It is currently 29 Sep 2024, 18:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1337 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 13:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Nov 2005, 22:42
Posts: 96
Location: Eindhoven
Dank u! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Tim Intangible"]Beste mensen,

Op aanraden van Jerry, even een kleine introductie.

Mijn naam is Tim, woonachtig in Eindhoven. De term 'Intangible' stamt van een bijnaam gekregen van studiegenoten uit een projectgroep waarmee ik een jaar intensief heb samengewerkt. Op andere fora zullen sommige mensen mij misschien kennen als UltraVibe of x_party.

Ik kan bijna iedere variant van housemuziek waarderen, behalve stijlen die te hard zijn. Het moet wel relaxt blijven. Vanuit de trance, wat toch wel een aantal jaren mijn favoriet is geweest, ben ik bij de muziek beland die men vandaag de dag omschrijft met het begrip progressive. Ik koop graag platen van labels als Silver Planet, Bedrock, BC, EQgrey en Precinct. Mijn favoriete djs zijn Sasha, Sander K, Digweed, Holden en ook nog steeds Armin trouwens. Plaat van het jaar is voor mij vooralsnog Extrawelt - Soopertrack.


Kijk !! weer iemand uit de city of light !! Wat hebben we daar toch een geweldige scene he  :p

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 14:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Jun 2005, 00:16
Posts: 224
Location: Apeldoorn / Dordrecht
[quote="Bartk"]

Kijk !! weer iemand uit de city of light !! Wat hebben we daar toch een geweldige scene he  :p


Plantsoenscene???  :lol

_________________
proud to be a sheephead


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tim Intangible"]Beste mensen,

Op aanraden van Jerry, even een kleine introductie.

Mijn naam is Tim, woonachtig in Eindhoven. De term 'Intangible' stamt van een bijnaam gekregen van studiegenoten uit een projectgroep waarmee ik een jaar intensief heb samengewerkt. Op andere fora zullen sommige mensen mij misschien kennen als UltraVibe of x_party.

Ik kan bijna iedere variant van housemuziek waarderen, behalve stijlen die te hard zijn. Het moet wel relaxt blijven. Vanuit de trance, wat toch wel een aantal jaren mijn favoriet is geweest, ben ik bij de muziek beland die men vandaag de dag omschrijft met het begrip progressive. Ik koop graag platen van labels als Silver Planet, Bedrock, BC, EQgrey en Precinct. Mijn favoriete djs zijn Sasha, Sander K, Digweed, Holden en ook nog steeds Armin trouwens. Plaat van het jaar is voor mij vooralsnog Extrawelt - Soopertrack.


Aha, nog een TA-er!
Welkom Tim! Enjoy your stay!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2005, 17:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Nov 2005, 22:42
Posts: 96
Location: Eindhoven
[quote="SnuggLe"][quote="Tim Intangible"]Beste mensen,

Op aanraden van Jerry, even een kleine introductie.

Mijn naam is Tim, woonachtig in Eindhoven. De term 'Intangible' stamt van een bijnaam gekregen van studiegenoten uit een projectgroep waarmee ik een jaar intensief heb samengewerkt. Op andere fora zullen sommige mensen mij misschien kennen als UltraVibe of x_party.

Ik kan bijna iedere variant van housemuziek waarderen, behalve stijlen die te hard zijn. Het moet wel relaxt blijven. Vanuit de trance, wat toch wel een aantal jaren mijn favoriet is geweest, ben ik bij de muziek beland die men vandaag de dag omschrijft met het begrip progressive. Ik koop graag platen van labels als Silver Planet, Bedrock, BC, EQgrey en Precinct. Mijn favoriete djs zijn Sasha, Sander K, Digweed, Holden en ook nog steeds Armin trouwens. Plaat van het jaar is voor mij vooralsnog Extrawelt - Soopertrack.


Aha, nog een TA-er!
Welkom Tim! Enjoy your stay!

Idd, bedankt! Als dit forum heel NLTA leegtrekt, zal het wel wat zijn. :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 13:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Na lang wikken en wegen mijzelf toch maar even aangemeld hier! Half GC zat al te miepen dat ik mij hier moest komen aanmelden...

Ik ben Leon, ook bekend als Exhale_02 en HiGH_NrG van TA. Het is daar zo'n duffe bende ondertussen. Woonachtig te Amsterdam.

En ik ga hard op progressive, techhouse en een flinke dosis dampende techno!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 14:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
We hadden het gisteren nog over je Leon! Maar hier ben je dus. Welkom  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 14:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Ik moet me ook nog maar eens even voorstellen.
Hoe ik hier gekomen ben, noem het: het lot als iemand daarin geloofd :lol

Zal wel gekomen zijn door de ontzettende drang om goede progressive livesets
te downloaden.
En waarschijnlijk kom je hier terecht, want dit forum heeft het.
Eest even rondgeneusd, wat er allemaal te vinden valt en of er ook serieus
over muziek wordt gesproken. En dat was en is zeker het geval.

Dan kom je bij het feit wie je bent

Naam: Almar van Buuren (no relation with Tranceguru armin)

Toch moet ik over hem nog wel wat kwijt. Ook Armin heeft veel toegedragen
aan de progressive scene. Oude cybers bijvoorbeeld. Is ook al jaren bezig
en check maar wat oude CD's en je zult zien dat hij al vele klassiekers op zijn
naam heeft.

Ik ben 28 jaren jong en luister al 12 jaar naar het fenomeen House.
Waarom dan progressive? Omdat je naar vele omzwervingen waarschijnlijk
bij deze stroming terecht komt. Het is namelijk muziek met de meeste ziel erin.
Ik denk dat ook van invloed zijn geweest het luisteren naar
Laurent Garnier "a shot in the dark" Jam en Spoon "Triplomatic Fairytale"
en X-mix 3 mixed by Ritchie Hawtin and John Acquaviva en het groene gras.
Deze hebben me weer terug laten komen komen bij mijn roots.
Deze CD's zijn zo vooruitstrevend geweest voor die tijd en zeker in combinatie
met het voorgenoemde spul.

Tijdens mijn uitwisselings project ben ik in Dublin geweest en kwam ik in aanraking
met het phenomeen John Digweed en Sasha. Ook daar mijn eerste GU gekocht.
Sasha "San Francisco". Der Dritte Raum met Hale Bopp wat een wereld plaat was dat!!!

Daarna werden de compilaties in mijn ogen alleen maar beter en beter en zeker ook
duisterder. Dat is dus ook de sound waar ik het meest van hou.
De Dark druggy and trippy progressive.
En in een DJ set het locomotief effect.  Carl Cox op Dance Valley is
hier een goed voorbeeld van en zeker ook Miss Djax mainstage voor wie dit
ook beleefd heeft en Sister Bliss.
Nog mensen die over deze livesets beschikken, deel ze met de wereld.
Voor de rest ga ik nu niet zo veel meer uit.
Ben vaak op Dancevalley geweest. De mazzo (R.I.P.) met weergaloze sets van Carlijn en
Cellie. Earth met Chris Fortier, Dave Seaman en H - Foundation.

Ik Bedroom Dj ook al enkele jaren, ben af en toe een te lui varken. Waardoor er nog
maar weinig live gigs zijn geweest. Dus unite lazy pigs en wie weet kan ik  
met wat andere lazy members eens een leuk feestje organiseren.

Specialiteit een goede plaat of liveset herkenen uit duizenden.

Voor de rest probeer ik hier met mijn post  een positieve bijdrage te geven
aan dit ontzettend vette forum.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2005, 17:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Welkom allen  :cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2005, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Sep 2005, 14:15
Posts: 137
Ik wil me ook graag even voorstellen op deze board.
Ik ben Marc en lees al een tijdje mee hier. Ben begonnen met trance luisteren maar neig de laatste tijd echt heel veel naar de house en progressive. Afgelopen jaar reken ik Extrema en Dance Valley ook tot favo feesten door de vette progressive en house die ik gehoord heb.
Mijn muziek smaak is het best te vergelijken met de stijl die Matthew Dekay draait.  
Verder luister ik regelmatig sets van Hernan Cattaneo, Sasha, Digweed, Quiver en heel veel andere progressive helden.
Zal voor jullie wel cliché overkomen maar dat is toch wel echt mijn ding.
Ik vind het ook erg gaaf om nieuwere stijlen te ontdekken (minimal enz) en nieuwee dj's te horen. Kijk erg uit naar 2006omdat ik volgende week een kamer heb in Amsterdam en daar waarschijnlijk regelmatig te vinden ben in het uitgaansleven. Ik studeer verder Biomedische Wetenschappen aan de UvA en als je meer over me wilt weten hoor ik het wel  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2005, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="marciemarcs"]Ik wil me ook graag even voorstellen op deze board.
Ik ben Marc en lees al een tijdje mee hier. Ben begonnen met trance luisteren maar neig de laatste tijd echt heel veel naar de house en progressive. Afgelopen jaar reken ik Extrema en Dance Valley ook tot favo feesten door de vette progressive en house die ik gehoord heb.
Mijn muziek smaak is het best te vergelijken met de stijl die Matthew Dekay draait.  
Verder luister ik regelmatig sets van Hernan Cattaneo, Sasha, Digweed, Quiver en heel veel andere progressive helden.
Zal voor jullie wel cliché overkomen maar dat is toch wel echt mijn ding.
Ik vind het ook erg gaaf om nieuwere stijlen te ontdekken (minimal enz) en nieuwee dj's te horen. Kijk erg uit naar 2006omdat ik volgende week een kamer heb in Amsterdam en daar waarschijnlijk regelmatig te vinden ben in het uitgaansleven. Ik studeer verder Biomedische Wetenschappen aan de UvA en als je meer over me wilt weten hoor ik het wel  :D


Waar kom je te wonen in Amsterdam?

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Dec 2005, 17:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Sep 2005, 14:15
Posts: 137
Wenckebachweg
containerwoning bij Bijlmer bajes


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Dec 2005, 04:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Ah gezellig voor Exhale_02
Hij woont in de Bijlmer Bajes zelf... lekker dichtbij dus :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Dec 2005, 10:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="glannie"]Ah gezellig voor Exhale_02
Hij woont in de Bijlmer Bajes zelf... lekker dichtbij dus :roll


Precies... Kan 'ie me af en toe komen opzoeken tijdens bezoekuur. Gezellig!  :lol

Maar is wel aardige plek om te wonen de Wenckebachweg, behalve het uitzicht op de bajes dan :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 20:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Bij deze ga ik mijzelf ook even voorstellen....

Ik ben Spencer,21 jaartjes oud,woon in Scheveningen te Den Haag...
heb onder andere op clubcharts forum gezeten (begon me teveel te ergeren aan die mannetjes) en zit heel af en toe op partyflock...
Ben op dit forum gekomen door Chefke aus Roosendaal : :cool ....hij zei namelijk dat je door 20 reply's te hebben neergezet bij goeie livesets kon komen die niemand had ofzo ? graag meer info hierover.... :)

Muziekstijl voorkeur : Progressive en techno...

Favorite dj's / artiesten : SASHA,Nick warren (draait de beste en puurste progressive voor mij op dit moment),Jeff Mills,Richie Hawtin,Secret Cinema,Adam Beyer,Hernan Cattaneo en de combie Ingrosso & Angello beginnen de aatste hun strepen bij mij te verdienen...

Zoals je ziet hou ik van zowel van techno als van prog.....maar thuis luister ik liever prog., maar op feesten maakt het me niet zoveel uit,kan ik op beide uit de voeten..

:hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 21:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Spenker"]heb onder andere op clubcharts forum gezeten (begon me teveel te ergeren aan die mannetjes) en zit heel af en toe op partyflock...
Ben op dit forum gekomen door Chefke aus Roosendaal : :cool ....hij zei namelijk dat je door 20 reply's te hebben neergezet bij goeie livesets kon komen die niemand had ofzo ? graag meer info hierover.... :)


Spenker! De kleine stuiterende Hagenees!
De laatste schaapjes komen ook over de dam!

En dat over die downloads: niet zeuren, participeren hier! :p


Voor Jerry: heb jij overigens inzicht in het feit hoeveel mensen blijven 'steken' na 10 posts, zodat ze zegmaar alleen voor de downloads komen? Ben wel benieuwd!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="SnuggLe"]
Voor Jerry: heb jij overigens inzicht in het feit hoeveel mensen blijven 'steken' na 10 posts, zodat ze zegmaar alleen voor de downloads komen? Ben wel benieuwd!

kan jij ook zien als je naar "usergroups" gaat en dan groovecollectors "view information". 4 paginas vol leechers.  ;)
nee hoor, volgensmij posten de meeste gewoon. :cool

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 00:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
wat Original zegt dus inderdaad.
je kan zelfs kijken wanneer hun laatste visit was en wanneer ze die posts gedaan hebben om te kijken of ze die snel in het begin gedaan hebben om 10 posts te halen.

@Spenker: je kan die setjes al zien toch ? Nou nog binnen kunnen halen :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Dec 2005, 16:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Dec 2005, 13:20
Posts: 143
Location: Groningen
Hallo allemaal.
Zojuist ben ik door Jerry naar dit forum gelokt... en ik moet zeggen...heb tot nu toe geen klachten :D

Ik zal mezelf eerst even netjes voorstellen dan!

naam: Maslow, in het dagelijks leven bekend als Henk Jager
fav. dj's: Het gebruikelijke...nothing special (hier dan)....Digweed, Cattaneo, Remy, Holden, Tomiie, Moshic
welke feesten kunnen we je tegenkomen:Extrema, Dance Valley, Mysteryland, Panama en veel feestjes in Groningen en omstreken
hoe ben je op dit board terecht gekomen: zoals gezegd, door Jerry van Phono geplukt :p
welke andere boarden ben je actief: Ik ben nooit erg actief op een forum, maar kom wel eens langs op Progressivehouse.com, Protonradio.com, Phono.nl en Danceformumgroningen.com
wat je nog meer kwijt wilt: Dat ik het fijn vind dat er nu een Nederlands forum is waar ze verstand hebben van goeie muziek  :hat  

Zal zo direct even what mixen droppen!

Spreek u wellicht later!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2005, 13:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Ik zal me ook even voorstellen dan.

- naam: Bart van Wissen
- fav. dj's: zinloos om hier iets te antwoorden want het verandert met de week.. vind momenteel DJ T wel erg cool
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: veel extrema feestjes, ben ook regelmatig in panama te vinden
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Jerry, was ook al lid op het oude forum (alleen niet zo actief)
- welke andere boarden ben je actief: clubcharts
- wat je nog meer kwijt wilt: hmm..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1337 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma