It is currently 23 Sep 2024, 10:20

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 16 Nov 2006, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
[quote="Mistik"]moet zeggen dat ik het wel dapper van ze vind zon line up.. maar volgens mij kun je beter een mix van internationaal en locaal talent boeken.. dan komen de mensen wel, ben bang dat het nu toch gratis kaarten weggeven wordt en shinedoe is een goede dj binnen haar genre!!! 2000 and one oftewel dylan hermelyn stond aan de wieg van de techno in nederland :)


Ik denk hier deels hetzelfde over; ID&T heeft inderdaad de mogelijkheid om grotere namen neer te zetten. Wat ik wel een goede insteek vind is dat ze (beginnend) producers en artiesten de kans geven, alleen denk ik dat het gat tussen bekendheid en het publiek nog te groot is. Vandaar dat een mix een juiste oplossing zou kunnen zijn!

Ben benieuwd of er de komende periode weer speciale acties komen, zoals bijvoorbeeld voor Mysteryland met die milieubeweging....

Top
   
PostPosted: 24 Nov 2006, 00:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
http://www.innercity.nl/musicistheanswer/

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 17:04 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik heb 2 gratis kaartjes :lol


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
Actionhenkie ook :) en ik mag z'n compaan zijn :cool

_________________
Sasha = God


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Alweer Harmen???
Hoe doe je dat? Waar is de prijsvraag?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 18:57 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik heb mij ooit aangemeld voor dancepanel, enquete invullen en dan kun je een i-pod winnen enzo (us bint zuunig, je kent het wel) en nu mag iedereen die ooit een keer een enquete heeft ingevuld gratis naar innercity, tis zelfs geen prijsvraag. Adres opgeven et voila je krijgt een mail dat je gratis naar binnen mag + 1 vriend/vriendin.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 19:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
En dat bedoel ik dus, leuk paar onbekende namen maar ID&T moet op zo'n grote locatie en met zo'n beschikbaar budget grote namen neerzetten anders krijg je weer van die weggeef praktijken en dat komt de sfeer ook niet ten goede maar goed Innercity is na de 1ste keer nooit meer vet geweest. Die Tiesto set blijft meesterlijk.
Weet nog wel toen ik een kaartje voor 4 Elements gekocht had en drie kwart van het feest gratis binnen was. Voel je je goed genaaid... Ik hou er niet van maar goed anders krijgen ze helemaal niemand binnen...


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 20:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik weet ook nog niet of ik ga. Opzich vind ik de line up wel ok maar de prijs voor een kaartje te duur en nu ik gratis kan nou opzich wel een optie.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2006, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]Ik heb 2 gratis kaartjes :lol


x2 Ook via dancepanel :lol

Maar of ik ook dat werkelijk ga is een 2e

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 08:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Partyhardy!"]En dat bedoel ik dus, leuk paar onbekende namen maar ID&T moet op zo'n grote locatie en met zo'n beschikbaar budget grote namen neerzetten anders krijg je weer van die weggeef praktijken en dat komt de sfeer ook niet ten goede maar goed Innercity is na de 1ste keer nooit meer vet geweest. Die Tiesto set blijft meesterlijk.
Weet nog wel toen ik een kaartje voor 4 Elements gekocht had en drie kwart van het feest gratis binnen was. Voel je je goed genaaid... Ik hou er niet van maar goed anders krijgen ze helemaal niemand binnen...


Was dat die keer 4 elements met digweed? Teering daar had ik ook 4 gratis kaartjes voor. was ziek, en wist toen nog niet hoe vet john digweed was :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2006, 10:40 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Vanavond toch ff kijken :p schijnen ook weer veel stillen te zullen zijn dus dat dat zal ook wel weer veel hilariteit opleveren :lol


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2006, 19:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
heeft er toevallig nog iemand een kaartje over?

En wil er gewoon wel een redelijke prijs voor neerleggen hoor!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma