It is currently 28 Sep 2024, 22:18

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 12 Sep 2006, 08:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 28 Dec 2005, 18:18
Posts: 40
Location: Zaandam
Als het nou echt een beetje mooi weer is, net als vandaag ;)
Dan is het echt wel leuk!

_________________
Als je haar maar goed zit!


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2006, 17:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
ik sluit mij bij patser aan.... ondanks dat ik de residents goed vind.. moet zeggen dat ik bij een hoop dingen op dit moment niet het gevoel heb dat ik wat mis als ik niet ga, vandaar dat ik ook amper meer ga. kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk :)


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2006, 17:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[quote="we are ieee"]Absoluut respect voor Earth in de beginjaren, maar het fris en fruitig zijn is er wel compleet af.


Helemaal mee eens,

Earth (PVD, Sasha, Pappa, Howells, Warren, Parks & Wilson,...) is Earth niet meer... :sleep

Top
   
PostPosted: 12 Sep 2006, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
[quote]17.00 – 1.00 / [size=150]€ 0,-[/size]


mensen wat een gelul het is wijk aan zee en gratis :cow

_________________
life vest under your seat!


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 08:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 00:07
Posts: 58
Location: Amsterdam
Met al die gastenlijst plekken tegenwoordig is vrijwel alles gratis... En het maakt me ook niet uit als ik wat moet betalen. Sterker nog, als er iemand stond die ik MOEST zien zou ik graag betalen.


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 10:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Smoked Pieces"][quote]17.00 – 1.00 / [size=150]€ 0,-[/size]


mensen wat een gelul het is wijk aan zee en gratis :cow

Wijk aan Zee? En.....??? Dus gewoon een KOE back!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 10:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Met mooi weer lijkt mij dit echt heel relaxt hoor... (Y)

:cool

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 12:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
earth on the beach in wijk aan zee is het afsluitende feest van de Instuif. Het wordt georganiseerd voor de locals die hier het hele jaar gezeten hebben. We hebben dit 2 jaar geleden ook gedaan en het was een daverend succes. Toen stonden we er ook met onze residents en we zijn hier dan ook speciaal voor teruggevraagd.

Ik zie niet in waarom we moeten investeren in een buitenlander terwijl er 0 budget is, het in wijk aan zee is(dit ligt volgens jullie erg afgelegen) en de artiesten die er nu staan goed genoeg zijn om een mooi feestje te maken. Daarnaast weten we ondertussen wel dat de gemiddelde buitenlander voor de niet diehard muziekfan niet interessant is en ze vaak muzikaal teleurstellen. Dit terwijl mensen als ONNO, 16bits en Benoit keer op keer erg fijne sets draaien.
De vetste earth dit jaar was mi onze showcase in Panama, met onze eigen artiesten (16bits niet letterlijk dan). Ik heb dit jaar niet veel feesten gezien waar het zo los ging, zelfs niet een digweed in 't paard bijv.

Je zou een actie als dit ook dus ook gewoon op prijs kunnen stellen, alle artiesten komen voor een hapje en een drankje en doen het uiteindelijk voor het publiek.

Wat ik me afvraag is waarom er altijd een buitenlander moet staan om een leuke avond te hebben.
Kom eens een keer langs op onze 2maandelijkse avond in de Sugar Factory, hier gaat keer op keer het dak er af en het is altijd uitverkocht. Muziek door onze nationale helden, en ja, zij hebben ook de nieuwste platen die onze buitenlandse vrienden ook allemaal hebben.

Ding is volgens mij dat er een verschil is in uitgaansbenadering tussen een diehard proggie en een normale uitgaander. Als je gaat voor een gezellige avond met goede muziek gaat kom je vaak minder bedrogen uit dan dat je met hoge verwachtingen naar de zoveelste buitenlander gaat.

De drive om vernieuwende gasten te blijven halen neemt sowieso erg af als elke keer weer blijkt dat de gekozen naam dan weer net niet die ene release heeft gemaakt of juist dan weer een maand uit is. Want zeg nou eerlijk, hoe vaak vinden jullie nou echt een naam tof. Denk er ook aan dat alle genoemde namen de leek niks zeggen, en als een event puur zou kunnen lopen op de muziekliefhebbers dan zouden deze diepe namen natuurlijk vaker geboekt worden. Feit is wel dat de edities met residents drukker zijn dan de buitenlandse edities met Kasey Taylor, Steve Porter? en afgelopen zaterdag Dave Seaman? Waar waren jullie toen?
Bedenk wel dat 80-90% van de bezoekers tegenwoordig niet eens weet wie er aan 't draaien is.

Sorry dat waarschijnlijk mijn irritatie spreekt uit dit stukje... Het is alleen jammer dat als je als 1 van de weinigen nog deze sound durft neer te zetten(+ full-circle en c-jay) je dan door de mensen waar je het schijnbaar voor doet nog een afgezeken wordt. Wees blij dat je de plaatjes die je op je pc draait nog eens in het echt kunt horen.

We organiseren dit event puur voor de fun, ik snap dan ook niet waarom hier zo'n kritiek op moet komen...
(N)


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 13:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Nicely put Niels (Y)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 14:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
Beste nimo,

Voor alle duidelijkheid, [size=150]Ik[/size] heb persoonlijk geen kritiek op Earth, absoluut niet, het is eerder een constatering, een vergelijking tussen Earth van toen en Earth van nu. En wat de Nederlandse dj's van Earth betreft, toon ik alleen maar respect!

De grote namen stellen idd wel eens teleur, helemaal mee eens maar volgens mij zou je niet kunnen ontkennen dat juist al die grote namen in het verleden nooit maar dan echt NOOIT een mindere set hebben neergezet tijdens Earth avonden.

Hoe het komt is mij ook een raadsel en dat is nou precies wat ik bedoel met de magie die de oude Earth feesten uitstraalde. Helaas is die tijdperk achter ons. Zoals ze zeggen, komt er overal ooit een eind aan, helaas maar waar :(.

Hopelijk blijft het mooi weer voor zondag, in dat geval ben ik er ook van de partij... :D


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 19:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
verwacht ook niks anders dan lovende woorden van jou als hoofd promotie Niels .. neemt nog steeds niet weg dat Earth het voor mij niet meer doet en niet meer zo vernieuwend is als vroeger.. of ik wel of niet het gevoel heb dat ik wat mis als ik niet naar Earth ga staat los van de grote namen.. het frisse is er een beetje vanaf..


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 21:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Misschien gewoon ouder en minder geinteresseerd geworden naar de dingen die Earth neerzet????

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 22:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 00:07
Posts: 58
Location: Amsterdam
Hey! Ik was er WEL zaterdag! En ik heb me erg goed vermaakt. Maar dat vernieuwende, daar gaat het me om. Steeds dezelfde DJs (die goed draaien, daar gaat het me niet om) betekent dus een kopie van het vorige feestje. Seaman draait overal, dus Earth is niks vernieuwender dan Motion ofzo. En dat heb ik liever wel! de lolita's zijn goed- erg goed zelfs. Maar ook bijna wekelijks in de panama te zien.

Maar goed - misschien is het een kwestie van $$$. En zo'n feestje zaterdag kan nooit dikke stapels poen opleveren. Die zaal beneden was triest leeg.

Ik kan me nog goed herrinneren dat Sister Bliss met een kopje thee inde booth de zaal platspeelde. Totaal onverwacht voor de meesten. Top!

Andersom was het een grote naam als Anthony Pappa die zo volgesnoven stond te SMSen dat de Max leegliep.

Er zijn toch wel verrassingen te vinden nog? Of niet? Grote namen doen me niks.

De irritatie mag best, Nimo. Ik hoop dat je dit niet ziet als een soort Earth-bashing, maar meer een uitgesproken hoop op dat gevoel terug te krijgen dat je een Earth avond niet moet missen...


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2006, 22:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
4 november mag je zeker niet missen! :cool


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2006, 12:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
totaal waar Lapunked, daarom zeg ik eerder ook van het kan aan mij liggen, maar ik sluit mij bij Patser aan.. earth is niet vernieuwender dan bv een Motion...

ik ben gek op de 16bit lolitas en probeer ook zeker naar Benoit's verjaardagsfeestje te komen..
daar ligt het echt niet aan, maar het mist net wat of zo.. de feesten zijn een beetje een herhaling van de vorige... dat terwijl er genoeg dj's zijn die vet draaien en voor die verrassing kunnen zorgen zonder dat het je bakken met geld kost als organisatie

btw was dat niet juist seaman die stond te sms'n Patser? ;)

mijn kritiek is overigens niet specifiek gericht op dit feestje, maar meer op Earth in het algemeen.. Earth is behoudend geworden en dat is jammer


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2006, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Als ik jullie allemaal goed begrijp is Earth als een vaste vriendin. In het begin heel spannend, maar na enige tijd - meestal 2 weken - ken je het lichaam al en begin je aan vernieuwing te denken. Je denkt een keer buiten de pot te pissen zonder dat ze het door heeft, maar helaas, ijdele hoop, het blijkt een goede vriendin van haar te zijn. Gevolg: geen oude en geen nieuwe schoenen meer.

Moraal van dit verhaal: ik heb geen idee.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2006, 23:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Patser maakt ineens posts waar ik helemaal achter sta?? Het moet niet gekker worden :roll

Ach ja, Earth... Ik stond in de rij toen Sasha zou draaien in de Melkweg op de allereerste editie. Daarna vond ik er geen ruk aan maar wou er steeds bijhoren dus ben maar meegegaan met 'de groep'. Ergens bij de 5e of 6e keer, Dave Seaman of Nick Warren in de Max was ik verkocht. En ja, dan wordt het inderdaad een beetje een vaste vriendin. Lekker makkelijk ook, want je kent iedereen op een gegeven moment. Wel zo nu en dan interessante hoogtepunten, maar de laatste keer dat ik echt van de muziek genoten heb (en niet als een lost zombie achter die 30% vrouw op zo'n feest aanliep)... Ik denk ongeveer anderhalf jaar geleden ofzo :roll

Dus jaa, Paradiso, it's gonna happen! :p

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2006, 00:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
last-minute aankondiging

zaterdag is er earth in de P3, het gloednieuwe poppodium in Purmerend. Wordt een leuke avond met earth residents Per en ONNO.

Earth clubnight
P3 Purmerend, Saturday 16/09/06

Dj’s: Per, ONNO, winner local talent competition

+ chill area with dj Helpende Henk

23.00 – 4.00 / € 8,-
www.earth-link.nl

bron: Nimo van clubcharts.

dacht ik meldt et toch maar even. vind het alleen zonde om hier een apart topic voor te openen.\

oh dat is dus dezelfde nimo als hier. :roll

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2006, 09:02 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Purmerend?!? :x
Is dit niet een beetje een kansloze actie?
Nou ja... succes iig.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2006, 11:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 00:07
Posts: 58
Location: Amsterdam
Hahahaha! Nog een zelfde Earth editie erbij! Elke week, als het zo doorgaat. Kwantiteit! Misschien vonden ze het wel fijn, een lege zaal.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma