It is currently 28 Sep 2024, 19:31

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 21 Apr 2006, 14:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Over Ajax zullen we het maar niet meer hebben, maar de sfeer zat er onderweg naar de Escape al goed in bij mij ;)

Hoewel de heen reis allemaal iets vlotter had kunnen verlopen als het kutbedrijf GVB gewoon ze diensten had gereden :mad

Stond optijd op het metrostation voor de laatste rit richting het centrum, komt ie niet opdagen.
Heb tot 00.45 moeten wachten op de nachtbus en gelukkig was de chauffeur, nadat ik het had uitgelegd wat er gebeurt was, zo vriendelijk om mij de rit gratis aan te bieden (Y)

Om 01.20 in de rij voor de Escape, verwachte entree leek zo'n 30 min :\
Maar gelukkig stapte er een bekende van mij de club uit en die kon mij via de gastenlijst naar binnen loodsen :p Een geluk bij een ongeluk noemen ze dat geloof ik :D

Binnen om 01.30 en Luke Fair was net begonnen, en hij was erg sterk bezig :cool
De ene lekkere  :tune na de andere werden de dansvloer opgegooid en al gauw ging het groepje GC'ers lekker uit hun dak.

Een zekere Glannie werd helemaal gek toen A bit Patchy (Prydz Remix) werd gedraaid echt schitterend om te zien :roll

De rest van het publiek stond erbij en keek er naar en vroeg zich af wat er nou precies gebeurde :8o
Je zag ze denken "komt Roog nog vanavond?" :x

Al met al een lekker "tussendoortje" zoals ze dat in Breda noemen he Onno ;)


Moet er nog ff bij zeggen dat Jordi Bouman en Stef Vrolijk het laatste uurtje ook lekker afmaakte :hat

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2006, 19:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Was een gezellig feestje! Eerst even bij Onno voetbal gekeken en toen al iets na 11 uur naar de Escape. Hadden we nooit moeten doen :lol Half 12 binnen leidt alleen maar tot lege zalen.

Maar goed, langzaamaan stroomde de Escape vol en Lin wist de boel best aardig aan elkaar te draaien. Om half twee was het tijd voor meneer Fair en die zette een lekker setje neer (op Henny Housman - Theme from the Songfestival na dan). Publiek was wel mat, maar dat heb ik nog niet anders meegemaakt daar op donderdag.

Al met al een okay feestje, maar niet heel bijzonder. Het was gewoon gezellig met de GC-gang :)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2006, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Lijkt me duidelijk dat ik een uber-avond heb gehad :roll
Als 1e binnen om half 12 (wtf?) Maar had de jas nog niet hangen of de 1e bekenden kwamen ook binnen
ff lekker bijgekletst met iedereen terwijl Lin het best goed deed als opwarmdj
Liep ook steeds voller dus dat was dan ook wel weer fijn om te zien, want aan het begin van de avond wou het echt niet opschieten

Luke begon gelijk heel vet te draaien maar nog lichtelijk opbouwend, want het ging echt totaal los in het laatste half uur van zn set :8o :hat
Heerlijke bekende en ook onbekende platen gehoord!

Na Luke kwam gelijk Jordi met Stef back2back!! :cool (Y)
Totaal onverwacht voor mij dus dat was echt een rilexte move... Begonnen die gekken gelijk al met This Is Not Miami van Kleinenberg... nou dan weet je het wel :o
Ook nog de nieuwe :tune van Fedde Le Grand gehoord, 'Put Your Hands Up For Detroit', die er ook als een bom insloeg live

Nee echt zeer de moeite waard en blij dat ik toch ben gegaan! Anders had ik 2 dikke feesten in 1 week gemist (waar Tijs me terecht op wees :))

Heel gezellig ook met alle GC'ers, heb met iedereen wel ff lekker praatje gemaakt.
Mede bedankt voor de vette avond! :D


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2006, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="daan"]Over Ajax zullen we het maar niet meer hebben, maar de sfeer zat er onderweg naar de Escape al goed in bij mij ;)

Hoewel de heen reis allemaal iets vlotter had kunnen verlopen als het kutbedrijf GVB gewoon ze diensten had gereden :mad

Stond optijd op het metrostation voor de laatste rit richting het centrum, komt ie niet opdagen.
Heb tot 00.45 moeten wachten op de nachtbus en gelukkig was de chauffeur, nadat ik het had uitgelegd wat er gebeurt was, zo vriendelijk om mij de rit gratis aan te bieden (Y)



Pff wat een gezeik weer op het OV... de laatste metro moet je gewoon nooit op vertrouwen...

Ga anders lekker fietsen...

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 00:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Onwijs lekkere set van Luke! genieten geblazen! :cool publiek was gewoon matjes, jammer :(

Stef Vrolijk en Jordi ook erg goed! :hat lache dat ze back2back gingen, erg gaaf en heerlijke knallers gehoord (Y) Alleen die plastic dreams kon dus echt niet, wat een schurft plaat, viel ook gelijk dood. Daarna Say what you want Ian Carey remix wel weer okay :8o In ieder geval 2 lekkere sets gehoord en gezellig met de gasten van hier! :cool

Ik kijk al uit naar die podcast!! :tune


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 01:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Partyhardy!"]Alleen die plastic dreams kon dus echt niet, wat een schurft plaat, viel ook gelijk dood.

HAHA :roll hoe je dat ook uit de grond van je hard zei gister! Echt mooi :)

Top
   
PostPosted: 22 Apr 2006, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
[quote="Exhale_02"][quote="daan"]Over Ajax zullen we het maar niet meer hebben, maar de sfeer zat er onderweg naar de Escape al goed in bij mij ;)

Hoewel de heen reis allemaal iets vlotter had kunnen verlopen als het kutbedrijf GVB gewoon ze diensten had gereden :mad

Stond optijd op het metrostation voor de laatste rit richting het centrum, komt ie niet opdagen.
Heb tot 00.45 moeten wachten op de nachtbus en gelukkig was de chauffeur, nadat ik het had uitgelegd wat er gebeurt was, zo vriendelijk om mij de rit gratis aan te bieden (Y)



Pff wat een gezeik weer op het OV... de laatste metro moet je gewoon nooit op vertrouwen...

Ga anders lekker fietsen...

Als je weet waar ik vandaan moet komen zou je dat niet zeggen.
Duurt zeker 3 kwartier op de fiets voordat ik in het centrum ben.
En dat doe je echt niet voor je lol hoor, altans ik niet :)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 16:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Partyhardy!"]Onwijs lekkere set van Luke! genieten geblazen! :cool publiek was gewoon matjes, jammer :(

Stef Vrolijk en Jordi ook erg goed! :hat lache dat ze back2back gingen, erg gaaf en heerlijke knallers gehoord (Y) Alleen die plastic dreams kon dus echt niet, wat een schurft plaat, viel ook gelijk dood. Daarna Say what you want Ian Carey remix wel weer okay :8o In ieder geval 2 lekkere sets gehoord en gezellig met de gasten van hier! :cool

Ik kijk al uit naar die podcast!! :tune


x 2 alles eigenlijk :p

na 75 minuten in Luke's set zit echt een heeele dikke knaller!! wat ging het los toen! Plaat daarna was alleen te zielig voor worden, wel een lekkere basslijn maar die melodie was echt om te janken.

Rogier nog gefeliciteerd! Hoop dat ik ook zo'n setje op mijn verjaardag voorgeschoteld krijg dit jaar :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 17:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="Tijs"]
Rogier nog gefeliciteerd! Hoop dat ik ook zo'n setje op mijn verjaardag voorgeschoteld krijg dit jaar :D

thanx  :hat  was idd een erg lekker verjaardags setje ja! daarna B2B Stef Vrolijk en Jordi ook erg aangenaam.


[quote="Partyhardy! "]
Alleen die plastic dreams kon dus echt niet, wat een schurft plaat, viel ook gelijk dood.
Die kop van jou toen... alsof iemand een glas urine in je gezicht had gegooid. super mooi. :lol

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2006, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Original"]
[quote="Partyhardy! "]
Alleen die plastic dreams kon dus echt niet, wat een schurft plaat, viel ook gelijk dood.

Die kop van jou toen... alsof iemand een glas urine in je gezicht had gegooid. super mooi. :lol
HAHAHAHAHA :lol precies!! Ja zo zag het eruit :roll

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2006, 03:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gasten! zo zie ik er noooit uit, dus dit kan allemaal niet waar zijn :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Apr 2006, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Kan iemand misschien wat info geven over de voorgenomen opname van deze sets en de eventuele podcast die hieruit zal volgen? Jerry, Jordi, Luke?  8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 May 2006, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Tijs"]Kan iemand misschien wat info geven over de voorgenomen opname van deze sets en de eventuele podcast die hieruit zal volgen? Jerry, Jordi, Luke?  8-)


Ik blijf het vragen hoor!

[img]http://franchise.remyonline.nl/photos/20060420_franchise/images/digitalsuite%20086.JPG[/img]

Ik wil horen wat ik daar zie! :p

Top
   
PostPosted: 21 May 2006, 20:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Ik wil die set ook wel horen, al was ik er niet bij. (Y)

Vette pic trouwens, zijn er nog meer foto's van deze serie ergens te zien?


Top
   
PostPosted: 21 May 2006, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Bouma-Bros."]Ik wil die set ook wel horen, al was ik er niet bij. (Y)

Vette pic trouwens, zijn er nog meer foto's van deze serie ergens te zien?


http://franchise.remyonline.nl/photos/2 ... franchise/ :cool

ook nog twee van Jordi, je staat er goed op dj! 8-)

Top
   
PostPosted: 22 May 2006, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Tijs"]

ook nog twee van Jordi, je staat er goed op dj! 8-)


hahaha verschrikkelijk!! zie ze nu pas! was ook al behoorlijk wat vodka's later..

Top
   
PostPosted: 22 May 2006, 14:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Jordi Bouman"][quote="Tijs"]

ook nog twee van Jordi, je staat er goed op dj! 8-)


hahaha verschrikkelijk!! zie ze nu pas! was ook al behoorlijk wat vodka's later..

En nu ook zeker? gewoon geen reactie op mijn vraag :cow ;)

Top
   
PostPosted: 22 May 2006, 14:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Tijs"][quote="Jordi Bouman"][quote="Tijs"]

ook nog twee van Jordi, je staat er goed op dj! 8-)


hahaha verschrikkelijk!! zie ze nu pas! was ook al behoorlijk wat vodka's later..

En nu ook zeker? gewoon geen reactie op mijn vraag :cow ;)

heb ook nog geen antwoord. Heb hem intussen nog niet gesproken en hij wou hem eerst nog horen.

Top
   
PostPosted: 22 May 2006, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Jordi Bouman"]
heb ook nog geen antwoord. Heb hem intussen nog niet gesproken en hij wou hem eerst nog horen.


Ok geen nieuws dus sinds 4 weken geleden :sleep
We blijven hopen! :p

Top
   
PostPosted: 22 May 2006, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad ik vind het gewoon slap. Je setje door skippen kost 15 minuten. Dan zeg je "ja, goed" of "nee, kut". Klaar. Een liveset is vet als ie een beetje recent na het feest uitkomt, geen maanden later... dus mail Luke ff, laat hem luisteren en pleur die set in de podcast please (Y) :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 146 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma