It is currently 28 Sep 2024, 17:30

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
En ik ben ook weer wakker.

Ik was rond 3 uur op Extrema, net te laat voor de GC-meeting geloof ik. Ik was wel meteen doorgelopen naar de Lakeside en ben er vervolgens ook maar gebleven. Je had er tenminste een beetje de ruimte. :)

Ik vond Audiofly en Desyn wat tegenvallen, 't klonk wel leuk en aardig maar het miste een drive, het ging niet los. Daar kwam gelukkig verandering in toen Lawler ging draaien (het geluid viel wel 3x weg aan het begin), dat klonk echt lekker! (Y)

Tegen zevenen gingen we met een hele GC-colonne naar de mainstage voor de 16 bits die ook een heerlijk setje neerzetten! Ik heb Peter niet veel achter de decks gezien en zag ze wat klooien met een van de decks. Was er iets kapot?

En tot slot draaide Sasha ook wel relaxed! :p Die "Special Act" was wel een anticlimax. Zo'n festival hoort afgesloten te worden door een DJ, niet door een paar los aan elkaar hangende cheesy nummers... (N).

Ik heb een heeeleboel foto's gemaakt, die zullen binnenkort ook wel online verschijnen. :)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:43 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Echt goed vermaakt de hele dag. Muziek was misschien niet altijd top en het losgaan-gehalte lag ook laag, maar het was toch erg leuk. Heerlijk weer, Lakeside superlocatie en bij vlagen vette muziek (zelfs Audiofly vond ik goed te pruimen, hoewel ze beter eerder hadden kunnen staan) en een leuke sfeer. Na Kosmas, Audiofly, Masiello en Lawler naar de Mixed gegaan voor de 16 Bits en Sasha.

Bij de 16 Bits erg vette platen gehoord, maar af en toe bleven de platen te veel op hetzelfde niveau hangen waardoor het wat gezapig werd. Sasha was erg kort, maar qua platen erg vet. Echt geen slechte plaat gehoord. Zijn stoptrein-techniek qua mixen liet het alleen niet echt losgaan. Vooral in het begin had hij heel veel momenten met telkens weer opbouwen (misschien effecten?) zonder beat. Het einde was ook behoorlijk abrupt en een beetje jammer.

Al met al een geslaagde dag gehad :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Last edited by Djeebie on 16 Jul 2006, 12:44, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Leuk feest, leuke mensen en veel drank (Y) O

Om 10:00 werd ik door taxi marc opgehaald bij carpool in vaassen(off all places :p )
En voor we het wisten stonden we op de parkeerplaats bij best. We kwamen van de A50 en het stond netjes aangegeven waar we heen moesten (stukje industriegebied) en voor we het wisten konden we al parkeren, 15 minuten lopen en we waren binnen (Y) Maar we waren dus ook redelijk vroeg. Snel een kluisje geregeld, munten gehaald en dan besef je hey waar zijn de plattegronden?? Die werden blijkbaar niet uigedeeld. Gelukkig had ik nog wel een timetable uitgeprint een meegenomen. Eerst even kort bij de future funk gestaan waar om 12:30 het geluid al uitviel. Daarna naar de lakeside gegaan waar lucien foort niet zo heel erg lekker draaide maar daar waren alweer vele bekenden 8-) De bedoeling was eigenlijk om naar marco carola te gaan maar kosmas epsilon draaide best lekker en het zo gezellig bij de lakeside dat ik maar gewoon ben gebleven (dat was maar goed ook want naderhand bleek dat marco carola niet is komen opdagen) Na kosmas stukje audiofly gehoord, dat was niet zo bijzonder. FF een stukje rondgelopen en toen kwamen we uit bij remy. Was wel grappig maar vond het geen super set.

Tot 18:00 een beetje rustig aan gedaan en om 18:0 weer helemaal los gegaan op steve lawler. Heel even wezen kijken bij deep dish maar het was daar zo druk dat ik dacht van laat maar ik ga wel weer terug naar lakeside voor hybrid. Goede keus want hybrid draaide goed (beide heren) op tijd terug gegaan voor sasha. Laatste 4 plaatjes van 16 bit aad kunnen meepakken (Y) sasha......viel erg tegen, geen slechte platen maar elke keer werd de vaart uit de plaat gehaald doordat ie ging klooien met zijn effecten :evil Om 22:30 richting uitgang gegaan en om 00:00 was ik alweer thuis

+ Het weer en af en toe een lekke windje
+ Steve lawler
+ Aankleding stages
+ de wc's (de rij leek dan lang maar je hoefde niet lang te wachten en het was redelijk schoon)

- Geluid van de area's
- Set van sasha
- drukte bij future funk
- - - - - - Dat k*twater uit die zakjes (die had je op awakenings ook maar dat was omdat alle 0,5 liter flesjes op waren) maar hier hadden ze niet eens flesjes. 2 euro voor een zakje water van 0,25l en dan krijg je nog niet eens al het water uit dat zakje (N) (N) (N)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 12:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Desyn, Steve waren heel lekker, 16-bit waren werkelijk fatastisch en Sander knalde er ook nog eventjes lustig op los! Het was yummie!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 13:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Hoe heet dei 16bits plaat die ze zelf als een van de laatste draaide, echt een hit, deep dish draaide 'm ook nog. ben naam kwijt.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 13:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
[quote="sirtimo"]Hoe heet dei 16bits plaat die ze zelf als een van de laatste draaide, echt een hit, deep dish draaide 'm ook nog. ben naam kwijt.


Sedna?

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 13:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ja die moet t zijn volgens mij thnx

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 13:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
zeker een lekker feest. we hadden het weer mee met af en toe een heerlijk windje en overal wel lekkere muziek.

ik vond sasha(eerste keer live) enorm tegenvallen en het leek zo kort en zo.. weinig ofzo. ik kon er niets mee en mij staat me er ook niets meer van bij. alleen dat het zo afgelopen was. en het geluid stond veelste zacht. jammer.

t was vet om even de trentemoller remix van what else is there te horen bij dr.lektroluv.
deep dish was leuk omdat het zo fucking druk was. was wel erg koel om te zien.

http://marty.vuilnisbelt.com voor fototjes.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 14:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
Het was gewoon dik.

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="mp3jee"]

[img]http://forum.groovecollection.nl/album_pic.php?pic_id=628[/img]
@petraxx: You were babbling to me??? :p


cool pic :D

i put it in my gallery as well, unless you or the photographer has something against it? [url=http://irc-galleria.net/archive.php?nick=petraxx&album_id=357069]irc-galleria.net/archive.php?nick=petraxx&album_id=357069[/url]

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Top feest. Relaxte sfeer, goede muziek en perfect weer.. Dj's die ik heb gezien (o.a. Desyn, Remy, Deep Dish, 16 bit Lolita's) vond ik allemaal goed draaien, maar ook weer niet absoluut top (eigenlijk geen kippevelmomenten gehad ofzo). Waren natuurlijk ook wat minpuntjes (geen Kraak en Smaak b.v.), maar ik benadruk liever de positieve punten :) Verder nog een paar GC's gesproken, al met al zeker een geslaagde dag (Y)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
def... zeker goeie dag, nog aantal CG tegen he lijf gelopen.. always a pleasure boys... veel leuke sets gezien maar inderdaad helemaal niks bijzonders.. audiofly sucks!!..
lawler klonk wel erg cool trouwens, en desyn en deep dish gooiden er ook een paar leuke tracks tussendoor... waterzakjes, hoe verzinnen ze het toch elke keer :lol :lol....
op naar volgend jaar, ik ben er zeker!!... :tune


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
trouwens die track... een na laatste van desyn, is een track van de nederlandse dj mason.. heb gevraagt ;)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Die waterzakjes waren echt LEIP. Ik heb mezelf wel 6x bijna laten stikken als dat water zo je keel ingetorpedeerd werd

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Goed georganiseerd feest, mooie details en leuke tenten, maar 25.000 man is toch echt te veel op zo'n terrein. En ik heb teveel moeten lopen, waardoor ik er nergens echt lekker in kwam. :rolleyes

Bart van Wissen was bij binnenkomst al lekker bezig op Futurefunk. 100% Isis was ook n lekkere binnenkomer in The Garden. Shinedoe was ook wel goed in The Dome, daarna stond Marco Carola op het programma, maar die kwam dus niet. :(
Stukje Kosmas Epsilon meegekregen in afwachting van Desyn, maar dat bleek dus Audiofly te zijn.
Dan maar naar The Garden voor Remy, maar als je je daar eenmaal binnengedrongen had, smolt je meteen van de hitte. Jammer, maar doorgelopen naar The Dome, waar we nog een heerlijk stukje van The Advent-live mee maakten, voordat Speedy J. en Chris Liebing samen aan de gang gingen. En dat was geweldig. 't Schijnt dat Speedy J normaal stevige minimal draait en Liebing tegen schranz aanzit, maar samen bakten ze een fantische set! Toppertjes :cool
Desyn dus geheel gemist, maar Steve Lawler viel me zeker niet tegen, vond hem zelfs goed. Hij sloot af met een mooi nummer "Streetspirit/Radiohead". Eerste stukje Hybrid klonk ook niet verkeerd en we hadden in The Lakeside ook mooi moeten blijven, want ik vond wat ik hoorde van Deep Dish om te janken en Sasha draaide strandmuziek ofzo, waardoor we nog even gevlucht zijn naar Kleinenberg, die me meeviel, maar waar ook geen echte juichmomenten inzaten.
Het einde kwam abrupt en viel zwaar tegen met Pink Floyd's The Wall als laatste van welke "connected"stage dan ook.
Mijn luchtpijp bleek ook niet bestand tegen die achterlijke waterzakjes, liep ff rood en groen aan, geloof ik. Enige voordeel: je struikelde over eens stuk minder lege flessen op de grond.
Al met al was het wel een mooie dag, maar niet één om te onthouden!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 16:11 
Dit was dus m'n eerste Extrema, en die stond dus misschien wel logisch ook vooral uit verkenning van de locatie :lol Echt te knetterveel gelopen, minimaal kilometertje of 10 ofzo.

Vond de aankleding een van de grootste pluspunten. Toen ik binnenkwam stuitte ik meteen al op de Future Funk stage, die ik echt helemaal te gek eruit vond zien. Het was nog half 11 dus op m'n gemak ff gekeken wat waar te vinden was en wat foto's geknalt van de stages voordat er een shitload aan crowd voor stond.

Daarna druppelden het qua omvang karige groepje bekenden van me ook het festivalterrein op. En dat was misschien ook het grootste nadeel van de dag. Bij dit feest waren er veel minder bekenden van me dan er normaal gesproken zijn op feesten waar ik naartoe ga. En als je dan in je eentje ergens bij een stage staat te kijken mis je toch dat stukje gezelligheid met je vrienden en de platte drinkebroedershumor van je incrowd. En aangezien de meerderheid de halve dag in de te schrale Lakeside bleef hangen, ging ik de hele dag maar beetje rondlopen langs de stages om sfeer te proeven en de muzikale diversiteit op te zoeken.

Al vroeg stond ik toch aardig te genieten van de sfeer bij Fedde Le Grand's set. Natuurlijk komt iedereen nu op hem af na z'n hit Put Your Hands Up 4 Detroit, daarom had ik niet te veel verwachtingen qua kwaliteit. Maar het viel me alles mee. Lekkere kletsers draaide die en de crowd pakte t lekker op. Toen weer ff wat rondgekeken op het terrein en kwam zo bij Petter uit. Wel aardig voor een kwartiertje maar daarna werd het me te vaag en z'n mixing was ook niet te best. Daarna was Nick K aan de beurt die de nodige tribal klanken met zich meebracht die de subwoofers wat extra aan het werk zette. Lekkere shit! :hat

Kwam daarna terecht in The Garden waar Isis haar ding stond te doen. Lekker, erg lekker. Ik wist niet precies wat voor sound zij had, maar ik had het funkier verwacht. Maar dit klonk ook erg goed.
Daarna ff terug naar de vrienden in de Lakeside waar Kosmas Epsilon in mijn ogen een inspiratieloze set stond te draaien (Ohja, en die 1983 (Eric Prydz Remix) komt me na gisteren compleet de strot uit). Desyn was uitgesteld, en dus ging ik naar een van m'n zekerheidjes van de dag, Steve Angello. Aristiek gezien was 't niet veel, leek erg veel op z'n sensation set en velen zullen zeggen dat ie commercieel draait. Maar die ranzigheid die in z'n stijl heeft zitten ligt volledig in m'n straatje en als je dikke mik als Mason - Exceeder, Angello & Ingrosso - Click, Dennis Naidanow - Ascension en natuurlijk die Sweet Dreams booty (publiek ging gek) draait dan ben je toch wel een koning in mijn ogen.

Daarna naar Collabs Sessions geweest. Geweldig om die 2 kerels als 2 kleine kinderen in de speeltuin te zien genieten van het pielen met een stuk of 4 Mac Powerbooks. Ze voelden elkaar naadloos aan en het publiek had de groove volledig te pakken. Toch werd het mij wat te monotoon en ging ik naar de Mixed stage. Daar stond 'Mr Mystery DJ' te draaien ipv Kraak & Smaak. Lekkere electro house die het publiek los kreeg. Erg lekkere set. Weet iemand wie deze gast was?
Daarna gingen we met z'n allen even eten. En ondertussen hoorden we het dieptepunt van de dag, verzorgd door onze Warme Franse Teringherriebakker Martin Solveig. Wat een kneus met z'n bootlegs, en rock plaatjes (smells like team spirit...) :rolleyes
Vervolgens even bij Lucky Rush gaan kijken waar het funky house publiek zich onderwierp aan een van hun helden DJ Roog. Lekkere sound, maar hij mocht wel iets meer pit erin leggen en wat minder latin funk. Maar toch, blijft een mannetje als je 'm zo bezig ziet die Roog. Publiek lekker gek maken. A true entertainer (Y)

Als laatste naar de Mixed gegaan met heel de clique waar 16 Bit Lolita's mij erg kon bekoren. Een van de lekkerste setjes van de dag. Wel jammer van de fout in de climax van A Bit Patchy (Eric Prydz Remix), ofnie Rog :lol Daarna nog deel van Sasha gehoord. Interessant, maar niet echt opzwepend. En toen om 10 uur de weg huiswaarts gemaakt, was gewoon knettermoe en m'n voeten compleet naar de tyfus. Al met al leuk, maar volgend jaar meer genieten door minder te lopen en meer eensgezinde maten mee te nemen :)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 16:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Timo Maas zou na kraak en smaak draaien en hij begon gewoon eerder met zijn dj set.


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 16:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
edit


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 16:41 
[quote="Harmen"]Timo Maas zou na kraak en smaak draaien en hij begon gewoon eerder met zijn dj set.
Nee van de timetable klopte toch al geen reet meer vanaf het begin van de dag niet. Festival was ook half uur later open gegaan dan 10 uur. Het was een kale gast met een rooie zonnenbril. Timo Maas begon na hem.

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 17:34 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
vaag want timo maas werd namelijk aangekondigd nadat werd verteld dat kraak en smaak niet zou optreden.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma