It is currently 06 Oct 2024, 06:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 10 Aug 2006, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Was het menu op deze Crazy Wednesday. Heb er niet lang over na hoeven denken om hier heen te gaan. Het leuke van dit soort avonden is dat er over het algemeen echt liefhebbers komen van de muziek want alleen die zijn crazy genoeg om op een woensdag te gaan stappen.

Panama is ook altijd erg aktief met mailen. Zo ook deze woensdag. Kreeg in de middag nog een mail dat ze een vip tafel weg gaven voor 6 personen. Je moest dan even op de mail replyen. Ach, laat ik er een mail aan wagen. 2 uurtjes later belt Lijntje. We gaan als vip, ik heb een tafel 'gewonnen'. Altijd leuk mee genomen. Mijn mail gecheckt en ja hoor, ik ook. We konden dus met zijn 12en aan tafel. Snel nog een bel ronde gedaan of ik nog mensen blij kon maken of hiermee over de streep kon trekken.

Om 22.45u kwamen we aan. De deur leek dicht met een briefje erop; ingang om de hoek. Wij de hoek om, deur dicht. Net op dat moment kwam 1 van de (vrijwel altijd) vriendelijke portiers aan en zwierde de ingang open. Even dacht ik dat we de allereersten waren maar dat bleek net niet het geval. Keurig bij de kassa alle entree bewijzen en bandjes voor 12 man. Sido kwamen we overigens voor de deur tegen dus die hebben we ook gelijk mee genomen naar de vip.

Het was nog erg rustig dus eerst maar even lekker zitten kletsen onder het genot van champagne. Het was zowaar nog echte ook. Je kon kiezen tussen rosé champagne of gewone. Het leuke van dit soort momenten is dat je eens tot een gesprek komt met mensen die je meestal alleen dansend treft vlakbij een box. Dan gaat het vaak niet verder dan: alles goed, ja, met jou? Leuk even gebabbeld te hebben Sido.

De zaal werd langzaam aan wat drukker. Vond het leuk publiek. Dat heb je toch wel op dit soort avonden. Er komen echt liefhebbers van de betreffende muziek/dj. Jan Boom draaide een wat laag tempo maar heel langzaam voerde hij dat wat op. Daarna kwam Bin...uhh...Desyn Masiello...met baard. Geloof me, het ziet er niet uit en zeker niet in combi met een petje achterstevoren. Lijn en ik hebben het even bestudeerd en kunnen maar 1 ding bedenken. Dat heeft hij vast van zijn vriendin moeten laten staan zodat hij geen sjans meer zal hebben met dj groupies. Jammer, want het oog wil toch ook wel wat. Hij begon even heel rustig maar persoonlijk vond ik het wel een lekkere set. En nogmaals, wat een verademing om lekker te kunnen dansen zonder klem te zitten tussen de mensen.

Na Desyn kwam Max Graham. Zo, hij gooide het tempo iets omhoog en gaf een veel stevigere set weg. Zeker ook niet verkeerd, ik kan dat wel goed hebben zo nu en dan. Zeker als er zo opgebouwd wordt op een avond. Ik zag overigens 16 bit en Funky Bastard ook rond lopen in het wild. Misschien waren er nog wel meer maar ze staan niet allemaal op mijn harde schijf.

Ik vond het een heerlijke avond. Leuk ook dat Panama* zitzakken heeft neergelegd recht tegenover de dj's aan de kop van de dansvloer. Zeker als het niet zo'n hele drukke avond is.

Ik ben zowaar tot het einde gebleven en dat terwijl ik meestal wat eerder af haak. Heb gedanst en genoten van de ruimte alsof mijn leven er vanaf hing.

Nu op naar Earth. Tsja, het was niet de planning maar aangezien ik een ruggegraat van een kwal heb, ben ik weer eens overgehaald. Moet zeggen, sprak Bas gister (the Funky Bastard) en die heb ik nog nooit als the funky bastard horen draaien (alleen met Ram als Bas & Ram). Hij vertelde dat hij back to back gaat draaien met 16 bit loltas. Dat wil ik toch van dichtbij eens mee maken. Nu eerst maar weer aan het werk.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Vond het persoonlijk gister allemaal wat matigjes. Eerste half uur van Desyn gemist, maar ook weer niet echt gemist, aangezien ik eigenlijk alleen zijn laatste half uur echt vond knallen. Daarvoor kabbelde het maar wat voort. Misschien wilde hij een lekker "indraaisetje" neerzetten voor de gigant na hem: Max Graham.

Wat deze man draaide was echt verschrikkelijk. Nog drie kwartiertjes aangehoord en daarna maar vertrokken.


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 14:04 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Rond 12 uur was ik binnen met gezelschap en stond Desyn te draaien. Even ouwehoeren met een aantal GC'ers met meneer Masiello op de achtergrond. Het klonk allemaal wel aardig, maar niet meer dan dat. Tegen 1 uur tot aan het einde van z'n set werd het allemaal wat steviger en eigenlijk ook wat beter. Daarvoor lag het tempo toch behoorlijk laag. In ieder geval een aardige set, maar niet een die me bijblijft. Dat heeft waarschijnlijk ook te maken met het aantal mensen in de Panama, want veel waren het er niet.

Daarna was het de beurt aan Max Graham en zoals Lex al zei: het was verschrikkelijk. Er zat totaal geen lijn in z'n set. Slechte platen die totaal niet op elkaar aansloten. Ik heb hem veel en veel beter horen draaien. Om half drie vonden we het dan ook genoeg en zijn maar huiswaarts gegaan.

Jerry nog bedankt voor de gastenlijst!

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 14:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Binnenkort voor de liefhebbers mijn set te downloaden in de boarders mixes..

heb het opgenomen :)
:cool


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 15:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Cool (Y)

Heb van je laatste twee setjes (gister en voor Dubfire) zeker genoten.

Verder zeer chill avondje geen moeilijk gedoe met drukte maar lekker muziekje luisteren, beetje dansen en hangen op de zitzakken (Y)

Op naar de vrijdag :hat

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Was wel ff gezellig!! Lexie, Tijs en Daan nog leren kennen. Al had ik Daan in een vluchtige ontmoeting op een ander feest al eerder gesproken, maar was ik dat vergeten. :oops Lexie en Tijs , jullie had ik toevallig niet al eerder ontmoet he? hahaha

Muziek was niet echt super ofzo, Graham idd :| Vond Desyn er btw wel jolig uitzien met zijn petje.
Wel paar erg lekkere platen bij Desyn gehoord.
En het geluid.... :x


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 23:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Lexie"] aangezien ik eigenlijk alleen zijn laatste half uur echt vond knallen. Daarvoor kabbelde het maar wat voort

Ben het zeker met je eens dat het te lang erg mak qua tempo bleef bij Desyn.

Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 01:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
max was idd niet super cool, desyn wel ok...

p.s. dames het scheermesje en zeep is gekocht ;) ;)


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 02:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
prima feestje zo voor op een woensdag.
iedereen gesproken die ik wilde spreken.
desyn draaide een lekker setje. ook het eerste uur was goed vond ik.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 08:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Prima avondje gehad. (Y)

Verrassend eerste uur van Desyn. Alleen maar onbekende platen; vrij duister en spacey, zelfs een paar Prog Breaks plaatjes gehoord. Tempo was wel wat laag nog idd, was dus vooral lekker voor het gehoor en niet zozeer om los op te gaan. Laatste half uur alleen maar kneiters, o.a. Mason - Follow Me en Emjae - Hold Me Down (Jim Connor Remix). Plus als laatste plaat een track die Satoshi Tomiie ook gedraaid moest hebben in Pacha vorige week, waarvan Jerry de titel nog weet als het goed is.... ;)

Max Graham daarna kon me weinig boeien. Was verder vooral erg gezellig met veel bekenden. (Y) O.a. mooie Ibiza verhalen van Lexie en Tijs gehoord. :)

Lijntje en Dansliefhebber nogmaals bedankt voor de VIP tafels! Ik maak graag nog eens zo'n fles voor jullie open.... :cool ;)


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Lexie"]Vond het persoonlijk gister allemaal wat matigjes


Wat wil je ook als je net twee weken op Ibiza bent geweest ;) 8-)

Vond het wel een geslaagde avond vooral door het gezelschap en dat het toch maar een woensdag avond was. Panama niet bijster druk maar ook niet te rustig. Veel liefhebbers zoals Dansliefhebber al zei, erg relaxte sfeer dus.

Desyn's begin was niet iets wat ik van hem verwacht had, iets te rustig maar wel kwalitatief goede platen. Laatste half uur kwam de oude Desyn tevoorschijn en wat blijft dat een vette stijl. Thanks Sido voor die Emjae titel, vette track! Die laatste plaat van Desyn draaide Satoshi ook inderdaad, dikke violen erin verwerkt :cool

Veel GC's gezien waarvan ik een aantal weer goed jaloers heb kunnen maken met Ibiza verhalen ;) Lukte niet bij allemaal want er gaan er nog een aantal heen de komende weken, die maakten mij dan weer jaloers :D Lambert, leuk je ff gesproken te hebben, was naar mijn weten de 1e keer ja, maar zal je me volgende keer nog herkennen zonder gips ;)

Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 20:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Fijne reports :) Next time zeker weer van de partij! ben vandaag trouwens naar de dokter geweest en heb een longontsteking opgelopen! lekker dan :rolleyes heb nu een kuur van een week, en kan nog moe zijn tot een maand :\ Hopenlijk ga ik niet te veel feesten missen.

[quote="Tijs"] Die laatste plaat van Desyn draaide Satoshi ook inderdaad, dikke violen erin verwerkt :cool

[quote="Bouma-Bros."]Plus als laatste plaat een track die Satoshi Tomiie ook gedraaid moest hebben in Pacha vorige week, waarvan Jerry de titel nog weet als het goed is.... ;)

Jerry titel? :cool

Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 22:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Zo joh! Nou beterschap dan maar. Hopen dat je niet te lang uit de running bent.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 23:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Haha, nou 1 week is al te lang voor PartyHardy zijn doen natuurlijk :p


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 10:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Fuck man Onno, ben je mooi klaar mee :x
Beterschap!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 19:09
Posts: 127
Dat is balen.
Beterschap Onno! (Y)


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Klonk al niet goed in het appartement, toch nog wat verergerd dus... Beterschap Onno! (Y)


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Thanks everybody! Ik hak er nu 4 pillen per dag in, dit moet goed komen :p


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
zelfde als op Ibiza dus :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Deze opmerking was natuurlijk onvermijdelijk.. en net binnen 10 minuten. Toch netjes :lol


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma