It is currently 27 Sep 2024, 23:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Jul 2005, 15:16 
Offline
just started
just started

Joined: 12 Jun 2005, 14:20
Posts: 19
Location: Den Haag
Onder lichte dwang ook maar eens een posting van deze oer-lurker, en waarom niet een korte impressie van de laatste Earth-clubnight:

+ leuke lokatie
+ Benoit draaide erg lekker
+ goed gevuld
+ een fijne Per-plaatjes

- geluid kon wat meer, licht wat minder
- (en daardoor?) ietwat meer praat- dan danspubliek
- (en daardoor?) lijn in Per's set wat ondoorgrondelijk

Alles bij elkaar een fijne besteding van deze nacht :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 13:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:cool

was het wel goed gevuld ?

poise ? nimo ?



ben zelf nog nooit in deze tent geweest.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
[quote="Jerry"] was het wel goed gevuld ?


[quote="Arne"]+ goed gevuld

;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 18:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
jij leest aandachtiger dan ik.  :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 18:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 19:28
Posts: 139
Hé, thx voor de reactie  :D

deze 2e earth club night was weer erg geslaagd vond ik. Hoe de muziek was moeten de andere aanwezigen maar zeggen...

maar deze feesten zouden om de 2 maanden moeten doorgaan, hopelijk even succesvol!  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 18:50 
Offline
just started
just started

Joined: 23 Jul 2005, 13:15
Posts: 8
Location: Amsterdam
Ik was ook weer eens van de partij...heb zelfs de hilarische show van victor&rolf nog meegemaakt.

Vond het wel een leuke avond; heel anders als in de melkweg maar zeker wel ok. Lekker druk; leuke locatie leuke mensen, veel drank...:D

_________________
If god is a dj, his name would be Danny Tenaglia


Top
   
 Post subject: ...
PostPosted: 01 Aug 2005, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
we waren net zoals 2 maanden geleden al vroeg uitverkocht.

sfeer was erg relaxed, geluid beter dan de vorige keer, veel vrouwen ook.

We zijn erg blij met deze avond, alle muziekstromingen in NL hebben clubavonden waar je wekelijks een bepaalde sound hoort, de sound waar wij allen voor staan is echter niet wekelijks te horen en daar moeten we toch naar toe(=streven). Hier zijn we vorig jaar nationaal al aan begonnen maar we willen het nu eerst in A'dam succesvol maken(dat is het dus momenteel). Waar we nu aan gaan werken is een verandering van beeldvorming omtrent deze sound. Waarom op zaterdag in een kroeg of thuis zitten terwijl je al je vrienden/bekenden kan spreken op een avond waar jouw muziek gedraaid wordt. De vooruitstrevende/prog/forward thinking/whatever sound heeft een erg kritisch publiek die vnl. op namen afkomt ipv gezelligheid/vrienden. Die komen natuurlijk allemaal wel op de grote events samen, maar hebben ook wel eens behoefte een meer low-profile clubavond te bezoeken. Daar is deze clubnight voor bedoeld.

bovenstaand verhaal is een hele mond vol.
essentie = goede muziek, veel vaste earth bezoekers, intieme club, lage entree kortom goede besteding van je zaterdag :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Aug 2005, 20:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
zeker een leuk initiatief, maar helaas net niet de moeite om helemaal voor naar A'dam te rijden.


Top
   
 Post subject: Re: ...
PostPosted: 01 Aug 2005, 23:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 04:28
Posts: 199
Location: Amsterdam
[quote="nimo"]we waren net zoals 2 maanden geleden al vroeg uitverkocht.

sfeer was erg relaxed, geluid beter dan de vorige keer, veel vrouwen ook.

We zijn erg blij met deze avond, alle muziekstromingen in NL hebben clubavonden waar je wekelijks een bepaalde sound hoort, de sound waar wij allen voor staan is echter niet wekelijks te horen en daar moeten we toch naar toe(=streven). Hier zijn we vorig jaar nationaal al aan begonnen maar we willen het nu eerst in A'dam succesvol maken(dat is het dus momenteel). Waar we nu aan gaan werken is een verandering van beeldvorming omtrent deze sound. Waarom op zaterdag in een kroeg of thuis zitten terwijl je al je vrienden/bekenden kan spreken op een avond waar jouw muziek gedraaid wordt. De vooruitstrevende/prog/forward thinking/whatever sound heeft een erg kritisch publiek die vnl. op namen afkomt ipv gezelligheid/vrienden. Die komen natuurlijk allemaal wel op de grote events samen, maar hebben ook wel eens behoefte een meer low-profile clubavond te bezoeken. Daar is deze clubnight voor bedoeld.

bovenstaand verhaal is een hele mond vol.
essentie = goede muziek, veel vaste earth bezoekers, intieme club, lage entree kortom goede besteding van je zaterdag :cool


Spreekt me heel erg aan! Hopen dat het ook buiten Amsterdam een succes wordt!

_________________
electronic forward thinking house music


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 03:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:22
Posts: 154
Location: overal en nergens
ben niet zo goed in verslagen en gelukkig neemt nimo mij nou de woorden uit mijn mond!
Precies wat ik relaxed vindt, lekkere muziek, fijne mensen en geen poeha!
En inderdaad mooie vrouwen, als iemand weet wie dat  wie dat meisje in dat witte bloemetjes jurkje met die mooie donkere haren was? Graag wat info!
Helaas kan ik dit niet altijd meemaken maar anders ben ik altijd van de partij!
19aug ben ik er in iedergeval!
Earth.................... het was weer een zeer aangename avond!!!!!!!!!!
laterz,
Joost


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Aug 2005, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
wij waren gedrieen ook al vroeg aanwezig bij Per en de Suikerfabriek( vandaar dat ik Johnny Depp niet kon vinden, verkeerde fabriek) anyway... grappige show idd met Victor en Rolf, je komt dan toch op een of andere manier wel in een jolige stemming. Benoît begon met draaien en nadat het eerst nog een beetje leeg was op de dansvloer( beetje schoolfeestjes effect ;) ) duurde het toch niet lang voordat de vloer gevuld was.
Heb me prima vermaakt zoals gewoonlijk, muziek was top, (en verwacht nu van mij geen moeilijk analyses aub) zodat ik  ondanks mijn nuchtere staat heel wat danspasjes heb gemaakt. Over het vrouwelijk schoon kan ik niet veel zeggen, al vonden een aantal mannelijke bezoekers dat er te weining xx-chromosoompjes rond liepen.
Ik was nog niet eerder in deze tent geweest en moet zeggen dat het niet tegen viel, behalve de temperatuur, pfffffffffffffff een paar ventilatoren hadden niet misstaan eigenlijk.

Het publiek vond ik heel relaxt, heb me dus eigenlijk zeer goed vermaakt. We zijn ongeveer rond kwart voor 4 ofzo naar huis gegaan, meer omdat ik gewoon moe was dus aangezien ik de BOBBIN was moesten de kerels wel met me mee.
:p

Toch blijft voor mij Earth in de Melkweg op een of andere manier toch "het feestje" gewoon een soort onderbuik gevoel denk ik.
[/i]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma