It is currently 29 Sep 2024, 16:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 1437 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2005, 13:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
welkom heren :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2005, 18:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Maslow van de Silver City feestjes!?!? Ben ik een aantal keer met veel plezier heen geweest...

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2005, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Dec 2005, 13:20
Posts: 143
Location: Groningen
Yep! Hey nog een Groninger :D Hallo!

8 april is weer een nieuwe Silver City. Weet je dat alvast  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Dec 2005, 10:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
Hey allen :)

Even voorstellen dan maar...
Sander Steenhart (of Sandji, zo je wilt), 21 jaren oud, student en dj voor de hobby. Favo stijl is alles wat uit Australie komt, haberish of petterish klinkt, breaks, techno, funk... zo lang het maar ballen heeft en origineel klinkt.
Ken dit forum al een tijdje en was op zoek naar een hollandsch prog board. Verder kom ik vaak op CC, alhoewel dat steeds minder voor de muziek is, ph.com sinds kort, en de bekendere prog sites... (ps.com, proton, blablabla...)

:cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2005, 22:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
[quote="BartvanWissen"]verhaal


Je setje van Proton Radio staat nog steeds vaak aan, nice!

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2006, 21:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Ik ben Cyril, 23 jaar en studeer Informatiemanagement aan de Universiteit van Tilburg.
Ik heb me ook maar eens geregistreerd omdat die pop-up me ging irriteren :) De meeste mensen hier kennen we wel als moogwai op het tranceaddict forum. Verder ben ik ook wel actief op clubcharts en heel af en toe op partyflock.

Qua muziek stijl zwem ik echt tussen de trance en progressive in.  Van de echte progressive house moet ik nog weinig hebben. House van Angello & Ingrosso of meer de electro kant op zoals Tiga vind ik wel weer best vet. Verder kan ik best veel muziekstijlen waarderen als het maar geen top 40, skihut, R&B of Sky Radio is.

Momenteel ben ik helemaal fan van het album van Dousk - D.I.Y. Maar ik kan zo nog wel een batterij goede producers op noemen... Luke Chable, Matthew Dekay, Deep Dish, Max Graham, Kosmas Epsilon, Gabriel & Dresden, Sasha, Nikola Gala, etc. Sander Kleinenberg als DJ vind ik ook erg goed.

Tot de beste progressive platen van dit jaar reken ik Quivver - Brothers & Sisters, Pryda - Aftermatch, Tilt - Twelve (Dousk Remix), Terry Grant Feat Jennifer Horn - Ill Kill You (Luke Chable Remix), Lifelike And Kris Menace - Discopolis en The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2006, 21:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Cyril"]Ik heb me ook maar eens geregistreerd omdat die pop-up me ging irriteren :)


Mmm.. hij werkt dus wel :p

:lol

tof dat je desondanks ook gewoon mee post ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2006, 22:42 
[quote="Jerry"]Tis wel leuk zo'n nieuw board. Trekt ook duidelijk veel nieuwe mensen.
Maar eerst kende ik iedereen persoonlijk. Niet dat dat nu noodzakelijk is. :)

Om het toch wat gezelliger te maken....

Vul ff wat in hier achter

- naam:Robér
- fav. dj's:Sander kleinenberg,Danny howells,sasha,steve lawler.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen:Everybody,Paard,Earth,Panama,Renaissance.  alle goeie proggie feesten in Den Haag.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen:Tip van Dj collega
- welke andere boarden ben je actief:Love2Party
- wat je nog meer kwijt wilt:Ik kom uit Den Haag en ben ook actief als dj en organiseer Feesten in en om Den Haag. Onder de naam FunKey. 8-)  8-)  

:hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2006, 23:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
welkom :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 15:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Laat ik me ook maar eens gaan voorstellen en laat ik vooral ook eens wat gaan posten. Anders kan ik niet meedoen aan die mooie prijsvragen ;) [img]http://smile.smilies.nl/2135.gif[/img]

Ik ben Esther, 21, woon in Amstelveen (echt net niet in Amsterdam, beetje jammer...) en studeer Biomedische Wetenschappen aan de VU.
Ik ben iets van 4 jaar geleden pas naar trance gaan luisteren en dat kwam eigenlijk indirect door Glannie (Ja jongen credits aan jou ;)). Ik ben toen gaan posten op TranceAddict, maar dat doe ik nu bijna nooit meer eigenlijk. Ik heb wel wat mensen leren kennen daar, bijvoorbeeld Roger en zo ben ik dan ook hier terecht gekomen. Ook omdat mn muzieksmaak wat meer veranderd is richting de progressive en house. Sinds een jaar heb ik ook zelf draaitafels, maar draai vooral in mn kamertje.

Wat mn favo dj's zijn vink eigenlijk best lastig te zeggen. Ik ben eigenlijk weer zoekende, omdat mn smaak een beetje aan t veranderen is dus. Als ik toch wat namen moet noemen zijn dat: Matthew Dekay, Luke Chable (Als producer dan vooral, zijn platen zijn echt precies mijn ding!), Nick Warren, Redanka en natuurlijk niet te vergeten dj Jean  :rolleyes  :p

Op welke feestjes je me gaat tegen komen blijft een beetje de vraag. De laatste tijd werk ik veel in het weekend en ben ik bij mn vriend in Breda. Hij is niet heel erg te spreken over de muziek die ik leuk vind dus samen uit gaan zit er niet in. Over het algemeen wacht ik telkens een beetje af tot Rogier met een goed idee komt :D Verder is de Panama is altijd wel relax dichtbij, maar vooral hangt t natuurlijk van de line-up af en aangezien ik zoekende ben...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 17:25 
Hoi :D

Ik ben Janet (23) en kom uit Haarlem. Mijn favoriete DJ's zijn Sander K, Benny Rodrigues en Roog. Verder luister ik graag naar funky techno en de betere trancemuziek. Welke feesten ik bezoek hangt een beetje af van de line-up maar de Melkweg, Panama en Paradiso hebben m'n voorkeur. Zo af en toe bezoeken we met de meiden een groot feest (Innercity, Extrema) of maken een uitstapje naar een andere leuke stad.

Voor m'n werk probeer ik de trends in mode en muziek zo goed mogelijk bij te houden en zodoende tref je zo af en toe een interessante site. Groovecollection is het eerste forum waar ik mij aangemeld heb en het lijkt me zeker interessant met jullie over muziek, feesten en lifestyle te praten.

Wil je meer weten... vraag maar raak  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
DEEEEES !!!!!!

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
welkom dames :D

2 esther: moest ik hier nou zo lang op wachten?? hup je eigen prijzen winnen meid! :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 19:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
He, nog meer bekenden. Welkom Esther, enjoy your stay!!

Janet natuurlijk ook welkom!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 21 Jun 2005, 12:18
Posts: 33
Hallo, ik zal me ook maar even voorstellen  ;)
Mijn naam is dus Sascha . En niet van het vrouwelijke geslacht , zoals de naam misschien doet vermoeden  :) Zo, hebben we dit misverstand uit de wereld verholpen  ;)
Ik ben 35 jaar jong en van TA ( mijn nick op TA is SaBi )overgestapt naar GC . En waarom ? Ik heb gemerkt dat naarmate je ouder wordt, je muzieksmaak ook volwassener word.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n geweldig forum writer ben.Ik ben meer een forum lezers type. Maar ik zal hoe dan ook toch proberen een positieve bijdrage te leveren. Niet zozeer vanwege de downloads want ik kan in feite overal aankomen. Makkelijk zal dat voor mij niet zijn.Want het niveau ligt gewoon erg hoog hier. Dit maakt het voor mensen die niet zo heel goed op de hoogte van de progscene zijn minder toegankelijk. Tenminste zo ervaar ik dat.

- fav. dj's: DJ Marko van La Rocca ( belgie )
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: In Nederland niet zo heel veel eigenlijk. De meeste goede progfeesten worden vaak op vrijdag gehouden. En dat is voor mij erg moeilijk i.v.m. met mijn werk. Daarom zijn we regelmatig op zondag in La Rocca.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen:Via TA
- welke andere boarden ben je actief: Dancelinx
- wat je nog meer kwijt wilt: dit was het wel zo'n beetje ( voor zover dan )

GreeTz,
SaSh


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Welkom SaBi, Sascha!  :cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Sep 2005, 16:35
Posts: 59
Location: Depends on the party and the mood.
[quote="SaSh"]DJ Marko van La Rocca ( belgie )
Daarom zijn we regelmatig op zondag in La Rocca.


Zelf al jaartje niet meer geweest, maar heb er top nachjes meegemaakt en kennen Marko zekers. Leuk.

Welkom op GC enne, het went snel hoor.

_________________
What others dream of, i did and still do.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2006, 22:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Peric: Ja, wat is er?

Sash: welkom! Enne, het niveau is niet altijd erg hoog hier hoor ;)

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2006, 01:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Hee wacht! Het muntje valt! :roll

[quote]Groovecollection is het eerste forum waar ik mij aangemeld heb en het lijkt me zeker interessant met jullie over muziek, feesten en lifestyle te praten.


Maar dat is zo... 2005! Kunnen we niet over jouw diepere beweegredenen en je passie in het leven praten? Waarom sta jij 'sochtends op met een glimlach, bijvoorbeeld? :D

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2006, 01:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Janet natuurlijk ook welkom!


:8o Já! Dachtutwél! :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 1437 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma