It is currently 15 Nov 2024, 21:23

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Extrema!!
PostPosted: 18 Jul 2005, 17:24 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ja Extrema was een toppertje!!!! Alleen ik heb weinig van de muziek gehoord ??? Het enige wat een beetje is blijven hangen is Hawtin en dat was een zeer leuke ervaring, maar me oortjes waren al plat gebeukt door Mistress borabora ;-)
En zo klonk het inderdaad ook!!! Zoals een daisycutter die ooit uit het niets boven afghaans Borabora te pletter vloog!!!!

Maar goed de prog tent was erg leuk!!! De Electro tent ook best, alleen miste ik de zomervibe van het future funk stage, was het ook een beetje te druk, maar desondanks leuk dagje gehad!!!

Digweed in de Panama ben ik echt te oud voor geworden.......fysiek dan!!!

Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 19:44 
GrooveCollector
GrooveCollector

Prima vermaakt :D
Chable, Jarrod, Digweed echt meegemaakt, klonk erg lekker.
In de technotent was de sfeer ook heel enthousiast
De paupers hadden zich duidelijk in de techhouse verstopt.

Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 19:52 
Site Admin
Site Admin

[quote="weekend w"]De paupers hadden zich duidelijk in de techhouse verstopt.

Vandaar dat ik ze nier gezien heb. Ik heb die hele tent niet gezien.

Tijd geleden trouwens dat ik je gezien had WW. :cool

Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 22:11 
GrooveCollector
GrooveCollector

Mijn dag verliep als volgt:

Na binnenkomst, tasje met sportschoentjes en een trui in een kluisje geflikkerd, muntjes gekocht en naar de Main gelopen. Wie er draaide, weet ik niet. 't Was geinig... Paar tostis gegeten als lunch en toen naar de Deep waar dhr Can fijn stond te draaien, maar waar het volume bijna niet op dansniveau stond. Anyway, op een gegeven moment pleurt hij een plaat erop met een gitaar intro (Howells en Kleinenberg draaien hem ook vaak) en dat was ff een momentje op los te gaan. :) Toen toch maar naar de Main gegaan naar Tiefschwarz die ook leuke plaatjes bij zich hadden. Maar goed, we misten de prog geluiden en dus weer terug naar Deep voor Luke Chable. Ik vond hem beter dan Can. Meer diepgang... Ik weet het niet. Het voelde lekkerder... Toen weer terug naar de Main voor Danny, maar dat viel eerlijk gezegd tegen: de mc mochten ze van mij afschieten. Wat was zij irritant!!! Ook de live muzikanten voegden h e l e m a a l niet toe :mad Jammer. Dus maar weer naar Diggers gegaan en daar ging het wel los. Maar sjonge jonge zeg, wat een nerd is die gozer: niet 1x in het publiek kijken, tijdens een hoogtepunt gewoon een nieuwe plaat uitzoeken... Wat dat betreft is Dekay toch meer een crowd pleaser en wat mij betreft een prima afsluiter van een heerlijke dag! Ik geef Extrema 2005 een 8,5

Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik vind dat juist wel wat hebben eigenlijk. Gewoon 2 uur lang naar je tafels staan kijken en stilstaan. Niets meebewegen op de muziek, niets geen interactie met het publiek :lol Het viel me nog mee dat toen ie ging nokken nog een gebaar naar het publiek maakte.
En inderdaad wat je zegt, op een hoogtepunt als iedereen als een gek uit z'n dak gaat kijkt ie niet eens op :lol

Ik was trouwens niet naar Danny Howells gegaan maar was bij de progtent gebleven waar Andy Jarrod draaide. Prima setje zette die neer :)

Post subject: Dus!
PostPosted: 19 Jul 2005, 02:20 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik kwam een of andere gast tegen op extrema die vertelde dat ik al heel lang lid van dit board was, maar pas heel laat iets had gepost. ik kon daar op dat moment niet veel op zeggen, want de zon scheen erg hard op m'n verbrande hoofd.

Anyway, Extrema. Extrema was leuk! De eerste helft van de dag vooral heel erg genoten van 16-bit lolitas. Nou was eigenlijk alles welkom na Stijn ("DJ Stijn. Yeah. I like that."), maar deze mannen kunnen echt muziek maken. Toen nog een paar keer heen en weer gelopen van de Mixed naar de Progressive heen en terug.

De Mixed was inderdaad wel gevarieerd, maar mijn aandacht trok toch iets meer richting Progressive, zodat ik later die dag eigenlijk alleen nog maar daar was. Jarrod was wel goed, daar kon ik wel wat mee. Niet al teveel mensen op de dansvloer ook, da's wel fijn.

Bij Digweed veranderde de zaak. Van de 25000 mensen op Extrema stonden er op dat moment namelijk 24761 bij Digweed, da's nie fijn. Ook vond ik z'n platenkeus een beetje vlak. Was misschien wel heel goed in elkaargezet ofzo, maar nja... ik werd er niet blij genoeg van om toch de drukte in te duiken om naar de voorkant te waden.

Eventjes bij de Elektro-tent binnengewipt ook, maar dat was maar heel even.

Op de terugweg lag er iemand op de achterbank te slapen en beweerde er lui dat er 4 roze bankjes met oude mannetjes langs de kant van de snelweg waren geplaatst. Nou weet ik van vorig jaar dat er zowiezo een zo'n bankje is, maar 4??..

Post subject: Re: Dus!
PostPosted: 19 Jul 2005, 02:49 
Site Admin
Site Admin

[quote="des256"]Ik kwam een of andere gast tegen op extrema die vertelde dat ik al heel lang lid van dit board was, maar pas heel laat iets had gepost.

:lol
Ik denk dat ik weet wie dat was
Waar bemoeit hij zich mee :mad

[size=59]alhoewel, misschien miste hij je posts gewoon[/size]

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 08:10 
Moderator
Moderator

Wow... was een erg geslaagde editie van Extrema. Vond 't een stuk beter dan vorig jaar. Wel jammer dat 't weer dezelfde tent was, maar dat mocht de pret niet drukken :p
Digweed was natuurlijk de man van de dag! Totaal geen uitstraling, maar wat de beste man toch weer neerzet... gruwelijk! :cool
Heb 't prima naar m'n zin gehad met de vele bekenden, 't mooie weer en de lekkere muziek. Topdag!
Op naar Dance Valley! 8)

[url=http://pix.tekhead.net/pix_2005_07_16]Hier[/url] nog wat foto's.

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 11:17 
GrooveCollector
GrooveCollector

'k Sluit me volledig bij je aan Joost. Dekay was toen zeker the man of the moment. Hele fijne, maar dan ook heeeeeeeeeeele fijne plaatjes kwamen er voorbij. Altijd maar dat gezeur dat sfeer en uit je dak gaan etc gelijk moet staan aan knalplaten. Is toch helemaal nergens voor nodig. Paar lieve deuntjes doen het voor mij ook wel...
Verder topdag gehad en idd zoals Harmen als zei na afloop heerlijk de omgeving wat beter bekeken :\

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 13:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

Goed feessie! :cool Digweed de man van de dag! Helemaal los toen hij Coburn Vs. Dumb Blonde - Sugar Lips (Kiki Remix) draaide! Wat een plaat zeg! :p Verder was Matthew een goede afsluiter, vond vooral het einde van zijn set lekker, zijn laatste plaat en toegift waren super! :cool

Post subject: Re: Extrema 2005
PostPosted: 19 Jul 2005, 15:43 
Site Admin
Site Admin

[quote="xxNoel"]maar wel een leuk [url=http://www.groovecollection.nl/download/movies/Hawtin@Extrema.mpg]FILMPJE[/url]

xxNoel.

:cool
Er moet meer gefilmd worden op feesten :)

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 16:18 
GrooveCollector
GrooveCollector

waaom heb ik toch geen geluid op werk... :x

Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 16:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

COOL FILMPJE!!!

Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 17:54 
GrooveCollector
GrooveCollector

Leuk filmpje ja! Nou zie ik toch dat ik nog wat gemist heb :(

Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 18:05 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]Er moet meer gefilmd worden op feesten

ja best leuk, geen foto's maar filmpjes....

Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 18:49 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ongelovelijk vet feest!!!

Toppers waren toch wel:
- Het weer
- De super relaxte sfeer
- De Techno tent met Remy
- Super sets van Digweed :o en Matthew
- Voor drinken hoefde je nauwlijks in de rij te staan! ;)

Wat ik wel jammer vond:
- Weer dezelfde, veels te lichte tent als vorig jaar. Tijdens Matthew z'n set was het donker.. en gelijk veel meer sfeer!
- Geluid in de prog tent veels te zacht en te schel waardoor de tent (totdat Digweed begon) maar tam bleef en Andy Jarrod het publiek kansloos probeerde op te zwepen, maar nauwlijks reactie kreeg. Wie had de bassen gestolen? :sleep

Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2005, 00:27 
GrooveCollector
GrooveCollector

Alsnog een (gedeelte van het) report van mij (dat ik voor Dancelinx schreef):

In verband met het mooie weer zijn wij de dag begonnen op de Future Funk Area bij Mischa Daniëls, de maker van het themanummer van Extrema Outdoor. Wat een relaxed sfeertje op deze boven het water gebouwde stage met de vertrouwde Future Funk House-sound, daarom ook Master H en een stukje Gene Farris meegepakt. Overal om ons heen waren mensen aan het picknicken, diverse bezoekers konden de verleiding van het water niet weerstaan en ook het strand lag vol met genietende partygangers.

Vervolgens zijn we een rondje gaan maken over het festivalterrein. Op de Mixed Stage stonden aardig wat dance-helden geprogrammeerd, onder andere Danny Howells, Green Velvet, David Guetta en Freestylers. Aan het eind van de middag hier genoten van de aparte stijl van de mannen van Tiefschwarz. Dit Duitse duo liet het publiek bij de Mainstage met hun duistere platen en lekkere breaks aardig dansen!

Ondanks het prachtige weer blijf je natuurlijk niet de hele dag buiten feesten, zeker niet wanneer er zoveel grote namen in de diverse tenten staan geprogrammeerd! Alleereerst de strak ingerichte techno-tent ingelopen om het laatste gedeelte van legende Richie Hawtin mee te krijgen. Remy nam het stokje behendig over van deze techno-grootheid en liet horen dat ook hij al jaren meedraait!

Uiteraard moet er op deze dag ook gedronken (heel veel water) en gegeten worden. Om de stevige trek te stillen had de organisatie een compleet Foodvillage opgebouwd. Op deze locatie, compleet met regionale dj’s, was werkelijk van alles te krijgen: van Thais menu tot Hema rookworst!

Na het eten nog even een bezoekje gebracht aan de door Hot Kitchen gehoste Techhouse Area. Hier zorgde de Canadees John Acquaviva er voor dat het publiek niet stil kon blijven staan. Toch besloot ik om te verkassen en wel richting de Progressive Area, waar Deep Records dit jaar niemand minder dan John Digweed had neergezet! Sinds halverwege de jaren ’90 staat Digweed al aan de top van de housescene en vandaag liet hij horen waarom. Deze man maakte zijn naam meer dan waar en zette de complete tent op zijn kop met een heerlijk opgebouwde set.

Zoals het eigenlijk hoort op een festival zijn we voor de afsluiting van deze heerlijke dag richting de Mainstage gegaan. David Guetta sloot hier af en hij mag dan mixtechnisch lang niet zo briljant draaien als John Digweed, maar door zijn interactie met het publiek en toegankelijke platen creëert hij wel een unieke sfeer. Samen met de invallende duisternis, het vuurwerk en de spectaculaire closing act zorgde hij ervoor dat ik met een glimlach op mijn gezicht huiswaarts keerde!

Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2005, 01:19 
Site Admin
Site Admin

aardig wat kilometers gemaakt zo te lezen :cool

Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2005, 09:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

Haha, ach je wilt het een en ander zien zo'n dag en ik moest verslag uitbrengen voor Dancelinx vandaar... Op Dance Valley wordt het een stuk makkelijker, daar hoef ik alleen te pendelen tussen Mainstage en Renaissance!

Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 16:03 
just started
just started

Ja ja hier begon het allemaal deze zomer, lekker afsluiten onder het witte dak met de Hey

Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+01:00