It is currently 28 Sep 2024, 23:23

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Awakenings Festival 2006
PostPosted: 02 Jul 2006, 00:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Zoooo.... net thuis van een zwaar verhit Spaarnwoude! Het was erg warm, maaaaaaar dat mocht de pret niet drukken... Leuke dag gehad met alle bekenden en muzikaal was het ook top, met name meer naar het einde!

Met man van de avond: Bart Skils! :cool


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 00:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
pfff ik ben echy ted rojnken haha net nog ff wat bier bij mij xwager gedronken (*die was jarig) maar watr een heerlijk feest zeg!!! super relaxte sfeer en de hele dag bij de mainstage geweest hawtin, klakbrenner en skills waren vet :cool en die vrouwen :oops :hat


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 10:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Awakening was wel grappig, al vond ik de minimal van hawtin te minimaal en de tenten gingen me iets te hard... Bart Skills kwam wel tot een redelijk niveau! Kort maar krachtig het was leuk door de hoeveelheid mooie vrouwen en het weer maar meer ook niet :rolleyes


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 10:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Wat een schandalig goed feest zeg!!

Kalkbrenner man van de dag voor mij...wat een vrolijke shit zeg na die gekke villalobos. Hoor die minimal misschien toch liever in een tent denk ik...Hawtin had ook ff zijn momenten maar kon mijn niet de hele set lang overtuigen.
Skils was ook degelijk goed, zoals we van hem gewend zijn..
Kowalski was ook een held! heerlijk om "lock me up" en "speaker attack" te horen
En beyer gewoon goeie afsluiter...geen gezeik...lekker swing/pomp techno !!

Is tot nu toe het beste feest van 2006 voor mij...


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 10:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="rulestyler"]Awakening was wel grappig, al vond ik de minimal van Villalobos te minimaal en de tenten gingen me iets te hard...


Hier sluit ik me bij aan. Hawtin en Kalkbrenner waren de toppers voor mij.
Zonnetje was lekker, alleen nu mijn gehele nek verbrand en ik moet zo nog naar het strand :oops
Verder een fucking dikke k*tkoortslip van die zon etc :evil

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 13:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 13:58
Posts: 98
Location: Rotterdam
ik vond het een erg geslaagd feest. Zonnetje, muziekje, biertje, vrolijk volk, kortom alle ingredienten voor een goed festival.

muzikaal heb ik ook genoten, m.n. van Kalkbrenner en Kowalski.

Dieptepunt van het feest was het "drink-stop-spuit" zakje water aan het einde.

_________________
visible noise


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 13:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Rood"]
Dieptepunt van het feest was het "drink-stop-spuit" zakje water aan het einde.


Echt iedereen zat ermee te kloten... :roll En het was verdorie ook nog de helft minder inhoud dan de flesjes die je daarvoor kreeg...

Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ja wat een klotedingen waren dat! :roll
Was wel een heeeel vet festival, hoewel ik er muzikaal gezien niet zo heel erg veel van meegekregen heb, maar daar kwam ik eigenlijk ook niet voor. :)


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 13:59 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Exhale_02"][quote="Rood"]
Dieptepunt van het feest was het "drink-stop-spuit" zakje water aan het einde.


Echt iedereen zat ermee te kloten... :roll En het was verdorie ook nog de helft minder inhoud dan de flesjes die je daarvoor kreeg...

bij de bar bij tent 2 kon je nog wel de hele tijd flesjes krijgen.

Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 22:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zo wat een heerlijke dag zeg! Awakenings Outdoor, de eerste keer voor ons en waarschijnlijk niet de laatste keer. (Y)
Het was voor mij geen open boek en ik liet me graag verrassen, want ik ga (te) weinig naar Technofeesten, de laatste keer was Awakenings ruim 2 jaar geleden. Ik ken dus ook niet zoveel Techno-DJ’s, behalve dan wat van die Deense heren.
Het plan was lekker in de zon op de Main en af en toe tent 2, maar dat werd dus heel anders.
We waren er al om 11 uur en alleen in de tenten klonk wat muziek, op de Main begonnen ze pas om half twaalf. Eerst maar ’s het terrein afgesnuffeld en bonnen gescoord, om later niet in die ellenlange rijen te hoeven gaan staan.
Gratis wc’s prima en schoon geregeld met als extra’s broodnodige deo en zonnebrand. Wat leuke kraampjes met o.a. een smartshop waar je, niet binnen te smokkelen waar, gewoon kon kopen, o.a. paddo- en absinthjoints (!) en om de hoek kwamen we Partyhardy tegen in een kraam van Unitydrugs.nl, waar hij goed werk verrichtte met voorlichting over drugs en alcohol. Er stonden ook nog wat verdwaalde kamelen op het terrein, Techno kent zeer raadselachtige fans. :rolleyes
De aftrap op de Main werd verzorgd door Labeij & Lauhaus, waarbij we maar eens rustig op de tribune gingen zitten, om het geheel te aanschouwen. Maar voor iemand met peper in ‘r reet, was dit slome spektakel niet vol te houden. Dus maar een rondje tenten gedaan.
Area 2 was ook nog niet om over naar huis te schrijven en in het kleine tentje 3 werd plingploik muziek gemaakt, waar je gewoon moe van werd, zo zeikerig. :x Vol goede moed dan maar naar area 1, die ik als ‘te hard’ had aangekruist. Daar liet ik me verrassen door een lekker laatste halfuurtje Marko Nastic, gevolgd door een geweldige set van Umek. Jammer voor het mooie weer en gelukkig was het een soort van koel in de tent, maar Umek draaide ongelooflijk lekkere Electro met af en toe een speels uitje naar Techno. Heb gewoon tot 3 uur staan dakken daar!
:party
Daarna toch maar weer de zon in om Hawtin te aanschouwen op de Main, maar die was met de, overigens perfecte opbouw van zijn set (en die van zijn voorgangers) nog niet veel verder gekomen, dan iets minder sloom. Ik vond het minimaal.
Tijd voor ’t pannekoekendiner en relaxed kleedje zitten incl. slap ouwehoeren.
Ricardo Villalobos kon me ook niet boeien op de Main, dus zijn we in area 2 ons gaan bemoeien met Steve Rachmad en Cari Lekebusch. Geweldige sets, vooral van de laatste, die ook heerlijk enthousiast met het publiek bezig is. Mooi om te zien. Die verkoelende rookpluimen in de tenten waren ook heerlijk trouwens. :cool
Om een uur of negen weer terug op de Main voor Bart Skils, waar ik ook meer van verwachtte. Minimal is dus niet mijn ding. Ik weet niet meer precies wie het produceerde, maar op een gegeven moment hoorde ik ook nog een soort kamelenmuziek (raadsel opgelost) en iets wat me aan de fanfare deed denken.
Vanaf Alexander Kowalski werd het beter en Adam Beyer maakte de muzikale ellende op de Main helemaal goed. Geweldige afsluiter natuurlijk incl. vuurwerk en lasershow. (Y)
Al met al geweldige Awakenings Outdoor! Het waterzakjesverhaal is ze vergeven.
Ben nog een paar GC-ers tegengekomen: Partyhardy dus en Chefke, Tjilp, Arne, Arjan in de verte en nog iemand die zo snel voorbijsnelde, dat ik zijn naam nou nog niet weet. En vast nog wel iemand, die me nu even niet te binnen wil schieten.


Last edited by YvonnY on 02 Jul 2006, 22:41, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 22:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Nog wat filmpjes!

http://bender.newnewyork.nl/tmp/awfs2006/BELTRAM1.avi
http://bender.newnewyork.nl/tmp/awfs200 ... LASERS.avi
http://bender.newnewyork.nl/tmp/awfs200 ... ALTENT.avi

En mijn foto's staan [url=http://www.japzer.nl/pictures/thumbnails.php?album=5]hier[/url]. :)

Het was gewoon een te vette dag, hét feest van 2006 voor mij tot nu toe, en het gaat lastig worden dat te overtreffen! :D


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2006, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Als een fokking gek!

Heren nog bedankt voor de afterparty, Onno en ik gaan weer verder feesten in Adam.


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 09:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Wat een superfeestje! Muzikaal erg goed, heerlijk weertje, relaxte sfeer: kortom, precies wat je bij een festival wil zien.

Ik zou met Jasper en nog een vriend van ons (Kevin) die kant op gaan. Zaterdagochtend mooi op tijd uit bed, uitslapen kwam er toch niet van want het was alweer flink zweten op de vroege ochtend :p Aantal zaken geregeld nog, waaronder ontbijt voor de volgende dag (bagels met roomkaas, zalm en komkommer [img]http://thunder.webdeveloping.nl/images/smilies/yummieblack.gif[/img]). Al met al ruim op tijd klaar voor Jasper en Kevin op het station zouden aankomen. Belt ie op, trein heeft vertraging, argh! [img]http://thunder.webdeveloping.nl/images/smilies/emoblack.gif[/img]

Nou ja, al met al om 13:45 vertrokken. We volgen het eerste bordje richting recreatieterrein Spaarnwoude. Allemaal leuk en aardig, maar ehm, waar zijn de rest van de bordjes nu dan? Leuk, verdwalen in de middle of nowhere daar [img]http://thunder.webdeveloping.nl/images/smilies/emoblack.gif[/img]. Na de toeristische route door Spaarnwoude "het dorp" en de passerende Kever club (ik kan geen Kever meer zien!) kwamen we om half 3 aan.

Meteen naar binnen, doorstroming ging lekker vlot. Richie Hawtin was net begonnen en onder het genot van vage bliepjes in de rij gestaan voor de muntjes. Enige nadeel voor mij van het hele festival, dat duurde echt veel te lang. Drie kwartier in de rij staan voor muntjes is niet grappig :p En nog een stel van die aso's die sneaky aan de zijkant van de rij gaan staan om vervolgens voor te kruipen. Ja ik ben jaloers dat ik zelf niet zo asociaal was [img]http://thunder.webdeveloping.nl/images/smilies/emoblack.gif[/img]

De rest van de mensen met wie we daar waren maar eens opgezocht op de main stage en lekker in de zon gezeten. Snel ff wat gegeten en toen gaan! Hawtin en Villalobos draaiden erg lekker. D'r gaat niks boven lekker in de zon liggen en wat goeie muziek erbij! Ondertussen ook nog een paar keer het terrein over geweest om te kijken wat er voor de rest nog was. Met een paar mensen ook nog richting Area 1 geweest, maar dat was me eigenlijk iets te hard :p

Ahh en toen Kalkbrenner op de main! Ik had hem op Free Your Mind al eens eerder gehoord en dat was toen een erg lekkere set, dus ik was erg benieuwd hier. Nou ja, als de eerste vocals van Gebrünn, Gebrünn erin komen en je dan uiteindelijk die plaat hoort, dan kan het echt niet meer stuk. Wat een meesterlijk nummer is dat! Nog een stukje Bart Skils meegepakt wat ook zeker goed klonk.

Vanaf die tijd niet echt specifiek meer een naam gehoord, overal en nergens een beetje rondgewandeld, meeste van de tijd toch nog op de main geweest. Tegen 0:00 zouden we opgehaald worden, dus het laastste stukje nog eerst even bij Beltram geweest (beetje hard :p) en daarna Wighnomy Brothers nog ff gehoord.

Al met al een erg goed festival, zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier heen ga 8-)


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 May 2006, 12:30
Posts: 58
Location: Almere
Wat een feest _O_

Phor wat zat je er schattig vaag bij ;)
Met een mega smile op je gezicht..

eingelijk ga ik het liefste gewoon weer terug...

Nu op naar DV *O*


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 15:23 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
binnen: uurtje of 1
buiten: uurtje of 12
tussendoor: zonnetje, drankje, beetje lopen, muziekje luisteren (niet op een programma schema gekeken), relaxen bij de main, bijbabbelen met bekenden, tentje in/tentje uit...en weer van vooraf aan verder.

zeer relaxed festival wat altijd prima geregeld is (wachttijden kennen ze niet..nergens gezien althans)


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 15:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Harmen"]en die vrouwen :oops :hat


Tja, aan smilies hebben we natuurlijk niks... waar blijven de pics! 8-)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 17:29 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
nog geen foto's gezien van awakenings :rolleyes


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 18:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="TheFreezz"]

zeer relaxed festival wat altijd prima geregeld is (wachttijden kennen ze niet..nergens gezien althans)


Dan heb jij toch poep in je ogen gehad of geen drank/etensbonnen gehaald.
Wat een rij. Maar, dat doet niet af dat de positieve dingen de boventoon voerden (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 19:22 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
gelijk bij binnenkomst bij het verste verkooppunt (nooit die bij de ingang :sleep ) genoeg voor de hele dag gehaald...hoef je je verder dan niet meer druk over te maken.

ik bedoelde meer bij barren/wc enzo...
maar kan me voorstellen dat dat wat minder was dan ja. :8o


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2006, 19:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="TheFreezz"]gelijk bij binnenkomst bij het verste verkooppunt (nooit die bij de ingang :sleep ) genoeg voor de hele dag gehaald...hoef je je verder dan niet meer druk over te maken.

goede tips van 1 van de meest ervaren festivalganger dit !!

:hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma