weer om met de auto te gaan.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 21:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Oh mag ik effe doorgaan nog trouwens?

Waar ik ook me kapot aan erger: de kaarten voor het WK voetbal

Allemaal fucking geblaat over 'voetbal dichter bij de mensen' en 'voetbal weer terug voor de supporters' etc wat die Sep Blatter oa lult. Maar kan je kaarten krijgen als echte voetbalsupporter voor de wedstrijden? NEE!!!!

Op een stadion van 50.000 plaatsen krijgt NL maximaal 4.000 kaarten! Zwarte handel overal te over, en het mooiste van alles: een bedrijf uit Zwitserland heeft ZESHONDERDDUIZEND (ja 600.000) kaarten weten te krijgen!!!. En verkoopt die nu voor het 3-4 dubbele.

Toevallig is Sep Blatter ook zwiters. Is er een connectie?
Ik kots gewoon van dit soort dingen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 02:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
ik val niet op voetbal.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 08:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik kan nog wel effe doorgaan.... om de heilige 3 eenheid compleet te krijgen.

Vanochtend was mijn band WEER lek. Toeval? Nee. Iedere keer als ik hem toevallig BINNEN in de hal zet bij mijn vriendin (ja bij die gek die nog steeds bezig is!) is hij de volgende ochtend lek. Had hem al een maand daar niet meer neergezet, dus ik dacht: ik probeer het weer. Maar nee hoor, vanochtend was hier WEER lek. Godnondeju dat is echt geen toeval. Vanavond maar eens even vriendelijk bij hem aankloppen & het vriendelijk vragen of hij er wat van weet...

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 12:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Ehhmm... Dr. Snuggles, vind je 't niet een beetje naief om te denken dat 'ie zal zeggen, 'ja, tuurlijk heb ik dat gedaan, zet je 'm er vanavond weer neer? Dan leg ik m'n mesje vast klaar.'

:x

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 12:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Heb besloten mij maar opnieuw aan te melden bij de nuon.. net alsof al dit voorafgaande nooit gebeurt is.. kijken of het dan wel goed gaat...  :x

Eerlijk gezegt heb ik er een hard hoofd in... but maybe they will suprise me!????

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Peric"]Ehhmm... Dr. Snuggles, vind je 't niet een beetje naief om te denken dat 'ie zal zeggen, 'ja, tuurlijk heb ik dat gedaan, zet je 'm er vanavond weer neer? Dan leg ik m'n mesje vast klaar.'

:x


Dóh! Dat vraag ik ook niet zo direct :) Meer op slinkse wijze van "weet je toevallig iets van al die lekke banden etc etc", en hem uit de tent proberen te lokken....

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 22:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Oooh.. Okay....
:lol

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Waarom zoek je niet lekker met je dame een huisje voor jullie tweetjes; dat menage a trois gebeuren met je buurdude gaat toch niet stoppen; de beste boksers gooien de handdoek wel eens in de ring; peer 'm daar lekker joh. Ook al denkt hij dat ie de winnaar is; heel stiekem zijn jullie dat.....

Plus kan je daarna lekker af en toe midden in de nacht als je daar langs fietst met je zatte harses een naald in zn deurbel stoppen........

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Dec 2005, 22:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="SnuggLe"] 'voetbal dichter bij de mensen'



HOHO! Liever zo verrrrr mogelijk van me weg houden!!!  :lol

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 08:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="we are ieee"]Waarom zoek je niet lekker met je dame een huisje voor jullie tweetjes; dat menage a trois gebeuren met je buurdude gaat toch niet stoppen; de beste boksers gooien de handdoek wel eens in de ring; peer 'm daar lekker joh. Ook al denkt hij dat ie de winnaar is; heel stiekem zijn jullie dat.....

Plus kan je daarna lekker af en toe midden in de nacht als je daar langs fietst met je zatte harses een naald in zn deurbel stoppen........


Nogmaals Dóh! Daar zijn we allang mee bezig :) Kopen is een stuk goedkoper dan huren. Alhoewel, met zijn 2en hokken in een kleine kamer is ook goedkoop!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 10:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
[quote]hard hoofd in...


hard.. hoofd.. in.. hmm. :roll

sorry, net wakker :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Gister mijn nieuwe offerte zorgverzekering binnen grrrrrrrrrrr ga als ik bij deze blijf voor het zelfde pakket gewoon bijna het dubbele betalen. Nee hoor we gaan er helemaal niet op achteruit volgende jaar :mad

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
[quote="lalabebe2"]Gister mijn nieuwe offerte zorgverzekering binnen grrrrrrrrrrr ga als ik bij deze blijf voor het zelfde pakket gewoon bijna het dubbele betalen. Nee hoor we gaan er helemaal niet op achteruit volgende jaar :mad


Ellendelingen zijn het... En je zit zeker net over de grens voor de zorgtoeslag.... K*tzooi...  :x

Mijn Lelystadfrustratie is bijna voorbij.... nog 1 dagje in dat oord, dan weer lekker naar Amsterdam, eindelijk!  :)

Nog 1 frustratie over: ik wil mijn brakke motor verkopen en dat lukt niet.... Morgen uiterlijk verzekering afmelden, anders gewoon weer een jaar betalen.... Mmm, nog liefhebbers voor een YX600, niet rijklaar, echte klusmotor, voor 200,-?  :oops

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 13:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="lalabebe2"]Gister mijn nieuwe offerte zorgverzekering binnen grrrrrrrrrrr ga als ik bij deze blijf voor het zelfde pakket gewoon bijna het dubbele betalen. Nee hoor we gaan er helemaal niet op achteruit volgende jaar :mad


Tip: Neem Unive met 500 eigen risico, MITS je bijna nooit wat hebt.
Want: huisarts & geneesmiddelen tellen NIET mee voor je eigen risico. Dus....

Scheelt je flink wat, aangezien je dan 65 euro p/maand betaald. Scheelt je 240 euro op jaarbasis. Wel met het risico dat je wat moet dokken als je ECHT wat hebt....

Overigens tellen die 2 zaken ook niet mee voor je no-claim van 255 euro, wat je terugkrijgt als je niets hebt. Dus lalabebe, dat krijg je allemaal weer terug!

(....mijn vriendin houdt zich voor haar werk met deze zaken bezig, vandaar dat ik het weet..)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
mmmm zal ik eens bekijken, heb wel met overleg van de tandarts besloten om die eruit te gooien, 1x in de 9 maanden controle kan ik ook zelf betalen, verder ga ik alleen 1 x per maand naar de accupuncturist a 50 euro dus daar wil ik wel iets voor hebben, ben er nog niet uit dus. Even door rekenen dus maar bedankt voor de tip Bram :)

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1385 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma