It is currently 28 Sep 2024, 19:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 15 Jan 2006, 04:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Remy was de SHIT!

Avondje begon wel oke, eerst een beetje wat drinken in de Boterwaag....beetje kletsen, blablablabla, en toen richting het Paard. Kom je bij de beste club van Den Haag, staat er een kolerelange rij. Min-der. Dus je gaat even staan. Staat wat langer, en loopt toch maar even naar voren. Daar staat: voor gastenlijst, eerst naar de Silly Symphonies. Fijn.

Loop je naar de Sillies, nog geen 300 meter verder (het kan allemaal in Den Haag!), staat daar ook een dikke lange rij. Bonus die je erbij krijgt: ze staan allemaal in de rij voor 'de gastenlijst'. De superhoofdprijs: de dame die deze uitdeelt blijkt dislectisch (dyslecties, voor de dyslectici onder ons!).  :oops Dus, je staat daar 10 minuten, en je schiet nog geen halve meter op.

Geen punt bij karwei, het is pas 1 uur. Dus je gaat naar de Danzig. De wat? De Danzig. Bij het Plein ja. Gezellig, studentenvolk, mooie vrouwen as far as the eyes can see. Maar... de Danzig is geen Paard. Of de Sillies. En Abba is ook geen Remy. Nog is Benny Benassi Remy. Ondanks de toch wel zeer appetijtelijke (voor dyslectici: appeteitelijke) dames en de vele sjans toch na een goed anderhalf uur maar weer richting Sillies. (Overigens vergeten te vermelden on the way ook nog even de Cocoon meegepakt te hebben, maar dat is helemaal een ballentent. Bah.) 2 uur half 3: geen rij bij de Sillies. Hiep hoi! Bandje gehaald, meteen naar buiten getyft (dame keek niet blij) en richting Paard. Driewerf Hoera, weer geen rij!.

Ik kom binnen en Remy staat net de laatste platen met Ome Benny erop te gooien. Swingen geblazen! Remy daarna alleen tot een uur of half vier en hij rockte de tent. Natuurlijk Aftermath (tent op zijn kop, zelfs een verdwaalde boarder een dansje zien wagen ;)) maar ook een dikke remix van een van mijn alltime favorites: Joey Beltram - Energy flash. Diegenen die hem kende: uit hun dak! Zoveel waren dat er btw niet, het publiek was best vaag. Apart gemengd publiek, niet echt super feestpubliek. Veel appetijtelijke dames die gezien wilde worden (ogen natuurlijk ook niet dichtgedaan) en vage kerels met bijbehorende vage dansjes. Maar lekker belangrijk: Remy draaide heerlijk! Wie daarna kwam , geen idee, maar het was niets. Rap naar James Lavelle.

Deze man achter UNKLE nog nooit gezien laat staan horen draaien. Wat een vage gast, rare snuiter :D James Lavelle ziet er op de cover van zijn GU [url=http://www.msopr.com/images/026_covershot.jpg]ZO[/url] uit (clicken)! Nu is het een harry met een hooded top, een zeer vage vierkante bril en lang haar. Geweldig. Hij ging zelf helemaal los. Maar dat mocht ook wel want wat hij draaide was echt geweldig. Heerlijk diep, zo diep heb ik het in tijden niet ghoord moet ik zeggen. Heel apart, best technisch bezig, maar super. Beetje kutten met schuifjes hier en daar. Heerlijk :) Al met al een zeer goede avond dus. Binnen anderhalf uur de beste stukken van het feest meekrijgen. Aangezien ik de ochtend helemaal van de baan geslagen was met squash en er een lange dag op had zitten maar lekker naar huis gegaan. Stoppen op het hoogtepunt.

Op de terugweg, de 4 minuten lopen zu hause, was het nog wel komisch. Hoor ineens heel hard "Hou die gast tegen! Hou dit eikel tegen!" Rent er een of andere marrokkaan (voor de dystletisisi: marokkaan) hard weg met een kerel erachter. Bleek dat die marokkaan een tasje had gejat. Ik ren erachter aan, achter die 2 lui, en die marokkaan wordt tegengehouden. Paar hele flinke meppen op zijn bek, tasje terug, maar hij weet jammergenoeg te ontkomen (ook nog voordat ik bij hem was). Toch jammer dat niemand hem vast kon blijven houden, dan had er weer 1 achter de tralies gezeten.

Nu lekker pitten :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2006, 15:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
mooie review, je slaat de spijker op zn kop!
Wij hadden precies hetzelfde met dat gastenlijst gedoe... eerst een kwartier in de rij bij het paard om vervolgens een kwartier bij sillys in de rij te staan. Toen eerst nog even dr. Kucho meegepakt, doen we dus ook niet meer. Die gast bleef helaas een beetje steken bij zn ibizatribalhouse achtige shit, het kon me niet boeien. Gelukkig vond het domme urban-publiek het wel leuk!
Toen naar het paard, waar Benny net bezig was weg te gaan. Dus eerst nog even bij Lavelle gestaan die echt als een malle stond te knallen! Eerst een beetje electro-achtige muziek, toen inderdaad fucking diep en lekker technisch! Stond echt te genieten.
Vervolgens Remy gezien, die stond heerlijk te pompen. Jammer dat ie Aftermath een beetje raar mixte zodat de vetste climax niet ten gehore werd gebracht maar het is hem vergeven want hij kreeg wel iedereen mee. Volgens mij zag ik ook nog een verdwaalde gothicfiguur uit zn dak gaan!
Toen nog even naar lavelle gegaan, die stond nogsteeds lekker te draaien! Hij ging alleen zo diep dat het publiek het niet helemaal meer kon volgen dacht ik, want ze stonden allemaal stil. Misschien kwam dat ook omdat het geluid niet helemaal je-van-het was... Volgende keer Lavelle in de main!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2006, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="maartenvr"]Toen nog even naar lavelle gegaan, die stond nogsteeds lekker te draaien! Hij ging alleen zo diep dat het publiek het niet helemaal meer kon volgen dacht ik, want ze stonden allemaal stil.


Ha, ik stond als een gek uit mijn dak te gaan vooraan, was echt bizar vet! Super diep inderdaad, plus die rare bass-plaat waarbij hij als een mongool stond te schreeuwen "Clap Goddamnit!" :D Hij was de enige die klapte :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2006, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 23:04
Posts: 109
Location: @home
14 februari ???  14 januari voor de dyslectici zeker :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2006, 20:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="doubleus"]14 februari ???  14 januari voor de dyslectici zeker :lol


:roll  :roll

He, het was laat!  :oops  :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 00:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Hoe later de reports, hoe leuker ze zijn :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 08:37 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
he snuggle...ik heb u helemaal niet gezien (toch?  :p )

Vond het ietsie minder dan normaal...opzich wel ok, maar idd beetje vaag publiek/sfeer (heb ze zelfs met bebloede gezichten afgevoerd zien worden...is toch altijd minder dan ineens)

Remy zoals altijd goed, Lavelle wel even wezen kijken. Herkende hem ook niet en dacht eigenlijk dat ie het niet eens was  :8o
Vond het om een uur of half 5 wel welletjes ook.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 10:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Rij bij het paard was idd vervelend lang. Benny was leuk, maar wel erg voorspelbaar, toch wel leuke plaatjes gehoord weer. De B2B met Remy vond ik niet zo geslaagd, vond ze niet echt goed op elkaar inspelen, haalden bij elkaar een beetje de vaart eruit, maar ook hier zeker wat lekkere tunes gehoord. Sfeer zat er goed in, veel mooie vrouwen ook idd, niet vervelend. Daarna besloten om toch maar ff naar Silly te gaan, klein leuk gezellig tentje wel :). Van Kucho niet zoveel verwacht maar die verraste mij positief, geluid stond lekker hard en de grote vazen bier vloeiden rijkelijk :D. Daarna nog Dimitri met zn oldschool set, paar hele dikke tunes afgewisseld met een paar kazige tracks, al met al een leuke afsluiter. Erg geslaagd feestje! :)
Had je nog geprobeerd te spotten snuggle, maar totaal niet gezien...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 15:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Dec 2005, 01:18
Posts: 51
Location: Amsterdam
vond t opzich wel een leuk feestje! Dr. Kucho viel me zo zwaar tegen dat ik nu echt totaal klaar ben met die gast. Remy was best goed maar ook weer niet zo, want hij draaide wel een beetje standaard. Benny niet echt gezien, nooit echt fan van geweest ook.
De BOM was Lavelle, echt een held! Hij draaide zoveel platen die ik nog nooit heb gehoord! Echt te vet!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 20:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="TheFreezz"]he snuggle...ik heb u helemaal niet gezien (toch?  :p )


[quote="TranceFool"]
Had je nog geprobeerd te spotten snuggle, maar totaal niet gezien...

Was er ook echt laat. Alleen het einde van Remy gezien, en Lavelle dus. Verder niet. Omdat ik geen zin had om in die pleurisrij te staan en het in de Danzig ook leuk was met wat bier & vrienden  :cool

Overigens, Jerry, hoe hetendie neef van je & vriend van hem uit Den Haag ookalsweer hier op het board (zitten ze hier wel?) die echt overal en altijd in het Paard zijn?  :oops

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 20:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
dat is Sander (TheFreezz hier) met me beste maat Dannie

zoals ik in dat andere topic al had gezegd: ik haak af. Normaal present natuurlijk met hun in DH

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 20:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]dat is Sander (TheFreezz hier) met me beste maat Dannie

zoals ik in dat andere topic al had gezegd: ik haak af. Normaal present natuurlijk met hun in DH


Oke, dan weet ik weer effe wie/wie is :D Ik ben heel slecht in namen enzo ;)
Dannie heb ik wel gezien (ja ja, die danste zelfs op Aftermath ;)).

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 20:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
zou ik ook doen, maar aan de andere kant, als tie dronken is danst hij op alles :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 21:45 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
:lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 22:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]zou ik ook doen, maar aan de andere kant, als tie dronken is danst hij op alles :lol


Ik danste er ook op hoor, en ik was niet dronken ;)
De zaal ging flink los overigens. Die pleurislichten waren wel irritant  :oops

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 104 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma