It is currently 29 Sep 2024, 23:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 127 28 29 30 3185 Next
Author Message
PostPosted: 16 Aug 2006, 18:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Bouwkundige keuring :oops
Brengt weer allemaal twijfels over dat huis :8o
We probeerden nog wat eraf te krijgen, maar lukte niet. Er moeten wel wat kosten worden gemaakt, maar dat is 5.000 wat MOET. De rest is allemaal 'eventueel'.

FUck man wat een twijfels.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2006, 21:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Godverdomme zeg wat heb ik een TERINGhekel aan dat dansen on ice geval ofzo. Als ik hier nu achter de computer zit zit mijn vriendin wat te kijken, ik zou d'r bijna achter vandaan trekken of de tv uitzetten.

Waarom? Die gehypte zooi, die neppe televisie, die B-sterren.
Maar het ergste van alles? Die gvdse bakvissen, trutjes van 14 die als bekend wordt gemaakt wie er door is naar de tweede (!!!) rond (niet eens de finale) echt hun hele LONGEN eruit gillen alsof ze gvd 10 miljoen euro hebben gewonnen. Ik zou echt graag willen dat er een 'bitch-slap'-knop op de afstandsbediening zit voor dat soort mensen. Nondeju.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2006, 22:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Jun 2005, 00:16
Posts: 224
Location: Apeldoorn / Dordrecht
Damn Bram, het zit je echt hoog he? Volgende feest krijg je een ijsje van me ;)

PS1: ik weiger er ook naar te kijken. Ik begrijp ook niet hoe 2 commerciele zenders het voor elkaar krijgen om 2 dezelfde shows uit te zenden. Wat ik wel begrijp is dat ik steeds meer naar zenders als Ned3, Discovery Channel en National Geographic kijk.

PS2: Wisten jullie dat Anaconda's vroeger wel 10m lang konden worden en 40 jaar oud?? Nu worden ze niet langer dan 6m en 20 jaar omdat er zonodig gejaagd moet worden op deze dieren om er tasjes van te maken.

_________________
proud to be a sheephead


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 00:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Over dat dansen op ijs gesproken;

[size=200]JODY FUCKING BERNAL!!!![/size]

"Hoe dichter bij de nul..."

En dan op TV zeggen dat 'ze' die uitspraak volkomen verkeerd geinterpreteerd hebben.

Man, het komt toch uit je eigen godvergeten klote-muil!


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Jody was de avond ervoor naar Sneakerz op het strand geweest en kwam daar Dennis Weening tegen (MTV & TV West).. Hij was heel lam en het leek Dennis wel een leuk idee om hem de volgende ochtend even te bellen. Het schijnt een heel lang gesprek geweest te zijn waar een andere radio dj weer dingen heeft uitgeknipt..Als je dat interview hoort klinkt het wel een beetje vaag..

Zeg nou eens eerlijk...als je lam bent zeg je soms wel eens dingen die je beter niet had kunnen zeggen.... Ik vind dat het een beetje opgeblazen wordt..het was gewoon een grapje..


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 12:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
:( heb geen internet op me kamer :( moet een paar weken wachten ben ik bang :(

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 13:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Aug 2006, 10:39
Posts: 42
Location: Gouda
Vette gig gehad op Dancetour Den Haag gisteren, aan het einde van de dag KLOTE hooligans die de dag verpesten!!!!


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 13:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ja wat was dat nou precies?

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 13:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Aug 2006, 10:39
Posts: 42
Location: Gouda
Echt te bizar.. Stond naast het podium rustig een biertje te drinken terwijl armin (goed!!) stond te draaien, toen kwamen er ineens security mensen voorbij rennen (op de vlucht) met daar achteraan een grote groep met hooligans die de hekken omver liepen en er mee gingen gooien :mad

Armin werd door z`n manager naar z`n auto gesleept en liet alles achter zich. Het kon net voorkomen worden dat het podium beklommen werd!

Echt zonde van een top feest (remy was imo weer de man)


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 16:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
[quote="Jordi Bouman"]Jody was de avond ervoor naar Sneakerz op het strand geweest en kwam daar Dennis Weening tegen (MTV & TV West).. Hij was heel lam en het leek Dennis wel een leuk idee om hem de volgende ochtend even te bellen. Het schijnt een heel lang gesprek geweest te zijn waar een andere radio dj weer dingen heeft uitgeknipt..Als je dat interview hoort klinkt het wel een beetje vaag..

Zeg nou eens eerlijk...als je lam bent zeg je soms wel eens dingen die je beter niet had kunnen zeggen.... Ik vind dat het een beetje opgeblazen wordt..het was gewoon een grapje..


Te makkelijk, Jordi. Zeg dan gewoon dat je nog stom lazerus bent, geen idee hebt waar je op antwoord of kap zoiets af.
Ga vooral niet zeggen dat je 'verkeerd bent geinterpreteerd', het zijn toch echt je eigen woorden. Leuk, zo'n voorbeeldfunctie voor je eigen (erg jonge) doelgroep, zelfs voor iemand met een celebrity C-status zoals Jody. :sleep

Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 17:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
net wat spaanse pepers gesneden voor het eten van vanavond, ga ik zojuist met mn poten door mn ogen! :x voelt wat erger dan een ui :(


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 17:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Liquid Bass"]
Te makkelijk, Jordi. Zeg dan gewoon dat je nog stom lazerus bent, geen idee hebt waar je op antwoord of kap zoiets af.
Ga vooral niet zeggen dat je 'verkeerd bent geinterpreteerd', het zijn toch echt je eigen woorden. Leuk, zo'n voorbeeldfunctie voor je eigen (erg jonge) doelgroep, zelfs voor iemand met een celebrity C-status zoals Jody. :sleep


als je interview is bewerkt door iemand anders mag je dat van mij wel zeggen.. Natuurlijk is het fout om te zeggen, maar als ik dronken ben kraam ik ook de grootste onzin uit (meestal ook nog eens 1000 keer hetzelfde).

Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 17:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
dronken mensen spreken de waarheid :cow

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Ja dat klopt!!

Maar Jody is ook pas 24 ofzo :lol


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Misschien kunnen we het hem zelf nog eens vragen... hij zit geloof ik nog wel eens in Den Haag op de grote markt... :lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 20:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Hij woont bij mij achter we kunnen hem gaan stalken :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 21:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nondeju, wie heeft er hier verstand van hypotheken en kan wat dingen uitleggen? :mad

Hieronder vragen die ik elders al gesteld heb (snap er helemaal geen fuck meer van, wil teveel snappen):

[quote]Nu een appartement gekocht voor 179.000, hypotheekbedrag circa 195.000
Wordt naar alle waarschijnlijkheid 89.500 aflossingsvrij, 105.500 spaar- of hybridehypotheek.
We zitten eraan vast dat we een lange offertegeldigheid nodig hebben, aangezien het transport pas 30 april is.

Een aantal vragen.........

Zijn aan het rondshoppen en komen uit op een soort hybride van Delta Lloyd waarbij voor 30 jaar 4,8 % spaarrendement is. Maandpremie is 167,01 bij 100% sparen. Alleen bij 4,8% op 4,8% etc etc kom ik na 30 jaar op een spaarbedrag van circa 128.000 euro, geen 105.500. Die 105.500 wordt bereikt bij 137 euro premie per maand. Vraag 1: is die 30 euro verschil je risicopremie (oftewel je levensverzekering)?

Zelfde bij een andere hypotheek: 100% sparen is bij maandpremie van 141 euro 108.000.
Bij 100% beleggen (nominaal 7,13% rendement) kom ik op 93 euro premie om op 108.000 te komen. De adviseur zegt echter dat je 115-120 euro premie per maand in moet leggen bij 100% beleggen (en dus die 7,13 rendement neem ik aan). vraag 2: Vanwaar het verschil?

Daarnaast: iemand ooit van GMAC gehoord en weet of die betrouwbaar is? En wat wil het eigen-woning-forfait zeggen en hoe moet je dat gebruiken in je berekeningen..?


_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 21:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
je wlit inderdaad teveel snappen :lol


zo min mogelijk betalen en niet te veel nadenken hoe het dan zit over 30 jaar.

hoe groot is de kans dat je over 30 jaar nog in dit huis woont ??

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 22:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ja, maar ik neem de hypotheek mee (woon er maar 6-7 jaar) want verwacht dat de rente wel dik gaat stijgen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2006, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Jun 2005, 00:16
Posts: 224
Location: Apeldoorn / Dordrecht
Bram, heb het ff bij mijn vriendin neergelegd. Zij werkt bij *piep* Van Bruggen Adviesgroep *piep*. Wie weet kan zij of één van haar collega's een antwoord geven.

[color=red]Bram: Wat is de WOZ-waarde en de executiewaarde van de woning?[/color]

Eigenwoningforfait is:
De eigenwoningforfait, het voormalig huurwaardeforfait, is een fiscale bijtelling op het inkomen voor huiseigenaren. De fiscus gaat er vanuit, dat je woongenot beleeft aan je woning. Het voordeel, dat je als huiseigenaar hebt als je in de eigen woning woont, wordt door de fiscus als ‘inkomen in natura gezien’. De hoogte van het bedrag wordt bepaald aan de hand van de waarde van de woning. Hiervoor wordt de WOZ-waarde als uitgangspunt genomen.

_________________
proud to be a sheephead


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 127 28 29 30 3185 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma