It is currently 01 Oct 2024, 09:43

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Sep 2006, 01:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ja leuk, ik ben dus verhuisd, met als bijkomend verschijnsel dat ik nu letterlijk om de hoek bij C-jay woon. Waar dat in de praktijk op neer komt is het volgende gesprek:

- "Dude, onverwachts feest daar en daar. Ik moet draaien, bla."
- 'Vet. Wie rijdt?'
- "Jij."
- 'Laat maar dan.'

Dag 1:

Dit keer ging dat heel anders. Zaterdag eerst met een kleine delegatie naar de NL om daar aan een stel Roemenen te laten zien hoe erg het Amsterdamse uitgaansleven achteruit is gegaan de afgelopen 10 jaar.

Zo kom je nooit in de NL en zo ben je er een paar keer achter elkaar. Nog steeds niet mijn ding overigens, en dat komt door het hoge gehalte ongeinteresseerde mensen (witte neus: kost een berg, wast een beetje), dus tijd voor een fixe hoeveelheid verdovend vocht. Rondje, peukie, nog een rondje, ff mensen kijken, maar nee, ik kreeg het niet voor elkaar om me hier echt happy te voelen. Sorry NL, jullie hebben de melk horen klotsen maar zijn helemaal kwijt waar de tepel hangt.

Qua muziek daarentegen was het toch best wel geslaagd. Roger (wier privefeest dit eigenlijk was) draaide een soort combinatie van housy minimal platen, maar dan keihard. Kon ik wel wat mee in m'n hoofd. C-jay sloot daar goed op aan, maar het publiek had er totaal geen zin in. Mijn kompas had het inmiddels begeven (ik heb geen idee van wie ik allemaal drank heb lopen bietsen, maar da's best een goeie business daar, die bar), en als klapper op de vuurpijl moest de boel om 4 uur dicht. :(

Roemenen gingen hun geluk beproeven in de Powdernoze, maar ik zat er doorheen.

Dag 2:

Wederom 'savonds met Roemenen (ze leefden nog!) op stap, dit keer naar Beesd. Beesd? Jaha, Beesd. In een partycentrum aldaar hadden zich liefhebbers verzameld om onder het genot van van alles en nogwat een deuntje te beluisteren van bekendere en minder bekende DJs. De 'grote zaal' zat helemaal vol, 'boven' was het gezellig en rustig.

Op de timetable aan de muur stond in de 'grote zaal' als laatste DJ The Prophet gepland. Nu vraagt de oplettende lezer zich af waarom deze post dan in hemelsnaam op Groove Collection staat en niet op een hardcore forum. Welnu, 'boven' werd onverwacht goed (lees: ouwe progressive) gedraaid voor een klein gezelschap. En DAT zijn de feestjes waar je mij over het algemeen een plezier mee doet.

Hier was denk ik een man of 20, er werd vrij stevig gedraaid, maar wel goed, en iedereen die daar was kwam voor het feest en had er zin in. Vage gekken die doekenzwaaiend uit hun dak gingen, vreemd opgemaakte vrouwen met jurken die compleet niet kunnen, helemaal goed! Zelfs het WC-personeel was uit hun dak. Het was best kort, en ok, misschien wel _heel_ rustig, maar lol en onbezonnen sfeervol toch zeker wel.

Bijkomend voordeel was ook dat ze er vrij vroeg mee ophielden, dus we waren rond een uur of 23 al weer terug in Amsterdam.

C, volgende keer ga ik niet mee naar de NL, goed? :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 11:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Hehehe, leuk verlag Des :lol


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2006, 14:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:lol Des, daar kan ik niet tegenop met mijn verslagje. Toch maar even mijn indruk van Chakraparty:

Na een fantastische vakantie in de binnenlanden van Turkije, leek een Chakra-party op zondagmiddag/avond ons wel de juiste gelegenheid om weer langzaam te wennen aan het zware uitgaansleven :p , dat ons de rest van het jaar weer te wachten staat.
Chakra vierde haar 1-jarig bestaansrecht in club Rodenburg te Beesd. Een mooie moderne club met minstens 3 zalen, waarvan nu de twee minst grote geopend waren. Chakra is een feest voor iedereen die zichzelf wil zijn (en dat dus ook op allerlei manieren doet :o ) en bouwt altijd op met dj’s van Progressive, Trance, naar de hardere stijlen in de grootste zaal (The Energy Field) en in de kleine zaal (The Cosmic Zone) is er ruimte voor de meer diepere sounds.
Nogal traag door de wekenlange ontspanning, waren we er pas om 18 uur, daardoor helaas o.a. Ton TB gemist, die een heerlijke Prog-set schijnt te hebben neergezet in de benedenzaal, waar nu Pat-C al behoorlijk de beuk er in gooide. Geschrokken van zoveel geweld bij binnenkomst, zijn we meteen maar naar boven gevlucht waar de kleine zaal net geopend werd door Sven van Vuuren en gastvrouw/vocaliste Cay-T. Maar pas toen good old Robin Albers ons ging overladen met een lekkere diepe set, gingen onze harten pas open :D .
Daarna was het de beurt aan C-Jay, die zoals gewoonlijk (bij gebrek aan een MC) de muziek even stillegde, alvorens met “Scheurbrie” tevoorschijn te komen. Zijn nieuwste plaat is er één van degelijk ouderwetse Progressive, was heerlijk en leek in niets op “kaasmuziek”. Na een paar nummers kakte hij even in, om daarna weer sterk terug te komen met ik meen “Daglicht” en nog andere vette platen. Aan het eind was hij mooi aan het mixen met Eric Prydz (uhhh hoe-heet-dat-nummer-ook-alweer?) en nog een bekend nummer. Enfin het klonk lekker! (Y)
Daarna mocht Halogen de boel afsluiten en deze deed dat ook niet geheel onverdienstelijk voor zover ik heb gehoord, want om half elf ging mijn lichtje uit, terwijl er beneden nog behoorlijk veel knipperlichtend doorgegaan werd tot 12 uur!

Next time staat o.a. Chane :cool gepland in deze kleine zaal (29 oktober)!


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2006, 13:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
:lol goed verslagen des en Yvonny!


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2006, 16:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was een leuk feestje voor op de zondag. C-Jay wist goed hoe hij daar moest draaien... hoog tempo, stevig en weinig breaks... cool :cool
Had wel wat meer publiek verwacht. Hoewel... voor een zondag was het juist best druk.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2006, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Er staan nog wat grappige foto's op 2show.nl :)


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2006, 17:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
deze bv

[img]http://www.2show.nl/site/images/zoom/24-9-06%20Chakra%20Rodenburg%20Beesd/img_2463-2show.nl.jpg[/img]

[img]http://www.2show.nl/site/images/zoom/24-9-06%20Chakra%20Rodenburg%20Beesd/img_2546-2show.nl.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2006, 19:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ja die bedoel ik :lol

Wat is ie toch guitig hè?


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2006, 20:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
wie des of cjay? :b


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2006, 21:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
de fotograaf natuurlijk :cool

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2006, 14:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:lol De fotograaf is een lekker ding :p


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2006, 15:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
de fotograaf is lekker en ik ben guitig.. :cow


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2006, 23:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
neh, jij wil te graag :lol

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma