It is currently 29 Sep 2024, 08:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 2237 Next
Author Message
PostPosted: 30 May 2006, 15:23 
Offline
just started
just started

Joined: 23 Apr 2006, 18:15
Posts: 3
Location: hoofddorp
Hoi,

Na een tijdje mee gelezen te hebben besloten om me toch maar netjes voor te stellen.
Ik ben dus mandy.
- fav. dj's: verschillend eigenlijk vind anthony pappa, sander kleinenberg en lee burridge erg goed,verder houd ik ook wel van techno en vind in dat genre dj's als adam beyer en umek wel ok.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Welke feesten?tja ik weet nooit de namen van de feesten,maar ik ga graag naar panama of 't paard.ook ben ik vaak wel op awakenings te vinden.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: ik ben op dit board gekomen door partyhardy.Ik was op zoek naar kaartjes voor een feest en toen wees hij me hierop.


Top
   
PostPosted: 30 May 2006, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heee welkom Mandy! :) goed bezig! (Y) zie je bij Danny Howells! :cool


Top
   
PostPosted: 30 May 2006, 18:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Welkom allen! De olievlek die GrooveCollection heet breidt zich alsmaar verder uit!!


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2006, 10:58 
Offline
just started
just started

Joined: 03 Jun 2006, 09:13
Posts: 1
Location: Netherlands
Hallo,

Ik kwam via via een link naar dit forum tegen. Ik had er nog nooit van gehoord (er word mij ook niks verteld;) ), maar van wat ik er nu van heb gezien lijkt het me een goed en ook erg leerzaam forum. Ik ben Ron Verboom en produceer nu al een aantal jaren trance. Ik maak gebruik van Logic, een boel vst's en heb nu laatst een powercore kaart gekocht met de Virus vst erop. Dit jaar heb ik een aantal releases gehad op Bonzai sublabels onder ROMi en Defiance. Voor mensen die nog wat meer achtergrond van me willen weten kunnen hier mijn bio lezen http://www.myspace.com/romitrance.

-Ron


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2006, 21:26 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 02:54
Posts: 2
Location: Oss
Hey mensen,

Op verzoek stel ik me hier ook maar even voor. ;)

Ik ben Merijn, 26 jaar oud en kom uit Oss. Ik ben hier via een paar andere GC'ers terecht gekomen, namelijk Tango en Disney. Zijn 2 goede vrienden van me (toch?! ;) ). Afgelopen vrijdag met wat mensen naar Release Yourself geweest en zodoende ben ik hier verzeild geraakt.

Wat meer info die de topicstarter graag wilde weten:

Favoriete DJ's: Niet echt grote favorieten, aangezien ik naar allerlei soorten muziek luister. Van house tot hiphop en van rock naar wat R&B. Ik zal het hier bij de dance-varianten houden. ;) Ik ben wel gecharmeerd van de muziek van James Holden en Nathan Fake, maar vond eerstgenoemde een beetje tegenvallen in Doornroosje. Morillo heb ik laatst voor het eerst gezien in The Power Zone en dat was erg lekker knallen! Verder geen echte favorieten.

Welke feesten: Ik ben af en toe te vinden in de Matrixx in Nijmegen en dan vooral op 'Exxelent'-avonden. Verder ben ik toch wel te vinden op feesten met 'grote namen' in clubland. Sanchez, Morillo, etc. Minder bekend, maar zeker niet minder leuk: Ik ben ik ook bijna altijd te vinden op de Hemels-feesten in Oss.

Hoe kom ik hier: zoals gezegd ben ik hier via 2 vrienden van me naar verwezen. :)

Andere boarden: Weinig... Af en toe wat op Partyflock, maar dat is eigenlijk maar een trieste bedoeling. Als het me hier bevalt zal ik wel regelmatig hier rondhangen, denk ik.

Meer kwijt?: Eigenlijk niet... :P


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2006, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Hey mensen,

Ik ben Dennis, volgens mij heb ik nog geen post gemaakt in dit topic, dus het lijkt me wel goed om dat bij deze te doen :) Ik ben een vriend van Phor, met hem ga ik vrij regelmatig naar allerlei feestjes.

Een aantal van jullie heb ik al wel gezien (ik ben die lange figuur van 2 meter dus :D ), dus het leek me ook wel leuk eens hier actiever te worden :P

Verdere info:

- fav. dj's:
Aantal namen: James Holden, Desyn Masiello, 16 Bit Lolita's, Danny Howells, Sasha, John Digweed; nou ja, nog wel een paar meer namen :P Daarnaast luister ik ook nog naar andere muziek, waaronder rock, metal en punk.

- welke feesten kunnen we je tegenkomen:
Allerlei progressive feestjes, af en toe nog techno, hoewel m'n voorkeur naar progressive uitgaat. Natuurlijk nog een aantal festivals deze zomer, waaronder Awakenings Festival en Extrema.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen:
Via Phor

- welke andere boarden ben je actief:
Geen eigenlijk. Ik lees wel mee op Fok!, daar zitten wel een aantal grappige fora (zoals Klaagbaak :D)

- wat je nog meer kwijt wilt:
Schiet me zo ff niks te binnen :')


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 01:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Hey gasten... welkom dan maar he :)


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Thanks! Gaat wel lukken \o/


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2006, 09:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 May 2006, 12:30
Posts: 58
Location: Almere
[quote="Dennus"]Hey mensen,
*knip*


hey jij hier ;)

Top
   
PostPosted: 26 Jun 2006, 15:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jun 2006, 15:51
Posts: 274
Location: Utrecht
Hallo, toch ook maar eens geregistreerd hier.

Ben Jurgen, 27 jaar, niet echt actief feestend meer, maar wel nog steeds (progressive-)house fanaat.

Favoriete DJs : Palash (mijn held), Steve Lawler, Lexicon Avenue, Jimmy van M, Desyn Masiello, Sander Kleinenberg, Deep Dish (bergafwaarts helaas..) etc etc

Qua feesten kom ik dus bijna nergens meer, of het moet de Winkel van Sinkel in Utrecht zijn waar ik al jaren vastgeroest zit.

Ben via Partyflock hier gekomen, en verder zou ik eigenlijk ook niet echt weten wat ik nog moet vertellen :D


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2006, 16:01 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Welkom :)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2006, 21:46 
Offline
just started
just started

Joined: 26 Jun 2006, 15:41
Posts: 4
Location: Nederland
- naam: Bob :p
- fav. dj's: teveel om op te noemen
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Verschillende
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Via mijn grootste vriend :) (google)
- welke andere boarden ben je actief: Soundflow.nl, Helemaalleip.nl en nog andere graphics fora
- wat je nog meer kwijt wilt: site ziet er leuk uit :D

Edit: oja heb ook een websiteje :D www.urbangfx.nl


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2006, 21:58 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Wederom welkom :)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2006, 14:42 
Offline
just started
just started

Joined: 09 Dec 2005, 18:36
Posts: 1
Location: Spijkenisse
dan ik ook maar, want ik vind dit echt een schitterende site! JER thanks!


- naam: Mike
- fav. dj's: James Holden, Digweed, Tiefschwarz, Sasha, Danny Howells.. en stiekem ook een beetje Miss Monica..
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Ben iedere week in clubs en op feesten te vinden, mocht je echt geintresseerd zijn: http://partyflock.nl/user/284914.html hier hou ik alles bij, vergeet ik ook nix..
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Jerry!!
- welke andere boarden ben je actief: geen eigenlijk.. vind dit wel genoeg

zo eerste post!
geluk mensen!
grt Mike


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2006, 14:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Hé Mike :)

nog 24 posts te gaan ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2006, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Mar 2006, 20:54
Posts: 33
Location: Beverwijk
- naam: Adriaan
- fav. dj's: (momenteel) Matthew Dekay, Desyn Masiello, Luke Fair, Flash Brothers, 16bit Lolita's
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: diverse, als er de muziek en de sfeer maar goed is :)
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Via het nederlandse gedeelte van TranceAddict
- welke andere boarden ben je actief: tranceaddict, clubcharts
- wat je nog meer kwijt wilt: hallo allemaal


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2006, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Goed, dan is het nu mijn beurt.

Ik ben Marcel en dat staat dus voor TCvR, vR is voor mijn achternaam: van Rooijen en TC staat voor Tiesie. Mijn vader heette Ties en ja mijn vriendin vonden het nodig om mij ook maar zo te noemen en TC is blijven hangen. Ik dacht zo dat dit erg belangrijke informatie was. Doe er mee wat je wilt.

Verder zijn mijn favo DJ's: Dave Seaman, Per, Mathew Dekay en een heleboel andere die mij een fantastische avond op Earth hebben bezorgd.

Dan heb je meteen het onderwerp te pakken waar ik zoal te vinden ben, namelijk mits mogelijk en als het dus uitkomt op Earth en dan het liefst in de Melkweg. Overigens Paradiso mag ook. Daarnaast zijn Panama en de Winkel van Sinkel ook wel de tenten waar ik graag kom. Helaas raakt de Winkel de laatste tijd een beetje uit de gratie, maar mocht het zo zijn dat ze de draad weer op gaan pikken in het Utrechtse, dan ben ik er bij. Goed ik wil het hier bij laten en oh ja, ik woon in Amersfoort en ga ook graag naar festivals.

Overigens wil ik de mensen achter dit board complimenteren en vooral mededelen dat ze er mee door moeten gaan. Het is toch heerlijk met mensen je interesses en hobby's te delen en te filosoferen.

Oh ja, ik ben eigenlijk via Earth-link op dit board beland.

dat was hem en ik geef graag het stokje door aan de volgende fanaat.


Groet, TCvR (Marcel)


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2006, 22:35 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Welkom beiden! Enjoy your stay :D

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Ja welkom weer iedereen~! :)


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 11:12 
Offline
just started
just started

Joined: 03 Jul 2006, 10:58
Posts: 1
Location: Amersfoort
Zoooo, op aanraden van Jerry hier maar is een kijkje gaan nemen. Ookal maak ik de laatste tijd toch meer tech-georienteerde dingen nog steeds ene prog-liefhebbert in hart en nieren, en verwerk dit ook nog steeds in mijn eigen muziek.

Mijn naam is Jonathan Jansen, aka Tundra, draai en produceer zelf, en als alles goed gaat binnenkort twee platen uit op 2 nederlandse labels.

Mijn favo dj's, das een moeilijke. Zijn er te veel eigenlijk.

Qua prog:
-James Zabiela
-Hernan Cattaneo
-Satoshi Tomiee
-Chloe Harris
-Antix (live & dj)
-Ticon (live & dj)
-Habersham

Qua techy shit & crossover:
-James Holden
-John Tejada
-Paul Kalkbrenner (Live)
-Steve Bug
-Anja Schneider
-Nuno Dos Santos
-Commu
-Bart Skils
-Joris Voorn

Ik ga meestal naar de wat kleinere feestjes, puur omdat ik al dat hippe gedoe niet goed trek. De Earth avonden uiteraard, De Kelder, hier in amersfoort, en een awakenings trek ik ook altijd goed!

Naast dit board ben ik ook een zeer actief Phono-member, en verder nog het Border Community forum.

Allemaal de groenten van de ijskoude, besneeuwde,

TUNDRA


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 2237 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma