It is currently 27 Sep 2024, 04:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: 07 Oct 2006, 23:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
tering hij heeft een lading decks voor zijn neus staan echt niet normaal man (ja ik ben niks gewend:p)

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2006, 20:45 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik word niet echt vrolijk van deze cd. CD 1 begint best wel lekker en dan die 2e track :\ en daarna meteen al passing lights....verder vind ik cd 1 niet echt opbouwen naar iets. Moskou is zo vet kwa programmering en dan dit :x

Nee heel jammer dit (N)

edit:

cd 2 zullen de desyn fans misschien nog wel waarderen.


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2006, 21:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
Deze 2 box is NOT GU waardig van wat er eigenlijknog van over is. Mixwerk is standaard, tracks zijn op 4 na mischien standaard en ze moeten bij deel 30 gewoon de stekker uitrekken. :sleep

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Nick Warren meldt op zn site dat ie zaterdag 14-10 in Parijs de opnames doet van zn nieuwe GU.. Dan wachten we daar maar op :rolleyes


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Deze cd ga ik dus niet eens luisteren aan de reacties te lezen, jammer!!


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
Lieve Turbomartin en anderen, ga deze shit WEL luisteren!

Misschien vind je t nix, misschien vind je t vet, misschien sommige tracks wel en anderen niet...mensen luisteren bevooroordeeld naar dingen, logisch. Smaak is iets persoonlijks en wat ik dan ook niet snap, is dat aardig wat mensen (uberhaupt al voor dat ze de cd BELUISTERD hebben), waaronder TurboMartin (no pun intended), afgaan op de mening van anderen en dus ook van mening zijn dat het bagger is; check t zelf! Laat je verassen! Want alleen al voor miss Nine-Everlasting (die nog niet uit is, dus schier onmogelijk dat je die plaat al kent), dj vibe's El Ayoun (portugese big room tribal!!) en Pig&Dan- Eiffel Nights (als iemand weet waar deze op gereleased is/wordt, let me know), moet je deze cd checken. (..overigens die AvB plaat ff skippen ja..brrr..)

Zo'n mix cd afleveren met 125 gigs in een jaar, je eigen album produceren en promoten (waar 3 hit-gevoelige nrs maar op staan overigens, maar check de beats van "Dub Sheppeard" eens, Dope!), 3 labels runnen, een bookingskantoor met Chris Lake, Danny Howells, Paolo Mojo en Miss Nine oa, runnen...fok ben al blij als ik n keer op tijd mn nest uitkom!

Repsect voor deze invloedrijke boyz uit DC! (Die van Ali wordt veel duisterder en undergrounder, mensen die er in Panama bij waren, weten wat ik bedoel). Veel plezier bij ADE, vergeten jullie niet te afteren op zondag om 09.00 bij de Winston: Francois Dubois (schijnt zelden zelf te draaien!)!!


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 22:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Oct 2005, 12:46
Posts: 138
Location: Amsterdam
de producers die GU 21 & 25 speciaal gemaakt hebben zijn niet aanwezig en als je dan vervolgens Paul van Dyk & Armin in de tracklist gaat opnemen...
(N) (N)


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 22:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
Weet natuurlijk niet wat de cd voor jou "speciaal" gemaakt heeft, Fluxie, maar producers als Creamer & Stephan K, Spider, Sultan, Planet Funk en Valentino Kanzyani waren er toen ik al bij... ;)

En naast die PvD en AvB track staan er nog zo'n 25 tracks op die dubel cd, misschien zijn die wel ok :cool


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 23:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jan 2006, 13:52
Posts: 843
Location: In me huis
Ben jij een GU promo boy ofzo?

Stop aub met zagen, mensen maken zelf wel uit wat ze goed vinden of niet hoor. En als turbo afgaat op anderen hun mening, is dat zijn goed recht.


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2006, 23:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2006, 22:04
Posts: 34
Location: thuisachterdepc
Ben geen GU promoboy, en was me er niet van bewust dat ik aan t zagen was. Excuus als dat zo overkwam, niet zo bedoeld. Vind het alleen jammer wanneer mensen niet openstaan, in dit geval mis je dan denk ik een aantal vette tracks, die je kunnen inspireren, raken...en dat is toch uiteindelijk waarom wij allemaal zo fokkin' mesjogge zijn van deze muziek soort, omdat het ons raakt en iets doet voelen wat we nooit eerder ervaren hebben met muziek? That's all...

Laterzzzzzzzzzzzz!


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 01:02 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
luisteren kan geen kwaad nee
als je t wat vindt kan je m altijd nog aanschaffen en anders het mp3-tje deleten toch

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 07:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik begrijp dat je het vaag vindt dat ik hem niet eens ga luisteren. Feit is gewoon dat er zoveel andere muziek te beluisteren is die imo veel meer de moeite waard is dan een mixje van die gebrilde Iranier. Zeker als je kijkt naar de tracklist. Tel daarbij op dat ik toch al geen fan was...

Ieder zijn roeping :)


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 12:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Jerry, hoor ik toch nog eens die Felix da Housecat remix van Bliss, Vette remix!! :cool
Daar hadden we het toen over met 'wonder' toen ik die wrecked angel remix draaide. Remember?

*edit*
* cd 1 net helemaal geluisterd. Word er niet echt warm van, al luistert het wel makkelijk weg (iets te makkelijk voor mij) en staan er natuurlijk wel een paar hele vette tracks op.

Maar je kunt het ook zo bekijken. Commercieel gezien is het misschien wel wat makkelijk. Maar door het commercieele succes van dd kopen de mensen die niet bekend zijn met de wat betere platen deze platen nu stiekum ook. Als het niet makkelijk weg zou luisteren zouden ze de cd snel weg leggen en niet na 2/3 keer luisteren tot de conclusie kopen dat die tracks die men eerst saai vond toch eigenlijk wel heel relaxed zijn. Zo gaan steeds meer mensen van die muziek houden en daaropvolgend feestjes bezoeken en dan kunnen de volgende gu's weer wat dieper gaan terwijl toch iedereen het leuk blijft vinden en dan wordt de wereld heel relaxed :)


Last edited by lambert on 11 Oct 2006, 13:35, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 13:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="Phortastic"]Ben jij een GU promo boy ofzo?

Stop aub met zagen, mensen maken zelf wel uit wat ze goed vinden of niet hoor. En als turbo afgaat op anderen hun mening, is dat zijn goed recht.


Beetje jammer, zo`n opmerking. Eindelijk eens iemand die met passie redelijke tegenargumenten hier geeft, en hij moet stoppen met zagen.

Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 13:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jan 2006, 13:52
Posts: 843
Location: In me huis
Als je 1 keer je argumenten geeft weten we het ook wel he. Je hoeft niet bij elke reply van iemand die zegt dat ie het niet wil gaan checken OPNIEUW je argumenten te geven. Dat noemen ze namelijk zagen ;)


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 14:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="lambert Fisher"]Jerry, hoor ik toch nog eens die Felix da Housecat remix van Bliss, Vette remix!! :cool
Daar hadden we het toen over met 'wonder' toen ik die wrecked angel remix draaide. Remember?


zeker remember :)

top remix (Y)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 19:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Chefke"]Beetje jammer, zo`n opmerking. Eindelijk eens iemand die met passie redelijke tegenargumenten hier geeft, en hij moet stoppen met zagen.

Mee eens (Y)

Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 20:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
DEEP DISH GO SOLO

Acclaimed multi-Grammy nominated DJ and production duo Deep Dish have taken the decision to focus on their solo careers for a while. It has been announced that the boys are going their separate ways for a couple of months, after a decade of non-stop cooperation that has seen the duo rise to become possibly the most prolific dance remix / production team in the business.

To avoid any misconception, there is no permanent split; the duo are simply taking a break to push their own solo careers to a higher level. Release-wise it is Sharam who takes the lead, with his first solo mix album for Global Underground, dedicated to the sound of Dubai, slated for imminent release and a new single bearing the title Party All The Time (PATT).

As a quick background, Ali and Sharam both hail from Iran, but fled to the US to escape the reign of the Ayatollahs. They met back in 1991 when playing a local club and quickly came up with their Deep Dish moniker after finding out they both shared a love of good food. They discovered the production talents of Brian Transeau (better known as BT) before shooting to global fame in 1996 off the back of Stay Gold, which became a worldwide hit. Ever since they have been much in demand as a production team and even received a remix request from Madonna, a piece of work that yielded them a Grammy. Their last artist album, George Is On was released last year with their hit Flashdance, a prelude to the album, being an international chart topper.

The boys, who have arguably become pop stars in their own rights, are still much in demand in the clubs as a duo, but have been gigging out individually for some time, with one able to play in one continent while the other carries the Deep Dish flag in a club elsewhere at the same time.


bron: 365mag

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2006, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Oct 2005, 12:46
Posts: 138
Location: Amsterdam
[quote="globalupperground"]Weet natuurlijk niet wat de cd voor jou "speciaal" gemaakt heeft, Fluxie, maar producers als Creamer & Stephan K, Spider, Sultan, Planet Funk en Valentino Kanzyani waren er toen ik al bij... ;)

En naast die PvD en AvB track staan er nog zo'n 25 tracks op die dubel cd, misschien zijn die wel ok :cool


Wat ik zo speciaal vond aan GU 21 & 25 was de samenstelling & kwaliteit van de gekozen tracks.
Overall is het op GU29 allemaal 1,2 maatjes minder geworden met een paar uitschieters naar beneden.
Dubai is er op gericht om nog hoger in de DJ top100 list te komen. De manier waarop Sharam dat wil doen is niet mijn cup of tea.
Wil gewoon de oude DD terug

Top
   
PostPosted: 17 Oct 2006, 15:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote="lambert Fisher"]* cd 1 net helemaal geluisterd. Word er niet echt warm van, al luistert het wel makkelijk weg (iets te makkelijk voor mij) en staan er natuurlijk wel een paar hele vette tracks op.


Precies mijn idee! :)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 87 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma