It is currently 27 Sep 2024, 21:30

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 11 Jun 2005, 07:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Wauw !! :D

Ik wist niet wat ik zag. een rij tot over de brug. :o

Dit beloofde veel goeds en dat klopte ook, want het weer een ouderwets gezellig drukke Earth.

Per helaas gemist. Waren om 10 voor 1 pas binnen. Hernan draaide een lekkere set. Zaten af en toe wat vlakke dingen tussen, maar het was verder een lekker prog avondje.

Mega veel bekenden (ook mensen die volgens mij al maaaaanden niet meer op Earth waren geweest)

Coole avond :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 11:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Volledig mee eens.

Was ouderwets vet.

:cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 12:08 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Zekers vet.

We waren al vroeg in Amsterdam om even wat te drinken in Club Rain. Daar werkt de vriendin van Lambert Fisher. Mooi ingericht niet helemaal mijn publiek maar wel gezellig ;)

Uiteindelijk waren we rond kwart voor 11 bij de melkweg. Stonden al wat mensen maar we konden direct kaartje kopen. Helaas was de max nog niet open. Tot kwart over 11 gewacht en toen stond er al een aardig rijtje.
In de rij gesproken met 2 hongaren die vanuit Denemarken (ja klinkt logisch) waren gekomen speciaal voor hernan. Is uiteindelijk 1 van die gasten de melkweg uitgeknikkerd omdat ze tijdens het fouilleren een paar pillen bij hem vonden :o :8o :lol :lol Dat is dan niet slim he ;)

Iets eerder vertrokken omdat iemand erg moe werd van onze groep.

Per draaide goed. Hernan draaide gewoon vet. Veel bekenden gezien. Helemaal goed gewoon.


Top
   
 Post subject: Earth 10-6-05 (Hernan)
PostPosted: 11 Jun 2005, 14:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
Was idd ouderwets druk, top avond weer....

Hernan draaide lekkere tracks......en gelukkig kwam ook de paolo mojo remix van alex neri - housetrack voorbij (VET!!) 8)

:tune


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 14:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Was zeker een topavondje, helemaal goed van begin tot eind :party

Ik heb eigenlijk geen onvertogen klank gehoord, hoewel ie in het begin behoorlijk nerveus was!?!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
pfffffffff dit was er idd eentje.......weet niet wat ik allemaal nu weer uitgevreten heb maar ik heb spierpijn :\

Was top om weer zo veel mensen te zien, bekende en onbekende, die dan vanzelf weer bekend worden.

Heerlijk sessie van Hernan vooral die ene......plaat met die geluidjes enzo ;) , of te wel ik zou totaal niet weten welke plaat wat is natuurlijk...kan altijd doen alsof.
Zonder gekkigheid, muziek was top en de mensen ook, zo moeten de feestjes weer worden eigenlijk.

Nogmaals leuk om degene die ik gesproken en gezien heb weer eens te mogen zien....
Tot de volgende :D


Top
   
 Post subject: Yes indeed
PostPosted: 11 Jun 2005, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 16:59
Posts: 60
Dit was een weer EARTH zoals god het ooit bedoeld heeft!!!!

- Gezelligheid!!
- Lekker druk!!
- Veel bekenden!!
- Veel leuke gebrande CDtjes ;)

Weer back on track !!!!

Helaas moest ik om 4.00 afhaken.....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 19:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ja , echt een heerlijk ouderwerts avondje Earth ... en zoals al meerdere malen vermeld ook erg veel bekenden , super om oude bekenden weer is terug te zien ! was om half 1 binnen en vond de sfeer meteen al lekker in zitten .. Om 1 uur begon onze argentijnse held te draaien .... vond zn set erg sterk (vooral de 1e 2,5 uur ) .. alleen voor mijn gevoel had ie aan t eind toch iets meer mogen knallen , neemt niet weg dat ik t verder echt een supervette set vond ...

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Jun 2005, 21:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Wat een vet feest zeg! Hernan zijn set is het beste dat ik in 2005 live gehoord heb.

Kwam met metgezel om 23.40 aan bij de Melkweg en toen stond er al een hele beste rij. Gelukkig konden wij via die andere deur naar binnen; om 23.45 stonden wij op de dansvloer :)

Per was al bezig het publiek op te warmen en dat ging hem goed af. Hij draaide lekkere, diepe platen en het mixen was redelijk. Aan het eind van zijn set verlangde het publiek naar meer en was het helemaal klaar voor een superset, dus Hernan kon het lekker overnemen.

Hernan was zoals eerder gezegd meesterlijk. 4 uur aan heerlijke beats, van opzwepend naar uplifting en weer terug :cool Hij was gewoon fantastisch bezig. Nu werd het verschil duidelijk tussen top en wereldtop want qua mixen is het verschil tussen Hernan en Per IMO enorm.


Het was gezellig druk en een beetje warm, zoals het hoort :) Enig nadeel was dat het wel eeuwen duurde voordat je je 7 up/biertje had bij de bar.
Was wel erg gezellig met de hele delegatie NLTA'ers.

Verder was er 1 grote storende factor, te weten die bloedirritante MC!!
Menigeen in de zaal hoopte naarmate de avond vorderde steeds meer dat hij van het podium zou flikkeren of zou stikken in zijn mic .... wat een mafketel zeg.


Eindelijk ook ff met Jerry gemeet ... deze had je nog tegoed ;)

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Lemonade.jpg[/img]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 01:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Yep, was nice meeting you :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 04:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:22
Posts: 154
Location: overal en nergens
spuit 11 heeft door hoe het werkt. mis alles ben 1506 voor een maand in ned als iemand p;aeparty suggesties heeft pls tell me


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Hij was fijn. Waren idd zoals Harmen al zei vrij vroeg weg. Maar ja samen uit, samen thuis. Verder aardig lopen spacen op Hernan's House.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 17:03 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Zo zeg... Earth was erg leuk. Heb me vet vermaakt. Toen we aankwamen stond er een behoorlijke rij, maar gelukkig stond Ralphi al bijna binnen, dus konden we mooi bij hem aansluiten :cool
Per stond te draaien, maar daar heb ik eigenlijk weinig van meegekregen. Aangezien 't eerst tijd was om een hoop bekenden te groeten.
Om 1u begon Hernan.

[img]http://pix.tekhead.net/pix_2005_06_10/photos/DSCF3292.jpg[/img]

Ik vond 'm erg lekker draaien. Goeie platen en 't liep lekker door. Klein minpuntje vond ik misschien dat ik z'n set vrij vlak vond en z'n mixen niet zo sterk, maar dat mocht de pret niet drukken.

[img]http://pix.tekhead.net/pix_2005_06_10/photos/DSCF3282.jpg[/img]

Geweldig om weer zo'n drukke Earth mee te maken.
Heb genoten... :)

[url=http://pix.tekhead.net/pix_2005_06_10/index.html]Hier[/url] staan nog wat foto's.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 15:12 
Het was inderdaad echt supergezellig zeg, ik was echt veel te lang niet meer geweest! Muziek was lekker, mensen leuk (of was het nou andersom? :)) en de avond te kort. Ik kan op zo'n saaie maandagmiddag in ieder geval terugkijken op een supergeslaagd weekend!

Enneh, Ralphi, op welke site stond die foto van ons nou ook al weer?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 15:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
1 post boven die van jou ? ;)

[img]http://pix.tekhead.net/pix_2005_06_10/photos/DSCF3275.jpg[/img]

of bedoel je deze:

[img]http://www.dancelinx.com/ftpdata/partyreport/ar004858/F016.jpg[/img]

:D


Last edited by Jerry on 13 Jun 2005, 15:25, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 15:25 
Ik was misschien ver heen, maar volgens mij is dat toch echt Zwanovski :P. Ik had deze foto's gezien idd, maar volgens mij had iemand anders nog een leuke foto gemaakt van mij en Ralphi, was ik ook nog even benieuwd naar....

But I look good, hahahaha


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 15:51 
Haha, die bedoelde ik inderdaad Inspector Gadget...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Wat een super feessie zeg! Super goede sfeer, goed geluid, lekker kleine locatie en perfecte drukte want ook op de dansvloer genoeg ruimte om los te gaan :cool
Vond het erg jammer dat ze de dj booth niet meer naar voren hadden gezet zodat Hernan de zaal in kon kijken. Verder heerlijke set van hem stevige tracks afgewisseld met rustigere platen, voor mij perfect zo :p
Toppers voor mij waren Vorontsov - Say Breathe! (R Tem Dub) en Infusion - The Careless Kind (Infusion remix) 8)
Top avond in ieder geval! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 16:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[url=http://www.groovecollection.nl/images/Earth10-6-2005/]NOG MEER FOTO'S[/url]

met o.a deze van onze TA vrienden die binnenkort ook door hebben dat ze hier moeten posten. :p

[img]http://www.groovecollection.nl/images/Earth10-6-2005/images/img.jpg[/img]


Last edited by Jerry on 13 Jun 2005, 18:55, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 17:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
lekker feestje zeg! Ik heb me prima vermaakt en ging ook met pijn in mijn benen naar huis ;)
wel jammer dat het cafe dicht was, ik had het wel leuk gevonden om ergens even te chillen. Hopelijk volgende keer.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma