It is currently 29 Sep 2024, 11:32

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 116 17 18 19 2085 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2006, 20:56 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Lexie"][quote="Harmen"]Gvd had net tentamen Internationaal marketing management, het laatste tentamen wat ik moet halen. Goed geleerd, Gedeelte over logistiek was een eitje en dan krijg je recht gaan 4 van de 8 vragen over een beginsel en ik kende het niet  :x  :evil Ken je het halve internationale recht uit je hoofd gaan ze beginnen over een beginsel van een documentair krediet (lijers) nu wordt het nog spannend ook of ik het heb gehaald  :( Straks kan ik van de zomer gaan herkansen om mijn diploma te halen  :mad


Jezus Harmen, hoe lang loopt dat nou al dat je maar een paar vakjes nodig hebt om te slagen? Toch zeker al een jaartje of twee niet? Hopelijk heb je het gehaald  (Y)

:oops ja ben idd nu al 2 jaar wat langer bezig maar gaat de goede kant op alleen dit vak en afstuderen  :cool moet ik dit vak wel halen anders kan ik me straks nog een jaar hbo student noemen  :\  :x  :oops (dat wordt dan alweer mijn 7e  :oops )

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 10:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Dus jij bent een sleper of een zwever hahahahaha! Houwwww op man; tot in het laatste jaar van de HES een tentamen wel 8 keer gedaan; moest een 3,7 halen voor een of ander bedrijfseconomisch tentamen over aandelen-geneuzel uit het 2e jaar; brouwde elke keer weer een 3 ofzo.....hadden voor dat tentamen slechts 4 oefenopgaves ofzo; kende ik op een gegeven moment helemaal uit mijn hoofd en iedere keer sloeg ik helemaal dicht; agio; premie boven bodemwaarde etc etc........op een gegeven moment hebben ze gezien mijn cijfers uit het 4e jaar de knoop maar doorgehakt en me toch maar mijn diploma gegund....pfiiiieeeeew...ben bang dat ik anders nu nog aan het neuzelen was!

Sterkte met die leerstof-ellende!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 11:26 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Komt mij bekend voor, hoewel dit pas de 2e keer was dat ik het tentamen maakte. Uit mijn begin jaar zijn er nog zoveel die 1 tentamen moeten halen (gewoon een 4,5 soms) en dan krijgen ze hun diploma maar steeds halen ze het net niet. Ellende. Ach ja ben nog 22 dus het is nog niet zo erg  :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 11:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Allejezus: wat een gigantische [size=200]krater[/size] kan dat werken toch zijn zeg.....wat een dag, wat een dag.....bluh!  (N)

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Al 3 dagen ziek! Snip verkouden!  :mad  :mad  
Gelukkig precies in een weekend dat er niks geplanned stond...  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 19:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="Tijs"]Al 3 dagen ziek! Snip verkouden!  :mad  :mad  
Gelukkig precies in een weekend dat er niks geplanned stond...  :)


Snel beter worden he! Er komt een goed weekend aan!  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2006, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
[quote="Tijs"]Al 3 dagen ziek! Snip verkouden!  :mad  :mad  
Gelukkig precies in een weekend dat er niks geplanned stond...  :)


Vervelend maat! Maar beter nu dan komend weekend idd!
Begin zelf helaas ook een beetje verkouden te worden, hopen dat het niet doorzet

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 10:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Is de huisbaas van mijn vriendin helemaal mal geworden! Ik moet gaan betalen als ik bij haar wil slapen (5 euro per nacht). Rot toch op zeg...

Heb me er van af gemaakt door te zeggen dat ik snachts altijd naar mijn eigen huis toe ga.

Is het normaal dat je je huisbaas hiervoor bijbetaalt??

Ik bedoel... krijg je dan ook geld terug als je een keer niet thuis bent?


Wat een achterlijke idioot! :mad

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 10:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="turbomartin"]Is de huisbaas van mijn vriendin helemaal mal geworden! Ik moet gaan betalen als ik bij haar wil slapen (5 euro per nacht). Rot toch op zeg...

Heb me er van af gemaakt door te zeggen dat ik snachts altijd naar mijn eigen huis toe ga.

Is het normaal dat je je huisbaas hiervoor bijbetaalt??

Ik bedoel... krijg je dan ook geld terug als je een keer niet thuis bent?


Wat een achterlijke idioot! :mad


:lol De brutaliteit zeg ! Laat je niet gek maken, kan me haast niet voorstellen dat er een bepaling in het huurcontract is opgenomen voor slapend bezoek.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 11:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Bartk"] :lol De brutaliteit zeg ! Laat je niet gek maken, kan me haast niet voorstellen dat er een bepaling in het huurcontract is opgenomen voor slapend bezoek.


Van een contract is helaas geen sprake, en die huisbaas is verder echt nog veel gestoorder.

Zo weigert ie de sleutel van de brievenbus de dupliceren, en duwt ie eens in de maand wat brieven onder de deur door. De schuur staat volledig volgestouwd met zijn zooi, en zodoende staan alle fietsen buiten te verrotten. En hij presteerde het vorige maand ook nog om een week eerder de huur op te eisen: "Ja ik ga dit weekend naar Berlijn en heb dus geld nodig".

STERF!!!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="turbomartin"][quote="Bartk"] :lol De brutaliteit zeg ! Laat je niet gek maken, kan me haast niet voorstellen dat er een bepaling in het huurcontract is opgenomen voor slapend bezoek.


Van een contract is helaas geen sprake, en die huisbaas is verder echt nog veel gestoorder.

Zo weigert ie de sleutel van de brievenbus de dupliceren, en duwt ie eens in de maand wat brieven onder de deur door. De schuur staat volledig volgestouwd met zijn zooi, en zodoende staan alle fietsen buiten te verrotten. En hij presteerde het vorige maand ook nog om een week eerder de huur op te eisen: "Ja ik ga dit weekend naar Berlijn en heb dus geld nodig".

STERF!!!

ai.. er is dus helemaal niks op papier gezet? dan is het een geslepen mannetje en sta je wettelijk nergens. Je kan nog samen met snuggle een clubje oprichten ;)

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 19:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat een aso zeg die huurbaas!
Leuke tip: stuur de brandweer eens op die toko af! Gaan ze checken op brandveiligheid... er scheelt HEEL vaak wat aan zo'n huis. Kan je de huisbaas flinke boetes aannaaien.
En relaxed, hij mag de huur maar met 6% per jaar verhogen.

Je hebt meer rechten dan je denkt....... en dat van 5euro per nacht is BULLSHIT.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 19:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik heb een kuthumeur,. al een week.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2006, 21:53 
Mega fustratie van de maand is wel dat ik wil afstuderen, maar dat ik eerst 200 tot 300 ingevulde vragenlijsten nodig heb om verder te kunnen, maar de deadline blijft staan, stiekem kruipt hij dichterbij en ik trek het echt NIET om nog een jaar op de schrale school van me te doen! IEEEK, de gedachte alleen maakt me misselijk :x

Lichtpuntje is dat er al een stel mensen zijn geweest om mijn frustraties te verkleinen. maar nog lang niet genoeg. Misschien willen jullie mijn licht in de duisternis zijn?!

http://members.home.nl/schoolhw/enquete.xls


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 22:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Iris, ik help je wel. Nu moet je nog even een foto van jezelf plaatsen ;)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2006, 23:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Irizzz... aah, vooruit ik mail je sheet wel naar wat vrienden.

En Snuggle, ja tis idd een stuk vuil. Momenteel ben ik op zoek naar een woning (voor mijn vriendin dus) in Katwijk. Zodra we er eentje hebben, dan stuur ik wel wat hoogwerkers, pizzabezorgers etc. langs ;)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2006, 07:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="turbomartin"]Irizzz... aah, vooruit ik mail je sheet wel naar wat vrienden.

En Snuggle, ja tis idd een stuk vuil. Momenteel ben ik op zoek naar een woning (voor mijn vriendin dus) in Katwijk. Zodra we er eentje hebben, dan stuur ik wel wat hoogwerkers, pizzabezorgers etc. langs ;)


Katwijk? Wat wil je daar doen joh?
Kijk uit he, valt binnen 'mijn gebied' qua plisie :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2006, 09:11 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="irizzz"]Mega fustratie van de maand is wel dat ik wil afstuderen, maar dat ik eerst 200 tot 300 ingevulde vragenlijsten nodig heb om verder te kunnen, maar de deadline blijft staan, stiekem kruipt hij dichterbij en ik trek het echt NIET om nog een jaar op de schrale school van me te doen! IEEEK, de gedachte alleen maakt me misselijk :x

Lichtpuntje is dat er al een stel mensen zijn geweest om mijn frustraties te verkleinen. maar nog lang niet genoeg. Misschien willen jullie mijn licht in de duisternis zijn?!

http://members.home.nl/schoolhw/enquete.xls


Nou vooruit dan maar ;) Ik vul hem vandaag nog in. Had je hem misschien niet via www.studentenonderzoek.com online kunnen zetten had je misschien eerder wat meer respons kunnen krijgen. Ik heb hier op mijn afstudeerstage ook een vragenlijst verstuurd. Totale respons was iets meer dan 300 waarvan zo'n 265 enquetes zijn ingevuld. (nu alles verwerken in spss (joepie) Succes ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2006, 11:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Ik zal hem ook ff invullen :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2006, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="SnuggLe"][quote="turbomartin"]Irizzz... aah, vooruit ik mail je sheet wel naar wat vrienden.

En Snuggle, ja tis idd een stuk vuil. Momenteel ben ik op zoek naar een woning (voor mijn vriendin dus) in Katwijk. Zodra we er eentje hebben, dan stuur ik wel wat hoogwerkers, pizzabezorgers etc. langs ;)


Katwijk? Wat wil je daar doen joh?
Kijk uit he, valt binnen 'mijn gebied' qua plisie :p

:hide :p

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 116 17 18 19 2085 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma