Mijn dag verliep als volgt:
Na binnenkomst, tasje met sportschoentjes en een trui in een kluisje geflikkerd, muntjes gekocht en naar de Main gelopen. Wie er draaide, weet ik niet. 't Was geinig... Paar tostis gegeten als lunch en toen naar de Deep waar dhr Can fijn stond te draaien, maar waar het volume bijna niet op dansniveau stond. Anyway, op een gegeven moment pleurt hij een plaat erop met een gitaar intro (Howells en Kleinenberg draaien hem ook vaak) en dat was ff een momentje op los te gaan.
Toen toch maar naar de Main gegaan naar Tiefschwarz die ook leuke plaatjes bij zich hadden. Maar goed, we misten de prog geluiden en dus weer terug naar Deep voor Luke Chable. Ik vond hem beter dan Can. Meer diepgang... Ik weet het niet. Het voelde lekkerder... Toen weer terug naar de Main voor Danny, maar dat viel eerlijk gezegd tegen: de mc mochten ze van mij afschieten. Wat was zij irritant!!! Ook de live muzikanten voegden h e l e m a a l niet toe
Jammer. Dus maar weer naar Diggers gegaan en daar ging het wel los. Maar sjonge jonge zeg, wat een nerd is die gozer: niet 1x in het publiek kijken, tijdens een hoogtepunt gewoon een nieuwe plaat uitzoeken... Wat dat betreft is Dekay toch meer een crowd pleaser en wat mij betreft een prima afsluiter van een heerlijke dag! Ik geef Extrema 2005 een 8,5