It is currently 23 Sep 2024, 10:30

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 12 Oct 2006, 21:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Als dit de definitieve lineup is dan ga ik niet. Zitten er misschien 1 of 2 bij die ik wel zou willen zien maar daar ga ik geen vijf tientjes voor neertellen.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2006, 21:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
volgens mij gaan ze hetzelfde doen als bij Sensation: nl gene grote namen uit het buitenland, want het stroomt toch wel vol of zoiets?


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2006, 18:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
[quote="Ome Jan"][quote="Dennis-V"]Wel cool dat Warren Fellow opeens voor een paar grote feesten geboekt wordt. Volgende maand op Awa en een maand later op Innercity (Y)


Wat een belabberd slechte, nietszeggende DJ is dat zeg...... (N) (N) (N)

Sorry hoor maar heb je hem wel eens horen draaien of niet ? Want wat je nu zegt slaat natuurlijk nergens op. Deze jongen is de laatste tijd onwijs goed bezig en draait zeker vette sets en is vaak een van de weinige dj's die het publiek nog mee krijgt. De Meeste staan namelijk als een zak stront achter die draaitafels.

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2006, 20:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Heb hem regelmatig op feestjes van Just Jamm horen draaien. Vindt zijn stijl nietszeggend en het kan mij totaal niet raken. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening..... :)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2006, 20:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
een duidelijke NEE


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2006, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
[quote="Mistik"]volgens mij gaan ze hetzelfde doen als bij Sensation: nl gene grote namen uit het buitenland, want het stroomt toch wel vol of zoiets?


Ik denk het niet. Vorig jaar of een van de jaren daarvoor liep het zelfs zo slecht dat er voor elk kaartje iemand extra gratis mee naar binnen mocht. Het stroomt toch wel vol is de gedachte dus niet. Maar welke wel ?

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2006, 03:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
das dus de grote vraag... misschien denken ze dat het even tijd nodig had of zo? duncan is soms toch niet te volgen.. nog die docu gezien over hem zondag?


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2006, 14:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ja die heb ik gezien, hetgeen mij tot het volgende antwoord brengt: er is en was geen gedachte. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2006, 00:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 19:28
Posts: 139
...of proberen ze eens te doen wat iedereen vraagt door verassende en nieuwe namen toe te voegen aan de line up. Vind het ook positief dat alle interessante nederlandse producers/dj's (shinedoe, 2000 and one, fedde le grand :\ , aardvarck enz.) er ook bij staan.
Heb zo het gevoel dat het hier (overal) enkel goed is waneer sasha, deep dish, danny howells en co. erbij staan.
En €50 is het nooit waard


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2006, 00:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="benoiod"]...of proberen ze eens te doen wat iedereen vraagt door verassende en nieuwe namen toe te voegen aan de line up. Vind het ook positief dat alle interessante nederlandse producers/dj's (shinedoe, 2000 and one, fedde le grand :\ , aardvarck enz.) er ook bij staan.
Heb zo het gevoel dat het hier (overal) enkel goed is waneer sasha, deep dish, danny howells en co. erbij staan.

Logisch toch. DAT zijn vette dj's. Heb Shinedoe (Roosje), 2000 and One (Roosje, 2x Awake), FLG (Dance Valley, Extrema) en Aardvarck (Roosje, Studio80) gehoord dit jaar en allemaal KUT waarbij Aardvarck de kroon spant, wat een drama die gast! Innercity heeft een budget waarbij grote namen geboekt kunnen worden. Doe dat dan ook. Met deze line-up krijg je het zelfde taffereel als vorig jaar: een half lege Rai...

[quote]En €50 is het nooit waard
Inderdaad.

Top
   
PostPosted: 17 Oct 2006, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
Denk dat de "samenwerking" met 3voor12 van de VPRO hier invloed van heeft. Veel wat meer underground namen, line-up past geheel in plaatje van 3voor12.
50 euro kan ik anders besteden, gewoon vet uitgaan in duister dance cluppie, waar local heroes het dak laten schudden, hou ik nog 25 euro en beschonken ook nog.

Monika Kruse, heb ik in Hannover Live zien draaien (8 euro entree), die is echt doorgedraait vet bezig als ze in haar element is! Van minmal Techno naar Hard Techno. Echt on-duits Techno!


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2006, 18:58 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Alsof 3voor12 bepaald welke dj's er moeten worden geboekt. Die doen alleen de registratie van sets zoals bij heel veel andere evenement.


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 09:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
(Y) ID&T als commercieel bedrijf bedenken altijd iets wat euro's opleverd. 3voor12 bepaald niks, maar betaald wel voor de registratie... en waar euro's samenkomen zit Duncan op de duikplank..
Waarom heeft 3voor12 afgelopen jaar alles opgenomen, de "nieuwe" opgezette concept van Innercity laatste keer past precies in het kader wat je bij 3voor12 kan beluisteren op hun site: Alternatieve Underground Dance.... ;)

By the way... Harmen... uit Vaassen... Ken wij elkaar niet uit de Club The Q periode ???? Was jij niet één van de VJ's ???

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 17:25 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="EL-Jay"]

By the way... Harmen... uit Vaassen... Ken wij elkaar niet uit de Club The Q periode ???? Was jij niet één van de VJ's ???


Mjah dat klopt gedeeltelijk kwam wel in The Q, was daar alleen geen VJ. Ik snap die verwarring trouwens wel ;)

Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="Harmen"]Ik snap die verwarring trouwens wel ;)


Ik anders niet... :lol Waren er VJ's die op jou leken?

Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 18:18 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik was altijd met tijmen mee he en die stond altijd achter bij de vj's en dus stond ik daar ook regelmatig ;)


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Ahh op die fiets


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2006, 18:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
jaaaa die omafiets, ja, ja, ja

Klopt jij (Harmen) zat ook altijd boven ( trappetje achter de DJ Booth) met inderdaad Tijmen, ja,ja.... uh was hij ook op de fiets?
Toch ff trappen van Vaassen naar Zwolle... :roll :roll

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2006, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Wanneer beginnen ze met gratis kaarten weggeven want dan wil ik opeens wel :p :p


[quote]waarbij Aardvarck de kroon spant, wat een drama die gast!


:roll wat een vage gast is dat zeg :8o

Top
   
PostPosted: 15 Nov 2006, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
moet zeggen dat ik het wel dapper van ze vind zon line up.. maar volgens mij kun je beter een mix van internationaal en locaal talent boeken.. dan komen de mensen wel, ben bang dat het nu toch gratis kaarten weggeven wordt en shinedoe is een goede dj binnen haar genre!!! 2000 and one oftewel dylan hermelyn stond aan de wieg van de techno in nederland :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma