It is currently 14 Nov 2024, 17:04

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 21 Aug 2005, 17:02 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ben zeer benieuwd hoe het was c-jay! vette set van Pappa? hoe ging jou set?
Nog vage dingen meegemaakt? :cool

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 17:50 
GrooveCollector
GrooveCollector

Als het een echt goed feest is geweest, zal C-Jay vandaag niet in staat zijn om te reageren vermoed ik.

maar als ik drink dan gaat het wel.

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 18:05 
GrooveCollector
GrooveCollector

(ten eerste:  als dit report niet helemaal lekker wegleest, dat kan kloppen en alvast excuus:  ik ben nogal kort gegaan met de heren...haha!)

vaag is zacht uitgedrukt!
WAT een feest... !!  niet normaal...  en ik maar denk dat het leeg zou lopen tegen vijven...ben je gek!!!!   die moffen GAAN maar door..   echt een stel ontzettende boeren bij elkaar (ja sorry dat was echt zo..)  maar LOS dat ze gaan..haha!
dansen kunnen ze allen niet, de wijven zijn lelijk, en de jongens lopen OF met een petje, OF met een ramones (ja heus) shirt...
maar een feest!!!  haha....

leuke tent, top geluid, 3 zalen...1 grote (denk ongeveer 600 man die daar inkan) en 2 kleinere...  1 kleiner van ongeveer 100 man, en 1 kleinere waar ik dus stond voor een man of 250 (en ramvol alle zalen..)

ik en vriendinnetje wilden vroeg gaan naar wuppertal (ps:  vriendje oscar was ook mee, die kwam tegen 5 uur) om ook beetje te shoppen en site seeeeing doen...   tip:  NIET doen!!!   alles dicht om 1 uur, en echt een ongelooflijke arbeiders stad...saai, saai, saai!!!!!   verdomme 30 minuten rond gelopen om 4 uur smiddags om vreten te vinden...jaja..maar toen we het ook hadden gevonden, was het superduits:     bauern schnitzel voor 6,50 euro....en je kreeg het NIET OP!!!!  super....hulde...en:  om de hoek bij hotel....klein stink tentje..

anyway, vroeg aanwezig in hotel rond 3 uur...en het is ongeveer 2 uur rijden..vanaf amersfoort.
super de puper mooi hotel, en goed betaalbaar...62 euro 2 persoonkamer...  erg luxe, erg mooi..niks mis mee...(ik werd nog verrast met een kamer die al voor me betaald was, als kleinigheidje omdat ik voor nop draaide...leuk...en gratis zuipen...ook leuk..)
butanclub om de hoek, 4 euro voor de taxi... (net zo makkelijk met die platen..)

toen na de schnitzel slapie gedaan tot 8 uur na, toen wezen pilsen in het restaurant van het hotel.... en toen om half elf naar butan...   (taylor en pappa kwamen rond 10 uur aan...ff bijgeluld, op de kamer gehangen blabla, en toen snel iedereen weer door en opfrissen, en afgesproken in de club verder te gaan...)

in de club aangekomen was er een lokale dj aan het draaien in de grote zaal...ene tobias...
geloof me jongens en meisjes:   TENENKROMMEND ZO SLECHT!!!!!
mixen kut, platenkeus kut...  echt ongelooflijk dat zoiets de club inkomt, en dan ook nog de eer krijgt de 1e 3 (!) uur te verneuken van 10 tot 1...    nou vraag ik je?
anyhow, geen woorden meer aan vuilmaken....wat een graftak...

toen de verrassing van de avond:  chris meehan!!!!
in 1 woord ma-gi-straal!!!!!    belachelijk stoere platen, en maar door door door door door........
hij bleek mij ook te kennen (ja, darkism kwam weer voorbij...haha!) en de stemming zat er snel in...

pappa, was gearriveerd, taylor, parham en plaza...    
pappa stelde me snel voor aan iedereen, want taylor parham en plaza kende ik al vrij lang, maar nog nooit echt ontmoet...
nou, toen iedereen een gezicht bij iedereen had gezien, was het ijs snel gebroken...
drugs kwamen tevoorschijn (sja.... of moet ik dat ietsje subtieler brengen...?  welnee!! geef het beestje maar een naampje....  anders wordt het zon gay report), drank vloeide belachelijk rijkelijk, volumes gingen omhoog, duitsers gingen nog maller dansen, en de avond kwam niet normaal zo op stoom!!!!!
pappa ramde er vrolijk op los, terwijl ik en voornoemde heren van hot naar her, van zaal tot zaal, van dj booth naar achterkamer (which was een ouwe slachterij....sick..), van hier naar daar en terug stuiterdestuiter door de club gingen...  we waren net een stel kinderen...hahaha!!!     ja, je spreekt af feest te vieren of niet!

maar goed:  de kwestie van MIJN GIG....
meneer d-nox liet me rond 12 uur onze zaal zien...die voor een man of 250 dus...
nou, hij zou draaien, en de clubeigenaar had nog een dj x uitgenodigd... (ERG goeie goa draaide die meneer trouwens..)...  ik kreeg letterlijk te horen:     c-jay, vannacht gaat het om FEESTEN!  we gaan geen tijden afspreken, en we zien wel wat er gebeurt...(beetje wat er in de hele club plaatsvond..)...    hij zegt:    eerst draait dj x 2,5 uur, dan ik (d-nox dus) 3 uur, en daarna zien we wel...

dus ik dacht:  ja doeg!!  das 6 uur sochtends of zo...     ik zou hier komen om te feesten originally, dus dat ga ik doen..(zie verhaal boven..)
nou, dat deed ik dus...     hahahaha....   (parham en taylor zijn nu noghzun oogkassen bij elkaar aan het rapen van de hollandse lekkernij...hahaha)

dus, feesterdefeest holadiee... met de fout dat ik er ongelooflijk veel bij gezopen heb!
(en dus er totaal niet meer aan dacht dat ik mischien nog wel tot draaien geroepen werd...)
kijk, gedrogeerd gaat draaien prima...maar lam en gedrogeerd...hmmm...

ging zo:   ik helemaal er niet meer aan gedacht dat ik nog op zou kunnen gaan..
en ik met parham naar die zaal, omdat mijn koffer met hollands lekkers daar stond, en parham daar weer in wilde duiken...
kom ik om 5 uur snachts die zaal in, zegt d-nox:   JA!  net op tijd c-jay....  ik heb er geen zin meer an, ik ga feesten... hier, draaien !!!   (koptelefoon er terstond uit, plaat eraf, en daar stond ik voor een volle zaal...)
hoezo voor het blok?  hahaha...
dus ik zeg nog:   maar ik ben kort...
hij zegt:  ja, wij allemaal, maar het gaat om het feest...dus:  maak feest!

sja..........nou, dus ik begin, en ik denk nog:  ach, ik sta amper nog op mun benen, maar tegen zessen loopt die zaal / club wel leeg...
.....niet dus:      3 uurs set op mun knietjes afgemaakt...hahaha!!
ja, zie maar us te stoppen als al die duisters door willen tot 11...wat een mafketels...
anyhow, na 3 uur dampende prog met hier een daar een koe van een fout wegens scheelzien (pappa kwam niet meer bij van het lachen...maar had me gelukkig al vaker gehoord..) breide ik er een eind aan...
let op:  zaal stond 3 uur op zun kop (ja heus) dus ik dacht:    applaus!
nee hoor:    een zaal die compleet verbouwereerd en teleurgesteld is dat ik stop...hahahaha!
doodse stilte, na 10 seconden gevolgd door een erg dreigend:  doorgaan!!!!  (in allerlei talen..)
nou ja, etc. etc. etc.  zullen we maar zeggen, maar ik was het daarna toch echt snel beu...ik was helemaal af...

dus, ik af......

nog ff wat handtekeningen uitgedeeld (ja lezers, ook ik was verbaasd... in oostblok al meegemaakt, maar hier, niet op flyer staand toch wel heel mal om een flink groepske mensen na afloop te zien die op de picture willen mit autograph...)    wel cool.... heel cool...

toen gedag gezegd (of gereuteld) tegen parham en taylor en co. en in taxi naar hotel...

douchen, en ontbijten...(fruit..)
want als ik zou gaan pitten, wat toch niet lukt, mis je weer het ontbijt... eeuwig zonde..
en, mun hond was ook weer mee, dus die had ook trek...

toen nog ff paar uurtjes platgelegen na pappa uitgezwaaid te hebben, gewekt door de lokale beiaard (dat galmde aardig daar...) en toen neuken, en naar huis....

wij naar huis:

rijden we op 90 kilometer voor arnhem (heen 2 uur, terug 3 uur...hahaha..ja, je rijdt een stuk langzamer zo knetter..) gebeurt er vlak voor ons een crash van minivan met turks gezin...NL kenteken!
over de kop en pats boem ho!   turkse familie over het asfalt en in de berm...
ik zeg:  niet leuk na zon nacht!!!!!
politie erbij, toestanden erbij, brandweer en een heisa!!!!    iedereen die het zag in shock..
bah...
heel naar kan ik je zeggen..
maar, pluspunt:      ik heb mun hond uit kunnen laten op de autobahn!!!!  heel leuk, en al snel ontstond er (ellende weglachen?) een guitig camping sfeertje om me heen, van alle mensen die uit de auto kwamen en op de autobahn stonden te bivakkeren...ja, je moet wat een uur lang...
afijn, gezin opgeveegd, en wij weer door:   vrooooaarrr!!!!!!!

rem:   eten, koffie...

en door:  vroaaaarrrrr!!!

en nu thuis:  helemaal gaar...

en ik had me voorgenomen geen report te doen, of in elk geval niet vandaag...
pff...

zo, klaar...

Last edited by C-Jay on 21 Aug 2005, 19:14, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 18:32 
GrooveCollector
GrooveCollector

oh, i forgot:    het meest briljante van dit avontuur:    een heuse authentieke Bratwurst tent, IN de club!!!!      veeg mij maar op...

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 19:33 
GrooveCollector
GrooveCollector

Geweldig dit om te lezen , echt te cool!  Volgende keer graag mee  :lol

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 19:45 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Heidi"]Geweldig dit om te lezen , echt te cool!  Volgende keer graag mee  :lol

x2, beste partyreport wat ik in tijden heb gelezen C-Jay  8)

Dat beloofd nog wat voor de Asta maybe, al hebben ze daar geen bradwurst  :cool

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 19:54 
GrooveCollector
GrooveCollector

haha geweldig  :cool

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 20:15 
GrooveCollector
GrooveCollector

Briljant

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 20:51 
GrooveCollector
GrooveCollector

Meest bbriljante report dat ik dit jaar gelezen heb!  :roll

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 21:20 
Moderator
Moderator

cool geschreven !

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 21:35 
GrooveCollector
GrooveCollector

Wat een super report! :cool heerlijk om te lezen! :D

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 21:44 
GrooveCollector
GrooveCollector

C-Jay.. sufkut.. wat ben je nou man.. DJ of reporter ? Ik lig van/onder/naast mijn stoel van het lachen. En dan nog weet ik dat ik erbij had moeten zijn om het helemaal te begrijpen. :)

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 22:36 
GrooveCollector
GrooveCollector

Wat een HEERLIJK verslag om te lezen! Absolute TOP! :hat

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2005, 22:45 
GrooveCollector
GrooveCollector

Geloof dat dit soort reports alleen voor C-Jay is weggelegd, GEWELDIG !!  :roll

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 00:47 
Site Admin
Site Admin

heb een groot gedeelte al door de telefoon gehoord,
maar zo zwart op wit komt het ook geweldig over.  :cool

Je begrijpt nou dat we voortaan geen genoegen meer nemen
met je reports zoals je die normaal schreef.  :evil

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 00:55 
hahahahaaha :D mooi verslag !

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 02:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

ouderwets! :roll

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 15:10 
GrooveCollector
GrooveCollector

http://www.thesessions.nl/news/item.php ... =cjay-news

some pics...more soon..

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 20:07 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zeer vermakelijk report CJay!  :cool

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2005, 13:53 
GrooveCollector
GrooveCollector

the butan club in germany is well known for his boeren crowd.  :lol
the best place to party in germany is Tribehouse in Neuss.

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00