It is currently 29 Sep 2024, 07:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 1685 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 02:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Voor allen die geld niet alles vinden: giro 8280510 :p
heb een huge geld tekort atm voor een aantal zaken die betaald moeten worden :(
de ene keer heb je het wel en dan geef je het aan de belachelijkste onzin uit en de andere keer heb je het niet terwijl je het dan wel serieus nodig hebt...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 08:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Peric"]Ik zou voor dat ietsje minder lekker in m'n normale kloffie blijven lopen... Geld is echt niet alles hoor. Absoluut fijn om het te hebben, maar als je elke ochtend met tegenzin naar je werk gaat..


Na fijn gesprek met mn dame thuis gisteravond besloten om de knoop door te hakken en deze ochtend een moeilijk telefoontje te gaan plegen i.e. misschien laf en behoudend: blijf op mn oude plekkie zitten..........kranten moeten nog 32 jaar in de lucht blijven dan ben ik met pensioen!
Fijne functie hier; niets te klagen en failliet zijn we allemaal aan het einde van de maand.

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 19:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
de ellende die solliciteren heet. Ik merk nu echt hoe rot de sales is. Het ene na het andere dubieze zaakje, en met serieuzere bedrijven klikt het tot nu toe niet. pfff heb het gevoel nu echt ff stil te staan  :mad ellendig is het

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 02:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
kan verdomme niet slapen van de kiespijn :mad  ben vandaag naar de tandarts geweest en de humor van het verhaal was dat ik van te voren nergens last van had :\


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Mijn internetaanbieder had heel aardig (en voor niks) tijdelijk de snelheid van de internetverbinding flink opgeschroefd, maar nu dit weer is teruggedraaid valt dit toch vies tegen... Maar ik laat me natuurlijk niet door zo'n simpel trucje verleiden tot het aangaan van een duurder abonnement! Ik zal weer moeten afkicken  :sleep


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 23:23
Posts: 130
Location: Nijmegen
[quote="Roger"]kan verdomme niet slapen van de kiespijn :mad  ben vandaag naar de tandarts geweest en de humor van het verhaal was dat ik van te voren nergens last van had :\


Lang leve de composiet  :lol

_________________
silence is easy


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
en nog meer onzekerheid, want deze ondernemer is gediagnostiseerd met Pfeiffer :mad

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2006, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
Meen je niet Des!  :o

Beterschap dan alvast!

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2006, 11:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="des256"]en nog meer onzekerheid, want deze ondernemer is gediagnostiseerd met Pfeiffer :mad


Tering; heb ik gehad een 10-jaar geleden; daar ben je wel vet zoet mee man! Alsof er een knopje in je hoofd zit met "en hop, nu ben je uit het niets effe een uurtje of twee naar de klote en u kunt het straks weer even proberen maar dan vernaggelen "we" je weer"

Sterkte ermee man!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2006, 13:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="des256"]en nog meer onzekerheid, want deze ondernemer is gediagnostiseerd met Pfeiffer :mad


Onderschat het niet iig ! Ik ken twee gevallen die niet goed warenb "uitgeziekt" en dan heb je schijnbaar veel kans dat het terugkomt. Beterschap  :)

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 14:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Weer eens met de Nuon gebeld... want dat hadden ze gevraagd in een brief die ik in het nieuwe jaar ontving.. (dus ze weten me wel te vinden???)

Of ik contact wilde opnemen want ze missen nog wat gegevens... DUS... ik bel... met de verhuisafdeling want die moet ik bellen...

"Goedenmiddag nuon u spreekt met Janine Dijkstra... wat kan ik voor u doen", Goedendag met Laura Spierenburg ik wil graag een verhuizing doorgeven (ik dacht laten we maar helemaal opnieuw beginnen).. Janine: wilt u dat nu doen?? ik:  :x  :x  :x  :x  :x  :x  

Postcode doorgegeven... zij moet natuurlijk even lezen want er hangt een heel verhaal aan dat adres... Janine weet nml niet wat de nuon van mij wil weten daarvoor moet ze het eerst nalezen. Ik werd weer in de wacht gehangen en na 15 min werd de lijn verbroken!  :mad

Ik weer bellen, zwaar pissig want ik vind dat het nu wel eens over moet zijn! Ze hebben iets van mij nodig maar ze weten niet wat. Ik wil niet steeds aan de lijn blijven hangen zodat zij het hele dossier kan doorlezen... ik wil ACTIE!

Het verhaal eindigt met dat alles nu in orde gemaakt zal worden maar ze wilde nog wel wat van mij weten... "hoe wilt u betalen??"  ....... *zucht*

Over 8 weken kan in mijn eerste termijn betaling ontvangen (deze kan hoog zijn..  :x  maar we hebben de mogelijkheid tot een betalingsovereenkomst... JOEPIE  :x )

Ik geloof het pas als ik het zie....  :sleep

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 14:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Mijn frustratie van de dag is dat ik gisteravond zomaar uit het niets beetje begon te niezen; het warm kreeg met vage rillingen; dit doorging tot ik gisteravond met zware koppijn mn nest in ben gedoken met als resultaat dat ik vandaag als een dood vogeltje onder een dekentje op de bank hang.......echt anderhalf jaar niet ziek geweest en hop: dubbel en dwars te pakken!

Theorie: bacillen in de tram! Zou je als je altijd op de fiets naar je werk gaat een soort weerstand missen voor die ene dag dat je een lekke band hebt en zomaar met die ranzigheid genaamd Openbaar Vervoer moet reizen? Allemaal ongewassen; snotterende mensen en jahoor: paar uur later: af als een beest!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 18:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Was weer een egoistische mongool voor de trein gesprongen...en dus vertraging :(

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 13:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol M'n werkgever 3 maanden geleden geadviseerd over nieuw aan te schaffen registratie en kassa systeem...

:)  M'n werkgever 2 maanden geleden nogmaals geadviseerd over nieuw aan te schaffen registratie en kassa systeem...

:\  M'n werkgever 1 maand geleden nogmaals geadviseerd over nieuw aan te schaffen registratie en kassa systeem...

:|  M'n werkgever 2 weken geleden nogmaals geadviseerd over nieuw aan te schaffen registratie en kassa systeem...

:mad M'n werkgever vorige week wederom geadviseerd over nieuw aan te schaffen registratie en kassa systeem...

:evil M'n werkgever heeft eindelijk z'n nieuwe registratie en kassa systeem...helaas heeft hij ook al mijn advies in de wind geslagen en nu ligt zijn bedrijf al 2 dagen op z'n reet, personeel loopt gefrustreerd rond want die weten zich geen raad met nieuwe systeem door ontbreken van training ... :evil



Kan nu wel roepen dat ik gelijk had maar toch wou ik dat het niet zo was...pfffff  :sleep

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Sounds familiar. Hoe is't ouwe?! Beetje leven in de brouwerij zie ik? :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 15:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Krijg de ziekte van Pfeiffer.... :roll  Wat!!!??? Nu al?

Lol... eindelijk heb ik wat aan m'n saaie leventje :roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2006, 18:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Hahahahaha!! Nee, ik doelde op een klein horeca-etablisement in een straatje ergens in de buurt van een Leids plein, ergens in een ver, ver verleden! :roll

Maar inderdaad, achteraf gelijk krijgen omdat iemand anders dom en trots is geweest... heel frustrerend.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2006, 00:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol HAHAHAHA een heel ver, vér verleden... ik bedoelde zo'n klein poeltje in de voor of achtertuin met van die koi-karpers d'r in!!! :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2006, 17:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Gisteren een herkansing gehad... was alweer de 5e keer (en ik ben niet de enige) en iedere jeer verzinnen ze het weer om het tentamen nog moeilijker te maken. :evil

Het is nog het enigste vak wat ik moet halen.... maar goed ik heb nog een klein beetje hoop dat ik genoeg punten heb gehaald...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2006, 11:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
De gruwelijkste spierpijn die ik in mijn leven heb gehad.......ben na een blessure aan mijn arm na 10 maanden weer aan het trainen geslagen; rustig aan gedaan met pitchen.......maarreh......alleheren......ik loop nu helemaal krom........pijn in mn knie, pijn in mn rug en bovenal een trillende hand die niet van de drank is....... :mad


[url]http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?p=16843#16843[/url]

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 1685 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma