It is currently 01 Oct 2024, 10:25

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 22 Sep 2006, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 19:56
Posts: 54
Location: Reuver
So hey, wat een knallende set van Sasha! Was nog nooit in de Tribehouse geweest, maar deze eerste keer was zeer geslaagd.. Een aparte tent zo met die Duitsers en die aankleding. Een lekker setje van de opwarm-dj die langzaam opbouwde, waarna Sasha met een zeer stevige maar fijne set de tent los kreeg, met als hoogtepunt natuurlijk de geniale Radioslave mix van Deer In The Headlights! :hat

Verder nog wat GC leden gesproken alleen weet even niet meer precies wie..

Zeker een tent om nog eens te komen...


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 12:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 May 2006, 10:48
Posts: 51
Location: Ruhrpott
Good set from Sasha but why was the Tribehouse so blank.
Normally is the Tribehouse very busy.

Was a great night :hat


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 12:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
+ Sasha
+ 10 euro voor 2,5 uur
+ veel ruimte

- :rolleyes ~


Leuk wat mensen ontmoet te hebben (Y)


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 14:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 22 Sep 2006, 14:14
Posts: 62
Location: Echt
het was knallen geblazen gisteren :roll

leuke tent trouwens voor zo dicht bij, had het alleen drukker verwacht.
maar nu tenminste genoeg ruimte om een beetje uit je dak te gaan, ik heb genoten

gisteren ook een paar members gezien..alleen geen flauw idee wie het waren (zelfde als irck en ovide)

maar ik heb genoten (Y)


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 15:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Feb 2006, 00:03
Posts: 358
Location: Eindhoven
Heb me zwaar vermaakt.
En ook nog het gezellige clubje met Koen, Onno, Lex, Tijs en nog een paar waarvan ik de namen niet meer weet, ontmoet. (Y)


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
GERMANY GIG CANCELLATIONS

It is with much regret that Sasha will not be playing tonight, 22nd
September at Spindler & Klatt in Berlin or tomorrow, 23rd September at
SCHÖNE AUSSICHTEN in Hamburg due to illness. We will do our best to
reschedule later in the year. Our sincerest apologies to everyone



net op tijd geweest :oops


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
haha die gast lijkt mij wel, ook altijd ziek van te weinig slaap :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2006, 21:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
hahahahah.... hij zag er gisteren anders nog goed uit, mischien iets teveel poedersuiker op de pannekoek genomen ;) ;).... cool veel mede nederlanders te zien, enne wie waren er als laatse staande... de nederlanders nartuurlijk :cool


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 02:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Woehoe het was weer genieten geblazen! :cool

Bij binnenkomst vele malen rustiger dan de vorige keer met Hernan Cattaneo. Deze keer moesten natuurlijk veel mensen de dag erna werken wat duidelijk te zien was in de opkomst. Gelukkig was bij aanvang van Sasha's set de dansvloer perfect gevuld en was iedereen lekker opgewarmt door dj Mitja Prinz (Y)

Sasha begon meteen lekker met een goede drive in zijn set wat erg goed overkwam op het dikke geluidssysteem. Zeer veel nieuwe tracks gehoord en gaandeweg zijn set stond Sasha te beuken, niet meer normaal, heerlijk! Van de 1ste tot de laatste minuut kwaliteit en vond zijn set samen met Digweed in het Paard en Hernan in Tribehouse tot de toppers van 2006 horen.

Oliver Moldan sloot af en deed dat zeker niet onverdienstelijk, hij zette de lijn van Sasha sterk voort met heerlijke stevige progressive knallers!

Very nice to meet micsander (Y) en erg cool Walter en Jeroen te ontmoeten :) Ook Ovide en zijn vrienden voor het eerst de hand geschud :) Super gezellig met alle gc-ers :cool

Daarna chillen in het hotel en een duik in het zwembad en toen knock-out! :D

[quote="Ovide"]net op tijd geweest :oops

Zo dat kun je wel zeggen he! dat was anders mooi klote geweest!

Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 07:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
[quote="Ovide"]GERMANY GIG CANCELLATIONS

It is with much regret that Sasha will not be playing tonight, 22nd
September at Spindler & Klatt in Berlin or tomorrow, 23rd September at
SCHÖNE AUSSICHTEN in Hamburg due to illness. We will do our best to
reschedule later in the year. Our sincerest apologies to everyone


Mazzel voor jullie!

Altijd hetzelfde liedje met Sasha..

:sleep

Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 17:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Ik heb echt de beste donderdag ooit meegemaakt! :) Supervette avond gehad met iedereen. sasha draaide echt alleen maar vette platen vond/vind ik. Hij had van mij nog wel iets langer door mogen draaien, maar Oliver Moldan maakte de avond een goed geheel :cool

Wel vreemd dat er zo weinig mensen waren, ik had het wel wat drukker verwacht. Maar al met al goenoeg ruimte gehad waardoor ik lekker los kon gaan, en die ruimte was er niet/nauwelijks bij Digweed @ paard bijv. Zo vaak heb je niet de ruimte als één van je favo's komt draaien ;)

Weer super gelachen met onno, tijs, lex, dave, rogier, stef, bas en de rest en lekker kunnen afteren in het hotel met een uiterst vriendelijke nachtportier (Y)

Zéker één van mn beste avonden van 2006!

:hat

filmpje van tel. komt nog online binnenkort ;)


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 18:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Kan me goed vinden in de reacties hier. Topavond gehad! (Y)


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 20:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Daar kom je dan gvd weer makkelijk vanaf lexie! :p


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2006, 21:06 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Helaas blijft het tegenwoordig de vraag of Sasha komt opdagen of niet :x
Wel apart dat het niet zo druk was.

Zo te lezen was het iig een super avondje (Y)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 11:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
En als het mag van Koen ;) sluit ik me aan bij Lexie :p

Super vette avond gehad! Timing was ook perfect, waren om half 11 binnen en hadden toen ook al even ingecheckt in het hotel (lag zo wat om de hoek) 8-)

Zoals al boven vermeld liep Sasha op een gegeven moment te beuken niet normaal! Genieten geblazen dus! Het publiek wat er was kwam natuurlijk wel speciaal voor Sasha dus toen de man begon rond half 1 liep de dansvloer vol. Hoewel er denk ik met Hernan zo'n 2000 man binnen waren en het echt goed vol was waren er nu max 300 man denk ik... Ons eigen prive-feestjes dus bijna (Y) Oliver Moldan nam het goed over van Sasha, zelfs zo goed dat als je het niet wist je het ook niet hoorde 8-) Gaaf om zijn nieuwe track Vendetta eens live te horen! De NLs waren natuurlijk de last man standing... toen wij naar de uitgang liepen kregen we nog een bedankje van Oliver Moldan van achter de decks (Y) aangekomen bij de rij (8 man :p ) om de stippenkaart af te rekenen werd gelijk de laatste plaat afgekapt... de tent was toen dus leeg :lol

Nog even gebruik gemaakt van de luxe in het hotel, zwembad en sauna (niet nader te noemen figuren ook nog ontbijtje meegepikt)! oftewel: The Dutch Clubbers Lifestyle ;) :lol

Erg gezellig weer met de hele GC crew! Aantal nieuwe mensen ontmoet ook (Ovide & friends) en aantal die idd tot de last man standing behoorde waaronder DDD (Y)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Oct 2005, 23:54
Posts: 143
was r ook, samen met mijn vriendin die overigens met moeite binnen kwam want haar schoeisel leek teveel op een kist :mad Ff uitleggen dat dat toch niet egt een type 'kist' is en dat we uit NL kwamen (en geshopt in Dusseldorf en daardoor kon mijn vriendin niet meer haar laarzen aan..) konden we dan tog doorlopen. De lokatie is erg okay, verre van groot maar bij aankomst wel meteen het gevoel dat r in het verleden en hopelijk deze avond zeer vette avonden geweest zijn. Dat voel je direkt toen jede hoek omging en was benieuwd op de dingen die gingen komen. Ineens stond Sasha te draaien voor mijn neus, had het niet eens in de gaten, vrij snel naar de dansvloer, keek eens goed om me heen en was idd allesbehalve druk. Ene kant relaxed, andere kant mocht het wel wat drukker, ook Sasha is wel wat meer gewend.. Ook een goede reden om op de dansvloer te belanden was het geluid, had het al een x gelezen en idd, ongeloofelijk mooi. De set van Sasha was meer dan goed, ook mijn vriendin trok het ook goed :) Heerlijk avondje gehad, wel vrij snel na de set van Sasha naar hotel gegaan, waren r ook al om 22:30.
Had al begrepen dat r GC-ers hier ook aanwezig waren, helaas niet gesproken, overigens had ook weinig tijd omdat ik 2 uur in de set van Sasha zat :cool :) Wel bij de eerste dj iemand zien vragen naar een titel/ artist van een track, dacht wel dat het een nederlander moest zijn, mocht hij zichzelf herkennen (was rond 23:30), die titel/artist die je kreeg van de dj, graag ff doorspelen aan mij want die plaat die hij draaide was gruwelijk vet :p Als opener draaide deze dj idd lekker, mocht af en toe wel doorgaan met die stampers i.p.v. een stappie terug.
Al met al voor herhaling vatbaar, incl. shopping & relaxing (Y)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 15:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Left"] Wel bij de eerste dj iemand zien vragen naar een titel/ artist van een track, dacht wel dat het een nederlander moest zijn, mocht hij zichzelf herkennen (was rond 23:30), die titel/artist die je kreeg van de dj, graag ff doorspelen aan mij want die plaat die hij draaide was gruwelijk vet :p

haha yep that was me ;) Super lekkere chill plaat, ook gehoord op Ibiza dus die moest ik even weten :cool Het was: Christos Kessidis - Mosaic (Y)

Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 18:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Enorm geslaagd feestje weer. Dit keer gelukkig wel binnengekomen.. (hij kon deze keer natuurlijk niet weer zeggen dat hij me niet kende :lol ). Club zag er goed uit en het geluid was ook heel erg goed. Sasha's set was van begin tot eind genieten :hat. Daarna na het hotel (goed geregeld tijs) en nog een klein tripje naar Dusseldorf waar ze op dat moment alle mooie vrouwen verbannen hadden ofzo :o dus toen maar "letterlijk" vol gas terug naar Nederland. (dat is dan wel weer het mooie van de Duitse snelwegen) (Y)


[quote]
Nog even gebruik gemaakt van de luxe in het hotel, zwembad en sauna (niet nader te noemen figuren ook nog ontbijtje meegepikt)! oftewel: The Dutch Clubbers Lifestyle

:lol :cool

Top
   
PostPosted: 24 Sep 2006, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="Left"] Wel bij de eerste dj iemand zien vragen naar een titel/ artist van een track, dacht wel dat het een nederlander moest zijn, mocht hij zichzelf herkennen (was rond 23:30), die titel/artist die je kreeg van de dj, graag ff doorspelen aan mij want die plaat die hij draaide was gruwelijk vet :p


Toen ik dit las wist ik gewoon dat het Onno zou zijn :roll

Top
   
PostPosted: 25 Sep 2006, 00:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Oct 2005, 23:54
Posts: 143
[quote="Partyhardy!"][quote="Left"] Wel bij de eerste dj iemand zien vragen naar een titel/ artist van een track, dacht wel dat het een nederlander moest zijn, mocht hij zichzelf herkennen (was rond 23:30), die titel/artist die je kreeg van de dj, graag ff doorspelen aan mij want die plaat die hij draaide was gruwelijk vet :p

haha yep that was me ;) Super lekkere chill plaat, ook gehoord op Ibiza dus die moest ik even weten :cool Het was: Christos Kessidis - Mosaic (Y)

kon dus niet missen een dj :cool , kwilde je nog ff aanspreken maar je was ineens foetsie nadat je de pen terug gegeven had, ging allemaal erg snel :lol , zag u daarna ook niet meer (had al met al wel wat genuttigd :p ) hoopte al met dit antwoord ID.. echter voor mij was het die plaat ervoor, die was egt te gruwelijk voor woorden, deze van Christos Kessidis bracht de rust terug vond ik (goeie plaat overigens hoor). Maar goed, we zien elkaar bij Full Spectrum/ Groningen begrijp ik (u bent Onno), u draait geloof ik na mij :tune

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma