It is currently 28 Sep 2024, 07:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Sasha Panama
PostPosted: 18 Jul 2005, 03:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
Misschien kwam het dat het mijn vierde nacht was deze week, maar ik vond het niet meer dan aardig. Hoe is het mogelijk dat de apparatuur niet in orde was? Sasha kon zelfs zijn eigen koptelefoon niet gebruiken en improviseerde met een mapje cd`s. Hij kan geen slechte tracks draaien natuurlijk, dus een voldoende haalt hij altijd wel. Best een paar aardige dingen gehoord, maar had toch de moeite en het geld kunnen besparen en mijn roes uit kunnen slapen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 04:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:( huh ?!?

Draaide hij gewoon dan ?
Neem toch aan dat hij zijn Apple en Maven controller bij zich zou hebben om lekker te loopen en samplen met Ableton á la Ben Liebrand in de '80's met zijn jaarlijkse Grandmixen. :x


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 13:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik wist niet eens dat Ableton niet werkte, ik hoorde het pas op de terugweg :roll Lekker belangrijk, feest was er niet minder om! Goed vermaakt, lekkere muziek, gezellige mensen!

Nog wat boarders tegengekomen, BartK en nog iemand waar ik de naam van kwijt ben...sorry :)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 13:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
wel degelijk belangrijk
als ik geweten had dat hij ouderwets zou gaan knallen zonder Ableton (priegel, priegel, loopje extra hier, loopje extra daar, blabla) had ik wel gekomen. :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Idd boeien dat dat Ableton er een half uur voor het einde mee kapte. :p Sasha's set was sowieso al geweldig. Echt een super goede avond gehad!!! Beste publiek wat ik ooit in Panama heb gezien, iedereen ging er helemaal voor, veel liefhebbers die speciaal op deze zondagavond waren gekomen. :) Betere avonden dan dit krijg je in NL echt niet meer, was TOP! :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Bouma-Bros."]Idd boeien dat dat Ableton er een half uur voor het einde mee kapte. :p Sasha's set was sowieso al geweldig. Echt een super goede avond gehad!!! Beste publiek wat ik ooit in Panama heb gezien, iedereen ging er helemaal voor, veel liefhebbers die speciaal op deze zondagavond waren gekomen. :) Betere avonden dan dit krijg je in NL echt niet meer, was TOP! :D


Heb je weer te hard aan de :hat gezeten? :p
Oh nee, ik heb je op rantsoen gezet :roll

Jordi Bouman was overigens de held van de avond, met zijn reanimatie van mijn joint ;)

[quote="Jerry"]wel degelijk belangrijk
als ik geweten had dat hij ouderwets zou gaan knallen zonder Ableton (priegel, priegel, loopje extra hier, loopje extra daar, blabla) had ik wel gekomen. :p

Altijd makkelijk , zoiets achteraf zeggen he Jer? :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
Ableton heeft de hele avond niet gewerkt. Sasha begon ook een half uur later (stond de laatste saaie platen van Dekay al vier, vijf keer zijn apparatuur op te starten) en moest Matthew`s koptelefoon lenen omdat de zijn plug niet paste.
Het werd idd een oude stijl Sasha set die absoluut niet verkeerd was voor een geimproviseerde set met een beperkte hoeveelheid tracks waaruit gekozen kon worden.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat foto's:
[url=http://picserver.org/view_image.php/C8094172D1NM][img]http://picserver.org/view_image.php/C8094172D1NM/512/p.jpeg[/img][/url]
[url=http://picserver.org/view_image.php/B9L391O9ZF5B][img]http://picserver.org/view_image.php/B9L391O9ZF5B/512/p.jpeg[/img][/url]

Rest staat [url=http://partyflock.nl/gallery/43874/PAGE/A.html]HIERRRRRRR![/url]

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 19:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
goeie foto's weer, Bram.

Veel bekenden van hier aanwezig zo te zien.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]goeie foto's weer, Bram.

Veel bekenden van hier aanwezig zo te zien.
\

Die jongen met het rode shirt die alleen op de foto staat...... zijn naam ben ik kwijt :) In ieder geval leuk je gesproken te hebben :)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 20:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Zeker vette pics Bram. Die jongeman met het rode shirt is trouwens Arjan. :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 20:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Arjan die hier ook schrijft ?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="Jerry"]Arjan die hier ook schrijft ?


Ja die idd. :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Jep, that's me!

Wederom een heerlijk avondje :D Ik wist niet dat ik nog zoveel energie had na zo'n lange dag Extrema, maar o o o wat draaide Sasha heerlijk. Alles klopte gewoon. En dat die Apple van 'm uitgevallen was: who cares?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 22:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
zo te horen was het dus wel aardig daar in die panama .. was zelf gebleven tot half 2 (moest er helaas vroeg uit ) , sasha dus heel ff in t begin gehoord en dat klonk redelijk ... kreeg trouwens wel een enkele keer een zurige ziltige lucht in mn neus . vraag me nog steeds af waar die van daan kwam ..

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 22:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Sasha klaagde daar ook al over :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
misschien is er wel een verband tussen zure lucht en het spontaan weigeren van een laptop waar ableton op staat ?

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 01:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
sasha had er zwaar d epest in.... niet zo prettig als al je een klein mapje cd's hebt en je al ene jaar niet meer 3 uur hebt moeten vullen met cd's...
dit is de eerste keer dat ie weigerde, de pc starte wel op dus zn engineer stond nog een paar tracks te branden terwijl sasha ze daarna draaide.


Hij wilde op een gegeven moment stoppen, en andere een keer opnieuw terugkomen met wel werkende controller, omdat hij echt niet wist wat ie moest draaien. vind aan de ene kant dat ie noet moet zeuren en gwoon moet doordraaien, maar kan mij er ook wel iets bij voorstellen, als je maar 50% kan geven wat je normaal doet, maar hij werd gedwongen om door te gaan door Rene Vidal...Ok sasha op 50% is nog altijd beter dan een hoop dj's op 100%, want die set was echt niet verkeerd!

Ik heb in NYC gehoord wat ie er wel mee kan, en dat is verre van gepriegel. Die sound van NYC (vette vage techno met een vleugje trance en punk house)hoorde ik gisteren echt niet en dat was echt geen gepriegel. Kwam nog ene paar bekenden uit nYC tegen die met hem mee waren. Maar hij was er echt kapot van dat die controller het niet deed. Niettemin een goede avond en het was aardig druk voor een zondag


Top
   
 Post subject: Sasha
PostPosted: 19 Jul 2005, 09:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 14:13
Posts: 113
Location: Amsterdam
Leuke foto's snuggle. Was jij trouwens de fotograaf waarbij de flits eerst niet mee wilde werken?

LOL @ Egroovez :lol

xxNoel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 10:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
jottem erg fijne avond. Wat mij btw opviel bij zowel extrema als bij sasha is dat het vrouwengehalte erggg hoog was. Een goede ontwikkeling. Sfeer zat er erg goed in en vond dat ie zonder ableton er toch goed van af kwam.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma