Ik kan er ook niets aan doen, maar ik vind dat sommige djs zo een absurd goeie avond kunnen maken dat het de moeite waard is om er lekker overdreven over te praten, althans dat vind ik zelf. het is gewoon een manier van je waardering uitspreken. Maargoed over iemand als john digweed, daar ben ik ook wel overdreven fan van geworden, maar pas na de eerste keer dat ik hem had zien draaien, dat was magisch. Niets aan te doen, daarvoor dacht ik nog dat ik hem saai vond, had een gu gehoord en die vond ik niet leuk (sorry was gu19 cd1). Daarna draaide alleen opeens alles om
En ach, het is allemaal maar wat je er in je hoofd van maakt
Toch even over Tiesto, omdat die aan de orde komt, ik ben wel op de verkeerde plek geloof ik en ga het topic wel verkloten, maar toevallig was ik vorige week in Buenos Aires, in Argentinie, en Tiesto kwam op op bezoek. Dat was een van de vetste avonden die ik ooit heb mee gemaakt. Een complete 7 uur durende trip van kolkende ronddansende springende mensen. Dat was toch echt een hele ervaring.. En dat voor iemand als ik die 4 jaar geleden t laatst tiesto zag omdat ik het toen nog wel leuk vond (naast techno
) Dus, beste mensen, je kunt inderdaad zeggen wat je wilt, maar tiesto kan wel wat moois neerzetten niets aan te doen, ookal vond ik de muziek regelmatig kazige trance, het was een groote feest, en hij ging tot 9 uur smorgens door.