It is currently 27 Sep 2024, 01:17

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Matthew Dekay Update
PostPosted: 11 Jan 2006, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Yes, Matthew Dekay heeft een nieuwe website gemaakt door stefh hier van het forum en ziet er echt super uit :cool

[url=http://www.matthewdekay.nl/]Matthew Dekay Website[/url]

Zijn januari top 10 is er ook te vinden en nog opvallend: Matthew aan de Ableton. Matthew is almost ready for the next level: djing with Ableton Live 5. He's been preparing the setup for about half a year.

Dekay gaat los,hehe :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 16:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Oct 2005, 16:02
Posts: 48
Location: The Hague
Ja, site is best mooi geworden, vind ik... heeft ook wel even geduurd... Die van Sasha blijf ik toch het gaafst vinden.. En wanneer komt die van Luke Chable in Godsnaam nu weer online?! Dat duurt pas echt ongelooflijk lang...  :\


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
[quote="Apie"]Ja, site is best mooi geworden, vind ik... heeft ook wel even geduurd... Die van Sasha blijf ik toch het gaafst vinden.. En wanneer komt die van Luke Chable in Godsnaam nu weer online?! Dat duurt pas echt ongelooflijk lang...  :\


Nou..dat zou nog wel is een tijdje gaan duren...Van wat ik gehoord heb heeft Dhr. Chable het even gehad met de house scene. Hij heeft zn manager ontslagen, zn label is stop gezet en hij gaat zich richten op commerciele muziek.... :rolleyes

Zal soon is navragen hoe het nou precies zat....

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 16:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zijn laatste producties waren ook bedroevend suf om over zijn freaky mixen maar niet te spreken. Laatste vette shit van zijn hand kwam uit 2003 ofzo, toen voor mij de beste producer van de wereld. Het kan raar lopen...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="tango"][quote="Apie"]Ja, site is best mooi geworden, vind ik... heeft ook wel even geduurd... Die van Sasha blijf ik toch het gaafst vinden.. En wanneer komt die van Luke Chable in Godsnaam nu weer online?! Dat duurt pas echt ongelooflijk lang...  :\


Nou..dat zou nog wel is een tijdje gaan duren...Van wat ik gehoord heb heeft Dhr. Chable het even gehad met de house scene. Hij heeft zn manager ontslagen, zn label is stop gezet en hij gaat zich richten op commerciele muziek.... :rolleyes

Zal soon is navragen hoe het nou precies zat....

Sounds frustrated. Hij heeft toch ook z'n frustratie over labelbazen behoorlijk geventileerd in een interview met residentadvisor.net vorig jaar?

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Oct 2005, 16:02
Posts: 48
Location: The Hague
oh nee, dit is slecht nieuws.. Chable heeft het gehad met de house- scene?! En gaat zich richten op commerciele muziek?!? damn, dit is echt teleurstellend...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
[quote="Apie"]oh nee, dit is slecht nieuws.. Chable heeft het gehad met de house- scene?! En gaat zich richten op commerciele muziek?!? damn, dit is echt teleurstellend...


Ik heb het nog even nagevraagd voor de zekerheid en het is inderdaad waar. Hij heeft zn manager aan de kant gezet, gaat bijna geen dj set's meer doen, zn label (Trojan Records) is stopgezet en gaat waarschijnlijk zelfs opgeheven worden....Hij gaat nog minimaal house dingen producen en gaat zich meer richten op commerciele muziek als in film, tv en computerspel muziekjes...Hij wil gewoon geld gaan verdienen.....

Over matthew dan nog even :) Leuke site, ben wel benieuwd hoe hij het met ableton gaat doen...

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
:x als het ff niet meezit dan maar opgeven krijg ik het idee..aan de andere kant heeft hij ook een tijd gehad dat er in 1 maand wel 4 tot 5 producties uitkwamen. Mischien een beter idee geweest om het te spreiden. Toch jammer want het was in mijn ogen een talentvolle producer.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote]Yes, Matthew Dekay heeft een nieuwe website gemaakt door stefh hier van het forum en ziet er echt super uit


Ziet er goed uit, die vorige was niet meer zo up-to-date geloof ik.  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Ziet er inderdaad aardig uit. Hele kleine minpuntjes zijn de muziek (kan je gelukkig eenvoudig uitzetten, namelijk een slechte mix met mijn cd!) en het scrollen op de homepage, maar verder tiptop!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jan 2006, 21:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
vette site ja!

wel behoorlijk zuur nieuws van chable btw :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 00:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Mooie site! Wel duidelijk geinspireerd door de extrema music site  :cool  Hopen dat deze site nu voor de verandering eens lekker up to date blijft!


[quote="Partyhardy!"]Zijn laatste producties waren ook bedroevend suf om over zijn freaky mixen maar niet te spreken. Laatste vette shit van zijn hand kwam uit 2003 ofzo, toen voor mij de beste producer van de wereld. Het kan raar lopen...


Niet overdrijven sjaakie! 'Shiloh - dream on' heeft hij toch wel een mooie draai aan gegeven, nog geen jaar oud ook. Wel klote nieuws. Maar goed, misschien vind hij weer nieuwe inspiraties in de toekomst, want zo blijven kwakkelen als hij nu deed schoot ook niet op. Oja, was al langer te merken dat het niet zo lekker ging, hij kon echt voor geen meter draaien!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 11:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Tijs"]Mooie site! Wel duidelijk geinspireerd door de extrema music site  :cool  Hopen dat deze site nu voor de verandering eens lekker up to date blijft!


Die is dus ook door Stef gemaakt ja.

[quote]
Niet overdrijven sjaakie! 'Shiloh - dream on' heeft hij toch wel een mooie draai aan gegeven, nog geen jaar oud ook. Wel klote nieuws. Maar goed, misschien vind hij weer nieuwe inspiraties in de toekomst, want zo blijven kwakkelen als hij nu deed schoot ook niet op. Oja, was al langer te merken dat het niet zo lekker ging, hij kon echt voor geen meter draaien!

Dacht al dat je met 'Dream on' zou komen maar die haalde natuurlijk bij lange na niet het niveau van eerder werk. Verder waarschijnlijk ook al 2 jaar geleden geproduceerd maar pas veel later gereleased.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 17:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Sep 2005, 22:57
Posts: 284
Location: Lugdunum
Heb zijn You Are Sleeping van de week nog gedraaid tijdens een DJ contest.. van alle platen die ik zelf heb zijn mijn meest favorieten de zijne, Quest & The Shepperd, zijn Open Day remix.. Jammer als hij echt iets anders gaat doen, maar zo zijn er al meer geweest (William Orbit, of krijg ik nu slaag? :p)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 21:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Elias"]Heb zijn You Are Sleeping van de week nog gedraaid tijdens een DJ contest.. van alle platen die ik zelf heb zijn mijn meest favorieten de zijne, Quest & The Shepperd, zijn Open Day remix....


Chable's remixen van You Are Sleeping en Open Day zijn inderdaad super producties! :cool

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 10:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Erg jammer dat van Luke Chable. Wat die gozer gedaan heeft, is echt niet normaal. Vind 't echt een geweldige producer. En tja, je kan nooit constant alleen maar zulk goed werk afleveren. Denk gerust dat hij nog wel met goeie producties gekomen was...
Jammer dit, maar wel begrijpelijk als je als producer je brood moet verdienen.

Vond trouwens 'Air' van vorig jaar erg lekker. Heb 'm regelmatig gedraaid.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 14:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
[quote="tango"][quote="Apie"]oh nee, dit is slecht nieuws.. Chable heeft het gehad met de house- scene?! En gaat zich richten op commerciele muziek?!? damn, dit is echt teleurstellend...


Hij wil gewoon geld gaan verdienen.....


De hele wereld draait om geld, het gaat altijd over luxe artikelen, salaris verhoging en bonussen. Maar als dan een producer zich erop stort word hij er altijd raar op aangekeken. Blijf ik vreemd vinden :)

Begrijpelijke keuze van Chable. Zeker als je je bedenkt hoe veel labels inderdaad tegenwoordig met hun artiesten omgaan en het feit dat het met house muziek produceren lastig brood te verdienen is, ik snap hem helemaal. Vond zijn laatste werkjes nog steeds wel ok trouwens, beter dan waar hij 'bekend' mee werd. Die recente remix op Baroque van eh.... naam ff kwijt, die was geweldig.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 16:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Verandering van spijs doet eten!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 18:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Eelke Kleijn"]De hele wereld draait om geld, het gaat altijd over luxe artikelen, salaris verhoging en bonussen. Maar als dan een producer zich erop stort word hij er altijd raar op aangekeken. Blijf ik vreemd vinden :)


Ik vind het vreemd dat jij dat vreemd vind :p als progressive liefhebber hoor je toch liever goede producties dan commercieel gejengel. Waarom niet naast de easycash producties kwaliteits nummers blijven maken?

[quote]
Begrijpelijke keuze van Chable.

Niet echt, zie boven, waarom je voor 100% op commercieel gaan richten, ik neem aan dat hij er ook een kick van kreeg als zijn platen werden gedraaid door alle top dj's.
Verder lees ik dat hij zijn manager aan de kant heeft gezet, dit was toch Peter of niet? Waarom dan zulke drastische veranderingen, kan Peter niet eens reageren? Het wonen in Amsterdam heeft hem niet veel goeds gedaan wat mij betreft... :(

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2006, 10:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Sep 2005, 22:57
Posts: 284
Location: Lugdunum
Om maar gelijk even een goed voorbeeld te geven;
Madonna's Ray Of Light album is gewoon vet.. ja of ja? Een ontzettend grote release, niet geflopt en dat album heeft een ontzettend vette sound! Is Orbit vast rijk van geworden, maar hij heeft er geen sheit album van gemaakt, hij heeft gewoon een pop plaat gemaakt naar zijn eigen idee. Commercieel is niet allemaal even ernstig gejengel.. verbazingwekkend is het soms hoe mensen die van `progressive` houden eigenlijk helemaal niet van veranderingen houden en al helemaal niet te ver buiten de randjes willen komen  :roll


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma