Ja dat is 'm op die foto:lol Don Leo, oftewel Badeend, oftewel dezelfde meneer die de gastenlijst onder controle had, daarvoor hulde, want er is daar al 3 jaar gesodemieter met de GL en ik heb nu geen onvertogen woord gehoord!
Ik heb me uitstekend vermaakt (ook met onderbroekenlol, sorry Lapunked
) op deze zogenoemde Reunion Night meets The Sessions, back in time with Emjay& Cross (Kremlin). Idd was er een soort reünie van vooral mensen die toentertijd ook op het Kremlinforum zaten met klinkende namen als Tikker, Summer (she's back), Trancevamp, Diablo
, C-Jay, Liza-de-Diva, Joostislost, etc. Waar was zWanovski?
En in die tijd liepen er heel veel mensen met konten, cowboyhoeden en extravagante kledij, gewoon lekker doen waar je zin in hebt, terwijl je daar nu bijna voor lijkt te moeten schamen
Nou echt niet dus
Oja ik heb me vermaakt! Om te beginnen was het geluid eindelijk eens goed te noemen in de Sessions-zaal (nog nooit meegemaakt dat 't geluid daar goed was) en dit geluid onthulde een heerlijk openingssetje van Eelke (veel te kort) en ook van C-Jay (ook veel te kort, maar wel natuurlijk weer met dat nog niet genoeg geprezen "Daglicht"), maar het goede begin was er! En daar bleef het bij........Over Quiver is eigenlijk al genoeg gezegd, na 'm ca. 2 uur te hebben aangehoord, de zaal bijna leeg was, drong het ook eindelijk tot mijn brains door, dat dit niks meer zou gaan worden en toen moest ie nog 2 uur! Ok er zaten wel lekkere diepe platen in zijn set, maar het ging nergens heen en knoopte nergens aan vast
Een andere grote verliezer was Cross, die gewoon niet kwam opdagen zonder berichtgeving, dus moesten we het in de grote zaal doen met dj's Onne, Spider, Emjay en Stephen J. Kroos.
Streep nummer 1 maar door, sloeg nergens op, Spider draaide tot mijn grote verbazing, voor zijn doen, keurig in lijn met het thema van deze avond
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Emjay was weer als vanouds recalcitrant met zijn eeuwige petje en nieuwe glinsterende discojas
En zijn set was eveneens tegendraads heerlijk!
Ondertussen wilde ik, nadat ik geheel natgespoten was door PistolenJoostje (met water overigens
) nog ff verder afkoelen met zo'n ouderwets waterijsje. Pech, die hadden ze niet vandaag, maar wel op het podium een ijscovrouw met echt ijs. Tenminste dat had ze, toen ik langskwam was er alleen nog maar rumijs :x .
Als laatste dj was daar dan nog Stephen J. Kroos en met hem kan je muzikaal alle kanten op. Vannacht was dat gelukkig de goede kant! En dat maakte toch nog wat goed van de Q-teleurstelling.
Met de mensen was het gezellig, ook weer nieuwe GC-ers ontmoet. Leuk!
Jammer dat ik er 22 april niet bij kan zijn!