It is currently 14 Nov 2024, 22:59

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 26 Feb 2006, 12:08 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo mijn ontmaagding van Marcanti............ :lol

Eerst even in huize boogschutter verzamelen want Des en mijn vriendin Babs gingen mee op de trip
Na eerst zowel de knip als de auto gevuld te hebben op naar de Marcanti, achter Des aangereden via een leuke alternatieve route aangekomen waar de jacht op een parkeerplek geopend werd. Lang leve de kleine autootjes aangezien precies voor de deur gewoon een plek was met LALA erbij geschreven dus neerzetten die hap.
Des en Paul die iets verder stonden lieten ons dames wel een beetje lang in de kou staan, en die kou die zorgde voor een hapering in mijn hersenen aangezien Mascha een paar meter van mijn vandaan stond en ik die eerst helemaal niet zag......tjee als dat nu al gebeurde wat zal het straks dan worden. :\

Via de VIP( very irritating People, hoe weten ze dat toch steeds :p ) naar binnen, smokkelwaar flink verstopt(loopt niet prettig kan ik zeggen) want het scheen wel eens zo te zijn dat ze heel streng konden zijn, dit viel dus heel erg mee, had wel een hele farmaceutische fabriek mee kunnen smokkelen. Affijn we waren binnen, jassen weg etc jullie kennen het wel.

Eelke was al fijn aan het draaien toen wij de zaal binnen kwamen, was nog rustig en al wel wat bekenden, voetjes begonnen langzaam te bewegen en begon het feestje vorm te krijgen.

Om 12 uur begon c-jay aan zijn setje die mij heel duidelijk liet merken dat dit toch wel de setjes zijn waarbij ik me dus verlies en aan het einde mezelf terug moet vinden in alle hoeken en gaten van de zaal, pfffffffff wat een heerlijk gebeuren( chris wil je met me trouwen??)

Heb vanuit mijn uitkijkpost alles tijdens die set in de gaten kunnen houden en de zaal zat vol tijdens het setje van Chris, blije gezichten en duelerende mensen met waterpistooltjes, errug grappig, er kwam zelfs een vent langs waarvan volgens mij zijn moeder vreemd is gegaan met een overjarige struisvogel, mocht dat niet het geval geweest zijn dan was het een zwaar geval van de vogelgriep!!

Na chris volgede john"quivver"graham, ok ik had hem al gehoord on roemenie, dus wist wel iets dat ik kon verwachten, maar dit sloeg alles. Weet niet waar hij mee bezig was of wat zijn gedachte  waren voor de avond maar ik vond het een drama. Ben dan ook maar een paar keer naar de buren gevlucht alwaar ik tussen de overjarige trensbabes en boys stond, want dat van Quivver trok ik niet.
Af en toe leek het  erop dat ie weer wat richting "normaal"ging ( voor mij normaal dan) maar dan kwamen er weer een paar breaks en piepjes en ploepjes langs dat ik weer snel weg was.

Leek erop als of het een wedstrijd was wie het snelst de zaal vol( chris) en wie het snelst de zaal leeg(quivver) kreeg.
Rond kwart voor 5 hielden wij het voor gezien, na gedag gezegd te hebben( mocht eerst niet eens meer de zaal in oom chris te zoenen, grrrrrrrrrr) zijn we snel weer via een klein omweggetje( babs even thuisgebracht) naar huis gereden.
Stervens koud buiten dat wel en na een bijna ontnuchterend rondje met de zwarte langsnuit monsters mijn bedje opgezocht.

Al met al een fijn feestje al moet ik zeggen dat quivver me zwaar teleur stelde en volgens mij nog wel meer anderen.
Roel en Arjan was gezellig, Chane niet meer zo maar langslopen zonder wat te zeggen(foei), verder heb ik nog genoeg mensen ook gezien en gesproken, was gezellig en tot de volgende sessions.

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 13:19 
GrooveCollector
GrooveCollector

ben het wel met je eens lalabebe
c-jay draaide best sterk (op die mislukte remix van Aftermath na dan ;) ), ik heb daar lekker gedanst. Quiver draaide naar mijn idee een beetje fantasieloos. Het ging nergens heen. Ik ging me toen maar af en toe naar het publiek kijken, heel vermakeljk :D

en leuk om mensen van dit board eens irl te ontmoeten  (Y)

Last edited by chamacie on 26 Feb 2006, 14:16, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 13:43 
GrooveCollector
GrooveCollector

ik kijk ZEER tevreden terug op de avond....details laat ik verder maar aan jullie over in reportjes, maar over Quivver:

sorry!!!

ik weet dat deze man uber kan draaien, anders boekte ik hem niet voor de derde keer...
maar oh oh oh wat was dit slecht.
(en ja, dat heb ik ook tegen hem gezegd, sterker nog:  hij vond het zelf ook verschrikkelijk...dus ik mag het zeggen)  haha..sterker nog, iedereen vond het crap.. goed is goed, maar als zoiets als dit gebeurd vind ik dat je dat ook best eens mag zeggen, ook al is het mijn feestje...hoeft niet altijd briljant hulde en lof te zijn...
Quivver is ook maar mensch bleek maar weer, en kan ook als een machine eindeloos drank en andere dingen naar binnen gooien..hahah...

als ik hem een "goody bag for djs" geef, verwacht ik ook niet dat al dit lekkers al met een half uur op is..hahahahaha....
enorm gelachen, dat wel...  maar een ultra slechte set...

excuses namens de feestcommissie, hoop dat mijn set de avond nog goedmaakte..haha..
heb zelf ook nog veeeeel in de grote zaal gestaan, terwijl het bij Quivver leegliep...

jammer, want verder top avond!!

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 13:54 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo!

Samen met mijn vriendjes van het Pfeiffer-virus goeie afspraken gemaakt over dit weekend, ik zou gaan voorslapen, en dan zouden zij me met rust laten op het feest. Voorslapen was een hele mooie gedachte, maar daar bleef het dan ook bij, want slapen in de middag is niet mijn sterkste kant. Op naar la en mp3 dus, voor het gezellig samenzijn en de voorpret.

Babs kwam ons vergezellen, dus het feest was eigenlijk wel compleet, en het was de hoogste tijd om de schoenen aan te trekken, de honden van je schoen af te schoppen, de schoenen weer aan te trekken, "Milton: LOS!!!!", en op pad. Bij de afrit De Baarsjes op de A10 dacht ik even dat waarempel de Jan Evertsenstraat en de Jan van Galenstraat waren omgedraaid (hee, als parkeergarages zomaar instorten kan dit ook best, ik vertrouw die stadsdelen voor geen meter meer), dus we hebben een leuk stukje Baarsjes gezien voordat we bij de XL aankwamen.

Mevrouw had zich in een parkeerplaats gewurmd pal voor de deur, maar wij wilden stoer parkeren, dus we moesten nog even een stukje lopen tot bij de deur. Naar binnen, jassen, Eelke Klein. Draaide wel goed, hoop bekenden meteen, dus ja... Gezellig! Maar goed, het was niet heel druk, en het publiek was nog vrij tam, eens kijken wat er in de andere zaal gebeurde.

Daar was meer feest, en daar de XL voornamelijk erotic feesten doet liepen hier allemaal verdwaalde bouwvakkende ransapen, webcamgirls en jampotjes (VER over de houdbaarheidsdatum) rond. Zilveren cowboyhoed en 3-laags cetabever coating, siliconen, maar vooral... Konten! En dat was dan, als je het zo mag noemen, wel het thema van deze avond. Geweldig, maar ook hier was de sfeer nog vrij tam. Snel terug naar de goeie muziek dus.

En als je dan een report schrijft en probeert origineel te zijn kom je toch na lang tobben uiteindelijk weer op zo'n ontzettende clichezin uit: "C-Jay nam het roer over, begon meteen met een goeie plaat, en de stemming kwam er goed in." Ik weet het niet, maar daar doe ik het niet meer voor. Zulke zinnen mogen niet meer. Neemt alleen niet weg dat de stemming er wel goed in zat nu.

Lekker gedanst een beetje, nog bekenden gezien, en nog even in de grote zaal gekeken natuurlijk. Op een goed moment zat het in 'onze' zaal goed vol en was de grote zaal echt heel triest geworden. Maar goed, dat mag uiteindelijk de pret niet drukken, want in de grote zaal was het nu wel feest, en zo hoort het. Terug naar de kleine zaal weer, alwaar een danseres (kont) op een van de blokken aan mijn ogen begon te trekken.

Uiteraard stopte ze accuut met dansen op het blok om snel met een vriendin (kont) naar de plee te gaan voor een half uur toen ik in de buurt kwam, maar gelukkig stond op het andere blok lala gestaag al haar ledenmaten af te vuren op het publiek. Precies op dat moment werd er in mijn hoofd op de deur geklopt. De Pfeiffervrienden waren boos geworden want ik had me niet aan de afspraak gehouden. O jee, wat nu...

Nog even een paar minuutjes Quivver gezien en gehoord, maar dat vond ik vrij slecht. Met mij de hele zaal, want die was meteen leeg. Die Quivver toch. Dat was in Roemenie wel anders. Ik besloot om het gebruiken van mijn verstand lichtelijk te hervatten en het op een akkoordje te gooien met het virus. Ik ging naar huis om te slapen.

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 15:19 
Moderator
Moderator

Heb me zeer vermaakt gister. Helaas Eelke moeten missen, omdat ik van een verjaardagsfeestje kwam. C-Jay deed 't erg goed. Wist hoe hij moest draaien in de XL... beuken. De zaal was dan ook goed gevuld tijdens z'n set  :cool
Tja, daarna liep de kleine zaal langzaam aan leeg... jammer.

Verder heb ik een prima avondje gehad met de vele bekenden  :)

Oh ja... Carola... ik dacht, groet eerst ff snel de minder belangrijke mensen, dan heb ik meer tijd om jou alle aandacht te geven  :p

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 15:57 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]haha..sterker nog, iedereen vond het crap..

Spreek niet voor mij C-Jay  :) Kwa mixen was jij 10 keer beter , Laat ik niet overdrijven 9.6 X Beter  ;)  (Y) Top kerel !! Vette set,vooral het laatste half uur  :o Vette shit meneer  :cool
Maar ik heb toch zeker genoten van Quivver Echt een hoop vette tracks die ik graag tussen mijn vinyl wil tegen komen....Maar inderdaad hij draaide het zaaltje binnen een uur leeg .. Ik had er op zich geen last van . Lekker rustig  :p Eelke vond ik een prima opwarmset draaien, niets op aan te merken COOL !! Over de speeltuin ernaast heb ik maar 1 ding te zeggen  :cow
Wat een mooie grote poppenkast ... Maar op hun manier hadden ze het prima naar hun zin  :lol ... Ik heb het prima naar mu zin gehad leuk gesprek gehad met lambert Fisher En niet te vergeten Harm & Joost Gezellig.....klokslag 5 uur stonden we buiten.
Op naar de volgende C-Jay !!! Thanks  :D

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 16:29 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ben? jij was er ook?
en niet ff komen voorstellen, wat is dit nou?
;)

blij dat je je vermaakt hebt en erg fijn om te horen dat uitgerekend een fijnproever als jij mijn set zo waardeert...doet me goed!!
en plaatjes van Q waren fijn ja, maar dit was niet de Quivver die ik eerder op Sessions heb gehoord, of waar mensen voor kwamen...  ach ja..  ken beuren. jammer...
volgende keer krijgt hij de "sessions goodybag" pas na het draaien...beter.

al met al ben ik een tevreden mens...
flink druk, en tijdens eelke's en mijn eigen set enorm druk in "onze" zaal...
goed hard geluid (dat quivver weer TE hard zette), blije gezichtjes, en een leuke combi van prog zaal bij ons, en malle poppenkast ernaast...

maar potdrie wat heb ik me vermaakt in die poppenkast...
loslaten, niet nadenken, en erin storten...  feest!

PostPosted: 26 Feb 2006, 17:16 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="lalabebe2"]......er kwam zelfs een vent langs waarvan volgens mij zijn moeder vreemd is gegaan met een overjarige struisvogel, mocht dat niet het geval geweest zijn dan was het een zwaar geval van de vogelgriep!!

Je bedoelt deze meneer?

[img]http://www.partyfotografie.nl/Photos/2006/20060225XL/slides/IMGP1496.JPG[/img]

:cow

:roll  :roll  :roll

Meer hier: http://www.partyfotografie.nl/Photos/2006/20060225XL/

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 20:17 
Moderator
Moderator

Hmm ik vond het een redelijke avond.
Zaterdag al redelijk vroeg naar amsterdam samen met (lam)bert , juliët, marc en de kat van bert naar Amsterdam gereden. Daar ons opgemaakt voor een avondje ouderwets stappen in de kingdom aka marcanti.

Rond half 11 waren we binnen. Bij entree de ging alles soepel geen rij en namen stonden op de gastenlijst (thnx 2 groovecollection & c-jay  :cool ) redelijk streng gefouilleerd. Bij binnenkomst kregen we ook nog een vipbandje, die laat ik maar niet aan mijn moeder zien want dan heb ik weer heel wat uit te leggen (erotic festival  :oops ) Maar goed ik heb de vip verder niet gezien dus ik heb er ook niet veel aangehad. Om 23:00 mochten we pas de kleine zaal dus een half uur lang afschuwelijke muziek moeten aanhoren in de grote zaal waar het geluid best goed was.

Eelke draaide een lekkere set niet echt veel op aan te merken eigenlijk wel de lekkerste set van de avond vind ik. Tijdens c-jay zijn set was het behoorlijk druk in de kleine zaal en de sfeer was best goed. Tussendoor ook nog even in de andere zaal gekeken..vooral gekeken en niet teveel naar de muziek luisteren. Apart publiek in de grote zaal redelijk oud ook en sommige mensen waren euh beetje over the top gekleed  :lol Maarja het was ook carnaval dus daar mag ik niks over zeggen.

Tijdens de set van c-jay ging het geluid wat harder maar daar werd het niet beter van ontzettend schel en echt een lekkere bass werd niet gevoeld of gehoord. Zonde nog steeds niet veranderd toen ik lucien foort daar hoorde draaien tijden 2 days of kaos alweer 3 jaar geleden. c-jay draaide errug stevig, mixtechnisch goed maar ik werd niet gegrepen door zijn set combinatie van het niet al te beste geluid en de beukset van c-jay waar iedereen goed op los ging dat deed ie goed. Quiver daarna draaide af en toe erg fijne plaatjes maar ook in deze set was niet echt veel te bekennen van een samenhangend geheel. Het lagere tempo en de wat minder beukende beat dat kon het publiek niet echt waarderen en de zaal stroomde in een snel tempo leeg op een paar die hards na  :p die ook niet echt hun draai konden vinden in de grote zaal wat een muziek werd daar gedraaid zeg  :\

Na een x aantal wodka/cola had ik het wel gezien en mijn portemonnee ook......pff 7 euro voor een glaasje met een miniem laagje wodka  (N) maar een alternatief was er ook niet want het bier was niet te drinken  en 2,75 voor een glaasje cola is toch ook best veel. Iets na 4 uur zijn we vertrokken.

Al met al wel een hele gezellig avond gehad. Weer wat nieuwe boarders ontmoet (razor edge  8-) en rulestyler) en natuurlijk alle aanwezige bekenden. Muzikaal mocht het allemaal wel wat dieper beetje meer spacen met een vette break enzo (dat had ik wel beetje verwacht van quiver) owh wat ben ik weer kritisch  ;)   

Volgende keer gewoon dik geluid (beter afgesteld) dan komt het wel wel goed denk ik.

*noot aan mij zelf na het rustig nalezen van de tekst, niet op een brakke zondag een report schrijven dat gaat ten koste van de leesbaarheid mijn excuss*

Last edited by Harmen on 26 Feb 2006, 20:54, edited 3 times in total.

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 20:27 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ja dat is 'm op die foto:lol  Don Leo, oftewel Badeend, oftewel dezelfde meneer die de gastenlijst onder controle had, daarvoor hulde, want er is daar al 3 jaar gesodemieter met de GL en ik heb nu geen onvertogen woord gehoord! (Y)

Ik heb me uitstekend vermaakt (ook met onderbroekenlol, sorry Lapunked ;) ) op deze zogenoemde Reunion Night meets The Sessions, back in time with Emjay& Cross (Kremlin). Idd was er een soort reünie van vooral mensen die toentertijd ook op het Kremlinforum zaten met klinkende namen als Tikker, Summer (she's back), Trancevamp, Diablo :p , C-Jay, Liza-de-Diva, Joostislost, etc. Waar was zWanovski?
En in die tijd liepen er heel veel mensen met konten, cowboyhoeden en extravagante kledij, gewoon lekker doen waar je zin in hebt, terwijl je daar nu bijna voor lijkt te moeten schamen :\  Nou echt niet dus :p
Oja ik heb me vermaakt! Om te beginnen was het geluid eindelijk eens goed te noemen in de Sessions-zaal (nog nooit meegemaakt dat 't geluid daar goed was) en dit geluid onthulde een heerlijk openingssetje van Eelke (veel te kort) en ook van C-Jay (ook veel te kort, maar wel natuurlijk weer met dat nog niet genoeg geprezen "Daglicht"), maar het goede begin was er! En daar bleef het bij........Over Quiver is eigenlijk al genoeg gezegd, na 'm ca. 2 uur te hebben aangehoord, de zaal bijna leeg was, drong het ook eindelijk tot mijn brains door, dat dit niks meer zou gaan worden en toen moest ie nog 2 uur! Ok er zaten wel lekkere diepe platen in zijn set, maar het ging nergens heen en knoopte nergens aan vast (N)
Een andere grote verliezer was Cross, die gewoon niet kwam opdagen zonder berichtgeving, dus moesten we het in de grote zaal doen met dj's Onne, Spider, Emjay en Stephen J. Kroos.
Streep nummer 1 maar door, sloeg nergens op, Spider draaide tot mijn grote verbazing, voor zijn doen, keurig in lijn met het thema van deze avond :o  De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Emjay was weer als vanouds recalcitrant met zijn eeuwige petje en nieuwe glinsterende discojas :lol En zijn set was eveneens tegendraads heerlijk!
Ondertussen wilde ik, nadat ik geheel natgespoten was door PistolenJoostje (met water overigens :p ) nog ff verder afkoelen met zo'n ouderwets waterijsje. Pech, die hadden ze niet vandaag, maar wel op het podium een ijscovrouw met echt ijs. Tenminste dat had ze, toen ik langskwam was er alleen nog maar rumijs  :x .
Als laatste dj was daar dan nog Stephen J. Kroos en met hem kan je muzikaal alle kanten op. Vannacht was dat gelukkig de goede kant! En dat maakte toch nog wat goed van de Q-teleurstelling.
Met de mensen was het gezellig, ook weer nieuwe GC-ers ontmoet. Leuk!
Jammer dat ik er 22 april niet bij kan zijn!

Last edited by YvonnY on 27 Feb 2006, 19:33, edited 2 times in total.

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 20:33 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ok ik zie net dat Harmen, t geluid nog niet te hachelen vond, dus ik zal nog even aantekenen dat ik luister met gehoorbeschermers en daardoor wordt t ook beter. Maar het was natuurlijk nog verre van perfect, maar toch echt wel beter dan "normaal" (ook toen met Luciën Foort, dacht ik)...............

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 20:42 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo ik ben dan eindelijk ook weer boven water...

Het verhaal begon van de week al dat er wat vrienden van mij afhaakte en ik genootzaakt was om alleen af te reizen naar Amsterdam. Na wat zoek en speur werk kwamen we er achter Dat er nog een boarder bij uit de buurt naar  ` The Sessions ` ging en dat was natuurlijk niemand minder dan Heidi  :cool .. Na een hoop gesms en gebel en msn , spraken wij af op holland spoor. Wij hadden elkaar nog nooit gezien dus ik had voor de herkenning maar een rode roos mee genomen :p.

Voordat wij naar Marcanti konden moesten wij eerst nog wat vriendinnen ophalen en wilden de vrouwen, hoe kan het ook anders nog even ` Idols ` kijken.. en wat vouwelijke onderwerpen aansnijden... :D  Cola lijkt tegenwoordig verrekt veel op bier moet ik zeggen... en dat moet Heidi 2 ook gedacht hebben..

Rond de klok van 11.00 was het mooi geweest en gingen wij naar de Marcanti toe... Waar ik nogal moeite had onder welke naam ik nou eigenlijk op de gastenlijst stond Bart de Wit niet maar werd het Bart Smit  :D  Tnx C-jay en Jer voor het regelen van de plekken.

Binnen gekomen viel mij meteen al het kalende,brede, stoere uit hun dak publiek mij op.. Het was nog niet eens 00.00 en de meesten waren al helemaal uit hun dak. :lol Binnen gekomen in de zaal van The Sessions was het meteen de laatse plaat van Eelke.. Volgende keer ben ik op tijd

C-jay begon zijn set gelijk stevig en wist hoe hij het publiek moest vermaken met zware beats en hoog tempo. Zelf vond ik dit de beste set van de avond. Met uitschieters zoals ` daglicht 2 x ( Wist je niet meer dat je hem al gedraaid had of was dit een soort eigen promotie  :D ) darkism en uiteraard de bootleg van Aftermateh. De zaal stond goed vol en de sfeer zat er goed in.. Ik zag c-jay zelfs live drummen op de cj 1000 bij een van de laatste platen.

Toch wilde ik wel eens even in die andere zaal gaan buurten, dat had ik achteraf beter niet kunnen doen want ik kwam van een koude kermis terug, nog groter was mijn verbazing was dat de zaal bijna leeg was toen quivver aan het draaien was. Het tempo was gezakt naar een dieptepunt en was helemaal niet geschit voor het publiek wat daar naar toe kwam.

wat ik mij afvraag is dat hij ziet dat bij C- jay wel de gehele zaal vol staat en hij gaat draaien zakt in tempo en platen en de zaal is leeg, dan ga je toch wat anders proberen. Of had meneer het een beetje te druk met zijn goodie bag  :).

Ik moet toch even een kritische noot naar  C- jay geven al hij er waarschijnlijk ook niet veel aan kan doen dat hij zo slecht draaide. Ik had mij echt verheugd op deze set van hem zeker na het luisteren van de promomix van hem voor ` The sessions ` Maar het werd eerder een dieptepunt wat natuurlijk erg jammer is..

Als je belooft dat Isle wel gewoon een vette set gaat neerzetten en zijn ` Goodie Bag ` pas na zijn set gaat krijgen dan vergeef ik het je bij deze.  :p

Kwa boarders heb ik niet veel handen geschut.. Op pepe na dan... Wel wat bekende gezichten gezien, volgende keer maar even goed kennis maken..

:hat

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 21:01 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik wil toch nog even wat kwijt over het drugsgebruik als je zelf moet draaien. Ik neem aan dat quivver full-time met zijn muziek bezig is en daar van moet leven toch ??
wat ik zelf dan niet begrijp is dat je zoveel slikt dat je niet eens meer door hebt  dat de zaal leeg is... Ik weet niet hoe andere daar tegenover staan maar mijn mening is gewoon als je moet draaien draaien zorg dan in ieder geval dat je clean achter die dingen staat of in ieder geval niet dusdanig uit je dak bent dat mensen dat zien of dat het merkbaar is aan de kwaliteit van je set..

:tune

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 21:08 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik sluit me wel ongeveer aan bij wat er al gezegd is. Het draaien ging lekker en ondanks dat ik uiteindelijk maar een uurtje bezig was doordat de zaal plots om 11 uur pas open mocht, had ik het aardig naar mn zin.

Veel gezellige boarders gezien! Pepe nog bedankt voor het regelen van de wiet  :lol

Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 21:12 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Eelke Kleijn"]

Pepe nog bedankt voor het regelen van de wiet  :lol

Inderdaad mijn dank was/is groot  :cool

Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2006, 12:05 
GrooveCollector
GrooveCollector

zoals ik al zei, ik vond het ook een enorme domper wat quivver deed / veroorzaakte door zijn gedrag / gebruik....
als een gast dj erom vraagt, geef je hem gewoon zijn goodies.. dat hoort, en is netjes.
maar dat hij vervolgens hier enorm misbruik van maakt..tja..
ook in de Q en de Lexion, vorige boekingen van hem voor mij was hij aardig van het planeetje, maar toen draaide hij behoorlijk goed...

ook ik sta wel eens met een halfje op te draaien, maar dan houdt het echt op.
TE ver heen, dan krijg je dit soort dingen.
quivver heeft de dag erna nogmaals de wind van voren gehad van mij, trust me en zijn management ook.
leuk is leuk en feest is feest, maar als je zoveel geld neertikt voor iemand, verwacht ik op zun minst professioneel gedrag.

nah ja, jammer maar helaas.
sorry voor de mischien te openhartige uitleg, maar we zijn allemaal mensen, en ik ga me niet verschuilen achter smoesjes of blabla...    
quivver viel tegen en dat was zijn eigen schuld.  punt..

Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2006, 13:09 
GrooveCollector
GrooveCollector

Jou schuld C-Jay  ;) Je had gewoon na anderhalf uur er nog een pil bij hem erin moeten trappen,wat drinken erbij. En het als vriend DJ het even van hem over moeten nemen  :lol
Probleem opgelost  ;) Maar zoals je al zegt......We zijn allemaal mensen  (Y)

Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2006, 15:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

in het vervolg lijkt mij een beloningsysteem op basis van prestatie een goed alternatief. Genoeg handjes in de lucht gekregen, dan pas de goodybag  :p

Post subject:
PostPosted: 27 Feb 2006, 17:50 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="C-Jay"]zoals ik al zei, ik vond het ook een enorme domper wat quivver deed / veroorzaakte door zijn gedrag / gebruik....
als een gast dj erom vraagt, geef je hem gewoon zijn goodies.. dat hoort, en is netjes.
maar dat hij vervolgens hier enorm misbruik van maakt..tja..
ook in de Q en de Lexion, vorige boekingen van hem voor mij was hij aardig van het planeetje, maar toen draaide hij behoorlijk goed...

ook ik sta wel eens met een halfje op te draaien, maar dan houdt het echt op.
TE ver heen, dan krijg je dit soort dingen.
quivver heeft de dag erna nogmaals de wind van voren gehad van mij, trust me en zijn management ook.
leuk is leuk en feest is feest, maar als je zoveel geld neertikt voor iemand, verwacht ik op zun minst professioneel gedrag.

nah ja, jammer maar helaas.

sorry voor de mischien te openhartige uitleg, maar we zijn allemaal mensen, en ik ga me niet verschuilen achter smoesjes of blabla...    
quivver viel tegen en dat was zijn eigen schuld.  punt..

Ben ook absoluut niet boos ofzo alleen ik begreep hem gewoon niet . Zeker als het je full-time baan is.. :hat

Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00