It is currently 29 Sep 2024, 01:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
sasha lijkt mij wel cool in een club ala de mazzo dus zon 400 man.. had het daar vd zomer over met Sparrow.. het kan wel want het kan ook in The Key voor 400 man, volgens mij als ie/ze het leuk vind past die fee zich vanzelf aan :)


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Chane"]Jongens, wel gewoon één club kiezen, anders weet Jerry nog niet waar hij dit feest moet gaan houden :p


Hall de 'erry' maar weg en vul daar maar 'ordi' voor in denk ik eigenlijk ;-) Die moet goed opletten! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="emre"]Als S&D 8 uur zouden draaien in Cafe d'Anvers, zou ik eerlijk gezegd zelfs 100 euro betalen.

Café D'anvers apparte keus! Vette tent maarrrr je ziet niet eens wie er draait! Dat is echt het grote nadeel daar, dus die valt 100% af voor mij ondanks dat ik een belg ben ;) Wat trekt jou daar dan zoal? (behalve die hoeren :p ) En ik zou ook iets in Nederland kiezen. Paard is natuurlijk vet maar denk met 500/600 man te leeg. Weet nog wel dat tijdens Darren Emersen daar de bovenste 2 verdiepingen dicht waren en dat gaf toch een boel minder sfeer.

Ik zou dus zowieso een kleine locatie nemen. Misschien is die nieuwe Flex Bar op het Westergas terrein wel vet. En ik zeg ook S&D b2b 8 uur lang :cool Zou er 75 euro voor over hebben.

Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="Partyhardy!"] Café D'anvers apparte keus! Vette tent maarrrr je ziet niet eens wie er draait! Dat is echt het grote nadeel daar, dus die valt 100% af voor mij ondanks dat ik een belg ben ;) Wat trekt jou daar dan zoal? (behalve die hoeren :p )


Ik zou ook voor Café D`anvers kiezen, versus het Paard. Publiek vind ik daar toch veel enthousiaster, meer voor de muziek en allround gekker. Én het is langer open én je kunt 2 deuren verder nog naar de hoeren.

[quote="emre"]Als S&D 8 uur zouden draaien in Cafe d'Anvers, zou ik eerlijk gezegd zelfs 100 euro betalen.

Idem. Alhoewel ik eigenlijk ook een beetje hoop op guestlist via GC 8-)

Last edited by Chefke on 26 Oct 2006, 18:52, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ik houd het ook lekker makkelijk , gewoon digweed 6 uur solo in Club 11 (niet te klein/groot) .. vetste locatie in NL (en omstreken) .. dik geluid en geweldig uitzicht (helemaal als je flink uit je plaat loopt te gaan ome john .. )

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 18:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Digweed Solo :hat

Vanwaar Outland! van 23:00 tot 6:00 open dus kan Digweed de volle 8 uur draaien :D

Outland is ook een locatie waar je zeker een intiemer feest kan geven. Optie om niet alle zalen open te hebben kan namelijk. Basement erbij zou natuurlijk kunnen met een soort Chill out!

Outland heeft altijd een goed geluid systeem + bijhuren kan nog een optie zijn.
Goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 19:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Chefke"]Ik zou ook voor Café D`anvers kiezen, versus het Paard. Publiek vind ik daar toch veel enthousiaster, meer voor de muziek en allround gekker.

Zekers tof! begrijp me niet verkeerd maar gewoon bagger dat er een zooi mensen voor de neus van de dj staan, totaal geen interactie.

[quote="Egroovez"]...in Club 11 (niet te klein/groot) .. vetste locatie in NL (en omstreken) .. dik geluid en geweldig uitzicht (helemaal als je flink uit je plaat loopt te gaan ome john .. )
11 ook cool ja! :cool

en Outland?? prrrt, grap van de avond! (Y)

Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
vind club 11 wel een goed idee eigenlijk....


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 20:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Nou van mij dan ook een "grap": naast Paard en Café d'Anvers = bizar mooie locatie, ook nog evt. Powerzone :o

Ruime tent, goed zicht op de DJ's, knusser maken met grote gordijnen, overal zitjes, veel ruimte voor mooie visuals en vorige week was het geluid daar goed!

En als wij daar zijn (geldt ook voor CdA), dan zijn die 'anderen' daar niet ;)


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 22:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
sasha in de poederzone was toen behoorlijk geslaagd. Fff wat meer geluid en zuiverder en ge bent klaar.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 26 Oct 2006, 23:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Escape ? Escape ! Ik ben daar vorige week - na jaren - weer geweest en heb moeten constateren dat de slechte naam die de club heeft onterecht is. Eigenlijk is het gewoon een club, zoals een club hoort te zijn.

Club 11 gooit bij mij ook hoge ogen, maar een feest als dit hoort zich 100% in het donker af te spelen.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 01:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
discussies over de clubs zijn leuk, jammer dat er mensen zijn die een hele line-up neer gaan zetten ipv het gevraagde, namelijk 1 dj solo of een duo dat wel geregeld samen staat.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 10:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
11 is inderdaad te licht jammer genoeg, EN het geluid staat echt te zacht meestal ondanks t mooie geluidssysteem.


Ik ga voor het paard; heel simpel, goed geluid vette locatie en wat nou gezeur over paar honderd mensen ? Er kunnen er in het paard wat meer, waardoor het alleen maar goedkoper wordt. Das toch niet erg. En dan gewoon niethelemaal volstoppen zoals laatste keer digweed.

Paradiso begrijp ik ook niet dat mensen dat zeggen ik bedoel vette plek maar t geluid is er vaak echt niet goed.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 12:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 19:28
Posts: 139
[quote="Jerry"]@benoiod: DC10 ?? dan komen er nog wat andere kosten bij die 40 euro ;)
laten we het in de buurt houden. dit ging over het gebrek aan goede feesten.
op ibiza is er geen gebrek aan goede feesten. :p


OK dan .. In het vervolg eerst de spelregels vermelden 8-)

Locatie wordt dan de vernieuwde Silo in Leuven: donker en veel sfeer. in dit geval gaat de prijs wel met €20 naar beneden.

Vind ook wel dat meeste locaties in NL uitgesloten zijn aangezien deze sluiten om 4 max 5 uur...

Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 13:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ik kan niet meer zo enthousiast worden over het paard .. laatste keer met digweed vond ik het toch weer tegenvallen .. zowieso door dat brandalarm uiteraard .. en het geluid kan uitstekend zijn .. maar die avond was dat ook niet het geval (niet het knallen zoals voorheen met sasha , sander en deep dish) Locatie's in Belgie zijn uitgesloten wat mij betreft , die houden maar zelf een poll op een belgisch forum :p .. Ik blijf er dan ook bij dat club 11 verreweg de beste keus is .. die keer dat ik er was stond het geluid zeer goed (en behoorlijk hard ook) .. en als Jerry vast mooie GC banners/gordijnen in elkaar naait kunnen we die voor de ramen hangen zodat we een lekker duister hol krijgen :lol

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 15:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
dat kan ook nog met vuilniszakken natuurlijk

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 16:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
[quote="benoiod"]Locatie wordt dan de vernieuwde Silo in Leuven: donker en veel sfeer. in dit geval gaat de prijs wel met €20 naar beneden.

Vind ook wel dat meeste locaties in NL uitgesloten zijn aangezien deze sluiten om 4 max 5 uur...


Vette locatie. Heb daar een paar jaar geleden Danny Howells zien draaien. Super!!!

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
 Post subject: Re: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
[quote="sirtimo"]dat kan ook nog met vuilniszakken natuurlijk


:mad die hang je niet op als digweed komt draaien he!

digweed is een keurige nette en correcte dj (in mijn ogen) en verdient daarom ook als zodanig behandelt te worden .. dus stop die komo's maar weer terug in de kast .. :p

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 27 Oct 2006, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ben nog nooit in de 11 geweest, maar zou idd ook een goede locatie zijn: klein, goed geluid, goed bereikbaar. En dan natuurlijk niet aangekleed met komo zakken :mad ;)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: Feest survey
PostPosted: 31 Oct 2006, 12:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nou he tmoge duidelijk zijn, was ook al van te voren te zeggen, dus nu het volgende: wie gaat sasha en digweed boeken? :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma