It is currently 06 Oct 2024, 00:29

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Earth Showcase Panama*
PostPosted: 12 Aug 2006, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Nadat ik afgelopen woensdag hoorde dat The Funky Bastard B2B zou draaien met 16 Bit Lolitas, was ik alweer over de streep. Tsja, bij mij is niet echt veel nodig om me over te halen.

Zelf ken ik Bas van het duo Bas & Ram uit de Trance Budha tijd in Amsterdam, de nodige jaren geleden. Onlangs hebben ze nog hun 10 jarig jubileum gevierd in de inmiddels wel bekende (voor sommigen hier: beruchte) Happy Dayzz in Culemborg. Oké, ik beken. Heb ze ook de laatste jaren nog wel eens gehoord. Ik was toen nog in de overgangsfase naar progressive. Persoonlijk vind ik ze wel altijd sfeer maken door hun performance maar als duo Bas & Ram is het mij vaak te stevig. Ik ben er denk ik een jaar geleden pas achter gekomen dat Bas solo als The Funky Bastard draait. Heb al vaker feestjes willen bezoeken waar hij moest draaien maar op de één of andere manier kwam het er steeds niet van. Het leven van een stapper bestaat meestal uit keuzes maken met het enorme aanbod tegenwoordig. Dit keer wilde ik het zeker niet voorbij laten gaan, vooral door de combi met 16 Bit en Panama*.

Het was wel weer een pittige planning deze vrijdag: werken, boodschappen doen, eten koken, douchen, auto omruilen, kennis maken incl. wijntje met een soort van blind date en in mijn achterhoofd het gegeven dat ik van 8 tot 9u zaterdagochtend op de zaak moest zijn. Helaas belden ook nog 3 vriendinnen af (die ik woensdag met man en macht heb getracht over te halen en waarvan ik dacht dat er altijd wel 1 mee zou gaan). Even nam mijn verstand de overhand: het is verstandiger om lekker thuis te blijven. Gelukkig was dat maar even en toog ik dus toch via, via naar Amsterdam.

Uurtje of 12 kwam ik aan, voor mijn doen laat. Er stond dan ook een klein rijtje voor de deur maar het was eigenlijk zo gepiept. De rij was overigens bij de gastenlijstingang. Bij de betalende ingang stonden 3 personen. Ik melde me bij de lijst en er werd heel attent gemeld: je staat +1 hoor, heb je nog iemand bij je? Helaas, ben vandaag remi (gelukkig wist ik wel dat er leuke bekenden waren dus maakte me er niet zo druk om) en gezien de weinig betalende bezoekers vond ik het niet zo netjes om dan ook nog een vrijkaartje aan een willekeurig iemand te geven.

Binnen stonden wel de nodige mensen al klaar voor de strijd maar vooral te babbelen omdat het tempo van de muziek nog erg relaxt was. Het was Sandrien die achter de draaitafels stond. Haar naam is me nooit zo opgevallen maar toevallig heb ik haar horen draaien op Loveland toen ik aan de wandel was. Ik vond het toen niet echt mijn ding en dit keer ook niet.

Even naar de kleine zaal en wie daar zo enthousiast achter de draaitafels stond te dansen weet ik niet maar het was erg leuk om zijn enthousiasme te zien. Hij werd begeleidt door een kleine dame met een grote stem (volgens mij Zoë Xenia). Tcoh kan ik dat wel waarderen, als het zuiver en niet storend is. Daar even mijn pret sigaret gedraaid (ging aan een tafeltje zitten en zit prompt naast mijn vroegere buurvrouw). Ik had Berteke en Jan gezegd dat als ik weg zou blijven het goed toeven is in de 2e zaal. Zij zouden dan ook komen, maar ze kwamen niet. Dat zou betekenen dat het in de grote zaal ook beter is geworden dus hups, terug naar mijn stekkie.

Je merkt goed dat het vooral vanaf 00u binnen loopt bij Panama. In die korte tijd dat ik in de kleine zaal was, was de grote zaal toch al een stuk drukker. Wij stonden rechts vooraan en hadden gelukkig nog wel wat ruimte om ons heen. Aad stond achter de draaitafels en dat is, vind ik, gewoon altijd goed. Kort daarop zag ik Bas verschijnen (waarop Yvon heel droog zei: hey, Bassie en Adriaan achter de draaitafels) en Peter zag ik ook genietend staan. Het feest gaat beginnen. Het doet me goed dat ze zo met mijn planning rekening hebben gehouden. Ik wilde het niet te laat maken maar was bang dat de heren zouden afsluiten. Het was denk ik tegen 1u dat ze begonnen. Ik kan maar één afgezaagd ding zeggen; het dak ging er af. Vooral ook door de enthousiasme van Bas al zag ik toch echt ook Peter zijn hoofd knikken en met hand in de lucht staan (incl. pretsigaret natuurlijk). De handjes van het publiek volgden al snel en gingen regelmatig de hoogte in. Ze bouwde lekker op naar een wat hoger tempo, dan weer heel subtiel een tandje lager om daarna het publiek weer helemaal los te laten gaan. Heb van meerdere mensen begrepen dat ze het een feest vonden. Ze draaien ook best lang (er stonden zoveel dj's op het menu dat ik eigenlijk rekening hield met een uurtje) want om 02.30u draaiden ze nog. Toch heb ik op dat moment mijn verstand naast mijn zere voetjes (goed plan, laarzen met hoge hakken terwijl ik de laatste weken op slippers heb gelopen) laten spreken en ben naar huis vertrokken. Nog wel 3x omkijkend met twijfel, jammer maar ik moet echt gaan.

In deze zaal stond MC P-Phol. Hij is wel even heel anders qua mc dan ik meestal mee maak. Hij zingt/spreekt een stuk monotoner met de muziek mee. Het viel in eerste instantie niet eens op dat hij mee deed. Ik vond dat wel wat hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe het na de 3 mannen is afgemaakt door de andere dj's. Lees het hier graag.

Publiek was oké. Lekker gewoon, geen poeha alleen vonden Sas en ik dat er wel te weinig leuke mannen waren.

Op weg naar buiten liep ik nog even langs de kleine zaal en ook daar was het gezellig gevuld.

Overigens had ik mijn auto weer in de garage. Jullie hebben kunnen lezen dat ik de vorige keer 10 euro moest betalen aan die jongen met dat oranje jasje die bij de slagboom van de garage staat. Hij zei toen nog: je moet geen kaart bij Panama* halen maar hier. Gezien het feit ik dit keer maar 2 uurtjes van plan was mijn auto te parkeren, ben ik toch even aan hem gaan vragen of ik dan ook weer 10 euro moest betalen. Deze keer moest ik een uitrijkaart bij Panama* zelf halen, adviseerde hij me. Zo gezegd, zo gedaan en dat koste me 5 euro. Ik vind dit eigenlijk een beetje vreemd verhaal. Want waarom moet ik bij hem 10 euro en bij de kassa 5 euro betalen? Zal niet met de uurtjes te maken hebben, is volgens mij een vast tarief.

Verder dit weekend geen plannen. Heb nu echt even time out nodig, zegt mijn lichaam (en de wallen onder mijn ogen). Woensdag mijn volgende missie weer: Tiësto in Panama*. Volgens mij is dat voor velen een vloekwoord hier maar ik kan jullie melden, vorig jaar mei ook geweest en die avond is zeker in mijn gehuegen blijven hangen. Hij heeft mij toen zeer verrast met een erg fijne (volgens kenners) progressive/trance avondje. Zie alleen erg tegen de drukte op want het zal zeker volle bak zijn.

Tot zover ;)


Last edited by Dansliefhebber on 12 Aug 2006, 12:36, edited 11 times in total.

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Nice report as always (Y) :cool

[quote="Dansliefhebber"](waarop Yvon heel droog zei: hey, Bassie en Adriaan achter de draaitafels)

:roll

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Leuk report weer! (Y)

Have fun woensdag @ Tiesto. :) Als je het echt niet trekt in de grote zaal qua drukte kan je altijd nog naar een zekere ElSandro in de studio.... ;)


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 11:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Dat gaat helemaal goed komen. Fijn om plan B achter de hand te hebben (Y) :cool En dit keer ga ik me toch echt voorstellen aan mr. El Sandro. Is de vorige keer nog mislukt.


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 13:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Super avondje voor gratis. 16bits en funky bastard waren echt vet. Miesje-met-de-pillen-op Bedankt voor al het gratis water he :) Zal ze wel niet lezen. Was erg grappig. Nog aantal gcers tegen gekomen zoals yvonne en daan en ande e.d. Erg goed.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 13:54 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Mooi verslag :)

[quote="Dansliefhebber"]Woensdag mijn volgende missie weer: Tiësto in Panama*. Volgens mij is dat voor velen een vloekwoord hier maar ik kan jullie melden, vorig jaar mei ook geweest en die avond is zeker in mijn gehuegen blijven hangen.

Denk dat het best een leuk avondje kan worden. Het dak zal er ongetwijfeld af gaan en hij draait de laatste tijd een hoop platen van bekende prog producers.
Have fun!

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 15:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Erg leuke avond gehad.. lekker gedanst.. wat woorden gewisseld met flying bird! leuk je eens gesproken te hebben... daarna overal en nergens geweest! (behalve in de studio)

Iets minder aan deze avond.. die vechtpartij op de dansvloer.. Ik stond boven met Des een beetje naar beneden te kijken toen er opeens een gast echt VOL maar ik bedoel ook echt VOL in zijn gezicht geslagen werd. En dan niet een keer nee meerdere keren.. Het duurde nog even voor de beveiliging het door had... Denk overigens dat een heleboel mensen het niet hebben gemerkt. Onno draaide op het moment en die stond ook heerlijk met zijn rug naar het publiek op dat moment. Bizar....

Verder natuurlijk iets teveel geblowed... :lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 15:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote][size=75]Last edited by Dansliefhebber on Today, at 12:36; [color=orange]edited 11 times in total[/color][/size]


Leuk report van een geslaagde avond.... slechts 11x edited!!! :roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
[quote="Dansliefhebber"]. Toch heb ik op dat moment mijn verstand naast mijn zere voetjes (goed plan, laarzen met hoge hakken terwijl ik de laatste weken op slippers heb gelopen)


Jij ook al, 1 woord voor advies... compeed( gelukkig had ik die nog ergens liggen zag ik vanmorgen).....pffffff ik ga nooit meer leuk zijn op hakken, lang leve de sneakers

Verder ondanks mijn voetjes een hele leuke avond gehad, natuurlijk weer veel te veel lopen ouwehoeren etc.., en een keer niet dronken :D

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 15:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="lapunked"]Erg leuke avond gehad.. lekker gedanst.. wat woorden gewisseld met flying bird! leuk je eens gesproken te hebben... daarna overal en nergens geweest! (behalve in de studio)

Iets minder aan deze avond.. die vechtpartij op de dansvloer.. Ik stond boven met Des een beetje naar beneden te kijken toen er opeens een gast echt VOL maar ik bedoel ook echt VOL in zijn gezicht geslagen werd. En dan niet een keer nee meerdere keren.. Het duurde nog even voor de beveiliging het door had... Denk overigens dat een heleboel mensen het niet hebben gemerkt. Onno draaide op het moment en die stond ook heerlijk met zijn rug naar het publiek op dat moment. Bizar....

Verder natuurlijk iets teveel geblowed... :lol


dat was echt leip die vechtpartij ik heb mensen nog nooit zo hard zien meppen in het echt was echt absurd!

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Ik werd er een beetje misselijk van.... die gast bleef maar beuken.. :8o

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 16:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Echt jammer zo'n vechtpartij, stond er ook vlak naast. Maar het heeft mijn avond iig niet verpest. 16Bits waren vet! Kon in het begin Onno's sound niet helemaal vatten, maar hij heeft het meer dan goed gemaakt. Heel vet laatste nummer ook, kan alleen niet op de naam komen... puntje van mijn tong....

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 16:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Hartstikke fijn report van Dansliefhebber, net zoals het heerlijk is om haar erbij te hebben op een feest ;) en we zijn daar zekers los gegaan :cool

Het was aangenaam druk en dus goed te doen op de dansvloer, alwaar we natuurlijk weer vooraan stonden :)

Tijdens de warming-up met plezier kennis gemaakt met lapunked en nu begrijp ik dus
waarom ik haar wegens omringende GC aanhang de vorige keer in Panama niet kon bereiken :o

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 17:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="mp3jee"][quote][size=75]Last edited by Dansliefhebber on Today, at 12:36; [color=orange]edited 11 times in total[/color][/size]


Leuk report van een geslaagde avond.... slechts 11x edited!!! :roll
hahaha, klopt. Al stond het verhaal er op zich in 1 keer. Ga het altijd even nalezen en kom dan tik foutjes tegen of ben een comma vergeten. Dat wil ik dan toch altijd even aanpassen. 8-)

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 17:44 
Offline
just started
just started

Joined: 09 Nov 2005, 17:26
Posts: 2
[quote="Dansliefhebber"]hahaha, klopt. Al stond het verhaal er op zich in 1 keer. Ga het altijd even nalezen en kom dan tik foutjes tegen of ben een comma vergeten. Dat wil ik dan toch altijd even aanpassen. 8-)


als we dan toch bezig zijn ;) : comma -> komma

on topic -> supervette avond gehad, geen moment stilgestaan (behalve dan ff toen die vechtersbazen langs kwamen :S) mooi combi, 16 bit en de Funky Bastard :)
vond onno in t begin ook btje vlak draaien, maar dat maakte ie later zkr goed!

:cool

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Top report van een superFEEST (Y)

Lang geleden dat ik een zaal zo heb zien juichen, wat een sfeer :cool

:party

Ik zou deze avond eens braaf van de snoepjes afblijven en gewapend met zes joints en een glas rosé betrad ik de zaal. Die rosé smaakte goed, terwijl Benoït lekker aan het voorverwarmen was. Jammer dat tijdens zijn set de muziek weer 's over z'n nek stond te gaan, zal wel testen geweest zijn, en later was het geluid beter te doen.
Na 2 glazen rosé kwam de dorst, dus rosé on the rocks besteld en die werd afgeleverd in een bloemenvaas. Ging helemaal goed komen! :rolleyes

Toen Sandrien begon, dacht ik "wat is diiiitt?" Ging even helemaal nergens over, maar na drie nummers klapte ze er mooi stevig in en zette de toon voor de rest van het feest. Dat feest werd het pas echt met Funky BAStard & 16 Bit Lolita's. Het ging niet superdiep ofzo, maar het was GENIETEN!
Het blijkt dat ik rare dingen ga zeggen van die rosé, las ik net hierboven, maar had het dan ook prima naar m'n zin. Onwijs veel gelachen ook met alle bekenden en onbekenden. Leuk ook om Amber te ontmoeten, een vrouw met de juiste ideeën ;)
ONNO (lekker ding, met veel vrouwelijke fans) heeft heerlijk afgesloten.

Het werd weer veel te snel vier uur en tevreden (met nog 4 joints over!) mochten we weer naar huis. Buiten Joostislost nog even bemoedigend toegesproken, hij was zijn wilde haren en kennelijk ook zijn streken kwijtgeraakt op Ibiza, want hij ging heel alleen met slechts een fiets naar huis ;)


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2006, 22:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Volgens mij ga ik de wisseltrofee voor de beste reports op GC dit jaar afstaan aan Dansliefhebber. Goed verhaal!!

Was inderdaad best onverwachts een goed feest. Uiteraard weer met de dream team (voor de niet-ingewijden: mp3jee en lalabebe2) op stap, dit keer naar de Panama met sterretje, terwijl ik eigenlijk zoiets had van... hmm... Panama is toch niet helemaal mijn ding.

Maar dat pakte dus helemaal anders uit! Wat heb ik een berg gelachen, zeg! Sodeju. Bij binnenkomst al toen de securitypoortjes non-stop aan het piepen waren. Zure gezichten van zowel de gasten als de bewaking, en een zwetende bewaker die zijn uiterste best deed om de poortjes beter af te stellen.

Borreltje-cola dan maar. De zaal was nog helemaal leeg, Benoit was aan het draaien en de mensen die er waren waren ofwel druk doende met aan elkaar vertellen hoe duur de drank in de Panama is, ofwel ze stonden interessant te kijken naar een lege dansvloer. Ik wil doorgaans niks missen in het leven, dus ik was interessant kijkend naar de lege dansvloer aan het vertellen dat de drank heel duur was.

Genoeg bekenden ter plaatse uiteraard, en dat maakte het toch wel weer echt Earth. Behalve dan, er was een nieuwe Bianca! Of naja, dat wil zeggen, een nieuw iemand die met een klembord onder haar arm mensen naar hun namen en emailadressen vroeg.

Na Benoit was het de beurt aan Sandrien die, en laten we het maar gewoon een keer openlijk zeggen op zo'n forum, erg lekker stond te draaien. Sandrien is van het type DJ die, als het lekker gaat, er zelf ook intens van lijkt te genieten. Van obscure techno tot wat minder obscure progressive, alles kwam wel zo'n beetje voorbij, en ik vond het goed.

Nu spelen er in de Panama altijd een aantal belangrijke faktoren mee. Ten eerste, de temperatuur in de zaal. De ene keer is het een zompige sauna, de andere keer is het ijskoud. Ik heb het standaard altijd warm, dus dat telt niet echt, maar Yvonnyy kwam me op een zeker moment vertellen dat ze het koud had, en ik zag meer mensen klappertandend op de bank zitten, dus ik neem maar even aan dat dit keer zo'n koude keer was.

Toen Sandrien haar hoogtepunt bijna had bereikt nam Aad het van haar over. Aad werd kort daarna vergezeld door Bas, de oude bekende uit de Trance Buddha. Dit eerbetoon aan de familie van Toor was goed op dreef, en ja, daar ergens moest ook het dak eraan geloven. Snel naar boven dus, om een goed overzicht te krijgen van de aankomende vechtpartij. Erg apart om te zien hoe het publiek uitelkaar stoof.

Maar goed, toen de kust weer veilig was viel in mijn ogen een beetje het feest stil, en ook Onno kon daar niet veel meer aan doen. Nu kan het zijn dat ik gewoon moe was, maar wat de reden ook was, het was tijd om te gaan. Heel erg genoten en alleen maar gelachen.

Zeker niet een onaardig feestje. (Y)

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2006, 13:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
[quote="YvonnY"]Buiten Joostislost nog even bemoedigend toegesproken, hij was zijn wilde haren en kennelijk ook zijn streken kwijtgeraakt op Ibiza, want hij ging heel alleen met slechts een fiets naar huis ;)


Ik heb op Ibiza inderdaad besloten dingen anders te gaan doen. Ik heb daar diep in mijn binnenste zelf gekeken en ontdekt dat ik iemand ben geworden die ik niet wil zijn. Mijn haptonoom vertrouwde mij toe dat de enige remedies hiertegen mijn fiets en een jaarlang eenzaamheid zijn. Afgelopen vrijdag was de aftrap en het voelde goed ! :)

Earth was overigens een verrassend goed feest. Uitstekende Ibiza after !

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2006, 13:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
Einde van set van Beniot en begin van Sandrien was heeeerlijk. (Y)

Rest van de avond was ook super!

Dankjewel Jerry! :cool


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2006, 19:41 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 17:23
Posts: 12
Location: Amsterdam
Na de afgelopen weken bijna elke dag gewerkt te hebben en me benen zwaar en moe aanvoelde en ik om 23:00 nog uit me nest ben geslurt om naar de panama te gaan.
Heb ik er geen spijt van, 16bitlolita''s en funky bastard hebben mij absoluut weten mee te krijgen in hun lekkere en vrolijke, gezellige ritmes. De avond begon voor mij BLEH :p , maar wist zich in mijn rijtje van lekkere en gezellige avondjes te plaatsen. Was enorm benieuwd naar 16 bit lolita's, want wat ik de laatste tijd vooral hoorde van ze was eigenlijk steeds een beetje hetzelfde, maar ze hebben echt me verwachtingen overtroffen, wat een heerlijke muziek en een geweldige sfeer brengen hun over op het publiek, lekker. Onno moest ik in het begin ff aan wennen, maar hij compenseerde het goed met zijn koppie! :D

Weinig gcérs gezien, Joost tegekomen bij de wc en meteen onder druk gezet om op woensdag op ibiza naar la troja te gaan. Beetje bij gekletst over zijn avontuurtjes ( nu hebben we het wel over feestjes he) ;) Lekker gedanst en ff gebabbeld met Yvonne, voor de rest lekker uit me dak gegaan en goede platen gehoord!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma